Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Lemoos wat fantastisch!

De kinderen en ik gingen gisteren vol sensatie naar de supermarkt om voor mijn moeder boodschappen te doen
Ik heb nog nooit zo gezellig gewinkeld, mensen deden echt hun best om vooral niet de indruk te wekken te hamsteren.
Vooral jongste had gehoopt op een mooie vechtpartij om toiletpapier ofzo, dus die was een beetje teleurgesteld. Wel waren er sommige schappen leeg dus dat was dan weer wel spannend.
Over 5 dagen begint de lente. :cheer: :hello: :sun: :daisy: :daisy: :daisy: :blob:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
15-03-2020 11:20
Over 5 dagen begint de lente. :cheer: :hello: :sun: :daisy: :daisy: :daisy: :blob:
:heart: :flirting:
Voor iedereen een groene tuin
echt triest
pepexx wijzigde dit bericht op 15-03-2020 13:08
92.59% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Jahaaa, nu weet ik wel dat de regering het niet goed aanpakt, en dat alles waardeloos is, blablabla...kan het in godsnaam ergens anders over gaan??? Djiez!
Ozo.
Nog triester
pepexx wijzigde dit bericht op 15-03-2020 13:09
89.42% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Hmmm, ik ben zeer fel tegen hamsteren, maar mijn gedachten gaan nu wel iedere keer naar "toch maar een pakje pasta of vlees extra meenemen: .
Het-groepje schreef:
15-03-2020 10:48
Lemoos wat fantastisch!

De kinderen en ik gingen gisteren vol sensatie naar de supermarkt om voor mijn moeder boodschappen te doen
Ik heb nog nooit zo gezellig gewinkeld, mensen deden echt hun best om vooral niet de indruk te wekken te hamsteren.
Vooral jongste had gehoopt op een mooie vechtpartij om toiletpapier ofzo, dus die was een beetje teleurgesteld. Wel waren er sommige schappen leeg dus dat was dan weer wel spannend.
Ook al zo’n kleine ramptoerist? :-)
Hier kreeg zoon even een hissefit toen hij meekreeg dat er vandaag vergaderd gaat worden over alle scholen dichtgooien. Want het was niet eerlijk. Man helemaal verbaasd want zoon heeft een bloedhekel aan school. Komt er vanuit een kussen een grommend: “Ja maar ik zit thuis met een *ingeslikte snik* leraar en de anderen niet!”
In de winkels hier heeft men doorgaans al limiteren ingevoerd (toen de Belgen massaal kwamen shoppen). Een pak wc-papier per klant, maximaal 2 doosjes paracetamol per klant. Nog geen leeg schap gezien vanuit onze code rood coronabubbel.
lemoos2 schreef:
15-03-2020 13:08
Hier kreeg zoon even een hissefit toen hij meekreeg dat er vandaag vergaderd gaat worden over alle scholen dichtgooien. Want het was niet eerlijk. Man helemaal verbaasd want zoon heeft een bloedhekel aan school. Komt er vanuit een kussen een grommend: “Ja maar ik zit thuis met een *ingeslikte snik* leraar en de anderen niet!”
In de winkels hier heeft men doorgaans al limiteren ingevoerd (toen de Belgen massaal kwamen shoppen). Een pak wc-papier per klant, maximaal 2 doosjes paracetamol per klant. Nog geen leeg schap gezien vanuit onze code rood coronabubbel.
Ja maar hey, dat snap ik ook wel hoor. ;-D
lemoos2 schreef:
:rofl:

Lemoos! Echt serieus, ik wil een blog met al jouw verhalen. :popcorn:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Theamuts schreef:
15-03-2020 13:07
Hmmm, ik ben zeer fel tegen hamsteren, maar mijn gedachten gaan nu wel iedere keer naar "toch maar een pakje pasta of vlees extra meenemen: .

