Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 14 maart 2020 om 22:11

zaterdag 14 maart 2020 om 22:20
Gezien de reacties is dit echt een ding dat mensen doen.Oriander schreef: ↑14-03-2020 22:11zwanger/hypnobirthing-online-cursus/lis ... ges/459076
Als het verzonnen was was het best briljant.

zaterdag 14 maart 2020 om 23:25
Nou het thuiswerkprobleem van man is opgelost: hij kan bij de buurman terecht. Buurman vindt het zelfs wel gezellig, want zijn vrouw (met wie hij voorheen altijd thuiswerkte) is onlangs onverwacht overleden en hij voelt zich toch wat eenzaam daar zo alleen in dat kantoortje
En ik spin er ook garen bij, want ik mag de pauzes doen, met koffie en boterkoek en zo, en ik doe dan meteen even de afwas en zo bij buurman want ik zit me anders ook maar te vervelen. Dus iedereen blij.
En toch vind ik het ook een beetje stom. Ik vind op zijn minst dat de werkgever oplossingen zou moeten bieden voor mensen die gewoon niet thuis kunnen werken, maar dat doet mans werkgever dus niet. En niet iedereen heeft zo'n mazzeltje van een buurman he.

En toch vind ik het ook een beetje stom. Ik vind op zijn minst dat de werkgever oplossingen zou moeten bieden voor mensen die gewoon niet thuis kunnen werken, maar dat doet mans werkgever dus niet. En niet iedereen heeft zo'n mazzeltje van een buurman he.
zaterdag 14 maart 2020 om 23:31
Jouw topics nemen altijd van die bijzondere wendingen.....
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 14 maart 2020 om 23:57
Dit is dan wel heel lief van buurman.Lady*Voldemort schreef: ↑14-03-2020 23:25Nou het thuiswerkprobleem van man is opgelost: hij kan bij de buurman terecht. Buurman vindt het zelfs wel gezellig, want zijn vrouw (met wie hij voorheen altijd thuiswerkte) is onlangs onverwacht overleden en hij voelt zich toch wat eenzaam daar zo alleen in dat kantoortjeEn ik spin er ook garen bij, want ik mag de pauzes doen, met koffie en boterkoek en zo, en ik doe dan meteen even de afwas en zo bij buurman want ik zit me anders ook maar te vervelen. Dus iedereen blij.
Ik krijg hier echt een knus dorps gevoel van.
zondag 15 maart 2020 om 08:31
Waarom kan man niet thuis werken?Lady*Voldemort schreef: ↑14-03-2020 23:25Nou het thuiswerkprobleem van man is opgelost: hij kan bij de buurman terecht. Buurman vindt het zelfs wel gezellig, want zijn vrouw (met wie hij voorheen altijd thuiswerkte) is onlangs onverwacht overleden en hij voelt zich toch wat eenzaam daar zo alleen in dat kantoortjeEn ik spin er ook garen bij, want ik mag de pauzes doen, met koffie en boterkoek en zo, en ik doe dan meteen even de afwas en zo bij buurman want ik zit me anders ook maar te vervelen. Dus iedereen blij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 15 maart 2020 om 08:32
Ik heb net alle Coronatopics uit mijn lijst verwijderd.
Het lukt me maar niet om in paniek te raken over het virus (zonder dat ik het onderschat) en dat wordt in die topics niet op prijs gesteld.
Daarnaast word ik door alle paniekzaaierij wel boos op, en vooral teleurgesteld in, mijn medemensen.
Dus, waar gaan we het vandaag over hebben?
David Dunning
David Dunning

zondag 15 maart 2020 om 08:34
zondag 15 maart 2020 om 08:37
Probleem is dat door die paniekzaaierij de boel ontregeld raakt. Enfin, gisteren met vrienden uit eten geweest, en we hebben allemaal een keer geniest.Solomio schreef: ↑15-03-2020 08:32Ik heb net alle Coronatopics uit mijn lijst verwijderd.
Het lukt me maar niet om in paniek te raken over het virus (zonder dat ik het onderschat) en dat wordt in die topics niet op prijs gesteld.
Daarnaast word ik door alle paniekzaaierij wel boos op, en vooral teleurgesteld in, mijn medemensen.
Dus, waar gaan we het vandaag over hebben?
Deze is ook leuk
https://www.nu.nl/279618/video/heftruck ... lburg.html
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
zondag 15 maart 2020 om 08:39
Kolere wat een lef, jij behoort vast tot een risicogroep?oudebaas schreef: ↑15-03-2020 08:37Probleem is dat door die paniekzaaierij de boel ontregeld raakt. Enfin, gisteren met vrienden uit eten geweest, en we hebben allemaal een keer geniest.
Deze is ook leuk
https://www.nu.nl/279618/video/heftruck ... lburg.html
Denk idd dat de paniek erger is dan dat hele virus.
David Dunning
David Dunning
zondag 15 maart 2020 om 08:40
Ik kwoot em even, voor Nous.Lady*Voldemort schreef: ↑13-03-2020 17:06Mijn man moet voorlopig ook thuis werken. Dat zal me een klap geven, want ons poppenhuisje is daar totaal niet geschikt voor wegens geen kamer over, het internet (dat bij de huur in zit) is ruk en zoon is echt niet in staat om een hele dag geen herrie te maken. Ik hoop maar dat man in gaat op mijn suggestie om bij de buurman op kantoor te gaan zitten, die werkt altijd vanuit huis. Sowieso heb ik er ook geen zin in, de hele dag een werkende man over de vloer en ik zit voorlopig ook thuis.
David Dunning
David Dunning

zondag 15 maart 2020 om 08:50
Dat denk ik ook.
Had het er net nog met iemand over, wij zijn in Nederland al lang zo uitzonderlijk veilig, weinig criminaliteit, weinig enge ziektes, geen oorlogen etc, dat we en masse in paniek raken van corona. Terwijl dat niet nodig is. Gewoon de adviezen van overheid en rivm aanhouden en je gezonde verstand gebruiken.