Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Eggo schreef:
26-03-2020 16:01
Bij mijn Lidl stonden ze 2 dagen geleden alleen met een klantenteller dat er maximaal 115 mensen in het pand mochten zijn tegelijk. Wat ik ook al een apart aantal vind. Maar goed wellicht is het inmiddels nog verder aangescherpt.

De regel is geloof ik dat er 1 persoon per 10 m² naar binnen mag. Dus dan kom je op zulke aantallen.
Alle reacties Link kopieren
Geraldine schreef:
26-03-2020 15:50
Fotograferen? Dat is toch schending van privacy. :O
Dat niet (recht op nieuwsgaring). Het publiceren op een vrij toegankelijk platform (bv Dumpert) dan weer wel. Qua fatsoen is het bij de beesten af. Zeker voor zoiets. Dan denk ik maar: “Ze zetten zichzelf meer te kijk dan de mensen op het plaatje”. Hoe leeg is je leven dan als je dat soort vermeende (!!) ‘vergrijpen’ moet vastleggen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Zo had ik vanmorgen precies voor het schap waar ik moest wezen, wel een typetje a la Gerrie. Ze stond te telefoneren met een soortgenoot. Niet over of ze iets mee moest nemen maar om te praten over Corona. ' Tis toch wat he. Ja he. Wat een toestand. Nou nou'. Ik heb heel even staan wachten en het staan bekijken en ben toen maar een ander gangpad in gegaan en heb het laten zitten wat ik 'nodig' had. Want kwartier later stond ze nog op exact dezelfde plek te kwekken.
VGM1980 schreef:
26-03-2020 17:21
Zo had ik vanmorgen precies voor het schap waar ik moest wezen, wel een typetje a la Gerrie. Ze stond te telefoneren met een soortgenoot. Niet over of ze iets mee moest nemen maar om te praten over Corona. ' Tis toch wat he. Ja he. Wat een toestand. Nou nou'. Ik heb heel even staan wachten en het staan bekijken en ben toen maar een ander gangpad in gegaan en heb het laten zitten wat ik 'nodig' had. Want kwartier later stond ze nog op exact dezelfde plek te kwekken.
Dit soort types dus. Schijt irritant. Ben ik dan een kut op pootjes dat ik ze acuut corona wens?
Ik wist niet dat je van quarantine overprikkeld kon raken. Ben helemaal tureluurs.
VGM1980 schreef:
26-03-2020 17:21
Zo had ik vanmorgen precies voor het schap waar ik moest wezen, wel een typetje a la Gerrie. Ze stond te telefoneren met een soortgenoot. Niet over of ze iets mee moest nemen maar om te praten over Corona. ' Tis toch wat he. Ja he. Wat een toestand. Nou nou'. Ik heb heel even staan wachten en het staan bekijken en ben toen maar een ander gangpad in gegaan en heb het laten zitten wat ik 'nodig' had. Want kwartier later stond ze nog op exact dezelfde plek te kwekken.

Pardon! Mag ik er even bij?
leolux schreef:
26-03-2020 09:50
Kut corona.
Nu zit ik met een afgebroken kies die god-zij-dank geen pijn doet. Maar omdat het geen pijn doet, word ik niet geholpen. Dat snap ik helemaal, maar ik baal zo ontzettend.

Herkenbaar. Vanmiddag kwam een hele brug los toen ik op een fucking paaseitje beet. Kan hem wel terugplaatsen maar bij het eten komt hij weer los. Haal hem er vanavond wel uit voor het slapen aan want anders stik ik er misschien wel in. Morgen even tandarts bellen maar ik denk dat het geen spoedje is.
De hele middag het huis op de tocht gehad. Wat was het een lekker weertje zeg en wat is de luft fris en helder. Voor het eerst sinds zo vreselijk lang echte zuivere lucht tot onze beschikking.
Ik geniet ervan met volle teugen, letterlijk.
Hoe kan het toch dat ik de hele week al zo statisch als de pest ben? :swear:
Kwebbeltje91 schreef:
26-03-2020 17:49
Hoe kan het toch dat ik de hele week al zo statisch als de pest ben? :swear:
Hier ook. Zelfs de kat is statisch.
Shuri schreef:
26-03-2020 17:54
Hier ook. Zelfs de kat is statisch.
Bizar he?
Kwebbeltje91 schreef:
26-03-2020 17:49
Hoe kan het toch dat ik de hele week al zo statisch als de pest ben? :swear:
Ik ook! En ook hele harde schokken die gewoon pijn doen.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
26-03-2020 17:21
Zo had ik vanmorgen precies voor het schap waar ik moest wezen, wel een typetje a la Gerrie. Ze stond te telefoneren met een soortgenoot. Niet over of ze iets mee moest nemen maar om te praten over Corona. ' Tis toch wat he. Ja he. Wat een toestand. Nou nou'. Ik heb heel even staan wachten en het staan bekijken en ben toen maar een ander gangpad in gegaan en heb het laten zitten wat ik 'nodig' had. Want kwartier later stond ze nog op exact dezelfde plek te kwekken.
Zo 1 had ik ook voor me, toen ben ik omgelopen en haar een blik gegeven. Stomme kut.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-03-2020 17:36
Pardon! Mag ik er even bij?

Tot 3 x toe gevraagd, ze was te druk met babbelen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een statische kat! Zal het er mee te maken hebben dat ze een zomervacht gaan krijgen?
prada schreef:
26-03-2020 17:38
Herkenbaar. Vanmiddag kwam een hele brug los toen ik op een fucking paaseitje beet. Kan hem wel terugplaatsen maar bij het eten komt hij weer los. Haal hem er vanavond wel uit voor het slapen aan want anders stik ik er misschien wel in. Morgen even tandarts bellen maar ik denk dat het geen spoedje is.
Oh wat ontzettend naar. Hoop voor je dat je geholpen wordt.
Ik zit er aan te denken om pijn te faken, maar dat vind ik ook niet eerlijk. Maar vanmiddag brokkelde er nog een piepklein stukje eraf en ik wil liever mijn kies niet kwijt...
Alle reacties Link kopieren
De apotheek probeert zoveel mogelijk te bezorgen, maar een doosje in je bus stoppen doen ze dan weer niet. Beetje raar
leolux schreef:
26-03-2020 18:11
Oh wat ontzettend naar. Hoop voor je dat je geholpen wordt.
Ik zit er aan te denken om pijn te faken, maar dat vind ik ook niet eerlijk. Maar vanmiddag brokkelde er nog een piepklein stukje eraf en ik wil liever mijn kies niet kwijt...
Nou, ik vind het voor jou ook naar hoor. En misschien toch maar faken want misschien is hij nu nog te redden. Bij mij is het een brug, dus drie kronen en dat geeft geen pijn en hij is gewoon nog compleet. Maar ik vind het heel irritant.
Michella_1991 schreef:
26-03-2020 18:12
De apotheek probeert zoveel mogelijk te bezorgen, maar een doosje in je bus stoppen doen ze dan weer niet. Beetje raar
Stel je voor dat kinderen of huisdieren het op eten. Zo raar is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
26-03-2020 18:20
Stel je voor dat kinderen of huisdieren het op eten. Zo raar is dat niet.
Misschien deels waar, maar meestal zit het in een doosje en dan ook nog eens in plastic
Daarbij hebben ze me ook geen tijdslimiet vermeld waarin ze konden komen
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
26-03-2020 18:27
Misschien deels waar, maar meestal zit het in een doosje en dan ook nog eens in plastic
Daarbij hebben ze me ook geen tijdslimiet vermeld waarin ze konden komen
apotheken hebben het momenteel megadruk, is het echt zoveel moeite om eens voor 1 keer gewoon te accepteren dat niet alles gaat zoals jij dat wil endat de wereld niet om jou draait?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Michella_1991 schreef:
26-03-2020 18:27
Misschien deels waar, maar meestal zit het in een doosje en dan ook nog eens in plastic
Daarbij hebben ze me ook geen tijdslimiet vermeld waarin ze konden komen
Klopt! Maar kinderen maken soms doosjes open en geen apotheek wil die aansprakelijkheid nemen en terecht.

Men zou wel naar andere manieren kunnen zoeken voor het afleveren. Voor de deur leggen, bellen en kijken of het weggehaald wordt door de juiste persoon van een afstandje.

Je kan kijken of zoiets mogelijk is, of misschien iets anders.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
26-03-2020 17:38
Herkenbaar. Vanmiddag kwam een hele brug los toen ik op een fucking paaseitje beet. Kan hem wel terugplaatsen maar bij het eten komt hij weer los. Haal hem er vanavond wel uit voor het slapen aan want anders stik ik er misschien wel in. Morgen even tandarts bellen maar ik denk dat het geen spoedje is.
Man is wel geholpen. Ook een brug.
Is per tandarts verschillend.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
26-03-2020 18:42
Man is wel geholpen. Ook een brug.
Is per tandarts verschillend.
Oh, dat is fijn om te horen. Konden ze hem terug vastmaken? Ik woon in Belgie dus ik weet niet of de richtlijnen hetzelfde zijn als voor NL. Maar ik zou al gerust zijn als je me kunt vertellen of ze hem terug hebben kunnen plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
26-03-2020 18:33
apotheken hebben het momenteel megadruk, is het echt zoveel moeite om eens voor 1 keer gewoon te accepteren dat niet alles gaat zoals jij dat wil endat de wereld niet om jou draait?
Nou, ook in deze tijd ben ik echt niet heel de dag thuis.
laat ze maar een tijdslimiet aangeven dan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven