Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Bah ik vind de ochtend altijd zo'n nutteloos iets als ik vrij ben. Maar wel vroeg moet opstaan omdat er schilders rond mijn huis zijn. Ik ben moe, heb het koud, verveel me.
vrijenblij20220 schreef:
05-04-2020 20:54
Brand mij maar af. Wat jullie willen. Ik heb gezegd dat ik medelijden heb met bepaalde mensen, die zoals ik het lees geen dierbare mensen om zich heen hebben en wat persoonlijk contact betreft alleen dit forum is. Dat vind ik echt erg en zielig;
En ik heb medelijden met jouw 'dierbaren', erg gezellig ben je in elk geval niet...
¡Apagando las luces!
Lieve mensen, hou even op met op elkaar te griepen. Ga even lekker naar buiten, een wandelingetje maken, een echt lekker frisse neus halen. Kijk naar uit uitbottend groen en de lentebloemetjes. Maak je hoofd even leeg en als jullie dan terug zijn, gaan we weer gezellig met elkaar forummen.
dianaf schreef:
06-04-2020 08:56
Wat zijn die liedjes speciaal voor de huidige moeilijke tijd verschrikkelijk slecht...
ik vond die tekst op Les miserables wel grappig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mijn vaste nummer is doorgeschakeld naar mijn mobiele nummer. Standaard zoals bij iedere collega.

Als ik mijn mobiel niet opneem, betekent dat dus dat het op dat moment niet uitkomt. Dan hoef je niet nog een keer te bellen op dat andere nummer. Want die ga ik ook niet opnemen.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Ik zit al dagen gevangen in een Tom&Jerry cartoon en ja, ik ben Jerry.
Telkens als ik de kamer binnenkom zie ik die wiebelkont achter de stoel en zodra ik langsloop word ik 'aangevallen'. Ook als ik door de kamer loop op weg naar de keuken en terug moet ik een 'aanval' ondergaan.
Ik roep al een aantal keren, hoepel je nou op, ander zoen ik je in mekaar, maar hij blijft bezig.

Daar net had ik hem plots te pakken en heb ik hem inderdaad in mekaar gezoend en nu wastie beledigd en heeft me geslagen op m'n voet. :| Ondertussen krijg ik dan wel weer kopjes, want als het erop aankomt, kan die knurft niet buiten me poepen. :cat:
Wat denk je nou, dat er voor jou een uitzondering wordt gemaakt? Er zijn hier regels en die zijn misschien niet leuk, maar we doen er alles aan om dat virus buiten de deur te houden. Dus nee, dan kan je niet op je gemak heen en weer pendelen tussen ons en iemand die een cruciaal beroep heeft. Dus wees niet zo verwend en blijf waar je nu bent. Dat doen anderen ook en die zeuren ook niet.
Voor iemand die zo op en top positief is en naar eigen zeggen 'enorm direct', ben je eigenlijk wel een zeikerig passief-agressief loeder. Maar hey, niet mijn probleem verder.
Cateautje schreef:
06-04-2020 16:23
Ik zit al dagen gevangen in een Tom&Jerry cartoon en ja, ik ben Jerry.
Telkens als ik de kamer binnenkom zie ik die wiebelkont achter de stoel en zodra ik langsloop word ik 'aangevallen'. Ook als ik door de kamer loop op weg naar de keuken en terug moet ik een 'aanval' ondergaan.
Ik roep al een aantal keren, hoepel je nou op, ander zoen ik je in mekaar, maar hij blijft bezig.

Daar net had ik hem plots te pakken en heb ik hem inderdaad in mekaar gezoend en nu wastie beledigd en heeft me geslagen op m'n voet. :| Ondertussen krijg ik dan wel weer kopjes, want als het erop aankomt, kan die knurft niet buiten me poepen. :cat:
Ik vind deze stukjes altijd zo "knus", je plaatst ze nog veel te weinig!
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Marquise schreef:
06-04-2020 16:52
Voor iemand die zo op en top positief is en naar eigen zeggen 'enorm direct', ben je eigenlijk wel een zeikerig passief-agressief loeder. Maar hey, niet mijn probleem verder.
Blijkbaar wel.
moonenz schreef:
06-04-2020 17:49
Ik vind deze stukjes altijd zo "knus", je plaatst ze nog veel te weinig!
Ben er mee gestopt omdat ik de kat kreeg omdat het positieve niet thuishoort in dit topic.
Nee, blijkbaar niet. Afgezien van wat ergernis waar ze anderen mee verveelt en wat ik via via derhalve meekrijg, ben ik ver weg genoeg verhuisd om het niet mijn probleem te vinden. Het gedrag kan mij daarentegen wel storen. En dat doet het zo nu en dan.
anoniem_207026 wijzigde dit bericht op 06-04-2020 17:58
Reden: Ben, niet hen.
0.40% gewijzigd
Cateautje schreef:
06-04-2020 17:54
Ben er mee gestopt omdat ik de kat kreeg omdat het positieve niet thuishoort in dit topic.
*Stamptvoet* maar ik wil het wel ;)

Volgens mij kan positief en negatief in dit topic, al overheerst het negatieve de laatste tijd zoals overal :sigh:

Maar je eigen keuze natuurlijk ik ga je niet dwingen *stamptvoet even in reverse om um terug te nemen*
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Marquise schreef:
06-04-2020 17:57
Nee, blijkbaar niet. Afgezien van wat ergernis waar ze anderen mee verveelt en wat ik via via derhalve meekrijg, ben ik ver weg genoeg verhuisd om het niet mijn probleem te vinden. Het gedrag kan mij daarentegen wel storen. En dat doet het zo nu en dan.
Nou, hier kan je het kwijt. Je kan er maar van af zijn. :D
moonenz schreef:
06-04-2020 17:58
*Stamptvoet* maar ik wil het wel ;)

Volgens mij kan positief en negatief in dit topic, al overheerst het negatieve de laatste tijd zoals overal :sigh:

Maar je eigen keuze natuurlijk ik ga je niet dwingen *stamptvoet even in reverse om um terug te nemen*
Ik zal proberen eraan te denken. :)
Cateautje schreef:
06-04-2020 18:00
Nou, hier kan je het kwijt. Je kan er maar van af zijn. :D
Zo ik de openingspost lees, was dat ook de opzet van het topic, ja.
Marquise schreef:
06-04-2020 18:04
Zo ik de openingspost lees, was dat ook de opzet van het topic, ja.
@(
Wat? Ik bevestig dat dat exact de reden van posten was aangezien ik zo de opzet van het topic begreep.

Enfin, ik ga me eens verder wagen aan de taalstudie.
pas dat hele kut virus is uitgeroeid kan je weer open.
Dus hou alsjeblieft op met iedere keer weer dezelfde kut vraag te stellen gebruik je botte hersens :thunder:

En stop ook alsjeblieft met dat gezeik over de salons die wel open zijn dat moeten ze helemaal zelf weten dus ga niet de NSBer uit hangen of de Gestapo’s :sarcastic:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik wil helemaal geen vlag buiten hangen voor leraren, ik wil geen kaarsje brand en, ik wil geen t shirt met een rood hart achter mijn raam, giga boodschap schrijven zodat een drome dat filmen kan...
die ik wilde bestaat al...
Rot op met je relativerende woorden over dat mensen zich niet mogen aanstellen over hun eigen situatie omdat er altijd ergere dingen zijn.
Ik bepaal zelf wel waar ik "last" van heb, of waar ik mij over "aanstel".
Buren, ik hoop dat jullie allemaal 3 maanden op vakantie gaan deze zomer.
Schandelijk, de wijze waarop jullie wraak nemen op die meid. Het is een lieverd die alles doet voor een ander dat ze kan.
Jullie maken er een grote zooi van met z'n twee en ik mis jullie voorgangster, die alles voor elkaar kreeg in haar eentje. De incompetentie druipt er bij jullie van af.
kerst schreef:
07-04-2020 10:10
Buren, ik hoop dat jullie allemaal 3 maanden op vakantie gaan deze zomer.

Eens, maar waar moeten ze heen? :-?
Nou ben ik helemaal voor inclusieve maatvoering.
En vind het heel goed dat de confectie aansluit op het corona gevreet wat hier plaatsvind.
Maar die broek die ik laatst had gekocht slobbert in l om me heen en ik heb echt mijn oude kleding nog steeds in maat 46.
En die broek van de h&m was geen plus size maar daar pas ik echt dubbel in in XXL. Dat is omgerekend minimaal een maat 52 zo niet groter.
Beetje onhandig met online shoppen, geef het dan ergens aan ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven