Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Spiegel, laat nu eens zien wat mijn weegschaal, meetlint en mijn nieuwe broekmaat zeggen. Laat nou eens zien dat ik vier maten ben afgevallen. Nu geloof ik het nog steeds niet. Zo is er toch niks aan?
Ik vind hier dingen van.
Al een paar weken geleden dat ik tegen je zei dat ik geen contact meer wilde. Wat gaat de tijd toch snel. En nog steeds mis ik je niet, al ben je mijn ouder.
Sabeltandcavia schreef:
14-03-2020 09:21
Spiegel, laat nu eens zien wat mijn weegschaal, meetlint en mijn nieuwe broekmaat zeggen. Laat nou eens zien dat ik vier maten ben afgevallen. Nu geloof ik het nog steeds niet. Zo is er toch niks aan?
ik heb dat andersom O_o
2 kilo afgevallen :worship: niet veel maar ben wel blij :$
Relax we're all crazy, it's not a competition
Het-groepje schreef:
14-03-2020 05:35
Maar je mag toch wel naar buiten? In Italië mag je niet zomaar naar buiten in sommige gebieden, maar in hongkong hebben ze de situatie goed onder controle door oa een meter afstand van elkaar te houden naast zoveel mogelijk binnen blijven, las ik.
Ja, natuurlijk kan ik een rondje gaan lopen in de buurt. Maar ik heb er ook behoefte aan om onder de mensen te zijn. Ik ga vaak bijv. even de stad in, en ik heb een paar afspraken per week (lessen die ik volg). Zonder dat wordt mijn leven wel héél leeg.
Sabeltandcavia schreef:
14-03-2020 09:21
O ja dat had ik ook. 15 kilo afgevallen, en iedereen riep dat ik er zo goed uitzag, en dat ik het zeker wel zou merken. Nou ik zag en voelde geen verschil. Heel frustrerend
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dit mag ik niet hardop zeggen maar wil ik wel: ik word tante!!! :heart:
Drackie schreef:
14-03-2020 15:59
Dit mag ik niet hardop zeggen maar wil ik wel: ik word tante!!! :heart:
Wat leuk! Gefeliciteerd :heart:
Vanavond om 20.30 uur een goodwillconcert van de Kik op Facebook, omdat we geen concerten meer bij mogen wonen en dat vind ik kikken, ik hoop jullie ook. :-D

https://www.facebook.com/thekikmusic/
De nieuwe buren hebben zich aangekondigd, een jong stel, 20ers. Het zijn blije en positieve mensen en dat is voor mij genoeg om er blij en positief over te zijn.
Al de hele middag aan het huilen... Liefdesverdriet is nooit leuk.
Nee kut, door alleen een knipperlicht aan te zetten heb je niet automatisch voorrang om in te voegen. Als links van mij een dikke Rangerover zit, dan knal ik door en boor jij je maar onder die vrachtwagen in met die dinkytoy van je met je ‘dinnies’.

“Jij hebt toch een rem?!” Jij toch ook lelijke kut! Ik zal niet suggereren dat je over verkeersinzicht beschikt want jij hebt nergens zicht op. Dus tief in het vervolg ook maar op met die zielige Swift van je want ik rijd dat ding dwars doormidden als de keus gaat tussen een stel midlifecrisisgetroffen kutwijven en mijn kind op de achterbank
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 14-03-2020 16:40
20.40% gewijzigd
Karl_Marx schreef:
14-03-2020 16:25
Al de hele middag aan het huilen... Liefdesverdriet is nooit leuk.
Geen idee of je er wat mee kan, maar een dikke digitale knuffel. Komt wel goed maar is nu even kut. :rose:
Ik heb ook een kleine auto en ik ben best leuk.
Nee, je gaat niet zomaar mijn client morfine geven omdat ie vast veel pijn heeft van een tandvleesontsteking en dat bepaal je zowiezo allemaal niet zomaar even.
En dat je longonsteking hebt gehad maakt je nog geen longpatient hoor, stel je niet zo aan.
Van italiaans eten krijg je geen Corona, dat is echt debiel. Ik ga jou in de gaten houden, dat mag duidelijk zijn.
En o ja, gebruik in godsnaam eens deodorant, doe je werkelijk de hele mensheid een plezier mee.
DontYouHatePants schreef:
14-03-2020 17:15
Nee, je gaat niet zomaar mijn client morfine geven omdat ie vast veel pijn heeft van een tandvleesontsteking en dat bepaal je zowiezo allemaal niet zomaar even.
En dat je longonsteking hebt gehad maakt je nog geen longpatient hoor, stel je niet zo aan.
Van italiaans eten krijg je geen Corona, dat is echt debiel. Ik ga jou in de gaten houden, dat mag duidelijk zijn.
En o ja, gebruik in godsnaam eens deodorant, doe je werkelijk de hele mensheid een plezier mee.
Als dat wel zo zou zijn dan krijgen we een 10-voudige uitbraak, als ik tenminste de lege schappen droge pasta en pastasausen zag
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik hou echt heel veel van je hoor, maar serieus ga even weg. Je bent nu al 3 weken thuis (1 week samen vakantie, 1 week jij vakantie en nu werk je de hele week thuis. Ik heb nooit meer het idee dat ik even alleen ben, zoals ik normaal gesproken wel even ben als ik terug kom van mijn werk.
Ga fietsen, ga lopen ga iets doen!!

Ja, ik weet dat ik ook weg kan gaan, maar ik wil gewoon even het huis voor mezelf, gewoon even alleen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Tjonge je gaat werkelijk de komende maand elk menselijk contact uit de weg vanwege Corona :O
V1k1ng schreef:
14-03-2020 18:12
Ik hou echt heel veel van je hoor, maar serieus ga even weg. Je bent nu al 3 weken thuis (1 week samen vakantie, 1 week jij vakantie en nu werk je de hele week thuis. Ik heb nooit meer het idee dat ik even alleen ben, zoals ik normaal gesproken wel even ben als ik terug kom van mijn werk.
Ga fietsen, ga lopen ga iets doen!!

Ja, ik weet dat ik ook weg kan gaan, maar ik wil gewoon even het huis voor mezelf, gewoon even alleen.
Daar kan ik me alles bij voorstellen. Al is de liefde nog zo groot, continu op je lip gaat tegenstaan.

Probeer een diplomatieke manier te vinden om het hardop te kunnen zeggen.
He gadver, waarom ben je nu al thuis? Je zou het weekend weg zijn. Lekker rustig. Je stuitert nu alweer door de gangen. Hopelijk ben je vanavond alsnog weg.
Marquise schreef:
13-03-2020 19:13
Joh, Truus, je schaamlip zal wel knel zitten maar ga dat lekker op iemand anders afreageren.
😂😂😂😂
*poef*
drackie wijzigde dit bericht op 15-03-2020 10:26
99.44% gewijzigd
drackie een hele dikke :hug: :hug: ,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Je bent ook gewoon debiel. Niet eens een randdebiel, gewoon debiel. Daarom behandelen mensen je zo.

Ik bedoel als je in 1 maand tijd 6 keer diesel in je benzinetank mikt mis je iets. Geheugen en de vaardigheid het e gebruiken.

En de directeur van mijn man een een eikel. Zelf lekker thuis aan de slag en het 'gepeupel' moet op kantoor komen omdat ze anders niks doen. Manager van mijn man zegt blijf thuis, hij ziet het niet of je er bent en zelf vreet ie sowieso niks uit. Echt zo'n Tesla rijdende drol van een stadse knurft. Wedden dat hij een kamer vol rijst,pasta, wcpapier en paracetamol heeft.
Tussen al die ‘updates’ van werkgever (om het uur in je weekend maar goed) een aanbod van een moeder: “Beste mevrouw Lemoos, ik ben de moeder van Jopie. Door het coronavirus ben ik verplicht om thuis te werken. Ik ben normaliter parttime werkzaam als directiesecretaresse en kan u helpen met het digitaliseren van uw lessen of het organiseren van online videovergaderingen ten behoeve van afstandsonderwijs. Laat u mij maar weten of en hoe u geholpen kunt worden. Ik heb Jopie afgelopen vrijdag naar school laten gaan om al zijn boeken op te halen. Met vriendelijke groet...”

:heart:

En Jopie zal niet kunnen faken dat zijn internet eruit lag, hij zijn inlogcode kwijt was. Dat weet je dan gewoon na zo’n mail :-)
lemoos2 schreef:
15-03-2020 00:50
Tussen al die ‘updates’ van werkgever (om het uur in je weekend maar goed) een aanbod van een moeder: “Beste mevrouw Lemoos, ik ben de moeder van Jopie. Door het coronavirus ben ik verplicht om thuis te werken. Ik ben normaliter parttime werkzaam als directiesecretaresse en kan u helpen met het digitaliseren van uw lessen of het organiseren van online videovergaderingen ten behoeve van afstandsonderwijs. Laat u mij maar weten of en hoe u geholpen kunt worden. Ik heb Jopie afgelopen vrijdag naar school laten gaan om al zijn boeken op te halen. Met vriendelijke groet...”

:heart:

En Jopie zal niet kunnen faken dat zijn internet eruit lag, hij zijn inlogcode kwijt was. Dat weet je dan gewoon na zo’n mail :-)
Haha Lemoos :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven