Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 2 april 2020 om 18:54
Neeee, want dat specifieke topic is weg

Maar goed, on topic: hutspot
Later is nu

donderdag 2 april 2020 om 19:00
Volgens mij is het gemiddelde forumlid ook niet representatief voor de totale populatie.
Of.... Iedereen is behoorlijk gespannen en snel geïrriteerd.
Ik ga de ironie mijden als ware het corona. Ik wil niemand boos maken met mijn misplaatste gevoel voor humor.
donderdag 2 april 2020 om 19:04
Dat dacht ik toch ja.
Zuurkool met worst.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 2 april 2020 om 19:08
Ik denk dat ze nog chips hebben. Zodra die op is, gaat het los.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 2 april 2020 om 19:08
Ik heb gelukkig een studie-skype-afspraak die een groot deel van de avond duurt.Betty_Slocombe schreef: ↑02-04-2020 19:04Ik ben er nu, dus vanaf nu zal de sfeer snel bergafwaarts gaan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 2 april 2020 om 19:10
Chips mag niet. Word je dik van. Dik mag niet. Krijg je corona van.doornroosje9 schreef: ↑02-04-2020 19:08Ik denk dat ze nog chips hebben. Zodra die op is, gaat het los.
donderdag 2 april 2020 om 19:16
Kijk! Die genuanceerde toon weer, waar dit forum zo om geroemd wordt. Fijn!Betty_Slocombe schreef: ↑02-04-2020 19:10Chips mag niet. Word je dik van. Dik mag niet. Krijg je corona van.

jouw leven is een keuze
donderdag 2 april 2020 om 19:16
O, dus we moeten bepaalde mensen chips gaan voeren. Goed idee.Betty_Slocombe schreef: ↑02-04-2020 19:10Chips mag niet. Word je dik van. Dik mag niet. Krijg je corona van.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 2 april 2020 om 19:39
Ik vind wokkels verdraaid waarschijnlijk.....Betty_Slocombe schreef: ↑02-04-2020 19:37Wetenschappelijk onderzoek, waar die bosbij zo gek op is, zal uit gaan zoeken of je eerder corona krijgt van paprika of naturel. Ik verdenk zelf wokkels.
jouw leven is een keuze

donderdag 2 april 2020 om 19:55
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord.
Dit is nou een typisch voorbeeld van de klassieke internettrol, waarvan de definitie zo mooi te vinden is op wikipedia.
donderdag 2 april 2020 om 20:00
Ik ben van de studentenhaver...... wat zegt dat over mij?Sabbieehhhh schreef: ↑02-04-2020 19:47Fijn! Als het aan de wokkels ligt kan ik zo een zak bugles open trekken![]()
jouw leven is een keuze

donderdag 2 april 2020 om 20:31
Beetje vroeg op de avond, niet?