Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 14 maart 2020 om 13:08
Geen pek en veren hoor. Je doet je ding maar. https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/d ... ~ab0ddbf3/

zaterdag 14 maart 2020 om 13:17
Vind je het heel erg dat ik naar de richtlijnen van onze premier luister en zijn adviseurs ipv de duizenden experts die de laatste dagen er wat van vonden en vaak ook nog tegenstrijdig?Th∅rdis schreef: ↑14-03-2020 13:08Geen pek en veren hoor. Je doet je ding maar. https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/d ... ~ab0ddbf3/
Ja? Boeien
Nee? Boeien
Ik ben burgerlijk gehoorzaam notabene. Als hij over een uur iets zou roepen over helemaal geen bijeenkomsten meer, dan gehoorzaam ik en blijf ik thuis.
Zit ik me weer te verdedigen. Wat helemaal niet hoeft want ik volg de richtlijnen die vandaag heersen.
Geen bijzonderheden

zaterdag 14 maart 2020 om 13:22
Krisis Yas, nog steeds met je eens.yasmijn schreef: ↑14-03-2020 13:17Vind je het heel erg dat ik naar de richtlijnen van onze premier luister en zijn adviseurs ipv de duizenden experts die de laatste dagen er wat van vonden en vaak ook nog tegenstrijdig?
Ja? Boeien
Nee? Boeien
Ik ben burgerlijk gehoorzaam notabene. Als hij over een uur iets zou roepen over helemaal geen bijeenkomsten meer, dan gehoorzaam ik en blijf ik thuis.
Zit ik me weer te verdedigen. Wat helemaal niet hoeft want ik volg de richtlijnen die vandaag heersen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 14 maart 2020 om 13:23

zaterdag 14 maart 2020 om 13:31
Maar ik dit artikel staat het wel. Dus het zal vandaag ongetwijfeld aan het officiële advies worden toegevoegd als het RIVM en de who het zeggen lijkt me.
Maar goed, van mij mag iedereen doen wat ie wil en ik heb geen zin in discussie.

zaterdag 14 maart 2020 om 13:40
Nou idd

Voor iedereen een groene tuin

zaterdag 14 maart 2020 om 13:40
https://www.nu.nl/coronavirus/6037464/r ... ijven.html
Mhaw. Je kan dat er in lezen inderdaad. Als je dat per se wil.
Maar ik snap Yas ook wel ergens. Nu 'kan' het nog. Maandag is het vast scherper geformuleerd.

zaterdag 14 maart 2020 om 13:41
Op napraat feestjes en klef doen??GroenTuintje schreef: ↑14-03-2020 13:40Nou idd. Waar we nog feestjes mochten vieren en lekker klef mochten doen.

zaterdag 14 maart 2020 om 13:42
En waar ik nog elk uur van de dag naar buiten ging, met mensen ging socializeren, op café ging, druk bezochte winkelcentra ging bezoeken,... O, wacht, dat deed ik al niet.GroenTuintje schreef: ↑14-03-2020 13:40Nou idd. Waar we nog feestjes mochten vieren en lekker klef mochten doen.

Life is short. Eat dessert first.