Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Ben ik mosterd? Gisteren zou aflevering hotter than my daughter aflevering 4 komen, maar ipv daarvan kwam er een oude met Gordon.
Te weinig kijkcijfers of waren de afleveringen nog niet klaar, en kon dat niet verder door corona?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Calypso- schreef:
25-03-2020 16:37
Dan moet je er natuurlijk wel even bij vermelden dat het om een foto reportage ging van de Beau monde.
Dan nog. Dat doe je toch niet na dat gedoe met André?
Jojanneke12 schreef:
25-03-2020 18:25
hoe moet ze anders aan geld komen
Hetvrijewoord schreef:
25-03-2020 16:14
Elke twijfel over je begripsvermogen heb je nu wel weggenomen, mop. :applause:
Fijn mop, dat je me daar even op wijst.

Gelukkig beschik jij zelf wel over alle kwaliteiten die nodig zijn om begrijpend te lezen.
🤗
Jojanneke12 schreef:
25-03-2020 18:25
Dat geglij tussen André en Monique vind ik gênanter. Bridget trouwt met haar hond .
André is er een . Oké ze heeft een voorliefde voor honden ?
Sjaantje37 schreef:
25-03-2020 08:34
Over Cyberpesten voor volwassenen.
Een handleiding of wat je er tegen kunt doen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Sjaantje37 schreef:
25-03-2020 08:34
Over Cyberpesten voor volwassenen.
:HA:

1) ze heeft tussen November 2019 en Februari 2020 behoorlijk wat uitdagende stekeligheden naar Monique uitgedeeld.

2) als ze echt zo enorm gepest werd en daar zo mee zat had het in de rede gelegen de stroom plaatjes mbt Brazes drastisch te verminderen/stoppen op
Insta.

3) Het heeft er alle schijn van dat ze er gewoon munt uit wil slaan en om de belangstelling wil blijven staan. Ze heeft heeft nog geen 4 maanden wat met die huilstruik gehad zeg...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
26-03-2020 07:30
met die huilstruik
:HA:
Vrouwen en mannen die het met een bezet iemand aanleggen, en dan triomfantelijk foto's van hun nieuwe geluk (kots) posten, valt dat ook onder cyberpesten ? Of is dat alleen maar weinig empathisch en ordinair?
sakamanga schreef:
26-03-2020 09:01
Vrouwen en mannen die het met een bezet iemand aanleggen, en dan triomfantelijk foto's van hun nieuwe geluk (kots) posten, valt dat ook onder cyberpesten ? Of is dat alleen maar weinig empathisch en ordinair?
Ja
Ja
En ja
Yildizlar schreef:
26-03-2020 09:53
Ja
Ja
En ja
Dan is bezig zijn met een documentaire best een goed idee. Beetje zelfkennis opdoen kan geen kwaad.
sakamanga schreef:
26-03-2020 09:01
Dat was mijn punt precies al zegt La Maasland dat Monique en Dre allang uit elkaar waren. Maar dan nog... Ze heeft destijds (in samenspaak met Dre vermoed ik) die foto's gepost met een heel hoog komt dat zien gehalte.

Ze zal ongetwijfeld rare reacties hebben ontvangen (en dat snap ik ook niet - waarom zou je persoonlijk reageren op het Insta account van iemand met nare verwensingen), maar om hier een docu over te maken lijkt mij getuigen van alleen maar aandacht willen genereren. Ze wilde toch juist dat het niet meer over haar ging? Waarom blijft ze dan zo zuigen..? :nope:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
sakamanga schreef:
26-03-2020 09:56
Dan is bezig zijn met een documentaire best een goed idee. Beetje zelfkennis opdoen kan geen kwaad.
Zo zal het niet gaan. Ik zag al dat de Bond Tegen Pesten er aan mee wilde werken.
Stressed is just desserts spelled backwards
O man weer een interview, het gewauwel over een documentaire.... wat zit die doos in de slachtoffer rol niet te zuinig!

Met dr vileine bek eerst sneren naar Monique uitdelen, als een 15 jarige hartje hartje kijk mijn nagels kijk kusje kusje het enige wat nog ontbrak was een sekstape.

Tuurlijk mag iemand wat over zijn/haar ontluikende liefdesleven op instagram zetten maar als je net een vent bij een ander vandaan hebt getrokken, er wederzijds kinderen in het spel zijn dan denk je toch wel even 10 x na? En het ging en ging maar door. Je kan ook een foto plaatsen kijk dit is mijn nieuwe lover, en verder gewoon je leven leiden. Nee het moest allemaal teringtyfusadmiraal over de top. En écht overal in welk medium dan ook werd het naar voren gebracht tot in haar eigen programma aan toe.

En niemand verdient een doodsbedreiging laat ik dat vooropstellen. Maar nu de jankerd uithangen en het tot het laatste druppeltje eruit kolven qua aandacht, ik vind t echt zum kotzen.
Eggo schreef:
26-03-2020 13:19
O man weer een interview, het gewauwel over een documentaire.... wat zit die doos in de slachtoffer rol niet te zuinig!

Met dr vileine bek eerst sneren naar Monique uitdelen, als een 15 jarige hartje hartje kijk mijn nagels kijk kusje kusje het enige wat nog ontbrak was een sekstape.

Tuurlijk mag iemand wat over zijn/haar ontluikende liefdesleven op instagram zetten maar als je net een vent bij een ander vandaan hebt getrokken, er wederzijds kinderen in het spel zijn dan denk je toch wel even 10 x na? En het ging en ging maar door. Je kan ook een foto plaatsen kijk dit is mijn nieuwe lover, en verder gewoon je leven leiden. Nee het moest allemaal teringtyfusadmiraal over de top. En écht overal in welk medium dan ook werd het naar voren gebracht tot in haar eigen programma aan toe.

En niemand verdient een doodsbedreiging laat ik dat vooropstellen. Maar nu de jankerd uithangen en het tot het laatste druppeltje eruit kolven qua aandacht, ik vind t echt zum kotzen.
+1 :thumbsup:
Het is gewoon een aanstelster die hoe dan ook in de belangstelling wil staan. Echt belachelijk werkelijk, 3 maanden neuken met een puber en ze melkt het uit alsof ze 20 jaar getrouwd was en gedumpt is zonder alimentatie.
Iedereen die dat leest denkt toch, wat? Heb je haar nou alweer? Niemand was meer met haar/dre/Monique bezig, en hop, daar is ze weer.
Always look on the bright side of life
Flowerspowers schreef:
26-03-2020 15:12
Het is gewoon een aanstelster die hoe dan ook in de belangstelling wil staan. Echt belachelijk werkelijk, 3 maanden neuken met een puber en ze melkt het uit alsof ze 20 jaar getrouwd was en gedumpt is zonder alimentatie.
Iedereen die dat leest denkt toch, wat? Heb je haar nou alweer? Niemand was meer met haar/dre/Monique bezig, en hop, daar is ze weer.
Ja het krijgt nu echt wel iets zieligs. Ook al die selfies, fotoreportage in trouwjurk en dan trouwen met je hond....volgens mij heeft ze tijdens Hazes teveel verkeerde pilletjes geslikt....
Calypso- schreef:
25-03-2020 18:31
Dat geglij tussen André en Monique vind ik gênanter. Bridget trouwt met haar hond .
André is er een . Oké ze heeft een voorliefde voor honden ?
:rofl:
was deze al geplaatst?

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... OL2s7CFknE
Eggo schreef:
26-03-2020 13:19

En daar mag ze dan ook best wat van zeggen. Want hoe ordinair of egoïstisch je haar ook vindt, wat een aanstellerige hoerige homewrecker ze wellicht ook is, dat rechtvaardigt natuurlijk totaal niet dat zij en haar 11 jarige zoon bergen doodsbedreigingen en verwensingen via internet toegestuurd krijgen.

Persoonlijk vind ik het dan ook wel ballen van haar om zich niet als een dief in de nacht te verstoppen, want uiteindelijk heeft ze niks verkeerds gedaan, maar om gewoon te laten zien wat het met haar gedaan heeft.

Ik vind bovendien nog steeds - en begrijp me niet verkeerd, ik vond het hele Brazes gebeuren te gênant en ordinair voor woorden - dat Bridget enorm seksistisch behandeld wordt. Ze neukte niet alleen en zij was bovendien niet degene in de relatie en met een peuter, en toch is zij de enige die schade ondervindt en met agressie te maken heeft.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
26-03-2020 18:43
en toch is zij de enige die schade ondervindt en met agressie te maken heeft.
Ja, eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
fashionvictim schreef:
26-03-2020 18:43

Persoonlijk vind ik het dan ook wel ballen van haar om zich niet als een dief in de nacht te verstoppen, want uiteindelijk heeft ze niks verkeerds gedaan, maar om gewoon te laten zien wat het met haar gedaan heeft.
Nou het is inmiddels bijna april, en ze komt wéér met een interview over hetzelfde uitgekauwde onderwerp. Haar goed recht hoor, maar komt wel wat pathetisch over. Vind ik.
VGM1980 schreef:
26-03-2020 18:17
was deze al geplaatst?

Wat ordinair joh die Patty. Lijkt wel op dat jankboek van Gordon.
Zij is de enige die schade ondervind in mijn ogen omdat zij ook de enige is die er nog haar garagedeur over opentrekt en het uitmelkt als een verdienmodel. Als ze er simpelweg over was opgehouden en niet elke dwarse scheet erover de wereld had ingeslingerd was het vuurtje alláng gedoofd.
Plus haar kind maakt alles veel bewuster mee omdat ie ouder is. Dat vind ik ook wel een dingetje waar ze rekening mee had kunnen houden. Dat haar kind de leeftijd heeft dat ie op zijn mobieltje de insta van zijn moeder kan bekijken.

Wat ik ook apart vind is dat haar nog redelijk jonge kind een eigen insta heeft en dat deze dus niet is afgeschermd. Ik zou als moeder tot een bepaalde leeftijd eisen dat die insta op prive gaat en enigzins monitoren wie hun volgers zijn.
VGM1980 schreef:
26-03-2020 18:17
was deze al geplaatst?

Ze is boos omdat Bridget haar feest heeft verpest. Ze is niet boos op Andrè.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven