Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 13 maart 2020 om 18:03
Ja, dat zei ik dus al. Ik reageerde op Oudblond.doornroosje9 schreef: ↑13-03-2020 17:56Natuurlijk! Apothekers en voedingswinkels (allemaal) blijven open.

vrijdag 13 maart 2020 om 18:06
Ik ben vandaag door minstens 6 kleuters in mijn gezicht gehoest. Ik hoop niet dat ik binnenkort met mijn pubers opgehokt wordt, want dat lijkt me voor de onderlinge verhoudingen niet zo verstandig.
De plaatselijke LIDL had toch echt wel lege schappen (om 13.00 al) en de filiaalleider zei "ik zou eigenlijk even twee uur dicht moeten, want ik héb de spullen wel, maar geen tijd en mensen om het bij te vullen."
De plaatselijke LIDL had toch echt wel lege schappen (om 13.00 al) en de filiaalleider zei "ik zou eigenlijk even twee uur dicht moeten, want ik héb de spullen wel, maar geen tijd en mensen om het bij te vullen."

vrijdag 13 maart 2020 om 18:10
Maakt niet uit. Ik leer ineens ook dat ik blijkbaar van plan was morgen schoenen te kopen. Dat is ook nieuws voor me. Ik was en ben nog steeds van plan om de godganselijke dag te slapen.

vrijdag 13 maart 2020 om 19:01
WAT???!!!!Lady*Voldemort schreef: ↑13-03-2020 18:05Nou dan is er toch weinig aan de hand? Koop je een keer geen schoenen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 13 maart 2020 om 19:12
Die hamster ik zelf.
Ik kan nog 12 pandemieën voort, schoenen-gewijs.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 maart 2020 om 19:13
https://www.gelderlander.nl/arnhem/arnh ... ~af48af94/
Ook al in de survival- modus
Ook al in de survival- modus

Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

vrijdag 13 maart 2020 om 19:14
Oblio schreef: ↑13-03-2020 19:13https://www.gelderlander.nl/arnhem/arnh ... ~af48af94/
Ook al in de survival- modus![]()
Idioten.
vrijdag 13 maart 2020 om 19:24
Van deze mensen kan ik het me juist voorstellen, die hebben een traumatische achtergrond. Dat vind ik dus geen idioten.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 13 maart 2020 om 19:31