Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
19-03-2020 16:40
Huh? Wat heeft Niq gedaan?

Commentaar leveren op mijn motivatie om anders om te gaan met het honoreren van stafjes (modtopic).
-Shifty- schreef:
19-03-2020 16:40
Als je even bukt leg ik het je uit hoe dat zit met die staf.
Maar buurman wat doet u nu!
Wat zijn mensen chagrijnig in de winkels momenteel. Mensen kijken je aan alsof je de pest hebt, en reageren kortaf of onbeschoft.
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
19-03-2020 17:04
Wat zijn mensen chagrijnig in de winkels momenteel. Mensen kijken je aan alsof je de pest hebt, en reageren kortaf of onbeschoft.
Schud ze ferm en hartelijk de hand om te laten zien hoe het wel moet
GroenTuintje schreef:
Héél veel mensen dénken ook echt datvl het de pest is!

Meisje van de viskraam maakte zichnzorgen over haar kleding. Niet veilig genoeg. Toen ik aangaf nog wel een goeie website in latex catsuits te kennen, werd ze boos.....
jouw leven is een keuze
Wat leuk, ik heb zojuist Cinemember ontdekt. Een streamingdienst met allemaal arthouse films. Zo kom je een tijdje binnenblijven wel door.
-Shifty- schreef:
19-03-2020 08:05
Bah wat vervelend; bij zoiets krijg ik altijd het gevoel dat ik ah hoc moet beslissen over een systeem en een prijs waar ik 't de komende 20 jaar weer mee moet doen.

De vorige keer heb ik op marktplaats dezelfde ketel kunnen vinden, maar dan een paar jaar jonger en met minder branduren (van een oud vrouwtje geweest en had altijd binnen gestaan).
Ik heb weloverwogen ad hoc besloten. Gewoon de eerste die kon komen. Het verschil in prijs zal een paar keer uit eten zijn. Of een hotelletje onderweg als je op vakantie gaat. Van die dingen die je nu sowieso op je buik schrijft. Dus. Tsja.

Morgen is het opgelost :cheer2:

(Jongste dochter, die met een burnout thuis zit, heeft wel eindelijk een missie: houtblokken in de al 10 jaar niet gebruikte openhaard gooien op zo'n manier dat het hier binnen constant 19-20° is. Ze oogst complimenten van ons allen en is trots. Ik zou die monteur haast afbellen)
Ik verbaas me over de enorme trots en zelfingenomenheid waarmee in het hamster-topic (geen huisdier) mensen vertellen hoeveel voorraad ze hebben ingeslagen, om nog maar te zwijgen over de tips die uitgewisseld worden.....

Schaamteloos.....!
jouw leven is een keuze
2east schreef:
19-03-2020 17:31
Ik verbaas me over de enorme trots en zelfingenomenheid waarmee in het hamster-topic (geen huisdier) mensen vertellen hoeveel voorraad ze hebben ingeslagen, om nog maar te zwijgen over de tips die uitgewisseld worden.....

Schaamteloos.....!
Maak ik daar indruk met 16 rollen wc-papier?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Zullen we het anders hier over hebben wat er nou mis is met het bannen voordat de mods lachend achterover gaan leunen en wachten tot we van elkaar niet meer weten wat er nou eigenlijk aan ze gevraagd wordt?
yette schreef:
19-03-2020 17:30
Ik heb weloverwogen ad hoc besloten. Gewoon de eerste die kon komen. Het verschil in prijs zal een paar keer uit eten zijn. Of een hotelletje onderweg als je op vakantie gaat. Van die dingen die je nu sowieso op je buik schrijft. Dus. Tsja.

(Jongste dochter, die met een burnout thuis zit, heeft wel eindelijk een missie: houtblokken in de al 10 jaar niet gebruikte openhaard gooien op zo'n manier dat het hier binnen constant 19-20° is. Ze oogst complimenten van ons allen en is trots. Ik zou die monteur haast afbellen)
Fijn dat het opgelost is Yette en dat jullie en passant ook jullie jongste een boost kunnen geven.
yette schreef:
19-03-2020 17:30

Ik vind dat je dat maar voortvarend en doortasten hebt opgelost (jaloers op je besluitvaardigheid).

Leuk ook dat dochter zich kan uitleven. Lijkt me inderdaad ook instant voldoening geven; als reddende engel het huis warmstoken. :cheer2:
Solomio schreef:
19-03-2020 17:33
Maak ik daar indruk met 16 rollen wc-papier?
Nee. Daar snuiten ze hun neus mee
jouw leven is een keuze
2east schreef:

Schaamteloos.....!

Walgelijk.
GroenTuintje schreef:
Ja, met zo'n giftige blik van 'wat doe jij hier'. Terwijl ik dat net zo goed aan hun zou kunnen vragen :lol:
2east schreef:

Schaamteloos.....!

Ik verbaas me dan weer over de enorme trots en zelfingenomenheid waarmee sommigen vertellen dat ze het allemaal nog steeds wel vinden meevallen, om nog maar te zwijgen over de de uitspraken wat ze nog allemaal doen, want dat kan helemaal geen kwaad, want ze hebben nog geen klachten.

Dat vind ik dus schaamteloos.

Oh, en ik ben geen hamsteraar, by the way.
Ik ben geen hamsteraar, wel een prepper. Dat verschil krijg ik niet uitgelegd.
Betty_Slocombe schreef:
19-03-2020 17:59
:high5:

Met het verschil dat ik niets hoef uit te leggen. Aan wie moet jij dat uitleggen dan?
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:
19-03-2020 17:59
Een prepper ben ik ook wel een beetje. Zo zal ik er altijd voor zorgen dat er nieuw brood komt voordat de laatste boterham is opgevroten en ik heb ook altijd wel iets in huis om een paar simpele avondmaaltijden mee te kunnen maken als er poep aan de knikker is. Maar ik ga geen hele schappen pindakaas leeg lopen rauzen.

Zoiets?
Lady*Voldemort schreef:
19-03-2020 18:07
Een prepper ben ik ook wel een beetje. Zo zal ik er altijd voor zorgen dat er nieuw brood komt voordat de laatste boterham is opgevroten en ik heb ook altijd wel iets in huis om een paar simpele avondmaaltijden mee te kunnen maken als er poep aan de knikker is. Maar ik ga geen hele schappen pindakaas leeg lopen rauzen.

Zoiets?
Bijna. :proud:
doornroosje9 schreef:
19-03-2020 18:08
Bijna. :proud:

Oh ja, en chocola koop ik sowieso niet want die laat ik voor jou liggen :kiss:
Lady*Voldemort schreef:
19-03-2020 18:10
Oh ja, en chocola koop ik sowieso niet want die laat ik voor jou liggen :kiss:
Ik hartje jou! Dan laat ik alle vleesvervangers voor jou liggen. :bigkiss:
doornroosje9 schreef:
19-03-2020 18:13
Ik hartje jou! Dan laat ik alle vleesvervangers voor jou liggen. :bigkiss:
Zie je wel? Samen komen wij er wel uit!
Lady*Voldemort schreef:
19-03-2020 18:18
Zie je wel? Samen komen wij er wel uit!
:couple:
EHR schreef:
19-03-2020 17:57
Ik verbaas me dan weer over de enorme trots en zelfingenomenheid waarmee sommigen vertellen dat ze het allemaal nog steeds wel vinden meevallen, om nog maar te zwijgen over de de uitspraken wat ze nog allemaal doen, want dat kan helemaal geen kwaad, want ze hebben nog geen klachten.

Dat vind ik dus schaamteloos.

Oh, en ik ben geen hamsteraar, by the way.
Inderdaad. Hoorde gisteren van mensen die nog "gewoon" naar parijs gingen. Weekendje weg....

Hoe dan?
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven