Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Mijn lijstje tot nu toe is:

Aqua Marina

Herbalism

Tea Tree Water

Dream Cream

Vanishing Cream

Aromaco

Ultra Bland

Symphatie for the skin

Mange too

Buffy

Heavanilli

En vast nog meer.................

Ik krijg zaterdag:

AOBS

Godiva

Soft Coeur
quote:Pepernoek schreef op 20 april 2009 @ 16:16:

hee elle, volgens mij zie ik je op het lushforum, kan dat?Ja klopt!!
Kaatje wil jij nog steeds dat proefje kwijt van Shimmy Shimmy?

En als je nog andere proefjes hebt, ik mij aanbevolen

Ik heb voor jou misschien ook nog wel wat ( alhoewel zoveel als jij hebt )

En anders de kosten.
hoe lang duurde het de vorige keer bij jou voordat je bestelling uit de uk binnen was, elle?
pepernoek wijzigde dit bericht op 20-04-2009 17:15
Reden: uit de uk toegevoegd
% gewijzigd
Vrijdags besteld, woensdags binnen.

Best wel snel dus.
dubbel
wow, das inderdaad snel. ik hoop dat ze bij mij wat langzamer zijn: maandag besteld en maandag binnen :-)
Waarom????

Kunnen de buren het niet aannemen dan?

Heb je het lekker voor het weekend!
Ah ja, das ook nog een idee, zal eraan liggen of de DHL-man het afgeeft en of de buren thuiszijn...

Dat zou natuurlijk nog beter zijn!
ik heb nog nooit meegemaakt dat DHL iets bij de buren afgeeft. Handig, want het dichtstbijzijnde DHL ophaalpunt is 30 minuten rijden....
Hier ook hetzelfde probleem met Dhl! Ze komen hier maar twee keer aan de deur en dan moet je het zelf ophalen, ophaalpunt ligt hier ook 30 minuten rijden vandaan.

Maar, vriendin die dus bestelling in UK heeft gedaan heeft naar Lush Nederland gebeld en gevraagd of DHL het pakket bij mij af wilde leveren en dat is gelukt: ik zeg goede service! (van Lush dan)
[quote]elleinspe schreef op 20 april 2009 @ 16:26:

Kaatje wil jij nog steeds dat proefje kwijt van Shimmy Shimmy?

En als je nog andere proefjes hebt, ik mij aanbevolen

Als Kaatje het proefje niet kwijt wilt, dan mag je van mij ook wel een stukje, ik gebruik Shimmy shimmy niet vaak genoeg.
ik heb een hele shimmy shimmy en die mag je best hebben, moet alleen even kijken of hij door de brievenbus past. Anders zou ik hem in 2 stukken moeten snijden ofzo.

Dark Angels is een geweldige cleanser, ik ben mega fan!
Mooi Indonees!

Ik wacht even af!

Heb gisteren heel uitgebreid gebadderd, man was heel laat thuis, dus alle tijd.

Haar gewassen met Trichomania.

Gezicht gescrubt met Japanese Girl

Toen gewoon badschuim en daarna massage bar

Cosmic Dreamcatcher gebruikt uit de Retrolijn.

Mange Too blijft overduidelijk favoriet!!
Haha tegelijk kaatje!

Fresh Farmacy gebruik ik dus even niet meer, droogt mijn huid uit!

Dus als daar belangstelling voor is voor iemand?

Is die net zoiets als AOBS kaatje?
Ik ben benieuwd naar die dark angels, maar moet van mezelf eerst maar eens alles opmaken voor ik iets nieuws koop. Ik heb herbalism en aobs en daar doe ik geolof ik wel een jaar mee.
Wat is het verschil tussen Herbalism en AOBS eigenlijk?

Heb ze nl allebei op mijn lijstje staan!
Heb trouwens wel Skin Drink opgedaan gisteravond, en heb het idee dat die nog niet vet genoeg is voor de droge delen van mijn gezicht.

Wel raar eigenlijk want ik heb een vette Tzone en toch is het een beetje droog rond mijn neus.

Overdag heb ik Imperialis.
Aobs is in ieder geval voor mij wat minder heftig dan herbalism. Heb al een paar keer uitslag gehad van herbalism. Moest trouwens wel wennen aan de geur toen ik voor t eerst die potjes rook, beetje zurig, maar na een paar keer gebruiken wen je dr zo aan.
AOBS en Dark Angels lijken wel wat op elkaar alleen Dark Angels beval ook coalface, dus je gezicht wordt er lekker zwart van en ook avocado tegen overtollig talg. Bij mij was mijn huid na gebruik ervan echt mat en zacht.
Gebruiken jullie trouwens buffy alleen voor je billen of voor alles te scrubben? Stomme vraag misschien .

Ik heb nu you snap the whip, die is best lekker maar ook erg snel op.
Heee dan zou ik misschien Dark angels moeten hebben.

Als je van die zwarte diepliggende puntjes hebt op je neus is dat toch te veel talg aanmaak?
Ik heb buffy nog steeds niet gebruikt, gaat vanavond gebeuren.
Elleinspe, ik zou je inderdaad dark Angels aanraden, zit ook een scrubje in dus niet elke dag gebruiken. Verder als toner zou ik Tea Tree water gerbuiken, dat helpt tegen puistjes en onzuiverheden. Aqua Marina is ook een cleanser maar dan heel mild (ook erg fijn!) zonder scrub. Voor de afwisseling zou je die kunnen gebruiken.

Ik gebruik Buffy op benen, billen en buik
Zal dit nog even doorspitten voor mijn lijstje.

Dank kaatje.

Ik ga nu even werken op kantoor anders krijg ik het nooit af.

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven