Relatieproblemen

27-03-2020 21:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello iedereen. Ik heb een vriend en wij wonen niet samen. Wij hebben 2 jaar samen gewoond maar hebben toen besloten om een lat relatie te hebben aangezien dat we veel ruzies had over geld en kinderen. Wij hebben een kind van 13 manden samen. We hebben toen besloten dat de week dat hij alleen thuis is “ in zijn eigen huis dus “ zal hem die week bij mij komen en de andere week bij hem met zijn kids. Wij zijn nu 6 manden verder en hebbben geen enkel nacht samen gespendeerd. Als wij elkaar zie is Max 2 u om de 2 weken op een zondag dan gaan wij wandelen met onze zoon. Als ik hier over iets zegt, zegt hij, dat hij wilt bekomen en ik moet geen druk zetten op ons relatie. Ik heb echt geduld gehad maar nu heb ik de indruk dat hij mij niet wilt of zo. Hij zegt dat hij nog liefde heeft voor mij maar het moet terug groeien en dat begrijp ik niet goed want 6 maanden lang nu heb ik continu hetzelfde antwoord gekregen. ( ik heb wel de laatste 7 weken niks gezegd of gevraagd) Ik wordt hier kapot van. Iemand graag zien en die persoon 2 uurtjes om de 2 weken zien is frustrerend geworden. Hij stuurt geen berichten en als ik iets leuk stuurt die antwoord met een lachje. Help
anoniem_396757 wijzigde dit bericht op 28-03-2020 19:14
Reden: Duidelijk
6.98% gewijzigd
Het is wel vervelend als jij iets wilt en hij niet, het frustrerende is dat niemand dat kan verhelpen, wij niet en jij ook niet. Gelukkig hebben jullie nog wel goed contact over jullie kind.
Jullie zijn eigenlijk uit elkaar maar je hebt de hoop dat hij terug komt?
Ziet hij jullie zoontje ook maar 2 uur in de 14 dagen op zondag?
Als ik jou was zou ik vragen om duidelijkheid en als je dat niet krijgt niet meer op hem gaan zitten wachten. Want het lijkt nu eerder of hij het gewoon uit heeft gemaakt en jij dat niet in wil zien. Met een lat relatie zou je elkaar ook wel vaker zien lijkt me en zou het enthousiasme ook van 2 kanten moeten komen anders is het niet eens een echte vriendschap te noemen.
Lijkt erop dat hij niet meer wil. Maar wat belangrijker is: waarom wil jij dit? Maak het uit.
Dit is toch al geen echte relatie meer, of vind je zelf van wel..?
Sterkte.
dit is geen relatie
Je bent al gescheiden alleen zonder een duidelijk oiderschapsplan e.d.
Been there, done that, got the T-shirt.
Het klinkt alsof hij het al uitgemaakt heeft. Hij heeft het jou alleen nog niet verteld.
Dat voel je toch zelf ook, dat jullie geen relatie meer hebben?
Jullie kind kan toch niet door beiden gepland geweest zijn?
Sterkte
Hoe lang zijn jullie al aan het 'latten'?
Been there, done that, got the T-shirt.
Loekie12345 schreef:
28-03-2020 04:29
Het klinkt alsof hij het al uitgemaakt heeft. Hij heeft het jou alleen nog niet verteld.
+1
Vreselijk voor al die kinderen dit.
Ja ik voel dat dit geen relatie meer is. Dank u voor de reacties
Apatura schreef:
28-03-2020 06:10
Hoe lang zijn jullie al aan het 'latten'?
Wij zijn nu 6 manden in een lat relatie
Loekie12345 schreef:
28-03-2020 04:29
Ja dat heb ik aan hem gevraagd en hij zegt nee we zijn niet uit elkaar en hij wilt mij niet kwijt raken. Misschien durft hij de waarheid niet te zeggen.
Waarom maak jij het niet uit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het knap dat iedereen blijkbaar begrijpt hoe de regeling in elkaar zit. Ik snap dit niet:
' We hebben toen besloten dat de week dat hij alleen thuis is zal hem die week naar hier wonen en de andere week bij hem met zijn kids. Wij zijn nu 6 manden verder en hebbben geen enkel nacht samen gespendeerd.'

Hij is dus altijd in zijn eigen huis? En jij ook? En wanneer ziet hij jullie gezamenlijke kind?
Het klinkt inderdaad niet meer echt als een relatie.
Die zin is inderdaad onduidelijk en klopt niet.
-Helena- schreef:
28-03-2020 16:48
Ik vind het knap dat iedereen blijkbaar begrijpt hoe de regeling in elkaar zit. Ik snap dit niet:
' We hebben toen besloten dat de week dat hij alleen thuis is zal hem die week naar hier wonen en de andere week bij hem met zijn kids. Wij zijn nu 6 manden verder en hebbben geen enkel nacht samen gespendeerd.'

Hij is dus altijd in zijn eigen huis? En jij ook? En wanneer ziet hij jullie gezamenlijke kind?
Het klinkt inderdaad niet meer echt als een relatie.

Hij woon in zijn huis en ik woon in mijn huis. Wij wonen 7 min van elkaar. Hij ziet zijn zoon als ik een late shift heeft op het werk dus elke maandag en donderdag, of in het weekend als ik moet werken. Hij neem zijn zoon van de crèche om 17u en zet hem in bed bij mij Om 19u.
LoveLucy schreef:
27-03-2020 22:53
Lijkt erop dat hij niet meer wil. Maar wat belangrijker is: waarom wil jij dit? Maak het uit.
Met alle adviezen dacht ik vandaag ik ga in mijn schoenen staan en ik maak het uit. Ik heb hem gebeld om te praten. Wij zijn gaan praten en voor dat ik iets heb gezegd is hem begonnen over het feit dat wij elkaar niet ziet. Hij vindt dat hij heel slecht bezig is en wilt moeite doen om samen wat meer tijd te kunnen spenderen en meer afspreken. Eerlijk gezegd ik ben beetje in shock want dit had ik niet verwacht van hem. Maar nu zit ik met vragen, is dit een van zijn spelletjes of is hem oprecht.
Wat wil je zelf?
Niet alleen maar bezig zijn met wat hij wil, doet, voelt, zegt, enzovoorts.
Blijf bij jezelf.
Selina0102 schreef:
27-03-2020 22:48
Jullie zijn eigenlijk uit elkaar maar je hebt de hoop dat hij terug komt?
Ziet hij jullie zoontje ook maar 2 uur in de 14 dagen op zondag?
Als ik jou was zou ik vragen om duidelijkheid en als je dat niet krijgt niet meer op hem gaan zitten wachten. Want het lijkt nu eerder of hij het gewoon uit heeft gemaakt en jij dat niet in wil zien. Met een lat relatie zou je elkaar ook wel vaker zien lijkt me en zou het enthousiasme ook van 2 kanten moeten komen anders is het niet eens een echte vriendschap te noemen.

Met alle adviezen dacht ik vandaag ik ga in mijn schoenen staan en ik maak het uit. Ik heb hem gebeld om te praten. Wij zijn gaan praten en voor dat ik iets heb gezegd is hem begonnen over het feit dat wij elkaar niet genoeg ziet. Hij vindt dat hij heel slecht bezig is en wilt moeite doen om samen wat meer tijd te kunnen spenderen en meer afspreken. Eerlijk gezegd ik ben beetje in shock want dit had ik niet verwacht van hem. Maar nu zit ik met vragen, is dit een van zijn spelletjes of is hem oprecht.
Chikondi82 schreef:
28-03-2020 18:04
Met alle adviezen dacht ik vandaag ik ga in mijn schoenen staan en ik maak het uit. Ik heb hem gebeld om te praten. Wij zijn gaan praten en voor dat ik iets heb gezegd is hem begonnen over het feit dat wij elkaar niet genoeg ziet. Hij vindt dat hij heel slecht bezig is en wilt moeite doen om samen wat meer tijd te kunnen spenderen en meer afspreken. Eerlijk gezegd ik ben beetje in shock want dit had ik niet verwacht van hem. Maar nu zit ik met vragen, is dit een van zijn spelletjes of is hem oprecht.

Aangezien je een kind met hem hebt en er verder geen ruzie is vind ik dat je het op z'n minst een kans moet geven. Blijf goed nadenken, blijf goed met elkaar in gesprek en als je er hulp bij nodig hebt schakel die dan in.
Eens met S Groot!
Chikondi82 schreef:
28-03-2020 12:10
Wij zijn nu 6 manden in een lat relatie
Een lat-relatie betekent: living apart together .
Waar zit jullie together? Bezoekuur telt niet mee.

En waar je 'hem' schrijft moet 9 van de 10 keer 'hij staan. Als je dat even aanpast is je verhaal beter te begrijpen dan nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven