Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 15 maart 2020 om 15:38
Ik ben hierheen gegaan omdat in het corona topic iemand begon over loepen en fake account en weet ik het wat.
Ik ben een nieuw lid inderdaad. Interesse in het hele corona fenomeen en heb me aangemeld om mee te praten hier. Wat een rare binnenkomst om nieuwe mensen meteen te loepen en vervolgens te melden en daarna proberen om te bannen. Ik heb mij gewoon aan de regels van de viva faq gehouden. Rare gang van zaken.
Ik ben een nieuw lid inderdaad. Interesse in het hele corona fenomeen en heb me aangemeld om mee te praten hier. Wat een rare binnenkomst om nieuwe mensen meteen te loepen en vervolgens te melden en daarna proberen om te bannen. Ik heb mij gewoon aan de regels van de viva faq gehouden. Rare gang van zaken.
zondag 15 maart 2020 om 15:46
Misschien. Mods moeten dezelfde keus maken. Sommige mensen lezen meer posts dan de mods, niet? Waarom dat niet gebruiken? Of hebben de mods 'superkrachten' anders dan de mod-tools voor de keuze zodat alleen zij geschikt kunnen zijn?
zondag 15 maart 2020 om 15:49
In NL is nog geen noodtoestand, tot twee uur geleden? Heb je een bron die het tegendeel toont.Knurftastisch schreef: ↑15-03-2020 15:39Nou zeg dat! De noodtoestand doet ook wat met mensen hun hersenpan lijkt het wel. Wat een paranoia

zondag 15 maart 2020 om 15:53
Het is echt niet zo dat als je al heel lang op dit forum komt een betere radar hebt hoor. En ik zie sommige mensen hier regelmatig roepen om een profiel te checken. Maar wie weet zijn ze zelf wel veel onbetrouwbaardermadamzonderm schreef: ↑15-03-2020 15:46Misschien. Mods moeten dezelfde keus maken. Sommige mensen lezen meer posts dan de mods, niet? Waarom dat niet gebruiken? Of hebben de mods 'superkrachten' anders dan de mod-tools voor de keuze zodat alleen zij geschikt kunnen zijn?

zondag 15 maart 2020 om 16:02
Knurftastisch schreef: ↑15-03-2020 15:39Nou zeg dat! De noodtoestand doet ook wat met mensen hun hersenpan lijkt het wel. Wat een paranoia
Tuurlijk joh, ga hier nog even lekker door.
nounou

zondag 15 maart 2020 om 16:03
En jij ook, fijn stemming maken voor de lol?
nounou

zondag 15 maart 2020 om 16:20
Ongeveer 13 jaar. Niet toevallig ook het moment dat irl de meeste echtscheidingen voorkomen.
En na een jaar of 15 troldetectieervaring komt de zelfoverschattingsfase. Dan denk je het zéker te weten.
Vanaf 17 jaar komen de meesten wel in rustiger vaarwater, forumtrolradargewijs.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 15 maart 2020 om 16:24
Wat een vermoeiende loopbaan.feow schreef: ↑15-03-2020 16:20Ongeveer 13 jaar. Niet toevallig ook het moment dat irl de meeste echtscheidingen voorkomen.
En na een jaar of 15 troldetectieervaring komt de zelfoverschattingsfase. Dan denk je het zéker te weten.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

zondag 15 maart 2020 om 16:56
Dank je. Hier kan ik tenminste wat mee.feow schreef: ↑15-03-2020 16:20Ongeveer 13 jaar. Niet toevallig ook het moment dat irl de meeste echtscheidingen voorkomen.

zondag 15 maart 2020 om 17:30
Bij gebrek aan een coronagerelateerd Trots Op Je Kind-topic zet ik het maar even hier: mijn slimme zoon-met-hele-erge-ADHD blijkt te hebben geanticipeerd!
Niettegenstaande de berichten dat zijn school gewoon open zou blijven heeft ie vorige week toch zijn profielwerkstuk (en alle benodigdheden) maar vast naar zijn eigen adres gemaild, voor het geval dat. En zijn boeken voor maatschappijleer mee naar huis genomen, want daar moet ie straks al examen in doen.
Is echt de eerste keer dat ik hem heb kunnen betrappen op eerst nadenken en dan doen, ik ben echt apetrots.
Niettegenstaande de berichten dat zijn school gewoon open zou blijven heeft ie vorige week toch zijn profielwerkstuk (en alle benodigdheden) maar vast naar zijn eigen adres gemaild, voor het geval dat. En zijn boeken voor maatschappijleer mee naar huis genomen, want daar moet ie straks al examen in doen.
Is echt de eerste keer dat ik hem heb kunnen betrappen op eerst nadenken en dan doen, ik ben echt apetrots.