Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Yildizlar schreef:
05-04-2020 12:49
Zij vinden zelf dat ze deze vakantie verdiend hadden ?
Ja want ze hadden zo hard gewerkt enzo.
SallySpectra* schreef:
05-04-2020 16:37
Ja want ze hadden zo hard gewerkt enzo.
Hij lanceerde gisteren een nieuw album en zei bij Boulevard iets als: 'De mensheid (!) had behoeft aan goede teksten' of zoiets. Maar vooral dat 'De mensheid'. Echt ik plaste zowat in mijn broek van het lachen. Zo'n talentloos mannetje dat niet kan zingen, geen goede liedjes kan schrijven en verder ook weinig voorstelt. Hier zit een heel slim management achter dat bakken met geld binnenharkt en eerlijk is eerlijk, dat kleine kereltje ook. Stuurt hij daar een foto met zijn wederhelft met Louis Vuitton mondkapjes. Lekker belangrijk. Leuk voor mensen die van Louis Vuitton houden en denken dat daar hun status aanhangt. Minder leuk voor het merk Louis Vuitton dat de laatste jaren een ander soort clientèle krijgt.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Hij werd geïnterviewd in NRC, dat vond ik al bijzonder. En daarin zei hij het volgende over zijn nieuwe album: "„Als dit géén succes wordt, moeten we ons toch afvragen hoe het zit met de algemene muzieksmaak van Nederland. "

Ja, Lil' Kleine, zo is het maar net.
lizenlotte schreef:
05-04-2020 14:43
ik kan dit echt niet grappig vinden, hun kind heeft koorts dus met wat pech corona. dat vind je grappig? dat een onschuldig kind door de domheid van zijn ouders ziek word? ik niet. heb medelijden met het arme kind en hoop maar dat het wat anders is..
Ze had zelf al gemeld dat de baby koorts had door doorkomende tandjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
Betty_Slocombe schreef:
05-04-2020 18:09
Hij werd geïnterviewd in NRC, dat vond ik al bijzonder. En daarin zei hij het volgende over zijn nieuwe album: "„Als dit géén succes wordt, moeten we ons toch afvragen hoe het zit met de algemene muzieksmaak van Nederland. "

Niet ?! 😂😂😂😂😂😂😂
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... rsato-meer
Dat doet ze snel
Betty_Slocombe schreef:

weet die snotneus uberhaupt wat muziek is? :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
05-04-2020 19:37
weet die snotneus uberhaupt wat muziek is? :roll:

Ik denk dat hij überhaupt niet veel weet.
*2020* schreef:
05-04-2020 19:14
Dat doet ze snel
Er staat dat ze niet meer met Borsato ondertekent. Niet dat ze al officieel gescheiden zijn (Al zou dat wel zo kunnen zijn).
*TanteSjaan* schreef:
05-04-2020 19:41
:rofl:
*2020* schreef:
Dat doet ze snel
Die scheiding is er nog niet door hoor. Alleen op de spam van de bankgiroloterij zet ze alleen haar voornaam neer. Anders stond er wel Leontien Ruiters.
dubbel
*TanteSjaan* schreef:
05-04-2020 19:41
:rofl:
Rouge__ schreef:
05-04-2020 19:37
weet die snotsnuifneus uberhaupt wat muziek is? :roll:
Maleficent schreef:
05-04-2020 18:53
Ze had zelf al gemeld dat de baby koorts had door doorkomende tandjes.
ja, dat is haar verteld door een dokter aan de telefoon staat in dat artikel. :-? die weet dat zo zonder dat kind überhaupt gezien te hebben, dat is logisch. ik had daar echt geen genoegen mee genomen als moeder zijnde. die dokter kwam maar fijn mijn kind onderzoeken voor hij zijn schouders ophaalt en me afpoeiert, we hebben het over een baby die niet kan aangeven of er meer loos is dan alleen die tandjes.
Betty_Slocombe schreef:

Leuk toch dat hij ambities heeft en een groter publiek aan wil spreken?
Sophiever schreef:
05-04-2020 23:44
Nou. Enig.
*2020* schreef:
Dat doet ze snel
Heel goed. Weg ermee.
Sophiever schreef:
05-04-2020 23:44
Ambitie is geweldig. Veronderstellen dat andere mensen geen smaak hebben wanneer ze jouw muziek niet goed vinden is geen ambitie, maar arrogantie.
Hij mag van mij vinden wat hij wil, maar als het nieuwe album voortborduurt op zijn vorige, acht ik de kans vrij klein dat ik er gelukkig van word.
lizenlotte schreef:
05-04-2020 22:35
ja, dat is haar verteld door een dokter aan de telefoon staat in dat artikel. :-? die weet dat zo zonder dat kind überhaupt gezien te hebben, dat is logisch. ik had daar echt geen genoegen mee genomen als moeder zijnde. die dokter kwam maar fijn mijn kind onderzoeken voor hij zijn schouders ophaalt en me afpoeiert, we hebben het over een baby die niet kan aangeven of er meer loos is dan alleen die tandjes.

Alle dokters geven tegenwoordig advies via de telefoon. Je hebt liever geen dokter die de hele dag in de coronapatienten zit bij je kind, lijkt me zo.
Betty_Slocombe schreef:
06-04-2020 08:27
Ambitie is geweldig. Veronderstellen dat andere mensen geen smaak hebben wanneer ze jouw muziek niet goed vinden is geen ambitie, maar arrogantie.
Hij mag van mij vinden wat hij wil, maar als het nieuwe album voortborduurt op zijn vorige, acht ik de kans vrij klein dat ik er gelukkig van word.
Een beetje rapper hoort arrogant te zijn
Deel van zijn image
Frankly my dear, I don"t give a damn
Het huwelijk van Sylvie Meis gaat niet door in juni. Ze hopen nu op september. Maar van uitstel komt geen afstel zei ze.
Zij heeft ook echt altijd pech.

Ik heb iets vergelijkbaars met een ander life event. Elke keer dat het op de planning staat gebeurt er iets waardoor het niet door kan gaan. Nu ook weer, het zou eindelijk gaan gebeuren, komt het coronavirus opzetten.

Zoiets heeft Sylvie met trouwen.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
08-04-2020 17:28
Zij heeft ook echt altijd pech.

Ik heb iets vergelijkbaars met een ander life event. Elke keer dat het op de planning staat gebeurt er iets waardoor het niet door kan gaan. Nu ook weer, het zou eindelijk gaan gebeuren, komt het coronavirus opzetten.

Zoiets heeft Sylvie met trouwen.
Alleen gaat het bij Sylvie steeds om andere hoofdrolspelers.
Je kunt toch ook gewoon samen trouwen en dan later een feest geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven