Leuk meisje op de achtergrond

vrijdag 17 april 2009 om 15:49
Oh ja, panty is wel erg zeg. Volgens mij krijgt zelfs de dunste spriet daar nog enorme dikke benen in. Kan wel begrijpen dat je naar niks anders kan kijken als je die benen in beeld hebt. Dus: leuk meisje, styling niet mijn smaak is mijn eindoordeel.
Dank aan de Angel!
Robo, je man heeft toch wel Bugs Bunny sokken en een Kuifje stropdas mag ik hopen?
Dank aan de Angel!
Robo, je man heeft toch wel Bugs Bunny sokken en een Kuifje stropdas mag ik hopen?
mahna mahna tuduuuudududu
zaterdag 18 april 2009 om 07:46
Degene die de cover van de Viva gemaakt heeft was in een humoristische bui.
Voor degenen die de Viva nog niet in huis hebben: Links staat de tekst (over een artikel dat binnenin staat, over xl-model Mayra): "Ik ben dik en model."
Rechtsonder, heel klein in het hoekje, staat de gortdroge tekst "nee, dit is niet Mayra." Met een pijltje erbij dat naar de normaal gebouwde, of eigenlijk gewoon slanke vrouw op de cover (die je hier dus ook rechts ziet staan) wijst.
Hahaha.
Voor degenen die de Viva nog niet in huis hebben: Links staat de tekst (over een artikel dat binnenin staat, over xl-model Mayra): "Ik ben dik en model."
Rechtsonder, heel klein in het hoekje, staat de gortdroge tekst "nee, dit is niet Mayra." Met een pijltje erbij dat naar de normaal gebouwde, of eigenlijk gewoon slanke vrouw op de cover (die je hier dus ook rechts ziet staan) wijst.
Hahaha.

zaterdag 18 april 2009 om 09:17
Leuk haar, leuk jurkje. Vreemde panty, vreemde oogschaduw, vreemde houding!
Zwart, zwart zwart. Nou eens wat anders.
Zwart, zwart zwart. Nou eens wat anders.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 18 april 2009 om 10:20
quote:Feesie schreef op 17 april 2009 @ 14:18:
Ik vind dat er zoveel horizontale lijnen in haar gezicht zitten (wenkbrauwen, ogen, lippen, tanden), ze oogt een beetje streperig.
Haha, nou het zou toch raar zijn als haar mond of wenkbrauwen ineens verticaal liepen
Ik vind het overigens een erg leuk meisje, zelfs met van die lelijke make-up
Ik vind dat er zoveel horizontale lijnen in haar gezicht zitten (wenkbrauwen, ogen, lippen, tanden), ze oogt een beetje streperig.
Haha, nou het zou toch raar zijn als haar mond of wenkbrauwen ineens verticaal liepen
Ik vind het overigens een erg leuk meisje, zelfs met van die lelijke make-up
zaterdag 18 april 2009 om 22:18
quote:Djoels schreef op 18 april 2009 @ 12:29:
Wat een prachtige glimlach heeft deze jongedame...
Ja, ik word heel vrolijk als ik naar haar kijk....Ze glundert, daar houd ik van.Helemaal mee eens! Die lach doet je die panty (bijna) vergeten. Wat ik alleen niet snap is die houding. Waarom? Alsof ze ... ja wat eigenlijk? Wanneer sta je zo??
Wat een prachtige glimlach heeft deze jongedame...
Ja, ik word heel vrolijk als ik naar haar kijk....Ze glundert, daar houd ik van.Helemaal mee eens! Die lach doet je die panty (bijna) vergeten. Wat ik alleen niet snap is die houding. Waarom? Alsof ze ... ja wat eigenlijk? Wanneer sta je zo??
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde