Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

dinsdag 24 maart 2020 om 20:32

dinsdag 24 maart 2020 om 21:56
Ik heb dus ook besloten geen boodschappen meer te doen de komende twee weken.
En zonder te hamsteren kan ik dat ook twee weken volhouden. Daarna zie ik wel verder.
Is zoiets ook voor jou te realiseren? Dat je misschien nog 1x moet, maar dan wel zoveel haalt dat je de komende twee weken niet meer hoeft?

dinsdag 24 maart 2020 om 22:25
Dat wordt moeilijk.EHR schreef: ↑24-03-2020 21:56Ik heb dus ook besloten geen boodschappen meer te doen de komende twee weken.
En zonder te hamsteren kan ik dat ook twee weken volhouden. Daarna zie ik wel verder.
Is zoiets ook voor jou te realiseren? Dat je misschien nog 1x moet, maar dan wel zoveel haalt dat je de komende twee weken niet meer hoeft?
Ook flink balen dat je niet meer online kunt kopen en bezorgen.

woensdag 25 maart 2020 om 10:24
Hier ook, alleen hielden mensen geen afstand.friezinnetje2014 schreef: ↑25-03-2020 06:45ik was gisteren boodschappen doen en het was superrustig in de winkel (Lidl). Hoefde niet te wachten en ik denk dat er max 15 mensen in de winkel waren. Heerlijk

¡Apagando las luces!
woensdag 25 maart 2020 om 10:26
Ik misbruik het door expres mijn vriend een schok te geven. En dan iets te roepen van: kijk, de vonken springen gewoon over. Vindt hij na 9 jaar nog steeds niet grappg.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 25 maart 2020 om 10:31
ik ook niet, ga iedere keer met tegenzin
ik ook

Relax we're all crazy, it's not a competition

woensdag 25 maart 2020 om 11:03
Dus jullie 3 vonden jezelf nogal onschendbaar in de winkel. Met z’n 3en de winkel in met 1 karretje. Bij de kassa gaan staan klitten bij elkaar, door de winkel bewegen zonder bij het karretje te blijven en geen afstand houden van andere mensen. En dan vinden jullie het gek dat jullie door meerdere mensen Worden aangesproken. Achterlijke lui jullie.
En mevrouw die geen geduld had om te wachten op een karretje maar gewoon langs iedereen liep, ook u moet gewoon afstand houden hoor. Waar de karretjes staan kan je maar met 1 persoon doorheen voor een karretje. Ongehoord om dan toch ff snel tussendoor te piepen “want dat kon wel even”. Nee dat kan niet, gewoon even wachten zoals iedereen daar deed.
Waarom vinden mensen het nou echt zo moeilijk om normaal te denken en te handelen naar de regels die er nu gelden
En mevrouw die geen geduld had om te wachten op een karretje maar gewoon langs iedereen liep, ook u moet gewoon afstand houden hoor. Waar de karretjes staan kan je maar met 1 persoon doorheen voor een karretje. Ongehoord om dan toch ff snel tussendoor te piepen “want dat kon wel even”. Nee dat kan niet, gewoon even wachten zoals iedereen daar deed.
Waarom vinden mensen het nou echt zo moeilijk om normaal te denken en te handelen naar de regels die er nu gelden

woensdag 25 maart 2020 om 14:17
Er zijn ook nog mensen die naast hun reguliere werk proberen te doen ook nog oppas, peuterleidster en onderwijzeres erbij zijn geworden. Dus nee, ik ga niet even met je bellen midden op de dag, omdat jij je verveelt, je huis schoon is en je Netflix helemaal uit hebt. Ik ben namelijk bezig om niet te verzuipen in deze tijden en te zorgen dat ik straks nog klanten heb als alles achter de rug is. Ik kán niet mijn huis schoon maken, Netflix kijken en weet je wat me nog het meeste stak? Dat je zei dat je zoveel bewondering hebt voor de mensen in de zorg! Denk je dan niet na wat voor Huzarenstukje ik hier probeer af te leveren? Maar omdat ik niet in de directe zorg sta, is dat niet zo belangrijk. Zo, ik heb gezegd! Schouderklop aan alle werkende ouders die hun kind(eren) erbij jongleren in de dag en de juffen op afstand proberen te houden met hun continue stroom van lesjes, kattenbelletjes en gezelligheidjes.

woensdag 25 maart 2020 om 14:27
Die logica snap ik ook niet
geneet van 't laeve

woensdag 25 maart 2020 om 14:59
Ik ben echt voor de maatregelen en hou me daar ook aan. Maar eergisteren had ik ff een boze bui en had ik het liefst buiten op straat geroepen dat ik het zo zat ben dat alles moet wijken en afgezegd wordt vanwege de kutcorona. Ja,het is niet anders maar dan heb je ff een
baalmoment dat je het ff zat bent. Gaat weer over hoor.
baalmoment dat je het ff zat bent. Gaat weer over hoor.