Ik ken het. Ik liep gisteren wat doelloos rond in de supermarkt. Het was al een onbekende supermarkt dus je weet niet waar wat staat. Ik had wel wat dingen die ik moest hebben maar ik betrapte mezelf erop dat ik 2 of 3 keer terug ben gegaan naar een bepaald schap.
lemoos2 schreef:
Hier kreeg zoon even een hissefit toen hij meekreeg dat er vandaag vergaderd gaat worden over alle scholen dichtgooien. Want het was niet eerlijk. Man helemaal verbaasd want zoon heeft een bloedhekel aan school. Komt er vanuit een kussen een grommend: “Ja maar ik zit thuis met een *ingeslikte snik* leraar en de anderen niet!
Inderdaad , je kan wel een blog beginnen:) hilarisch!
Euh heb ik eindelijk een AH online bestellen account en nu kan ik al dagen niet meer online bestellen..
Ja lemoos, voor het vaderland in deze barre tijden: EEN BLOG!!!

Mijn ene kind is trouwens ook verdrietig want die weet ook dat zij aan de bak moet.
Dat hoeft volgens haar NIEMAND, die mogen in onesie (en dan een leuke, niet die zij heeft)
cola drinken (mag ze niet)
heel de dag tiktok filmjes maken (mag ook al niet steeds).
Rouge__ schreef:
15-03-2020 00:23
drackie een hele dikke :hug: :hug: ,
Dankjewel :)

Ik heb vandaag twéé broden meegenomen ipv één. Ben ik nu een hamsteraar? Het waren de laatste en ik heb geen zin om nog 3x mis te grijpen deze week. :$
Hahaha, ben al blij als ik al mijn leerlingen online krijg voor mijn prachtige onderwijs op afstand.

Heb zoon maar aan het werk gezet als ‘helpend handje’. Hij is nu filmpjes aan het maken met Lego voor mijn eindexamenkandidaten. Ter illustratie bij begrippen :-D
Het-groepje schreef:
15-03-2020 15:16
Ja lemoos, voor het vaderland in deze barre tijden: EEN BLOG!!!

Mijn ene kind is trouwens ook verdrietig want die weet ook dat zij aan de bak moet.
Dat hoeft volgens haar NIEMAND, die mogen in onesie (en dan een leuke, niet die zij heeft)
cola drinken (mag ze niet)
heel de dag tiktok filmjes maken (mag ook al niet steeds).
Oh jij bent ook al zo’n stomme moeder? Al die anderen hebben leuke moeders en leuke vaders. En hij zit met ‘ons’ opgescheept.
Vandaag ben ik extra blij met mij, met wie, wat en hoe ik ben. Dankbaar voor de wijze waarop mij dat getoond is. :cheer2:
Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon stiknerveus van al het gedoe rondom het Corona virus. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden, maar wel omdat ik die onzekerheid over hoe lang de maatregelen gaan duren en hoe Nederland gaat reageren echt heel moeilijk vind. Iets met 'geen controle' waar ik heel lastig mee om kan gaan.
AccioAvocado schreef:
15-03-2020 17:39
Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon stiknerveus van al het gedoe rondom het Corona virus. Niet omdat ik bang ben om ziek te worden, maar wel omdat ik die onzekerheid over hoe lang de maatregelen gaan duren en hoe Nederland gaat reageren echt heel moeilijk vind. Iets met 'geen controle' waar ik heel lastig mee om kan gaan.
Misschien is het een manier om alles onder controle te houden door je nieuwsgierigheid top te laten draaien en vanuit dat oogpunt te weten te komen hoe te handelen.
AccioAvocado schreef:

Je omschrijft precies mijn gevoel. Ik hou mezelf voor, om 's avonds het nieuws te kijken/horen en afwachten wat werkgever zegt. Verder zoveel mogelijk afleiding zoeken.
Bedankt Cateautje en Kwebbeltje91,

Ik probeer het ook maar een beetje als een oefening te zien, iets om mijn controlebehoefte uit te dagen. En wat jij schrijft Cateautje vind ik wel een heel mooi en ook bruikbaar advies, dus bedankt daarvoor.
AccioAvocado schreef:
Heel herkenbaar dit. Ik word er een beetje paniekerig van. Sterkte.
Zal ik wel of niet naar kantoor gaan? (mijn twijfel op dit moment)
We zijn (nog) niet verplicht thuis te blijven en ik heb geen zin om weken thuis te zitten.
Bij verplichting doe ik het natuurlijk wel
Nee, ik ga sowieso niet naar je toe. Echt heel fijn dat je aan de betere hand bent, maar ik wil het risico niet lopen. Ik werk bij meer cliënten en die wil ik echt niet aansteken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven