Oudere man
donderdag 9 april 2020 om 19:35
Dag allemaal,
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.
Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.
Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.
Alvast bedankt!
vrijdag 10 april 2020 om 10:30
Wat zit er in het drinkwater bij jullie dat mannen van 60plus al helemaal aan het eind van hun latijn zijn?
vrijdag 10 april 2020 om 10:31
Haha wat een gedoe over uiterlijk. Wie zegt dat to een knap jong blaadje is? Er zijn genoeg 27 jarigen die helemaal niet zo leuk zijn om te zien en er zijn vijftig jarigen die er prima uitzien en andersom. Misschien gaat dit helemaal niet om uiterlijk en is het echte liefde. Prima toch. Alleen een kind maken met een vijftiger vind ik persoonlijk gewoon echt geen goed idee in het belang van het kind
vrijdag 10 april 2020 om 10:34
S-Meds schreef: ↑10-04-2020 09:59en hier het bewijs: er zijn veel meer mannen van 50 plus met overgewicht dan vrouwen.
https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... n-geslacht
Maar als je daar klikt op obesitas, dan zijn vrouwen weer in de meerderheid.
Wat is erger, overgewicht of obesitas?
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
vrijdag 10 april 2020 om 10:37
Precies.Honingdropje2 schreef: ↑10-04-2020 10:31Haha wat een gedoe over uiterlijk. Wie zegt dat to een knap jong blaadje is? Er zijn genoeg 27 jarigen die helemaal niet zo leuk zijn om te zien en er zijn vijftig jarigen die er prima uitzien en andersom. Misschien gaat dit helemaal niet om uiterlijk en is het echte liefde. Prima toch. Alleen een kind maken met een vijftiger vind ik persoonlijk gewoon echt geen goed idee in het belang van het kind
Ik ben dan maar blij dat ik toch al nooit een supermodel uiterlijk had.
Valt het verval ook weer wat mee.
En genoeg keuze gehad altijd hoor.
Op ieder potje past wel een deksel
vrijdag 10 april 2020 om 10:42
vrijdag 10 april 2020 om 10:46
Nee hoor, geen bezorgdheid hier, alleen een beetje bezorgd/medelijden over S-Meds man als die er is.
Buiten het feit dat je er niet inhoudelijk op ingaat dat de helft van de 50+ vrouwen ook te dik is, dus reageer je maar op de jouw typerende manier.
Prima hoor
Zal je met rust laten
vrijdag 10 april 2020 om 10:52
medelijden met mijn man hoeft niet hoor, hij krijgt er weinig van mee. we hebben het nog helemaal niet gehad over de aftakelende cognitieve functies van de oudere man.Ab_Normaal schreef: ↑10-04-2020 10:46Nee hoor, geen bezorgdheid hier, alleen een beetje bezorgd/medelijden over S-Meds man als die er is.
Buiten het feit dat je er niet inhoudelijk op ingaat dat de helft van de 50+ vrouwen ook te dik is, dus reageer je maar op de jouw typerende manier.
Prima hoor![]()
Zal je met rust laten![]()
vrijdag 10 april 2020 om 10:55
aan die droogheid valt heel makkelijk wat te doen aan de prakpik nietsAb_Normaal schreef: ↑10-04-2020 10:54Ik denk dat moeder natuur seks na je 50e geen goed plan vond.
Mannen worden impotent, vrouwen gortdroog
Ja maar vroeger ging je dan ook veel eerder dood, dus dan was dat niet zo'n probleem.Ab_Normaal schreef: ↑10-04-2020 10:54Ik denk dat moeder natuur seks na je 50e geen goed plan vond.
Mannen worden impotent, vrouwen gortdroog
Ab_Normaal schreef: ↑10-04-2020 10:46Buiten het feit dat je er niet inhoudelijk op ingaat dat de helft van de 50+ vrouwen ook te dik is, dus reageer je maar op de jouw typerende manier.
Helaas zijn er meer vrouwen met obesitas dan mannen:
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Niet waar. Bijna alle vrouwen zien er nog goed uit.vrijenblij20220 schreef: ↑10-04-2020 10:19Ook de vrouwen van 50 plus hebben hun beste tijd wel gehad wat aantrekkelijk zijn betreft. Ik zie geen verschil in lelijk worden wat mannen en vrouwen betreft.
Kijk maar naar Sharon Stone
vrijdag 10 april 2020 om 10:58
https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... n-geslacht
Mannen van boven de vijftig zijn dikker dan vrouwen
vrijdag 10 april 2020 om 11:03
Nou, ik zeg niet dat ze lelijk is maar echt knap zou ik haar ook niet noemen.Ab_Normaal schreef: ↑10-04-2020 10:55Niet waar. Bijna alle vrouwen zien er nog goed uit.
Kijk maar naar Sharon Stone
vrijdag 10 april 2020 om 11:03
S-Meds schreef: ↑10-04-2020 10:58https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... n-geslacht
Mannen van boven de vijftig zijn dikker dan vrouwen
Tja, en jij denkt ook dat "Harry, wagen!" ooit is gezegd in de tv-serie Derrick....
vrijdag 10 april 2020 om 11:04
In Italië is het pensioen goed geregeld?valentinamaria schreef: ↑10-04-2020 11:00als je dan toch perse een oudere man wilt, neem dan een Italiaan.
een Nederlandse man zal amper nog pensioen krijgen, en met 2 ex vrouwen houdt hij er helemaal niks van over.