Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 20 april 2009 om 21:16
Woehoe! Hangt de vlag al uit?
WM en PV : hieperdepiep > Hoera!
Xen: je bent de beste. Hoe kom je erop, ik had er nog nooit bij stilgestaan. Tjee; leuk hoor!
Indd jammer van de dirty details, het geklaag over wel/niet smsen etc. Maja Who cares?
Pop: leuk zo'n frisse, spontane date. Probeer het nog een beetje zo fris te houden als het begon en niet teveel te malen over smsjes wel/niet. Doe wat je goed lijkt!
Eefje: hoi!
TP: wow; klinkt super allemaal. Heel rustig en lief >
WM en PV : hieperdepiep > Hoera!
Xen: je bent de beste. Hoe kom je erop, ik had er nog nooit bij stilgestaan. Tjee; leuk hoor!
Indd jammer van de dirty details, het geklaag over wel/niet smsen etc. Maja Who cares?
Pop: leuk zo'n frisse, spontane date. Probeer het nog een beetje zo fris te houden als het begon en niet teveel te malen over smsjes wel/niet. Doe wat je goed lijkt!
Eefje: hoi!
TP: wow; klinkt super allemaal. Heel rustig en lief >
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 20 april 2009 om 21:20
Xen, volgens mij wilde hij dat wel, maar ik ging gauw weg na
3 zoenen en een knuffel....
komt ook omdat ik hem niet
100% aantrekkelijk weet je nog
Ja, hij heeft me alweer uitgenodigd voor uit eten maar m'n agenda zit de hele week al vol (oh oh oh ) en ik ga met hem ook liever iets doen ipv weer aan dat tafeltje zitten.....
Ik had het niet door van PV en WM, maar daarvoor ben ik ook te veel afwezig en niet zo slim als Xen natuurlijk
3 zoenen en een knuffel....

100% aantrekkelijk weet je nog
Ja, hij heeft me alweer uitgenodigd voor uit eten maar m'n agenda zit de hele week al vol (oh oh oh ) en ik ga met hem ook liever iets doen ipv weer aan dat tafeltje zitten.....
Ik had het niet door van PV en WM, maar daarvoor ben ik ook te veel afwezig en niet zo slim als Xen natuurlijk

maandag 20 april 2009 om 21:33