Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

zondag 15 maart 2020 om 10:48
Lemoos wat fantastisch!
De kinderen en ik gingen gisteren vol sensatie naar de supermarkt om voor mijn moeder boodschappen te doen
Ik heb nog nooit zo gezellig gewinkeld, mensen deden echt hun best om vooral niet de indruk te wekken te hamsteren.
Vooral jongste had gehoopt op een mooie vechtpartij om toiletpapier ofzo, dus die was een beetje teleurgesteld. Wel waren er sommige schappen leeg dus dat was dan weer wel spannend.
De kinderen en ik gingen gisteren vol sensatie naar de supermarkt om voor mijn moeder boodschappen te doen
Ik heb nog nooit zo gezellig gewinkeld, mensen deden echt hun best om vooral niet de indruk te wekken te hamsteren.
Vooral jongste had gehoopt op een mooie vechtpartij om toiletpapier ofzo, dus die was een beetje teleurgesteld. Wel waren er sommige schappen leeg dus dat was dan weer wel spannend.

zondag 15 maart 2020 om 13:08
Ook al zo’n kleine ramptoerist?Het-groepje schreef: ↑15-03-2020 10:48Lemoos wat fantastisch!

Hier kreeg zoon even een hissefit toen hij meekreeg dat er vandaag vergaderd gaat worden over alle scholen dichtgooien. Want het was niet eerlijk. Man helemaal verbaasd want zoon heeft een bloedhekel aan school. Komt er vanuit een kussen een grommend: “Ja maar ik zit thuis met een *ingeslikte snik* leraar en de anderen niet!”
In de winkels hier heeft men doorgaans al limiteren ingevoerd (toen de Belgen massaal kwamen shoppen). Een pak wc-papier per klant, maximaal 2 doosjes paracetamol per klant. Nog geen leeg schap gezien vanuit onze code rood coronabubbel.

zondag 15 maart 2020 om 13:09
Ja maar hey, dat snap ik ook wel hoor.lemoos2 schreef: ↑15-03-2020 13:08Ook al zo’n kleine ramptoerist?![]()
Hier kreeg zoon even een hissefit toen hij meekreeg dat er vandaag vergaderd gaat worden over alle scholen dichtgooien. Want het was niet eerlijk. Man helemaal verbaasd want zoon heeft een bloedhekel aan school. Komt er vanuit een kussen een grommend: “Ja maar ik zit thuis met een *ingeslikte snik* leraar en de anderen niet!”
In de winkels hier heeft men doorgaans al limiteren ingevoerd (toen de Belgen massaal kwamen shoppen). Een pak wc-papier per klant, maximaal 2 doosjes paracetamol per klant. Nog geen leeg schap gezien vanuit onze code rood coronabubbel.

zondag 15 maart 2020 om 14:20
lemoos2 schreef: ↑15-03-2020 13:08Ook al zo’n kleine ramptoerist?![]()

Lemoos! Echt serieus, ik wil een blog met al jouw verhalen.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

zondag 15 maart 2020 om 14:24
Ik ken het. Ik liep gisteren wat doelloos rond in de supermarkt. Het was al een onbekende supermarkt dus je weet niet waar wat staat. Ik had wel wat dingen die ik moest hebben maar ik betrapte mezelf erop dat ik 2 of 3 keer terug ben gegaan naar een bepaald schap.
zondag 15 maart 2020 om 14:30
Inderdaad , je kan wel een blog beginnen:) hilarisch!lemoos2 schreef: ↑15-03-2020 13:08Ook al zo’n kleine ramptoerist?![]()

zondag 15 maart 2020 om 15:16
Ja lemoos, voor het vaderland in deze barre tijden: EEN BLOG!!!
Mijn ene kind is trouwens ook verdrietig want die weet ook dat zij aan de bak moet.
Dat hoeft volgens haar NIEMAND, die mogen in onesie (en dan een leuke, niet die zij heeft)
cola drinken (mag ze niet)
heel de dag tiktok filmjes maken (mag ook al niet steeds).
Mijn ene kind is trouwens ook verdrietig want die weet ook dat zij aan de bak moet.
Dat hoeft volgens haar NIEMAND, die mogen in onesie (en dan een leuke, niet die zij heeft)

zondag 15 maart 2020 om 15:32
Oh jij bent ook al zo’n stomme moeder? Al die anderen hebben leuke moeders en leuke vaders. En hij zit met ‘ons’ opgescheept.Het-groepje schreef: ↑15-03-2020 15:16Ja lemoos, voor het vaderland in deze barre tijden: EEN BLOG!!!

zondag 15 maart 2020 om 17:39
Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon stiknerveus van al het gedoe rondom het Corona virus. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden, maar wel omdat ik die onzekerheid over hoe lang de maatregelen gaan duren en hoe Nederland gaat reageren echt heel moeilijk vind. Iets met 'geen controle' waar ik heel lastig mee om kan gaan.

zondag 15 maart 2020 om 17:42
Misschien is het een manier om alles onder controle te houden door je nieuwsgierigheid top te laten draaien en vanuit dat oogpunt te weten te komen hoe te handelen.AccioAvocado schreef: ↑15-03-2020 17:39Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon stiknerveus van al het gedoe rondom het Corona virus. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden, maar wel omdat ik die onzekerheid over hoe lang de maatregelen gaan duren en hoe Nederland gaat reageren echt heel moeilijk vind. Iets met 'geen controle' waar ik heel lastig mee om kan gaan.

zondag 15 maart 2020 om 17:59
AccioAvocado schreef: ↑15-03-2020 17:39Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon stiknerveus van al het gedoe rondom het Corona virus. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden, maar wel omdat ik die onzekerheid over hoe lang de maatregelen gaan duren en hoe Nederland gaat reageren echt heel moeilijk vind. Iets met 'geen controle' waar ik heel lastig mee om kan gaan.
Je omschrijft precies mijn gevoel. Ik hou mezelf voor, om 's avonds het nieuws te kijken/horen en afwachten wat werkgever zegt. Verder zoveel mogelijk afleiding zoeken.
zondag 15 maart 2020 om 18:11
zondag 15 maart 2020 om 18:21
Heel herkenbaar dit. Ik word er een beetje paniekerig van. Sterkte.AccioAvocado schreef: ↑15-03-2020 17:39Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon stiknerveus van al het gedoe rondom het Corona virus. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden, maar wel omdat ik die onzekerheid over hoe lang de maatregelen gaan duren en hoe Nederland gaat reageren echt heel moeilijk vind. Iets met 'geen controle' waar ik heel lastig mee om kan gaan.