Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
14-03-2020 16:36
Er was nog zat chocola in de supermarkt, dus ik merk niks van dat hamsteren.
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Oriander schreef:
14-03-2020 18:40
miep82 dacht ik, maar zij is niet nieuw
Waar? Hoe heet het topic?
Het is jammer dat Chinezen geen carnaval vieren. Had het wel humor gevonden als ze Brabant/Brabanders op de hak zouden nemen.
Hoe zouden ze zich moeten verkleden?
Omdat de finale van wie is de drol weer superkut is heb ik me eerste coronatopic geopend om meer bewustzijn te creëren voor deze slopende ziekte. Praat mee!
Murrmurr schreef:
14-03-2020 18:51
Waar? Hoe heet het topic?
zwanger/hypnobirthing-online-cursus/lis ... ges/459076

Als het verzonnen was was het best briljant.
Oriander schreef:
14-03-2020 22:11
zwanger/hypnobirthing-online-cursus/lis ... ges/459076

Als het verzonnen was was het best briljant.
Gezien de reacties is dit echt een ding dat mensen doen.
Nou het thuiswerkprobleem van man is opgelost: hij kan bij de buurman terecht. Buurman vindt het zelfs wel gezellig, want zijn vrouw (met wie hij voorheen altijd thuiswerkte) is onlangs onverwacht overleden en hij voelt zich toch wat eenzaam daar zo alleen in dat kantoortje :'( En ik spin er ook garen bij, want ik mag de pauzes doen, met koffie en boterkoek en zo, en ik doe dan meteen even de afwas en zo bij buurman want ik zit me anders ook maar te vervelen. Dus iedereen blij.

En toch vind ik het ook een beetje stom. Ik vind op zijn minst dat de werkgever oplossingen zou moeten bieden voor mensen die gewoon niet thuis kunnen werken, maar dat doet mans werkgever dus niet. En niet iedereen heeft zo'n mazzeltje van een buurman he.
Murrmurr schreef:
14-03-2020 21:36
Omdat de finale van wie is de drol weer superkut is heb ik me eerste coronatopic geopend om meer bewustzijn te creëren voor deze slopende ziekte. Praat mee!
Jouw topics nemen altijd van die bijzondere wendingen.....
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
14-03-2020 23:25
Nou het thuiswerkprobleem van man is opgelost: hij kan bij de buurman terecht. Buurman vindt het zelfs wel gezellig, want zijn vrouw (met wie hij voorheen altijd thuiswerkte) is onlangs onverwacht overleden en hij voelt zich toch wat eenzaam daar zo alleen in dat kantoortje :'( En ik spin er ook garen bij, want ik mag de pauzes doen, met koffie en boterkoek en zo, en ik doe dan meteen even de afwas en zo bij buurman want ik zit me anders ook maar te vervelen. Dus iedereen blij.

En toch vind ik het ook een beetje stom. Ik vind op zijn minst dat de werkgever oplossingen zou moeten bieden voor mensen die gewoon niet thuis kunnen werken, maar dat doet mans werkgever dus niet. En niet iedereen heeft zo'n mazzeltje van een buurman he.
Dit is dan wel heel lief van buurman.
Ik krijg hier echt een knus dorps gevoel van.
Goedemorgen! Is er vandaag nog een leuk coronafeestje?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Lady*Voldemort schreef:
14-03-2020 23:25

Waarom kan man niet thuis werken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
oudebaas schreef:
15-03-2020 08:28
Goedemorgen! Is er vandaag nog een leuk coronafeestje?
Ik heb net alle Coronatopics uit mijn lijst verwijderd.
Het lukt me maar niet om in paniek te raken over het virus (zonder dat ik het onderschat) en dat wordt in die topics niet op prijs gesteld.
Daarnaast word ik door alle paniekzaaierij wel boos op, en vooral teleurgesteld in, mijn medemensen.

Dus, waar gaan we het vandaag over hebben?

David Dunning
Solomio schreef:
14-03-2020 23:31
Jouw topics nemen altijd van die bijzondere wendingen.....
Dat doen les autres!
Ik snap niet dat de mods niet even een aparte pijler maken. Dat kunnen ze zelf toch wel beslissen ipv op de CM wachten. Dan app je de CM even en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
15-03-2020 08:32
Ik heb net alle Coronatopics uit mijn lijst verwijderd.
Het lukt me maar niet om in paniek te raken over het virus (zonder dat ik het onderschat) en dat wordt in die topics niet op prijs gesteld.
Daarnaast word ik door alle paniekzaaierij wel boos op, en vooral teleurgesteld in, mijn medemensen.

Dus, waar gaan we het vandaag over hebben?
Probleem is dat door die paniekzaaierij de boel ontregeld raakt. Enfin, gisteren met vrienden uit eten geweest, en we hebben allemaal een keer geniest.

Deze is ook leuk
https://www.nu.nl/279618/video/heftruck ... lburg.html
Puritanism:
(HL Mencken)
Nouschi schreef:
15-03-2020 08:31
Waarom kan man niet thuis werken?
Zijn internet is stuk?
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
15-03-2020 08:37
Probleem is dat door die paniekzaaierij de boel ontregeld raakt. Enfin, gisteren met vrienden uit eten geweest, en we hebben allemaal een keer geniest.

Deze is ook leuk
https://www.nu.nl/279618/video/heftruck ... lburg.html
Kolere wat een lef, jij behoort vast tot een risicogroep?

Denk idd dat de paniek erger is dan dat hele virus.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
13-03-2020 17:06
Mijn man moet voorlopig ook thuis werken. Dat zal me een klap geven, want ons poppenhuisje is daar totaal niet geschikt voor wegens geen kamer over, het internet (dat bij de huur in zit) is ruk en zoon is echt niet in staat om een hele dag geen herrie te maken. Ik hoop maar dat man in gaat op mijn suggestie om bij de buurman op kantoor te gaan zitten, die werkt altijd vanuit huis. Sowieso heb ik er ook geen zin in, de hele dag een werkende man over de vloer en ik zit voorlopig ook thuis.
Ik kwoot em even, voor Nous.

David Dunning
Murrmurr schreef:
Dat doen les autres!
L'enfer!
Murrmurr schreef:
Dat doen les autres!
Ah ja, altijd weer les autres.

David Dunning
Solomio schreef:
15-03-2020 08:39
Kolere wat een lef, jij behoort vast tot een risicogroep?

Denk idd dat de paniek erger is dan dat hele virus.
Dat denk ik ook.
Had het er net nog met iemand over, wij zijn in Nederland al lang zo uitzonderlijk veilig, weinig criminaliteit, weinig enge ziektes, geen oorlogen etc, dat we en masse in paniek raken van corona. Terwijl dat niet nodig is. Gewoon de adviezen van overheid en rivm aanhouden en je gezonde verstand gebruiken.
Solomio schreef:
15-03-2020 08:40
Ik kwoot em even, voor Nous.

Helder, thanx.
Nou mijn man wil echt niet bij de buurman werken en vind dat hij lekker pontificaal middenin de woonkamer moet gaan zitten. Wens hem veel succes met ons erbij, misschien gaan wij wel naar boven.
Mijn man.......
Daar zit duidelijk een groot probleem.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven