Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Ik baal wel gigantisch. Eerste vakantie in jaren, ook bedoeld om wat trouwlocaties te bekijken en om even te relaxen voor ik bij mijn nieuwe werkgever begin. Nu kan ik er naar fluiten omdat een stel eigenwijzen niet fucking binnenbleven terwijl ze uit een risicogebied kwamen. Gaat nog leuk worden met annuleren. :(
Alle reacties Link kopieren
Nou we hebben hier al opgeruimd en gedaan. Was zit in machine en droger. Rijden zo even naar de hei. Wil er toch ff uit. En ik heb nog niet in de nieuwe auto van man gezeten ( bijna hetzelfde als de vorige want bedrijfsbus maar goed :P)
@Phoebes ze HAHAHAHAHHAHA geniet van je chocola :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Meuh ik verveel me toch helaas inmiddels wel een beetje...
Heb nergens zin in, ook niet in niks doen.
;-D
Wij hebben een flinke wandeling gemaakt. Ik had het op een gegeven moment zowaar warm.
Nu gaan we bankhangen en series kijken.
Ok ik begin geloof ik wat minder nuchter te worden... wat een gedoe zeg...
Ik kreeg zelfs van mijn werk al berichten...
ik ook, misschien zit ik vanaf morgen weer thuis o_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ja, ik misschien ook. En ik heb pas morgenochtend zekerheid. Ik werk dus in de thuiszorg, als thuishulp (zal ik vast eens hebben gezegd denk ik?) en ik kom in aanraking met kwetsbare doelgroep(en). Als het aan mij ligt ga ik niet werken, vind het risico te groot. Maar tot op heden nog niks gehoord van werk. Op zijn vroegst pas morgen om 8 uur.
Ik ook Kwebbeltje, ik weet het ook pas morgen.
Vervelend is dat, die onzekerheid, maar goed het is even niet anders helaas.
Ik wil gewoon werken, ik voel me kiplekker en ben echt niet bang om ziek te worden maar goed ik wacht wel even af.
Wat een rotsituatie is dit zeg...
Vd andere kant relativeert het ook...

Ohh en met nm is niks aan de hand, miverstandje... :biggrin: (hij had niks van zich laten horen en daar was ik bezorgd en chagerijnig om waardoor ik niks had laten horen. Wat blijkt, hij had gedoe met zn telefoon, en was bezorgd en chagerijnig omdat ik niks had laten horen :rofl:. )
We zijn een vreemd stel volgens hem... maar goed normal is boring.. :proud:)
Wahaha het is wat Phoebe :rofl: Mannen :P
Kwebbeltje91 schreef:
15-03-2020 22:11
Wahaha het is wat Phoebe :rofl: Mannen :P
Dat zijn gewoon onmogelijke wezens die zichzelf niet snappen.. :proud:
(Rik en Thlubbe uiteraard geldt dat niet voor jullie hoor...)

Als we deze week trouwens toch niet kunnen werken dan kunnen we net zo goed een forummeet doen ;-)
Gaan we in Mokum bij Rouge Surifood eten, Bb met rijst of zo... :proud: :yum: :-P)
Phoebemeaculpa schreef:
15-03-2020 22:15
Dat zijn gewoon onmogelijke wezens die zichzelf niet snappen.. :proud:
(Rik en Thlubbe uiteraard geldt dat niet voor jullie hoor...)

Als we deze week trouwens toch niet kunnen werken dan kunnen we net zo goed een forummeet doen ;-)
Gaan we in Mokum bij Rouge Surifood eten, Bb met rijst of zo... :proud: :yum: :-P)
Gezellig, een meeting. Maar zullen we dat doen als NL weer open is? :P
Het is wel een gedoe dat corona, ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Ik ben niet super bang om ziek te worden maar wil het ook niet doorgeven natuurlijk.
Zou morgen naar de kapster maar ja ik snotter wat dus maar afgebeld.
Niet te lang hoop ik Dolfje...
Ik vind dit namelijk helemaal niet leuk, zo'n onzekere tijd.
En ik zou het echt onzin vinden om kantoor dicht te gooien maar goed ik ga daar niet over en iets anders dan afwachten kan ik helaas niet doen.
(Het is nu nog te vroeg maar ik ga mijn leidinggevende straks wel even een bericht sturen hoe en wat aangezien mijn afdeling in ieder geval vandaag dicht is...)

Ik heb gelukkig goed geslapen.
Wel gedroomd, over kittens :proud: :flirting:
Kwebbeltje91 schreef:
15-03-2020 22:18
Gezellig, een meeting. Maar zullen we dat doen als NL weer open is? :P
Meeeeehhhh... :sarcastic: ;) :bonk: ja misschien is dat wel een goed idee...

Geen idee of dat symbolisch is ivm nw ;-D maar ik verveelde me gisteren en toen heb ik mijn slaapkamer maar weer eens veranderd :biggrin:
Goedemorgen.
Man blijft thuis, hij was niet de enige bij hun want er hadden zich al 5 ziek gemeld..
Ook goedemorgen..
Niet echt fijn geslapen vannacht. Net werk gebeld maar de lijnen zijn bezet :facepalm: Wat een verrassing. Dus leidinggevende maar gemaild, dat het me niet verstandig lijkt om te gaan werken. En ben zelf wat licht snotterig.
Daarnaast woon ik in een appartementencomplex (met lichte begeleiding) en daar mag eigenlijk niemand weg om te werken. We mogen wel een blokje om en een boodschap doen, maar verder niks.

Meh.
Ja meh is het.
Vrijdag toen bekend werd dat wij dus dicht gingen wensten klanten ons fijne vakantie maar zo voelt dat niet.
Kwebbeltje91 schreef:
16-03-2020 08:34
Ook goedemorgen..
Niet echt fijn geslapen vannacht. Net werk gebeld maar de lijnen zijn bezet :facepalm: Wat een verrassing. Dus leidinggevende maar gemaild, dat het me niet verstandig lijkt om te gaan werken. En ben zelf wat licht snotterig.
Daarnaast woon ik in een appartementencomplex (met lichte begeleiding) en daar mag eigenlijk niemand weg om te werken. We mogen wel een blokje om en een boodschap doen, maar verder niks.

Meh.
Ik weet ook nog niks, leidinggevende net geapt maar ik vermoed dat het even kan duren voor ik antwoord ga krijgen.
Ik wacht af, ben inmiddels vrij rustig want dit is gewoon overmacht. Ik ga denk ik maar even wat yoga doen...
Goed idee, yoga.
Net weer gebeld maar lijnen zijn nog steeds bezet. Ik gok dat we straks een algemene mail krijgen.

@dolfje iemand zei het weekend tegen mij: Lekker toch, wat extra dagen vrij?

Euh, nee! Ik haat dit. En ja het is wel beter dat inderdaad iedereen zoveel mogelijk thuisblijft en hopen dat het virus zich niet verder verspreidt, maar die onzekerheid vind ik gewoon vreselijk. En ik heb een lichte vorm van autisme dus dat komt nog even extra binnen zegmaar.
Zo heb mn baas gesproken, vandaag blijf ik thuis, houd alleen mail en telefoon goed in de gaten en eventueel ga ik woensdag even naar kantoor om wat bestanden over te mailen zodat ik thuis wat administratieve klussen kan doen.

Hoop echt dat dit niet te lang gaat duren..
Kwebbeltje: ik vind dit ook helemaal niks, ook ik houd van regelmaat.
Phoebemeaculpa schreef:
16-03-2020 09:05
ik vind dit ook helemaal niks, ook ik houd van regelmaat.
Ik heb hetzelfde. Het niet weten hoe en wat vind ik irritant. Hou niet van verrassingen en onverwachte dingen.

Ik ga straks wel een stukje lopen, kan niet de hele dag stil zitten. En vanmiddag zelf even mijn haar verven.
Ik ken het Dolfje en Phoebe.
Ik ga straks ook maar een blokje om. Zul je net zien, is alles dicht en wordt het mooi weer.
Het is een wonder.
Ik heb net de receptioniste kort gesproken. Ze zei dat het gekkenhuis was, telefoon staat roodgloeiend. Leidinggevende was 2 seconden vrij om mij te woord te staan, toen ze weer werd gebeld.

Dus als het goed is word ik zo gebeld.. Ik ben zenuwachtig.
Ja precies.
Wij zijn gisteren op de hei trouwens echt wel veel wandelaars tegen gekomen en bij een horecagelegenheid zat het terras ramvol. Goed dat die nu ook gesloten zijn. Wel erg vervelend voor de ondernemers.
Wij leiden er niks van om niet te werken en mocht het zo zijn dat we een paar weken zonder inkomen zitten dan zouden we dat ook wel redden maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven