Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 24 maart 2020 om 11:07
Bizar!yasmijn schreef: ↑24-03-2020 10:09Ik zal jullie het nog sterker vertellen.
Mijn man is zondagavond in elkaar geslagen door 3 scooter kanslozen. Die stonden met die kutdingen vlak bij elkaar hier in de straat. Dus hij ging naar buiten om er wat van te zeggen, stop met die kloteherrie en ze op de regels te wijzen. Voordat ie het wist, grepen ze hem bij de keel, naar de grond geschopt en hij kreeg nog wat kopschoppen en iets met een ring waardoor hij een hele diepe snee in het voorhoofd heeft, gebroken neus en hersenschudding. Hij lag bewusteloos op straat, is even van de wereld geweest. Ik had dat allemaal niet door, niks gehoord want al in bed.
Hij kwam boven met zijn hoofd vol bloed. Ik kon op het bot kijken. Dus naar het ziekenhuis. Het enige wat ie nog zeker weet is dat er een wit scootertje bij betrokken was. En integraalhelmen dus de politie kan er niks mee.
Sterkte voor je man.
Wat een hufters.

dinsdag 24 maart 2020 om 13:07
Als militair is hij opgeleid om altijd de kalmte te bewaren. Oplossen met praten. Kreeg ie de kans niet eens voor. Als ze hadden geweten dat hij militair is( met pensioen, al met 51) hadden ze vast niet gedurfd.
En nu staat ie weer vrolijk wijn te verkopen in de wijnhandel. Met gele linten afgezet voor de klanten voor de afstand. Hersenschudding of niet. Met die enorme wond en dikke neus
En nu staat ie weer vrolijk wijn te verkopen in de wijnhandel. Met gele linten afgezet voor de klanten voor de afstand. Hersenschudding of niet. Met die enorme wond en dikke neus
Geen bijzonderheden
dinsdag 24 maart 2020 om 13:09
Thanks, komt goed!
Geen bijzonderheden
dinsdag 24 maart 2020 om 15:06
Nee want dat ben ik ook de sjaak.
Geen bijzonderheden
dinsdag 24 maart 2020 om 15:48
Goverd.... Yas!! Ik schrik me dood! Wat vreselijk.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-