Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 9 maart 2020 om 23:31
maandag 9 maart 2020 om 23:31

maandag 9 maart 2020 om 23:44
Ik niet.

dinsdag 10 maart 2020 om 01:03
Rozentuin234 schreef: ↑10-03-2020 00:58Kan doornroosje geblokkeerd worden? Ze valt mij alleen maar aan en pest mij.
Zet de computer uit. Je kunt er corona van krijgen.
dinsdag 10 maart 2020 om 01:04
Rozentuin234 schreef: ↑10-03-2020 01:03Lief! Wil je ff stoppe met dubbelnikken.
Ik weet dat we beide een hoofd moeten delen.
Dan hoeven we hier niet twee account te hebben.
Dat vechten we intern uit.
Hoe laat moet je naar de huisarts ? We willen niet dat je je verslaapt natuurlijk.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
dinsdag 10 maart 2020 om 01:06
dinsdag 10 maart 2020 om 01:08
Laat toch zitten joh, wij voeren haar alleen maar.doornroosje9 schreef: ↑10-03-2020 01:06Ik val jou aan en pest jou? En jouw opmerking aan CC was niet buiten proportie, idioot en belachelijk?
Als je echt bent, zoek hulp. En snel.
Vindt ze leuk of zo.
dinsdag 10 maart 2020 om 01:12
Nou, zeg dat wel.PoesinBoots schreef: ↑10-03-2020 01:10Ook als het een trol blijkt is er iets heel erg mis met haar.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 10 maart 2020 om 02:16
Toch zou het me niets verbazen als het hier toch om een psychose gaat getriggerd door extreme angst. Ik heb het helaas vaker voorbij zien komen tijdens mijn werk.
Maar goed, kunnen we niks aan veranderen en mag geen diagnoses stellen. Ik stel voor dat het hele forum gaat slapen.
Maar goed, kunnen we niks aan veranderen en mag geen diagnoses stellen. Ik stel voor dat het hele forum gaat slapen.
yavanna wijzigde dit bericht op 10-03-2020 03:23
27.44% gewijzigd
dinsdag 10 maart 2020 om 02:46
Ik denk hetzelfde als jij.Yavanna schreef: ↑10-03-2020 02:16Toch zou het me niets verbazen dat het hier toch om een psychose gaat getriggerd door extreme angst. Ik heb het helaas vaker voorbij zien komen tijdens mijn werk.
Als je loept en naar de reacties kijkt dan zie je ook het 'omslagpunt'.
Oververmoeidheid en extreme angst kunnen inderdaad zomaar opeens tot een psychose leiden.
Rozentuin,
Slaapt je man momenteel?
Zo ja, dan zou je hem wakker kunnen maken en hem vertellen wat er in je hoofd omgaat.
En straks sowieso naar de huisarts gaan. Misschien kan er iemand met je meegaan, of kun je een consult via de telefoon krijgen.
Vertel je huisarts zoveel mogelijk over wat je denkt. Hoe meer jij vertelt hoe beter hij jou kan helpen.
Maar ik hoop dat je nu eerst je man wakker maakt om te praten!
dinsdag 10 maart 2020 om 06:21
dinsdag 10 maart 2020 om 06:38
Roos!!!!!!!!!!!!!doornroosje9 schreef: ↑10-03-2020 00:45Omg, ik kan die rozentuin wel door het computerscherm trekken. Wat een kutmens is dat. En nee, maakt me geen bal uit of ik gestaft word hiervoor.
Ik wilde je hrs-en, maar de topics zijn gesloten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning