Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga zo eens in de winkel kijken wat er klopt van de nuchtere reputatie van Westlanders dan B)

On topic: man werkt thuis, op last van zijn leidinggevende. Op mijn vrije dag. En dat zeg ik niet hardop, want ik vind het een goede maatregel en man is de allerliefste. Ik was ook niks bijzonders van plan ofzo, maar toch...
The owls are not what they seem
cowandchicken schreef:
12-03-2020 16:59
Echt, flikker toch op stomme woningbouwvereniging!
Omdat ik volgens jullie berekeningen 100 euro op JAARbasis te weinig verdien, mag ik deze woning niet huren, ondanks dat ik bovenaan de lijst sta.
Volgens alle andere berekeningen op internet verdien ik wel genoeg.
Ben zooooo kwaad en teleurgesteld. :swear:
:-( wat flauwwwwww, en ontzettend vervelend voor je!!
Dus als het gaat zoals ik verwacht gaan de scholen volgende week ook dicht en zijn we de komende twee weken met het hele gezin thuis? Ik denk dat ik daarna in het gekkenhuis kan worden opgesloten.
Ozo.
Het-groepje schreef:
13-03-2020 08:59
Ja inderdaad, lege schappen zei man net!

Ik woon in Brabant en hier valt het echt hartstikke mee met lege schappen. Ik woon een klein half uurtje van Tilburg vandaan.
Het enige wat er wel wat meer doorheen ging is schoonmaakmiddelen, zag ik net. Maar verder is alles nog prima aangevuld, en het was niet overdreven druk.
Kwebbeltje91 schreef:
13-03-2020 12:03
Ik woon in Brabant en hier valt het echt hartstikke mee met lege schappen. Ik woon een klein half uurtje van Tilburg vandaan.
Het enige wat er wel wat meer doorheen ging is schoonmaakmiddelen, zag ik net. Maar verder is alles nog prima aangevuld, en het was niet overdreven druk.
Ik woon ook in Brabant en het leek wel de dag voor kerst in de winkel.
Iedereen slaat WC-papier in en ik heb lekker gewoon alleen maar taart gekocht :hyper:

lekker veel calorieën, houden we het wel een tijdje op uit :cheer:
Kwebbeltje91 schreef:
13-03-2020 07:55
Dat heb ik met mijn vader ook. Alhoewel hier zijn gezondheid wel in meespeelt.
Maar buiten dat, sinds hij opnieuw getrouwd is lijkt hij ook ineens veel ouder. Mijn moeder is nog gewoon zichzelf (alhoewel, hier en daar al aardig grijs :P ) maar mijn vader.. Jemig. En soms is het echt zo erg dat ik denk: Het is net of je elk moment neer kan vallen.
Ik weet niet of mijn vader gezondheidsklachten heeft, vermoed het niet. In elk geval geen kanker. Mijn moeder heeft dat wel gehad. Maar hij rookt al vanaf zijn 16e en drinkt ook graag. Zijn gezicht is ook smaller geworden en zijn haargrens opgeschoven.
Soms vraag ik me af of onze gebroken band een rol speelt.
stokbootje schreef:
13-03-2020 13:31
Iedereen slaat WC-papier in en ik heb lekker gewoon alleen maar taart gekocht :hyper:

:rofl:
Het-groepje schreef:
13-03-2020 08:59
Ja inderdaad, lege schappen zei man net!
nah net weer hoor.... geen brood,,groente, soep, aardappelen, zelfs de diepvries was leeg op ijs en pizza's na
te belachelijk voor woorden, vind het zo asociaal
ga morgen om 08.00 naar de winkel,
Relax we're all crazy, it's not a competition
stokbootje schreef:
13-03-2020 13:31

Stond jij achter me bij de Plus? ;)
Ik liep naar de kassa, daar stond een mevrouw, niet echt in de rij dus ik vroeg of ze nu wel of niet in de rij stond. Nee zegt ze, ik sta te bedenken dat ik iets vergeten ben, maar ik weet niet wat. Dus ik zeg dat ze daar na de kassa waarschijnlijk wel achter komt. Och zegt ze, ik zie wel, dan maar niet als het er later niet is, Is goed voor de lijn.
Ik kijk nog eens naar wat ze in haar hand heeft. Doosje met 2 Bossche bollen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nee klojo, ik ga morgen op mijn vrije zaterdag niet onbetaald en vrijwillig een workshop geven aan de oudere collega’s hoe ze digitale lessen kunnen maken. Hoe dat moet weten ze allang.

MAAR WE WERKEN GDV AL ZES JAAR OP DEZELFDE KUTLAPTOPS DIE UITEEN VALLEN VAN ELLENDE MET EEN KUTSERVERSYSTEEM DAT GEEN DROL MOCHT KOSTEN EN NOG MINDER OPSLAGCAPACITEIT PER ACCOUNT HEEFT DAN DE GEMIDDELDE USB-STICK!

Ga maar weer lekker terug naar je conferentieoord met luxe lunches waar jullie de crisis proberen te ‘bezweren’ en weer om 18.30 met DE oplossing komen die wij vorige week al finaal hebben afgeschoten! Stuur verdomme de onderbouw naar huis, zet de middenbouw in die digitale leerjungle leertuinen en zet alles wat nog rechtop staat voor die examenclusters. Lul die je bent, het gaat verdomme nog maar om hooguit één PTA werk per vak! Laat die kinderen in godsnaam dat PTA afronden komende week.
Joh, Truus, je schaamlip zal wel knel zitten maar ga dat lekker op iemand anders afreageren.
Te herkenbaar bedenk ik me net...
Wat ben jij een enorme kl@@tzak met je: "iedereen moet thuis werken, behalve de secretaresses, dat kan niet".
Vind je de gezondheid van je secretaresses niet belangrijk?
Theamuts schreef:
13-03-2020 19:56
Wat ben jij een enorme kl@@tzak met je: "iedereen moet thuis werken, behalve de secretaresses, dat kan niet".
Vind je de gezondheid van je secretaresses niet belangrijk?
Dat is bij ons ook
Collega 1 is altijd vrij op maandag, maar collega 2 komt omdat ze secretaresse van de wethouders is (net als collega 1)
Marquise schreef:
13-03-2020 19:13
Joh, Truus, je schaamlip zal wel knel zitten maar ga dat lekker op iemand anders afreageren.
:rofl:
hallekie schreef:
13-03-2020 09:33
Dus als het gaat zoals ik verwacht gaan de scholen volgende week ook dicht en zijn we de komende twee weken met het hele gezin thuis? Ik denk dat ik daarna in het gekkenhuis kan worden opgesloten.
Nou dat heb ik ook.
Heb ik net nog een paar weken een extra dag studieverlof maar geen studie, zit man thuis te 'werken' volgende week.
Vorige week eerst kind haar beugel kwijt en mijn vrije dag kwijt aan zoeken (als een csi langs alle speelplaatsen, de bso, gymzaal turnen etc geweest) en beugeltandarts.
Dag erop belde school, ander kind had melkand helemaal scheef gevallen dus die moest eruit, ook weer uren mee bezig.
En de rest van mijn kostbare verlof zit mijn familie dus op mijn lip.
En daarna moet ik gewoon weer werken. Getver.
Maarja beter dan corona.
Heeft WA een haartransplantatie????
Och nee nu de scholen ook nog dicht?

En die leerkrachten werken zich al kapot om de onmogelijke leerdoelen te halen.
2k2*

:cheer2:

Nog steeds niet te veel op.

Alleen maar blij. Omdat is gebleken dat het inderdaad gewoon anders kan.
Nu ook nog het riool verstopt?
Oh ja hoor, kan er ook nog wel bij.
Hopelijk is het gemakkelijk zelf op te lossen.
Kijk morgen wel, nu geen puf meer voor, vannacht maar niet doorspoelen denk ik.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Ik ben vast een egoïst maar ik ben zo bang dat ze Nederland op slot gaan gooien. Ik ben bang omdat ik niet weet wat dan, hoe lang het gaat duren. Kan ik dan nergens meer heen? Moet ik echt thuis gaan zitten? Ik zit al jaren thuis, ik weet niet beter, maar ik heb het zo ontzettend nodig om er af en toe gewoon even uit te zijn. Ik heb al zo weinig.
Drackie schreef:
14-03-2020 00:22
Ik ben vast een egoïst maar ik ben zo bang dat ze Nederland op slot gaan gooien. Ik ben bang omdat ik niet weet wat dan, hoe lang het gaat duren. Kan ik dan nergens meer heen? Moet ik echt thuis gaan zitten? Ik zit al jaren thuis, ik weet niet beter, maar ik heb het zo ontzettend nodig om er af en toe gewoon even uit te zijn. Ik heb al zo weinig.
Maar je mag toch wel naar buiten? In Italië mag je niet zomaar naar buiten in sommige gebieden, maar in hongkong hebben ze de situatie goed onder controle door oa een meter afstand van elkaar te houden naast zoveel mogelijk binnen blijven, las ik.
Drackie schreef:
14-03-2020 00:22
Als ik straks niet meer mag gaan werken en de sportschool ook helemaal dicht gaat (ze geven nu alleen nog lessen) dan moet iemand veel lef hebben om mij te verplichten binnen te blijven en mij te verbieden om een rondje te gaan lopen iedere dag. Anders kun je mij straks in het gekkenhuis opsluiten.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Stelletje volslagen idioten lever er toch in deze wereld. Plunderen de hele winkel leeg, en ben ik gedwongen om met een kleine beurs de dure dingen te nemen omdat de rest al weg is. Het worden dure weken zo... :swear:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven