Geheime chat van mijn vrouw?
woensdag 11 maart 2020 om 14:21
Hallo,
Ik heb een account aangemaakt omdat er iets aan de hand is wat ik niet goed begrijp. Het komt er op neer dat ik soms denk dat mijn vrouw met iemand chat. Op zich niet heel erg, maar ze doet er geheimzinnig over. Ik vraag me af waarom?
Het is nu al een paar weken aan de gang dat er iets veranderd lijkt. Daar waar ze vroeger juist probeerde om niet te veel op haar telefoon bezig te zijn, zit ze er steeds meer en meer op. Ze neemt de telefoon overal mee naartoe, tot in de badkamer als ze gaat douchen. Wie ben ik om daar iets van te zeggen dacht ik eerst.
Toen merkte ik dat ze ook een wachtwoord op haar telefoon had ingesteld. Dat vond ze juist altijd maar lastig, dus ik vroeg daarnaar en ze zei dat het van haar werk moest. Omdat ze ook haar werkmail erop heeft moest ze vanuit bedrijfsprotocol aan beveiliging doen. Goed, dat kan.
Wat ik ook merkte is dat ze soms laat in de avond, als we al zijn gaan slapen, weer uit bed gaat en in de woonkamer op de bank is. Ik val best snel in slaap en weet niet beter dan dat zij ook gaat slapen, maar soms als ik dus wakker wordt rond middernacht dan is ze dus ineens daar. Zomaar wat instagram kijken en zo, omdat ze niet kon slapen.
Ik wilde er niet gelijk iets achter zoeken, want we praten altijd open over wat ons dwars zit en we doen veel dingen samen. Ook de seks is goed, de laatste tijd eigenlijk beter dan ooit, want ze heeft zowat altijd zin in me en het is echt geen sleur, we doen ons best voor elkaar en zij komt zelf juist ook met nieuwe dingen.
Ik durfde het eigenlijk niet maar heb toch gevraagd of ze met iemand een bijzonder contact heeft. Ze zei van niet. En dat is het dan.
Ik moet het laten rusten, maar het blijft toch knagen. Je gaat in je hoofd toch van alles af en ik denk ook aan hoe ze een paar keer sprak over een man die we kennen. Dan zeg ik daarna weer dat ik niet moet speculeren en moet vertrouwen op wat ze zei.
Hebben jullie ook wel eens ervaren dat je je partner niet wilt wantrouwen, maar toch steeds die gedachten in je hoofd krijgt? En is er een oplossing voor?
Alvast bedankt, Maarten (niet mijn echte voornaam)
Ik heb een account aangemaakt omdat er iets aan de hand is wat ik niet goed begrijp. Het komt er op neer dat ik soms denk dat mijn vrouw met iemand chat. Op zich niet heel erg, maar ze doet er geheimzinnig over. Ik vraag me af waarom?
Het is nu al een paar weken aan de gang dat er iets veranderd lijkt. Daar waar ze vroeger juist probeerde om niet te veel op haar telefoon bezig te zijn, zit ze er steeds meer en meer op. Ze neemt de telefoon overal mee naartoe, tot in de badkamer als ze gaat douchen. Wie ben ik om daar iets van te zeggen dacht ik eerst.
Toen merkte ik dat ze ook een wachtwoord op haar telefoon had ingesteld. Dat vond ze juist altijd maar lastig, dus ik vroeg daarnaar en ze zei dat het van haar werk moest. Omdat ze ook haar werkmail erop heeft moest ze vanuit bedrijfsprotocol aan beveiliging doen. Goed, dat kan.
Wat ik ook merkte is dat ze soms laat in de avond, als we al zijn gaan slapen, weer uit bed gaat en in de woonkamer op de bank is. Ik val best snel in slaap en weet niet beter dan dat zij ook gaat slapen, maar soms als ik dus wakker wordt rond middernacht dan is ze dus ineens daar. Zomaar wat instagram kijken en zo, omdat ze niet kon slapen.
Ik wilde er niet gelijk iets achter zoeken, want we praten altijd open over wat ons dwars zit en we doen veel dingen samen. Ook de seks is goed, de laatste tijd eigenlijk beter dan ooit, want ze heeft zowat altijd zin in me en het is echt geen sleur, we doen ons best voor elkaar en zij komt zelf juist ook met nieuwe dingen.
Ik durfde het eigenlijk niet maar heb toch gevraagd of ze met iemand een bijzonder contact heeft. Ze zei van niet. En dat is het dan.
Ik moet het laten rusten, maar het blijft toch knagen. Je gaat in je hoofd toch van alles af en ik denk ook aan hoe ze een paar keer sprak over een man die we kennen. Dan zeg ik daarna weer dat ik niet moet speculeren en moet vertrouwen op wat ze zei.
Hebben jullie ook wel eens ervaren dat je je partner niet wilt wantrouwen, maar toch steeds die gedachten in je hoofd krijgt? En is er een oplossing voor?
Alvast bedankt, Maarten (niet mijn echte voornaam)
woensdag 11 maart 2020 om 15:47
Ze heeft haar eigen rekening die ik niet kan inzien. Verder is er niet veel veranderd, behalve dat ze iets vaker sport.Madeliefjees schreef: ↑11-03-2020 15:43Is ze opeens vaker weg? Bekijk de pintransacties eens. Zie je daar opvallende wijzigingen?
Ik ga vanavond eerst maar eens een open gesprek aan zoals hier werd voorgesteld en als dat niet goed loopt kan ik daarna altijd nog kijken hoe ik haar wil controleren. Hopelijk is het niet nodig en kunnen we gewoon praten over wat er al dan niet speelt.
woensdag 11 maart 2020 om 15:56
VelvetVolvo schreef: ↑11-03-2020 15:10Een andere optie is voelen of ze een natte heeft nadat ze met die man gechat heeft.
woensdag 11 maart 2020 om 15:58
woensdag 11 maart 2020 om 15:58
woensdag 11 maart 2020 om 16:14
Ha Maarten,
Toen ik in mijn vorige relatie vreemdging gedroeg ik mij net zoals jouw vrouw...
Meer sporten, (en onder sporttijd stiekeme afspraakjes) meer zin in seks en vooral die telefoon geen seconde uit het oog verliezen. Ik verstopte hem tussen de handdoeken als ik ging douchen.. dus heel herkenbaar wat je schrijft, vanuit mijn eigen ervaring dan.
Mijn toenmalige partner moet iets vermoedt hebben maar hij heeft me er nooit mee geconfronteerd, en we zijn uiteindelijk uit elkaar gegaan.
Als ik jou was zou ik, zoals iemand hierboven ook al schrijft, haar confronteren met alles wat je opvalt qua gedrag, en goed letten op haar reactie. Mogelijk wist ze de gesprekken op haar telefoon en wordt je niet veel wijzer van erin kijken.
Sterkte..
Toen ik in mijn vorige relatie vreemdging gedroeg ik mij net zoals jouw vrouw...
Meer sporten, (en onder sporttijd stiekeme afspraakjes) meer zin in seks en vooral die telefoon geen seconde uit het oog verliezen. Ik verstopte hem tussen de handdoeken als ik ging douchen.. dus heel herkenbaar wat je schrijft, vanuit mijn eigen ervaring dan.
Mijn toenmalige partner moet iets vermoedt hebben maar hij heeft me er nooit mee geconfronteerd, en we zijn uiteindelijk uit elkaar gegaan.
Als ik jou was zou ik, zoals iemand hierboven ook al schrijft, haar confronteren met alles wat je opvalt qua gedrag, en goed letten op haar reactie. Mogelijk wist ze de gesprekken op haar telefoon en wordt je niet veel wijzer van erin kijken.
Sterkte..
woensdag 11 maart 2020 om 16:17
Serieus, noem je dat een voordeel?maartenvraagteken schreef: ↑11-03-2020 15:32Als dat het is, en het honger krijgen onschuldig blijft, dan heb ik er alleen maar voordeel van. Misschien moet ik erop vertrouwen dat ze het echt wel zou zeggen als ze het met een ander wil doen.
Nou, dan stelt de relatie niet zo heel veel voor he?
woensdag 11 maart 2020 om 17:18
Het hoeft niet perse vreemdgaan te zijn, ookal heb je vermoedens wat begrijpelijk is. Maar ik herken mij wel aardig in het verhaal. Woon ook samen met mijn partner en doordat ik laatste tijd niet kan slapen zit ik ook meer op mijn telefoon dan normaal ook wanneer we gaan slapen. En als ik echt niet kan slapen ga ik naar beneden. Telefoon gaat ook overal onbewust mee naar toe, begint bijna op een verslaving te lijken.
maar ik praat ook niet met andere mannen online.
Trek niet te snel je conclusies, je kan het altijd nog een keer met haar erover praten. Vertellen dat je vermoedens hebt.
En je er dan nog niet uitkomt zou ik denk ook gewoon gaan controleren. Als haar telefoon bijv af gaat kan je toch vragen wie dat is, of wie haar zo laat op de avond nog bericht.
Trek niet te snel je conclusies, je kan het altijd nog een keer met haar erover praten. Vertellen dat je vermoedens hebt.
En je er dan nog niet uitkomt zou ik denk ook gewoon gaan controleren. Als haar telefoon bijv af gaat kan je toch vragen wie dat is, of wie haar zo laat op de avond nog bericht.
anoniem_6460e00226769 wijzigde dit bericht op 11-03-2020 17:27
12.86% gewijzigd
woensdag 11 maart 2020 om 17:22
Maar heb jij ook ineens veel meer zin in seks en ga je vaker sporten?Flowert123 schreef: ↑11-03-2020 17:18Het hoeft niet perse vreemdgaan te zijn, ookal heb je vermoedens wat begrijpelijk is. Maar ik herken mij wel aardig in het verhaal. Woon ook samen met mijn partner en doordat ik laatste tijd niet kan slapen zit ik ook meer op mijn telefoon dan normaal ook wanneer we gaan slapen. En als ik echt niet kan slapen ga ik naar beneden. Telefoon gaat ook overal onbewust mee naar toe, begint bijna op een verslaving te lijken.maar ik praat ook niet met andere mannen online.
woensdag 11 maart 2020 om 17:31
Nou het is dat ik momenteel niet kan sporten maar van het 1 op andere moment sloeg dat bij mij ook om. Misschien zit ze ook wel op een forum en motiveren ze daar elkaar met sporten en afvallen?
En de seks, ja dat kan van alles zijn. Wil haar niet beschermen, maar bedoel alleen dat het niet perse vreemd gaan hoeft te zijn. Kan wel snap de alarm bellen.
En de seks, ja dat kan van alles zijn. Wil haar niet beschermen, maar bedoel alleen dat het niet perse vreemd gaan hoeft te zijn. Kan wel snap de alarm bellen.
woensdag 11 maart 2020 om 17:46
Ja op dat forum stimuleren ze EN sporten EN afvallen EN meer instagrammenen EN de telefoon menemen onder de douche EN om een wachtwoord te zetten op die telefoon EN meer seks met partner. DUH!Flowert123 schreef: ↑11-03-2020 17:31Nou het is dat ik momenteel niet kan sporten maar van het 1 op andere moment sloeg dat bij mij ook om. Misschien zit ze ook wel op een forum en motiveren ze daar elkaar met sporten en afvallen?
woensdag 11 maart 2020 om 18:05
Dat zeg ik niet??? Misschien moest het wachtwoord inderdaad van haar werk?RodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑11-03-2020 17:46Ja op dat forum stimuleren ze EN sporten EN afvallen EN meer instagrammenen EN de telefoon menemen onder de douche EN om een wachtwoord te zetten op die telefoon EN meer seks met partner. DUH!
Ik neem mijn telefoon ook altijd overal mee naar toe.
woensdag 11 maart 2020 om 18:06
Ja dingen kunnen omslaan, maar ik geloof nooit dat dat allemaal tegelijk gaat zoals hier bij deze vrouw. Zou wel allemaal erg toevallig zijn.Flowert123 schreef: ↑11-03-2020 17:31Nou het is dat ik momenteel niet kan sporten maar van het 1 op andere moment sloeg dat bij mij ook om. Misschien zit ze ook wel op een forum en motiveren ze daar elkaar met sporten en afvallen?
woensdag 11 maart 2020 om 18:07
Vaak hebben vreemdgangers ineens meer behoefte aan seks.maartenvraagteken schreef: ↑11-03-2020 15:36Nee, het echte sexting niet. Dat vind ik niet echt onschuldig. Iemand gewoon leuk vinden overdag en 's avonds opgewonden thuiskomen, vind ik redelijk onschuldig. Dus dat is ook het lastige. Het feit dat ze buitengewoon veel seks wil en buitengewoon hard, dat is op zich prettig. In combinatie met het telefoongedrag ben ik toch een beetje huiverig voor waar die seksdrive vandaan komt ja.
Dit klinkt verdacht allemaal.
woensdag 11 maart 2020 om 18:10
Controleer eens of ze ook daadwerkelijk aan het sporten is.maartenvraagteken schreef: ↑11-03-2020 15:47Ze heeft haar eigen rekening die ik niet kan inzien. Verder is er niet veel veranderd, behalve dat ze iets vaker sport.
Ik ga vanavond eerst maar eens een open gesprek aan zoals hier werd voorgesteld en als dat niet goed loopt kan ik daarna altijd nog kijken hoe ik haar wil controleren. Hopelijk is het niet nodig en kunnen we gewoon praten over wat er al dan niet speelt.
woensdag 11 maart 2020 om 18:12
Nee dat zeg je niet. En inderdaad, op mijn telefoon zit ook een wachtwoord, want verplicht door werkgever. Maar ik neem mijn telefoon niet mee onder de douche, en alle andere symptomen waren op mij ook niet van toepassing in mijn laatste relatie. Ik ontgrendelde mijn telefoon, liet hem zijn ding doen, whatever. En guess what, HIJ was degene die er meerdere vrouwen op na hield ......Flowert123 schreef: ↑11-03-2020 18:05Dat zeg ik niet??? Misschien moest het wachtwoord inderdaad van haar werk?
Ik neem mijn telefoon ook altijd overal mee naar toe.En wanneer ik veel sport voel ik mij ook sexyer, gelukkiger en heb ik meer zin in sex. En ga ik vreemd? Nee! Ze wordt hier meteen neergezet als iemand die vreemd gaat. Ja ik gaf al toe dat de alarmbellen best te begrijpen zijn, en op vreemdgaan kunnen wijzen. Maar dan confronteer je haar ermee. Wacht haar reactie af en klaar.
Dus ja, ik vind het gedrag van mevrouw veelzeggend. Zeer veel, zelfs.
woensdag 11 maart 2020 om 18:12
RodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑11-03-2020 18:12Nee dat zeg je niet. En inderdaad, op mijn telefoon zit ook een wachtwoord, want verplicht door werkgever, al jaren!. Maar ik neem mijn telefoon niet mee onder de douche, en alle andere symptomen waren op mij ook niet van toepassing in mijn laatste relatie. Ik ontgrendelde mijn telefoon, liet hem zijn ding doen, whatever. En guess what, HIJ was degene die er meerdere vrouwen op na hield ......
Dus ja, ik vind het gedrag van mevrouw veelzeggend. Zeer veel, zelfs.
woensdag 11 maart 2020 om 18:47
Als zij nachts beneden is en jij bwx naar beneden gaat hoort ze je miss aan komen en is ze idd op insta op t moment dat jij gearriveerd bent. Goede sex is ook niet veelzeggend iets nieuws is meer spanning en totaal weer anders. De tijd zal het mogelijk uitwijzen en bij de les blijven is niet verkeerd.......ik wens je sterkte want het is heel zwaar wantouwen in een relatie
woensdag 11 maart 2020 om 19:01
Aangezien de vrouw van TO al een reactie heeft gegeven à la voor-je-kijken-doorlopen, lijkt dit me heel sterk. Het wegwuiven is wat mij betreft de grootste aanwijzing. Iemand heeft opeens een telefoon dag en nacht bij zich, met opeens een wachtwoord, gaat voor het eerst in een langere relatie 's nachts uit bed, inderdaad weer met die telefoon, iemand sport meer en heeft meer zin in seks. Iemand zonder gewetensnood snapt dan onmiddellijk dat de partner dat ook merkt en apart vindt. Dan wuif je dit soort vragen niet weg, dan stel je iemand gerust en leg je uit waarom al die dingen zijn veranderd. En met een beetje meelevende wederhelft krijg je ook die telefoon in je handen gedrukt, waarbij die ander de kamer verlaat om 2 biertjes in te schenken en de poes eten te geven.Flowert123 schreef: ↑11-03-2020 18:05Dat zeg ik niet??? Misschien moest het wachtwoord inderdaad van haar werk?
Ik neem mijn telefoon ook altijd overal mee naar toe.En wanneer ik veel sport voel ik mij ook sexyer, gelukkiger en heb ik meer zin in sex. En ga ik vreemd? Nee! Ze wordt hier meteen neergezet als iemand die vreemd gaat. Ja ik gaf al toe dat de alarmbellen best te begrijpen zijn, en op vreemdgaan kunnen wijzen. Maar dan confronteer je haar ermee. Wacht haar reactie af en klaar.
woensdag 11 maart 2020 om 19:12
woensdag 11 maart 2020 om 19:32
woensdag 11 maart 2020 om 19:48
Fijn dat je dat met haar gedeeld hebt! Nu heeft ze iig nog lekker een paar uurtjes om alle sporen uit haar telefoon weg te poetsen!maartenvraagteken schreef: ↑11-03-2020 19:12Bedankt voor alle reacties. Ze is nog niet thuis want ze at met een collega en ging daarna eerst sporten. We hebben al wel gebeld en ik heb verteld dat ik graag wat tijd neem om met elkaar te praten later vanavond. Dat vond ze een goed idee. Ik neem alles wat ik hier gelezen heb mee in gedachten
Zij is natuurlijk ook niet gek!