Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
zaterdag 21 maart 2020 om 17:06
Zo ik kom net binnenrollen, moe maar voldaan.
Hele leuke dag gehad met Nm
, ik begin hem echt leuk te vinden.
Het is gewoon leuk om bij elkaar te zijn, we hebben goede gesprekken en ook veel lol.
We hebben een flink stuk gelopen op de Posbank, dat had hij nog nooit gezien (hij komt hier niet vandaan, sterker nog hij komt niet uit Nederlamd), ik wilde hem dat zo graag laten zien want ik kom er heel graag.
We nemen echt de tijd om elkaar te leren kennen, nooit eerder gedaan, ik ging altijd snel, maar het bevalt me erg goed...
Hele leuke dag gehad met Nm
Het is gewoon leuk om bij elkaar te zijn, we hebben goede gesprekken en ook veel lol.
We hebben een flink stuk gelopen op de Posbank, dat had hij nog nooit gezien (hij komt hier niet vandaan, sterker nog hij komt niet uit Nederlamd), ik wilde hem dat zo graag laten zien want ik kom er heel graag.
We nemen echt de tijd om elkaar te leren kennen, nooit eerder gedaan, ik ging altijd snel, maar het bevalt me erg goed...
zaterdag 21 maart 2020 om 21:59
over fietsen gesproken, ik ben van en naar mijn ouders gefietst, heen had ik beetje tegenwind... terug had ik mega tegenwind ik ben nog steeds kapot...
had gister ookal een mega work-out achter de rug...
ik fiets sinds woendag alleen maar als het kan,en anders loop ik, denk dat ik pas wanneer het weer winter wordt in het OV stap.
Poes loopt ondertussen vreselijk te klieren, hij gaat dan voor mijn beeldscherm zitten en als ik mijn hand omhoog of iets steekt hij zijn poot uit met andere woorden : pet me Hooman ,
@phoebes leuk, das voor jou om de hoek
het is goed om de tijd te nemen zo kun je elkaar nog beter leren kennen
ik fiets sinds woendag alleen maar als het kan,en anders loop ik, denk dat ik pas wanneer het weer winter wordt in het OV stap.
Poes loopt ondertussen vreselijk te klieren, hij gaat dan voor mijn beeldscherm zitten en als ik mijn hand omhoog of iets steekt hij zijn poot uit met andere woorden : pet me Hooman ,
@phoebes leuk, das voor jou om de hoek
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 21 maart 2020 om 22:03
ik ookKwebbeltje91 schreef: ↑21-03-2020 22:01Haha je hebt het goed te pakken Phoebe. Leuk om te lezen![]()
Moet even googelen waar de Posbank is. Ben niet zo goed met topografieIk heb weleens gehoord van de posbankmoord. Sorry, niet zo'n gezellige herinnering.
zaterdag 21 maart 2020 om 22:08
Oh, de Posbank is prachtig! Ben er ook een paar keer geweest, heel mooi stukje Nederland. Vandaag 2 uur gewandeld op de hei, vreesde een file van thuiszitters die er net als ik even uit wilden, maar viel heel erg mee! Iedereen op ruime afstand kunnen houden
De zorg lijkt mij zwaar. Heb familie in de zorg en hoor geregeld de verhalen. Maar de mensen die ik ken willen niets anders, het past echt bij ze en blijkbaar als je een zorghart hebt, blijft het trekken.
Leuk Phoebs dat je aan het daten bent
!
De zorg lijkt mij zwaar. Heb familie in de zorg en hoor geregeld de verhalen. Maar de mensen die ik ken willen niets anders, het past echt bij ze en blijkbaar als je een zorghart hebt, blijft het trekken.
Leuk Phoebs dat je aan het daten bent
zondag 22 maart 2020 om 07:00
Haha, de Posbank is vooral hier in de omgeving best wel bekend, ik heb geen auto maar ik heb dus vorig jaar ontdekt dat ik daar zonder auto (die ik niet heb) heel makkelijk kan komen en dat vind ik erg leuk want ik ben dol op de Posbank.
Nou ja of ik het al zwaar te pakken heb dat weet ik niet (dat gaat niet snel bij mij..) maar ik vind hem wel leuk. En idd Rouge, het is voor ons allebei goed om de tijd te nemen om elkaar te leren kennen zodat we ons comfortabel voelen bij elkaar, en het is ook echt leuk merk ik.
Goedemorgen, fijne zondag. Het is heerlijk weer en ondanks alles word ik daar vrolijk van.
Nou ja of ik het al zwaar te pakken heb dat weet ik niet (dat gaat niet snel bij mij..) maar ik vind hem wel leuk. En idd Rouge, het is voor ons allebei goed om de tijd te nemen om elkaar te leren kennen zodat we ons comfortabel voelen bij elkaar, en het is ook echt leuk merk ik.
Goedemorgen, fijne zondag. Het is heerlijk weer en ondanks alles word ik daar vrolijk van.
zondag 22 maart 2020 om 09:20
Goedemorgen,
Ik zit aan het ontbijt, in mijn ochtendjas. Vanmiddag kleed ik me wel aan. Meestal is zondag hier pyjama-dag maar nu is de situatie toch wat anders, en het is mooi weer dus wil toch een eindje gaan fietsen. Fijn dat je er makkelijk kunt komen Phoebe. Hier in de buurt is ook een mooi natuurgebied maar ik gok dat het er heel druk is, dus daar blijf ik maar vandaan
Ik zit aan het ontbijt, in mijn ochtendjas. Vanmiddag kleed ik me wel aan. Meestal is zondag hier pyjama-dag maar nu is de situatie toch wat anders, en het is mooi weer dus wil toch een eindje gaan fietsen. Fijn dat je er makkelijk kunt komen Phoebe. Hier in de buurt is ook een mooi natuurgebied maar ik gok dat het er heel druk is, dus daar blijf ik maar vandaan
zondag 22 maart 2020 om 10:36
morgen
was super vroeg wakker vanmorgen, heb mijn ontbijt al achter mijn kiezen. ga even snel douchen daarna boodschappen, en weer snel mijn huis in.
mijn creativiteit krijgt een flink boost
veel collega stylisten posten filmpjes ben er elke dag zoet mee hahah.
kijken of ik wat chocola kan scoren, rode monster is er weer
ik heb besloten om in de weekenden binnen te blijven alleen voor de boodschappen ga ik naar buiten. na wat ik gister allemaal op nieuws zag, lag mijn kaak op de vloer. kom sowieso al weinig in het park of bos nu helemaal mafklappers
was super vroeg wakker vanmorgen, heb mijn ontbijt al achter mijn kiezen. ga even snel douchen daarna boodschappen, en weer snel mijn huis in.
mijn creativiteit krijgt een flink boost
kijken of ik wat chocola kan scoren, rode monster is er weer
ik heb besloten om in de weekenden binnen te blijven alleen voor de boodschappen ga ik naar buiten. na wat ik gister allemaal op nieuws zag, lag mijn kaak op de vloer. kom sowieso al weinig in het park of bos nu helemaal mafklappers
zondag 22 maart 2020 om 10:42
zondag 22 maart 2020 om 10:51
zondag 22 maart 2020 om 11:13
zondag 22 maart 2020 om 11:27
zondag 22 maart 2020 om 13:02
Zo wij hebben een lekker rondje gewandeld door het park. Sommige mensen gaan gewoon niet aan de kant dus liepen wij maar op het fietspad om toch een beetje afstand te houden. En ik heb toch 2 bootcampclubjes gezien. Ook raar toch dat dat doorgaat? Het was wel lekker buiten. Nu even met een smoothie op de bank en dan later weer een ommetje door park en wijk.
Hebben jullie dit foto’s gezien van het Amsterdamse bos gisteren. Daar hingen ze met de benen buiten.. vandaar die NL-alert van vanmorgen las ik.
Ik maak pizza vanavond, tenminste het deeg is kant en klaar maar ik beleg hem zelf
Man kijkt nu een documentaire over de 24 uur van Le Mans en ik ga mijn boek uitlezen. Als het nu iets warmer was ging ik lekker buiten zitten lezen.
Hebben jullie dit foto’s gezien van het Amsterdamse bos gisteren. Daar hingen ze met de benen buiten.. vandaar die NL-alert van vanmorgen las ik.
Ik maak pizza vanavond, tenminste het deeg is kant en klaar maar ik beleg hem zelf
Man kijkt nu een documentaire over de 24 uur van Le Mans en ik ga mijn boek uitlezen. Als het nu iets warmer was ging ik lekker buiten zitten lezen.
zondag 22 maart 2020 om 15:11
Dan is er toch helemaal geen probleem? Man, ik zit echt af te tellen tot morgen dat ik eindelijk weer officieel naar buiten kan.Phoebemeaculpa schreef: ↑22-03-2020 11:21Nou ja dat heb ik natuurlijk ook gedaan, de natuur opgezocht maar ik houd wel afstand.
Hier een rustig dagje, zoals iedere dag eigenlijk momenteel. Misschien straks lavendelzeepjes maken en sowieso nog even sporten.
zondag 22 maart 2020 om 15:26
Niet? Gelukkig want ik wil geen andere mensen ziek maken...
(Ik voel me prima hoor en ben niet in contact geweest de afgelopen weken met zieke mensen)
Ik vind trouwens in de supermarkt mensen wel asociaal... die nemen gewoon geen afstand, bij mij in de supermarkt hebben ze strepen gemaakt zodat iedereen daar aan denkt. Vind ik sneu, dat ze daar aan herinnerd moeten worden...
Zo ik heb inmiddels mijn balkonnetje een beetje lente-klaar gemaakt, leuk is dat.
Het is nu inderdaad niet erg warm maar wel een heerlijk zonnetje en daar word ik ook al blij van.
Heb ook alweer even gewhatsapp-video't met NM...
Heb weinig zin maar ik ga nu toch maar even een halfuurtje yoga doen, ik heb in mijn 'werk-hok' een soort yoga studie gemaakt, namaste
...
(Ik voel me prima hoor en ben niet in contact geweest de afgelopen weken met zieke mensen)
Ik vind trouwens in de supermarkt mensen wel asociaal... die nemen gewoon geen afstand, bij mij in de supermarkt hebben ze strepen gemaakt zodat iedereen daar aan denkt. Vind ik sneu, dat ze daar aan herinnerd moeten worden...
Zo ik heb inmiddels mijn balkonnetje een beetje lente-klaar gemaakt, leuk is dat.
Het is nu inderdaad niet erg warm maar wel een heerlijk zonnetje en daar word ik ook al blij van.
Heb ook alweer even gewhatsapp-video't met NM...
Heb weinig zin maar ik ga nu toch maar even een halfuurtje yoga doen, ik heb in mijn 'werk-hok' een soort yoga studie gemaakt, namaste
zondag 22 maart 2020 om 17:31
Ik schuif de pizza zo de oven in Phoebe ,dus als je over 20 minuten hier bent,, over 25 minuten is alles op nl
Online yoga, heb je gewoon iets opgezocht? Ik zat er aan te denken om ook hier wat thuis te doen maar ik kan de motivatie nog niet zo vinden. Doe in de sportschool ook eigenlijk nooit oefeningen op de mat. Vind dat altijd raar. Laat staan zo in de woonkamer.
Online yoga, heb je gewoon iets opgezocht? Ik zat er aan te denken om ook hier wat thuis te doen maar ik kan de motivatie nog niet zo vinden. Doe in de sportschool ook eigenlijk nooit oefeningen op de mat. Vind dat altijd raar. Laat staan zo in de woonkamer.
zondag 22 maart 2020 om 17:52
Nee, mijn yogaschool heeft lessen online gezetdolfje schreef: ↑22-03-2020 17:31Ik schuif de pizza zo de oven in Phoebe ,dus als je over 20 minuten hier bent,, over 25 minuten is alles op nl![]()
Idd staat er ook wel wat yoga op youtube maar mijn eigen yogaschool ben ik gewend en ik kan het goed volgen en de les uitkiezen met de yogavorm die ik wil.