Jaaa....Eind aug/begin sept
zaterdag 3 januari 2009 om 10:43
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
dinsdag 21 april 2009 om 20:06
Nala dat is weer even schrikken. Hopelijk is het over en is het gewoon een adertje wat geknapt is...dat hoor je rond deze tijd vaker toch door goede doorbloeding. Kan het geen aambei zijn? Misschien heel stom om te vragen maar you never know...moest er gewoon even aan denken omdat die ook kunnen bloeden en vooral bij langdurige wcbezoekjes.
Nou ja hoe dan ook, super dat alles goed gaat met iedereen. Ga nu ook tellen hoeveel dagen ik nog moet werken haha.
Nou ja hoe dan ook, super dat alles goed gaat met iedereen. Ga nu ook tellen hoeveel dagen ik nog moet werken haha.
dinsdag 21 april 2009 om 20:57
Zo Nala dat is wel ff schrikken! Ik heb ook weleens bloed op het wc-papiertje gehad, maar dat kwam toen echt van het poepen. Houd het wel heel goed in de gaten meiden!
En verder: ja ik dacht al dat jij dat was Nala met dezelfde kinderwagen!
@ Star: hoe was je echo? Spannend en leuk!
@ Aruba: wat gaaf dat je al schopjes aan de buitenkant ziet! En wat snel ook.
@ momo: balen van je 'masker'. Heb je het al duidelijk?
@ Inad: wat naar dat je zo duizelig bent. Wel een hele goede reden om veel drop te eten (helpt dat nou ook echt??)
En groeipijn zuigt idd!!
Wij vliegen naar Hurghada. Ik ben al vaak in Egypte geweest, maar altijd met mijn moeder. Nu ga ik voor het eerst met mijn man. Heel leuk! Heb er nu al heel veel zin in! Gewoon een weekje helemaal relaxen!
Verder vandaag een goede dag. Ben vanochtend wezen sporten (ben altijd zo trots op mezelf als ik sport
) en daarna naar de uni geweest. Was leuk. Daarna nog 1 werkafspraak gehad, maar het ging helemaal goed bij het gezin dus dat was ook heel leuk. toen boodschappen en gekookt. En nu met een 0% biertje op de bank. Heerlijke dag dus. Doe mij er nog maar een paar van deze.
En verder: ja ik dacht al dat jij dat was Nala met dezelfde kinderwagen!
@ Star: hoe was je echo? Spannend en leuk!
@ Aruba: wat gaaf dat je al schopjes aan de buitenkant ziet! En wat snel ook.
@ momo: balen van je 'masker'. Heb je het al duidelijk?
@ Inad: wat naar dat je zo duizelig bent. Wel een hele goede reden om veel drop te eten (helpt dat nou ook echt??)
En groeipijn zuigt idd!!
Wij vliegen naar Hurghada. Ik ben al vaak in Egypte geweest, maar altijd met mijn moeder. Nu ga ik voor het eerst met mijn man. Heel leuk! Heb er nu al heel veel zin in! Gewoon een weekje helemaal relaxen!
Verder vandaag een goede dag. Ben vanochtend wezen sporten (ben altijd zo trots op mezelf als ik sport
dinsdag 21 april 2009 om 21:59
Lekker hoor Aapje, klinkt goed die vakantie.
En drop helpt echt. Zout helpt heel even (chips bijv.) en drop veel langer (door zoethout).
Nala, ik denk zelfde als Dier. Gewoon een adertje gesprongen of aambei. Klinkt veel meer als iets dat door die grote boodschap (andere kant dus) kwam en door persen dan dat het iets vaginaals of uit baarmoeder is. Ik zou me niet teveel zorgen maken. Zeker omdat je helemaal geen krampen hebt en het meteen stopte.
Star dus 20 weken echo? Hoop dat alles goed is. Je had natuurlijk al de pretecho hiervoor, dus vast koek en ei en nog steeds roze
Hier heel veel beweging vandaag, erg leuk. Het was opa en oma dag op kdv dus mijn moeder is er langsgeweest. Vond Chica helemaal geweldig. Daarna hebben we nog samen poffertjes gegeten dus mijn kind was erg gelukkig
En drop helpt echt. Zout helpt heel even (chips bijv.) en drop veel langer (door zoethout).
Nala, ik denk zelfde als Dier. Gewoon een adertje gesprongen of aambei. Klinkt veel meer als iets dat door die grote boodschap (andere kant dus) kwam en door persen dan dat het iets vaginaals of uit baarmoeder is. Ik zou me niet teveel zorgen maken. Zeker omdat je helemaal geen krampen hebt en het meteen stopte.
Star dus 20 weken echo? Hoop dat alles goed is. Je had natuurlijk al de pretecho hiervoor, dus vast koek en ei en nog steeds roze
Hier heel veel beweging vandaag, erg leuk. Het was opa en oma dag op kdv dus mijn moeder is er langsgeweest. Vond Chica helemaal geweldig. Daarna hebben we nog samen poffertjes gegeten dus mijn kind was erg gelukkig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 21 april 2009 om 22:08
Ja Al zijn Ier en ik dat allebei niet
Chica heeft echt bruint wordt gen van haar vader trouwens, die zit 5 minuten in de zon en is helemaal hardstikke bruin
Haar haar wordt steeds lichter, dus nu is ze echt zo'n strandmeisje
Hand in voet is
Ik kan dat nog steeds trouwens, zelfs met buik nu
Chica kan het ook
Chica heeft echt bruint wordt gen van haar vader trouwens, die zit 5 minuten in de zon en is helemaal hardstikke bruin
Haar haar wordt steeds lichter, dus nu is ze echt zo'n strandmeisje
Hand in voet is
Ik kan dat nog steeds trouwens, zelfs met buik nu
Chica kan het ook
dinsdag 21 april 2009 om 22:38
O, wat cute, voetje in mond van Star-baby! En leuke verhaspeling van Inad, hand in voet Fijn dat alles goed was bij beide echo's vandaag, Mmomo en Star.
Aapje, dat klinkt als een leuke dag idd en dan straks ook nog op vakantie, heerlijk, en extra fijn voor jou. En je 0%-biertje, daar snak ik nu opeens naar. Weet nog dat ik de vorige keer die van Bavaria nog wel te doen vond, maar sommige merken zijn echt vies!
Nala, ik had het ook, bleek een aambei te hebben. Volgens mij zit ie er nog, weet eigenlijk niet of ik er tegen moet smeren of dat ie vanzelf weer weg gaat. Iemand ervaring?
Nog ff over wat er gisteren gebeurde bij de vk, volgens mij was ze al wel redelijk ver, je kon het in ieder geval al wel zien. Maar was niet haar eerste, want ze had een erg schattige peutertweeling bij zich, dus kon aan buikje niet goed zien en heb er niet naar gevraagd.
Aruba, wat gaaf van die schopjes! Ik ga gelijk kijken straks als mijne weer wakker is, wil ik ook!
Inad, bruin strandmeisje klinkt erg lief. Hier heeft dochter ook al een mooie bruine neus, erg lief met lichte haartjes erbij, worden ook steeds witter in de zon.
Aapje, dat klinkt als een leuke dag idd en dan straks ook nog op vakantie, heerlijk, en extra fijn voor jou. En je 0%-biertje, daar snak ik nu opeens naar. Weet nog dat ik de vorige keer die van Bavaria nog wel te doen vond, maar sommige merken zijn echt vies!
Nala, ik had het ook, bleek een aambei te hebben. Volgens mij zit ie er nog, weet eigenlijk niet of ik er tegen moet smeren of dat ie vanzelf weer weg gaat. Iemand ervaring?
Nog ff over wat er gisteren gebeurde bij de vk, volgens mij was ze al wel redelijk ver, je kon het in ieder geval al wel zien. Maar was niet haar eerste, want ze had een erg schattige peutertweeling bij zich, dus kon aan buikje niet goed zien en heb er niet naar gevraagd.
Aruba, wat gaaf van die schopjes! Ik ga gelijk kijken straks als mijne weer wakker is, wil ik ook!
Inad, bruin strandmeisje klinkt erg lief. Hier heeft dochter ook al een mooie bruine neus, erg lief met lichte haartjes erbij, worden ook steeds witter in de zon.
woensdag 22 april 2009 om 12:43
Jep, alles ok. Geen last meer gehad.
Nog wel even vanmorgen de vlos gebeld, eigenlijk meer omdat iedereen om mij heen dit zei.
Maar zij gaf ook aan dat het ws door het poepen kwam.
Misschien voor een volgende keer; hoe merk je dat je aan aambei hebt. Pijnlijk? Of kan je em voelen? (heb nu niet het idee dat dit het was, maar je weet maar nooit)
Later reageer ik op iedereen, ga nu vent ff helpen op zijn werk.
Nog wel even vanmorgen de vlos gebeld, eigenlijk meer omdat iedereen om mij heen dit zei.
Maar zij gaf ook aan dat het ws door het poepen kwam.
Misschien voor een volgende keer; hoe merk je dat je aan aambei hebt. Pijnlijk? Of kan je em voelen? (heb nu niet het idee dat dit het was, maar je weet maar nooit)
Later reageer ik op iedereen, ga nu vent ff helpen op zijn werk.
woensdag 22 april 2009 om 14:31
woensdag 22 april 2009 om 14:35
Jullie reageren allemaal zo lief op mijn schopjes ervaring
Het was maar heel lichtjes hoor. Als ik adem gaat mijn buik nog meer op en neer. Maar toch was het heel even te zien.
(gelukkig) geen ervaring met aambeien. Ik zal je sterker vertellen ik weet niet eens hoe dat eruit ziet.
Nala, de woorden van de vk doet je gemoedrust veel goeds toch?
Het was maar heel lichtjes hoor. Als ik adem gaat mijn buik nog meer op en neer. Maar toch was het heel even te zien.
(gelukkig) geen ervaring met aambeien. Ik zal je sterker vertellen ik weet niet eens hoe dat eruit ziet.
Nala, de woorden van de vk doet je gemoedrust veel goeds toch?
woensdag 22 april 2009 om 17:24
Toppie Aapje, dat je zo'n lekkere dag had! Daar moet je er idd meer van hebben.
Super Star, weer zo'n mooie echo.
Ik heb het idee dat ik nu langer bruin blijf als normaal.
Altijd ga ik in de zon en met een paar dagen trekt het weer bij. Nu blijf ik een lekker kleurtje houden, heerlijk!
Aruba, eigenlijk was ik niet zo gestresst als dat ik normaal zou zijn.
Het bloeden was snel weer weg, dus voelde me al weer iets meer zeker.
De verloskundige heeft alleen de laatste twijfels weg genomen.
Hiero verder een gelukkige meid die alweer 20 weken zwanger is!!!
Vanaaf naar de Prenatal met een vriendin. Speciale verkoopavond voor zwangere mutsen.
Morgen om 15.30 uur de 20 wkn echo. (Gympy, hoe laat moet jij morgen? In de ochtend toch?)
Denk dat ik na het eten online kom, dus niet meteen in de stress schieten als ik er nog niet ben.
Super Star, weer zo'n mooie echo.
Ik heb het idee dat ik nu langer bruin blijf als normaal.
Altijd ga ik in de zon en met een paar dagen trekt het weer bij. Nu blijf ik een lekker kleurtje houden, heerlijk!
Aruba, eigenlijk was ik niet zo gestresst als dat ik normaal zou zijn.
Het bloeden was snel weer weg, dus voelde me al weer iets meer zeker.
De verloskundige heeft alleen de laatste twijfels weg genomen.
Hiero verder een gelukkige meid die alweer 20 weken zwanger is!!!
Vanaaf naar de Prenatal met een vriendin. Speciale verkoopavond voor zwangere mutsen.
Morgen om 15.30 uur de 20 wkn echo. (Gympy, hoe laat moet jij morgen? In de ochtend toch?)
Denk dat ik na het eten online kom, dus niet meteen in de stress schieten als ik er nog niet ben.
woensdag 22 april 2009 om 17:54
hihi.. ja we zitten hier natuurlijk al om 15.45 uur klaar om je goede nieuws in ontvangs te nemen en om 16.15 uur zijn we al compleet de weg kwijt omdat we nog geen nieuws hebben...
Dus goed dat je het aangeefd.
En wat fijn dat je geen twijfels meer hebt over het bloed!! Goed zo!
Onze kinderwagen is al verstuurd, dus die zal deze of volgende week al binnen komen! Jeej!
Oh en ik heb mijn tentamen gehaald! Vandaag eindelijke cijfers gekregen. Helaas maar een 6, maar gehaald is gehaald! Ik ben er blij mee!!
Dus goed dat je het aangeefd.
En wat fijn dat je geen twijfels meer hebt over het bloed!! Goed zo!
Onze kinderwagen is al verstuurd, dus die zal deze of volgende week al binnen komen! Jeej!
Oh en ik heb mijn tentamen gehaald! Vandaag eindelijke cijfers gekregen. Helaas maar een 6, maar gehaald is gehaald! Ik ben er blij mee!!
woensdag 22 april 2009 om 18:25
voor de goede echo's!
Star, wat grappig dat ze haar voetje in haar mond had!
Aapje, gefeliciteerd dat je je tentamen hebt gehaald.
Aruba, wat grappig dat je je buik zag trillen!
Rebbel, naar zeg, van die vrouw bij de VK.
Ik merk dat ik best zenuwachtig ben voor de echo van vrijdagochtend. Voor het eerst eigenlijk sinds ik weet dat ik zwanger ben (waarschijnlijk tot nu toe mijn kop in het zand gestoken voor dingen die mis zouden kunnen zijn). Kan me totaal niet concentreren op mijn werk. Het schiet voor geen meter op, terwijl ik een heleboel te doen heb. Gelukkig moet ik morgen de hele dag naar Dublin, dus veel afleiding.
Onderzoek in ziekenhuis is gelukkig al om 9 uur vrijdagochtend (10 uur NL tijd), dus ik hoef er niet de hele ochtend tegenaan te hikken.
Star, wat grappig dat ze haar voetje in haar mond had!
Aapje, gefeliciteerd dat je je tentamen hebt gehaald.
Aruba, wat grappig dat je je buik zag trillen!
Rebbel, naar zeg, van die vrouw bij de VK.
Ik merk dat ik best zenuwachtig ben voor de echo van vrijdagochtend. Voor het eerst eigenlijk sinds ik weet dat ik zwanger ben (waarschijnlijk tot nu toe mijn kop in het zand gestoken voor dingen die mis zouden kunnen zijn). Kan me totaal niet concentreren op mijn werk. Het schiet voor geen meter op, terwijl ik een heleboel te doen heb. Gelukkig moet ik morgen de hele dag naar Dublin, dus veel afleiding.
Onderzoek in ziekenhuis is gelukkig al om 9 uur vrijdagochtend (10 uur NL tijd), dus ik hoef er niet de hele ochtend tegenaan te hikken.
woensdag 22 april 2009 om 20:02
Vis en zegt net als Star: komt goed
Aapje, gefeliciteerd met tentamen
Nala, fijn dat alle zorgen weg zijn!
Momo voor de goede echo!!
Hier weer een zwangere kennis erbij. Wat een babyboom alom, ongelooflijk. Geluncht met vriendin die nu 23 weken zwanger is. Was gezellig en goed ook. Was eerste keer dat ik haar lang sprak na nare gebeurtenissen bij haar tijdje terug. Heb wel eens eerder over geschreven maar zal het even op hyves zetten ivm herkenbaar.
Aapje, gefeliciteerd met tentamen
Nala, fijn dat alle zorgen weg zijn!
Momo voor de goede echo!!
Hier weer een zwangere kennis erbij. Wat een babyboom alom, ongelooflijk. Geluncht met vriendin die nu 23 weken zwanger is. Was gezellig en goed ook. Was eerste keer dat ik haar lang sprak na nare gebeurtenissen bij haar tijdje terug. Heb wel eens eerder over geschreven maar zal het even op hyves zetten ivm herkenbaar.
woensdag 22 april 2009 om 20:05
Hier gelukkig ook geen ervaring met aambeien.. Wel last gehad van bloedverlies bij de eerste en nu bij de derde in de eerste periode van de zwangerschap. Heb toen elke keer direct contact opgenomen met de VK en werd beide keren zsm doorverwezen om een echo te laten maken.
Fijn al die goede berichten over die echo's!
Nala en Gympy morgen..... Ben erg benieuwd.
Had zelf vandaag weer vk-bezoekje. Ik moet nog 1 keer over 4 weken terugkomen (20 mei), daarna worden de bezoekjes alweer om de 3 weken. Alles was ok. Baarmoeder al boven de navel.
Ik werk trouwens 3 dagen per week. Het toeval wil dat ik op maandag en vrijdag werk. Deze dagen vallen in deze periode regelmatig uit (Pasen, pinksteren , goede vrijdag..) . In het begin van dit schooljaar heb ik veel extra dagen gemaakt , zodat ik deze dagen nu niet meer hoef in te halen.
Ben vandaag ook nog voor de laatste inenting van onze drie-jarige dochter naar het cons. bureau geweest. Wat een dramaqueen is ons meisje toch. Ze wilde niets (ogentest, meten, wegen, ...). Arts is gelukkig erg makkelijk en kent ons ook al wat langer. Hij heeft de inenting gedaan (even in de houdgreep) en vond het wel goed zo.
Zo'n zwangerschapsmasker is erg lastig. In de pubertijd de Dianapil gebruikt (last van puistjes) en kreeg daar een bruine waas van op mijn bovenlip..... Tijdens mijn zwangerschappen gelukkig geen probleem.
Fijn al die goede berichten over die echo's!
Nala en Gympy morgen..... Ben erg benieuwd.
Had zelf vandaag weer vk-bezoekje. Ik moet nog 1 keer over 4 weken terugkomen (20 mei), daarna worden de bezoekjes alweer om de 3 weken. Alles was ok. Baarmoeder al boven de navel.
Ik werk trouwens 3 dagen per week. Het toeval wil dat ik op maandag en vrijdag werk. Deze dagen vallen in deze periode regelmatig uit (Pasen, pinksteren , goede vrijdag..) . In het begin van dit schooljaar heb ik veel extra dagen gemaakt , zodat ik deze dagen nu niet meer hoef in te halen.
Ben vandaag ook nog voor de laatste inenting van onze drie-jarige dochter naar het cons. bureau geweest. Wat een dramaqueen is ons meisje toch. Ze wilde niets (ogentest, meten, wegen, ...). Arts is gelukkig erg makkelijk en kent ons ook al wat langer. Hij heeft de inenting gedaan (even in de houdgreep) en vond het wel goed zo.
Zo'n zwangerschapsmasker is erg lastig. In de pubertijd de Dianapil gebruikt (last van puistjes) en kreeg daar een bruine waas van op mijn bovenlip..... Tijdens mijn zwangerschappen gelukkig geen probleem.