Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 14 maart 2007 om 15:26
woensdag 14 maart 2007 om 20:34
quote:
quote: Esta07 reageerde
Wij twijfelen ook over onze jongensnaam, we hebben er 4 die we leuk vinden dat zijn:
Jesse leuk maar inderdaad wel populair (maar goed jullie kind is natuurlijk uniek
Yoran (mijn nummer 1) Ben ik niet zo kapot van
Redmer (mijn mans nummer 1) Wel aardig maar ik zou het als Redmar doen...
Senne Niet mijn smaak
Wat vinden jullie en wat voor type jongen denken jullie als jullie die namen lezen? Nog wat namen ter inspiratie:
Jelmar (klinkt wat vriendelijker als Redmer..)
Jelten
Melle
Quinten
Rubin
Silvan
Yilan
Jesper
Jorrit
Ingmar
Wat vind je daarvan??
Hiervan vind ik Quinten het leukst, de rest vind ik niet zo!
quote: Esta07 reageerde
Wij twijfelen ook over onze jongensnaam, we hebben er 4 die we leuk vinden dat zijn:
Jesse leuk maar inderdaad wel populair (maar goed jullie kind is natuurlijk uniek
Yoran (mijn nummer 1) Ben ik niet zo kapot van
Redmer (mijn mans nummer 1) Wel aardig maar ik zou het als Redmar doen...
Senne Niet mijn smaak
Wat vinden jullie en wat voor type jongen denken jullie als jullie die namen lezen? Nog wat namen ter inspiratie:
Jelmar (klinkt wat vriendelijker als Redmer..)
Jelten
Melle
Quinten
Rubin
Silvan
Yilan
Jesper
Jorrit
Ingmar
Wat vind je daarvan??
Hiervan vind ik Quinten het leukst, de rest vind ik niet zo!
vrijdag 16 maart 2007 om 08:36
vrijdag 16 maart 2007 om 10:05
quote:
quote: sweet_mammie reageerde
hallo!
Ik wil jullie graag allemaal om jullie mening vragen!
welke combi vinden jullie het leukst?
Jayden Levi (Leevie)
Jayden Liam (liejum)
Jayden Joah (djowa)
Jayden Jaymz (djeems)
Jayden Jayce (djees)
Alvast bedankt allemaal! Duidelijk Jayden Levi de rest vind ik vreselijk!ik ook! Jayden Levi.
hallo!
Jayden Levi (Leevie)
Jayden Liam (liejum)
Jayden Joah (djowa)
Jayden Jaymz (djeems)
Jayden Jayce (djees)
Alvast bedankt allemaal! Duidelijk Jayden Levi de rest vind ik vreselijk!ik ook! Jayden Levi.
vrijdag 16 maart 2007 om 14:38
quote:
quote: Anouk reageerde
hallo!
Jayden Levi (Leevie)
Jayden Liam (liejum)
Jayden Joah (djowa)
Jayden Jaymz (djeems)
Jayden Jayce (djees)
Alvast bedankt allemaal! Duidelijk Jayden Levi de rest vind ik vreselijk!
ik ook! Jayden Levi.
Ook zeker Jayden Levi. Vind Djee en Dje achter elkaar helemaal niks en Liam zou ik uitspreken als lai-um en dan vind ik het ook wel ok. Maar als lie-jum zeker niet.
quote: Anouk reageerde
hallo!
Jayden Levi (Leevie)
Jayden Liam (liejum)
Jayden Joah (djowa)
Jayden Jaymz (djeems)
Jayden Jayce (djees)
Alvast bedankt allemaal! Duidelijk Jayden Levi de rest vind ik vreselijk!
ik ook! Jayden Levi.
Ook zeker Jayden Levi. Vind Djee en Dje achter elkaar helemaal niks en Liam zou ik uitspreken als lai-um en dan vind ik het ook wel ok. Maar als lie-jum zeker niet.
vrijdag 16 maart 2007 om 20:52
vrijdag 16 maart 2007 om 21:45
quote:
Zou het houden bij Jayden Levi! (klinkt lief maar ook stoer)
Even een heel andere naam..., voor een moeke die al brainstormt voor het kind waar ze nog niet eens zwanger van is ....
Wat vinden jullie van Hidde en dan vooral in combinatie met de namen van mijn andere twee hummels: Sofie en Luuk???
Ik vind hidde er leuk bij staan!
Zou het houden bij Jayden Levi! (klinkt lief maar ook stoer)
Even een heel andere naam..., voor een moeke die al brainstormt voor het kind waar ze nog niet eens zwanger van is ....
Wat vinden jullie van Hidde en dan vooral in combinatie met de namen van mijn andere twee hummels: Sofie en Luuk???
Ik vind hidde er leuk bij staan!
zaterdag 17 maart 2007 om 14:36
Ik vind Leevie leuker klinken dan Lievaai. Maar in combinatie met kan het wel. Het is meer mijn smaak dan dat ik heb vreselijk vind klinken zeg maar.
Mondy, ik vind Hidde totaal anders dan Luuk en Sofie. Ik zou meer iets Hollands dan iets Fries erbij zoeken.
Hidde op zich vind ik wel een leuke naam.
Mondy, ik vind Hidde totaal anders dan Luuk en Sofie. Ik zou meer iets Hollands dan iets Fries erbij zoeken.
Hidde op zich vind ik wel een leuke naam.
zondag 18 maart 2007 om 11:59
Help!!! 30 weken zwanger van een jochie maar we hebben nog steeds geen leuke jongens naam.... En daar word deze as mama een beetje zenuwachtig van... Hebben jullie nog tips?
*2 lettergrepen
* mag niet met een S beginnen ivm achternaam
* een hollandse naam die niet te vaak voorkomt ( dat ie niet straks met 3 naamgenootjes in de klas zit)
Zou echt super zijn als jullie nog wat leuke ideeen hebben, wij zijn even inspiratieloos!
Alvast bedankt,
liefs maya
*2 lettergrepen
* een hollandse naam die niet te vaak voorkomt ( dat ie niet straks met 3 naamgenootjes in de klas zit)
Zou echt super zijn als jullie nog wat leuke ideeen hebben, wij zijn even inspiratieloos!
Alvast bedankt,
liefs maya
maandag 19 maart 2007 om 08:56
quote:
Help!!! 30 weken zwanger van een jochie maar we hebben nog steeds geen leuke jongens naam.... En daar word deze as mama een beetje zenuwachtig van... Hebben jullie nog tips?
*2 lettergrepen
Alvast bedankt,
liefs maya
Hallo Maya,
Hier wat sugesties voor een hollandse naam met twee lettergrepen:
-Jasper
-Maarten
-Jorrit
-Maurits
-Daniël
-Hidde
-Casper
-Jelle
-Tibbe
-Jippe
-Lucas
-Thomas
-Ruben
-Vincent
-Elias
-Felix
-Hugo
-Julius
-Robin
-Tobias
-Silas
-Silvijn
Wie weet zit er wat bij. Ik weet natuurlijk niet wat jouw smaak is. Mijn zoontje heet Milo.
Groetjes Senne
*2 lettergrepen
Alvast bedankt,
liefs maya
Hallo Maya,
Hier wat sugesties voor een hollandse naam met twee lettergrepen:
-Jasper
-Maarten
-Jorrit
-Maurits
-Daniël
-Hidde
-Casper
-Jelle
-Tibbe
-Jippe
-Lucas
-Thomas
-Ruben
-Vincent
-Elias
-Felix
-Hugo
-Julius
-Robin
-Tobias
-Silas
-Silvijn
Wie weet zit er wat bij. Ik weet natuurlijk niet wat jouw smaak is. Mijn zoontje heet Milo.
Groetjes Senne
maandag 19 maart 2007 om 09:24
quote:
*2 lettergrepen
Alvast bedankt,
liefs maya
Ik zal ook even een lijstje opperen:
Martijn
Thijmen
Casper
Jesper
Melle
Pieter
Jonas
Pepijn
Barend
Floris
Emiel
Wessel
Ik hoor graag wat je ervan vind!
*2 lettergrepen
Alvast bedankt,
liefs maya
Ik zal ook even een lijstje opperen:
Martijn
Thijmen
Casper
Jesper
Melle
Pieter
Jonas
Pepijn
Barend
Floris
Emiel
Wessel
Ik hoor graag wat je ervan vind!
maandag 19 maart 2007 om 09:42
quote:Help!! Over 5 weekjes verwachten we ons 2e kindje, maar we hebben nog steeds geen naam!! Wie weet er een leuke, stoere jongensnaam voor ons? Ons zoontje heet Quinten, het zou dus wel leuk zijn als het daar ook bij zou passen.....
Morris
Levi
Aidan
Roan
Max / Maxim
Jestin
Brent
Kiran
Kian
Janick
Laat maar ff weten wat je hiervan vind dan kan ik daarop doorgaan...
Morris
Levi
Aidan
Roan
Max / Maxim
Jestin
Brent
Kiran
Kian
Janick
Laat maar ff weten wat je hiervan vind dan kan ik daarop doorgaan...
maandag 19 maart 2007 om 09:46
Voor onze zoon (die binnen nu en 4 weken geboren wordt) hebben we de naam SIL bedacht. Nu vinden we het leuk om drie namen te geven (heeft onze andere zoon ook) en om zijn initialen zijn voornaam te laten zijn.
Zijn naam wordt:
Simon I...... Lieuwe.
of
Silvan I.... Lieuwe.
Jullie raden het al: we kunnen geen mooie naam verzinnen met een I! Als het niet gaat lukken, laten we het bij twee namen maar ik dacht... wie weet komen jullie met iets moois.
Dus: wie helpt ons aan een jongensnaam met een I?
Dank!
Zijn naam wordt:
Simon I...... Lieuwe.
of
Silvan I.... Lieuwe.
Jullie raden het al: we kunnen geen mooie naam verzinnen met een I! Als het niet gaat lukken, laten we het bij twee namen maar ik dacht... wie weet komen jullie met iets moois.
Dank!

maandag 19 maart 2007 om 10:23
quote:
Voor onze zoon (die binnen nu en 4 weken geboren wordt) hebben we de naam SIL bedacht. Nu vinden we het leuk om drie namen te geven (heeft onze andere zoon ook) en om zijn initialen zijn voornaam te laten zijn.
Zijn naam wordt:
Simon I...... Lieuwe.
of
Silvan I.... Lieuwe.
Dank! Ingmar vind ik erg leuk inderdaad, andere namen met een I
Ignaas
Ischa
Iven
Ido
Iwan
Ingvar
Ives
Igor
Inder
Ilias
Ike (kan je op zn engels zeggen maar ook als nederlands dus '' ieke ''
Irvin
Ilco
Isaac
Ik zou sowieso trouwens voor Silvan gaan, want dan vind ik de roepnaam Sil een stuk logischer als bij Simon maar dit terzijde....
Zijn naam wordt:
Simon I...... Lieuwe.
of
Silvan I.... Lieuwe.
Dank! Ingmar vind ik erg leuk inderdaad, andere namen met een I
Ignaas
Ischa
Iven
Ido
Iwan
Ingvar
Ives
Igor
Inder
Ilias
Ike (kan je op zn engels zeggen maar ook als nederlands dus '' ieke ''
Irvin
Ilco
Isaac
Ik zou sowieso trouwens voor Silvan gaan, want dan vind ik de roepnaam Sil een stuk logischer als bij Simon maar dit terzijde....