Geheime chat van mijn vrouw?
woensdag 11 maart 2020 om 14:21
Hallo,
Ik heb een account aangemaakt omdat er iets aan de hand is wat ik niet goed begrijp. Het komt er op neer dat ik soms denk dat mijn vrouw met iemand chat. Op zich niet heel erg, maar ze doet er geheimzinnig over. Ik vraag me af waarom?
Het is nu al een paar weken aan de gang dat er iets veranderd lijkt. Daar waar ze vroeger juist probeerde om niet te veel op haar telefoon bezig te zijn, zit ze er steeds meer en meer op. Ze neemt de telefoon overal mee naartoe, tot in de badkamer als ze gaat douchen. Wie ben ik om daar iets van te zeggen dacht ik eerst.
Toen merkte ik dat ze ook een wachtwoord op haar telefoon had ingesteld. Dat vond ze juist altijd maar lastig, dus ik vroeg daarnaar en ze zei dat het van haar werk moest. Omdat ze ook haar werkmail erop heeft moest ze vanuit bedrijfsprotocol aan beveiliging doen. Goed, dat kan.
Wat ik ook merkte is dat ze soms laat in de avond, als we al zijn gaan slapen, weer uit bed gaat en in de woonkamer op de bank is. Ik val best snel in slaap en weet niet beter dan dat zij ook gaat slapen, maar soms als ik dus wakker wordt rond middernacht dan is ze dus ineens daar. Zomaar wat instagram kijken en zo, omdat ze niet kon slapen.
Ik wilde er niet gelijk iets achter zoeken, want we praten altijd open over wat ons dwars zit en we doen veel dingen samen. Ook de seks is goed, de laatste tijd eigenlijk beter dan ooit, want ze heeft zowat altijd zin in me en het is echt geen sleur, we doen ons best voor elkaar en zij komt zelf juist ook met nieuwe dingen.
Ik durfde het eigenlijk niet maar heb toch gevraagd of ze met iemand een bijzonder contact heeft. Ze zei van niet. En dat is het dan.
Ik moet het laten rusten, maar het blijft toch knagen. Je gaat in je hoofd toch van alles af en ik denk ook aan hoe ze een paar keer sprak over een man die we kennen. Dan zeg ik daarna weer dat ik niet moet speculeren en moet vertrouwen op wat ze zei.
Hebben jullie ook wel eens ervaren dat je je partner niet wilt wantrouwen, maar toch steeds die gedachten in je hoofd krijgt? En is er een oplossing voor?
Alvast bedankt, Maarten (niet mijn echte voornaam)
Ik heb een account aangemaakt omdat er iets aan de hand is wat ik niet goed begrijp. Het komt er op neer dat ik soms denk dat mijn vrouw met iemand chat. Op zich niet heel erg, maar ze doet er geheimzinnig over. Ik vraag me af waarom?
Het is nu al een paar weken aan de gang dat er iets veranderd lijkt. Daar waar ze vroeger juist probeerde om niet te veel op haar telefoon bezig te zijn, zit ze er steeds meer en meer op. Ze neemt de telefoon overal mee naartoe, tot in de badkamer als ze gaat douchen. Wie ben ik om daar iets van te zeggen dacht ik eerst.
Toen merkte ik dat ze ook een wachtwoord op haar telefoon had ingesteld. Dat vond ze juist altijd maar lastig, dus ik vroeg daarnaar en ze zei dat het van haar werk moest. Omdat ze ook haar werkmail erop heeft moest ze vanuit bedrijfsprotocol aan beveiliging doen. Goed, dat kan.
Wat ik ook merkte is dat ze soms laat in de avond, als we al zijn gaan slapen, weer uit bed gaat en in de woonkamer op de bank is. Ik val best snel in slaap en weet niet beter dan dat zij ook gaat slapen, maar soms als ik dus wakker wordt rond middernacht dan is ze dus ineens daar. Zomaar wat instagram kijken en zo, omdat ze niet kon slapen.
Ik wilde er niet gelijk iets achter zoeken, want we praten altijd open over wat ons dwars zit en we doen veel dingen samen. Ook de seks is goed, de laatste tijd eigenlijk beter dan ooit, want ze heeft zowat altijd zin in me en het is echt geen sleur, we doen ons best voor elkaar en zij komt zelf juist ook met nieuwe dingen.
Ik durfde het eigenlijk niet maar heb toch gevraagd of ze met iemand een bijzonder contact heeft. Ze zei van niet. En dat is het dan.
Ik moet het laten rusten, maar het blijft toch knagen. Je gaat in je hoofd toch van alles af en ik denk ook aan hoe ze een paar keer sprak over een man die we kennen. Dan zeg ik daarna weer dat ik niet moet speculeren en moet vertrouwen op wat ze zei.
Hebben jullie ook wel eens ervaren dat je je partner niet wilt wantrouwen, maar toch steeds die gedachten in je hoofd krijgt? En is er een oplossing voor?
Alvast bedankt, Maarten (niet mijn echte voornaam)
woensdag 11 maart 2020 om 15:03
Dit!RodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑11-03-2020 14:53if it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck ....
woensdag 11 maart 2020 om 15:10
Gewoon rustig afwachten totdat ze ook met die man gaat neuken. Op een gegeven moment kom je er wel achter.
Of je vraagt of je haar telefoon mag inzien.
Een andere optie is voelen of ze een natte heeft nadat ze met die man gechat heeft. Tenzij ze een type is dat altijd nat is.
Een andere optie is voelen of ze een natte heeft nadat ze met die man gechat heeft. Tenzij ze een type is dat altijd nat is.
anoniem_6513ea6284a07 wijzigde dit bericht op 11-03-2020 15:11
44.79% gewijzigd
woensdag 11 maart 2020 om 15:11
woensdag 11 maart 2020 om 15:22
Dat noemen ze in het minnaressentopic op de seks-pijler 'geleende geilheid'.Ook de seks is goed, de laatste tijd eigenlijk beter dan ooit, want ze heeft zowat altijd zin in me en het is echt geen sleur, we doen ons best voor elkaar en zij komt zelf juist ook met nieuwe dingen.
Van een ander geil worden en jij als partner mag die jeuk stillen.
Of gewoon zoals himalaya zegt.
woensdag 11 maart 2020 om 15:32
woensdag 11 maart 2020 om 15:34
Zou je sexting met een andere man als onschuldig zien?maartenvraagteken schreef: ↑11-03-2020 15:32Als dat het is, en het honger krijgen onschuldig blijft, dan heb ik er alleen maar voordeel van. Misschien moet ik erop vertrouwen dat ze het echt wel zou zeggen als ze het met een ander wil doen.
Jij hebt vast geen relatie, zo te horen en kunt je vast niet inleven.VelvetVolvo schreef: ↑11-03-2020 15:10Gewoon rustig afwachten totdat ze ook met die man gaat neuken. Op een gegeven moment kom je er wel achter.
Ik weet niet of en wanneer ze met een man chat, maar dat checken van "een natte" is een absurd idee.
Vragen of ik haar telefoon eens mag bekijken heb ik wel overwogen, maar voelt toch wel als een motie van wantrouwen.
Ik zou nog een keer doorvragen, praten over jullie relatie, wat je erzelf van vindt, wat er anders kan, wat zei verwacht, dat je dit vervelend vind, dat je haar mist en afvraagt waarom ze dingen moet/wil verbergen. Dring aan, wie weet zit ze met zichzelf in de knoop of twijfelt ze over de relatie en is dit een lekkere afleiding om wat meer spanning te houden, maar chatten kan steeds spannender worden hè en over de grens gaan en echt vreemdgaan is soms snel gebeurd en de schade moeilijker of niet meer te herstellen. Succes
woensdag 11 maart 2020 om 15:35
Och, alweer zo'n aanwinst.VelvetVolvo schreef: ↑11-03-2020 15:10Gewoon rustig afwachten totdat ze ook met die man gaat neuken. Op een gegeven moment kom je er wel achter.
woensdag 11 maart 2020 om 15:36
Nee, het echte sexting niet. Dat vind ik niet echt onschuldig. Iemand gewoon leuk vinden overdag en 's avonds opgewonden thuiskomen, vind ik redelijk onschuldig. Dus dat is ook het lastige. Het feit dat ze buitengewoon veel seks wil en buitengewoon hard, dat is op zich prettig. In combinatie met het telefoongedrag ben ik toch een beetje huiverig voor waar die seksdrive vandaan komt ja.
woensdag 11 maart 2020 om 15:36
Oke dan... sure.maartenvraagteken schreef: ↑11-03-2020 15:32Als dat het is, en het honger krijgen onschuldig blijft, dan heb ik er alleen maar voordeel van. Misschien moet ik erop vertrouwen dat ze het echt wel zou zeggen als ze het met een ander wil doen.
woensdag 11 maart 2020 om 15:38
"Vragen of ik haar telefoon eens mag bekijken heb ik wel overwogen, maar voelt toch wel als een motie van wantrouwen."
je wantrouwt haar toch, dus dat klopt?
en ik zou het heel goed uit kunnen leggen dat ik iets wantrouw als ik vertel dat het me opvalt dat ze opeens heel ander telefoongebruik hebt.
je wantrouwt haar toch, dus dat klopt?
en ik zou het heel goed uit kunnen leggen dat ik iets wantrouw als ik vertel dat het me opvalt dat ze opeens heel ander telefoongebruik hebt.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
@Kes @Luci, dit is waarschijnlijk het beste. Nog een keer het gesprek aan gaan. Op de manier zoals Kes zegt. Vorige keer wuifde ze het weg, maar toen heb ik teveel naar de telefoon gevraagd denk ik. Ik zal vanavond het gesprek aan gaan zonder vermoedens of verwijten maar proberen mijzelf te richten op het gebrek aan verbondenheid en vragen hoe het met haar gaat. Wish me luck.
woensdag 11 maart 2020 om 15:39
Als ze het met een ander wil doen / al heeft gedaan, gaat ze je dat echt niet zeggen hoor. Want dan zou het zomaar kunnen dat je haar vraagt een keuze te maken in ieder geval vraag je haar dan m na te denken over wat ze wil en met wie. En waarom zou ze dat risico nemen als ze van alles wat kan hebben?maartenvraagteken schreef: ↑11-03-2020 15:32Als dat het is, en het honger krijgen onschuldig blijft, dan heb ik er alleen maar voordeel van. Misschien moet ik erop vertrouwen dat ze het echt wel zou zeggen als ze het met een ander wil doen.
woensdag 11 maart 2020 om 15:41
Je wantrouwt haar toch ook? En je voelt toch aan alles dat ze niet eerlijk is? Dus wat is je probleem, te ontdekken dat ze inderdaad dingen doet waar jij niet blij van wordt / niet achter staat? En dat je daar dan ook iets mee moet, van jezelf?maartenvraagteken schreef: ↑11-03-2020 15:34Jij hebt vast geen relatie, zo te horen en kunt je vast niet inleven.
Ik weet niet of en wanneer ze met een man chat, maar dat checken van "een natte" is een absurd idee.
Vragen of ik haar telefoon eens mag bekijken heb ik wel overwogen, maar voelt toch wel als een motie van wantrouwen.