Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Nou wat een binnenkomer Gaultier.
Relatie therapie een idee?
Lijkt me geen leven zo, tenzij je kinderen al halverwege de 20 zijn en bijna weg :hug:.
Het-groepje schreef:
13-04-2020 05:13
Nou wat een binnenkomer Gaultier.
Relatie therapie een idee?
Lijkt me geen leven zo, tenzij je kinderen al halverwege de 20 zijn en bijna weg :hug:.

Nee geen relatietherapie, gaat hij toch niet mee. En voor mij hoeft het eigenlijk ook niet.
Is geen leven inderdaad. Meer gewenning. Kinderen zijn pubers
Autisme is geen excuus om je vijfjarige neefje voor ‘kutmongool’ uit te maken omdat hij wil laten zien welk Legobouwsel hij heeft gemaakt
Autisme is geen excuus om bij de minste frustratie of dreiging van frustratie te schoppen, slaan of krijsen als een banshee
Autisme is geen excuus om je in een gesprek te mengen, keihard ‘bek dicht’ te krijsen en vervolgens iedereen een uur te gijzelen met je ellenlange monologen over fuckin’ Minecraft (en jankend weer je moeder erbij te sleuren als je op Teams ziet dat je 10-jarige nichtje intussen stiekem met één oog naar Netflix zit te kijken)

Een kind (nou ja, puber inmiddels) met autisme is geen excuus om dan maar helemaal niet op te voeden en in plaats daarvan al je neefjes en nichtjes te vervelen met hoe zielig jouw zoon wel niet is en dat hij wordt buitengesloten. Hij is niet zwak- of minderbegaafd.

Ik weet niet wat mijn 9-jarige aan moet vangen met de informatie over jouw ‘bloedende hart’ en dat het jou ‘zooo verdrietig maakt’ want ze waren ‘altijd de beste vriendjes’. Nee dat waren ze niet muts! Ze waren doodsbang om wéér een mep of schop te krijgen. Waarna oma en tante met niets beters wisten aan te komen dan ‘hij is een beetje anders maar hij bedoelt het niet zo’.

Die kinderen worden ouder en pikken die shit niet meer. En nee, mijn zoon gaat geen excuses aanbieden voor zijn ‘The dictator has entered the chat’. Dat kan hij niet eens al zou hij willen want ik heb jouw nummer en die van neefje uit zijn contactlijst gehaald want ik ben dat gejank zo ontzettend spuugzat.
lemoos2 schreef:
13-04-2020 16:13
En nee, mijn zoon gaat geen excuses aanbieden voor zijn ‘The dictator has entered the chat’. Dat kan hij niet eens al zou hij willen want ik heb jouw nummer en die van neefje uit zijn contactlijst gehaald want ik ben dat gejank zo ontzettend spuugzat.
Die is echt briljant :rofl:
Het-groepje schreef:
13-04-2020 16:47
Die is echt briljant :rofl:
Heeft hij ook gejat uit een of ander vlogje van zo’n vage YouTubeheld van hem
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:

Die kinderen worden ouder en pikken die shit niet meer. En nee, mijn zoon gaat geen excuses aanbieden voor zijn ‘The dictator has entered the chat’. Dat kan hij niet eens al zou hij willen want ik heb jouw nummer en die van neefje uit zijn contactlijst gehaald want ik ben dat gejank zo ontzettend spuugzat.
Ik vind het briljant, ondanks dat het van een filmpje is. :rofl:
¡Apagando las luces!
lemoos2 schreef:
Autisme is geen excuus om je vijfjarige neefje voor ‘kutmongool’ uit te maken omdat hij wil laten zien welk Legobouwsel hij heeft gemaakt
Autisme is geen excuus om bij de minste frustratie of dreiging van frustratie te schoppen, slaan of krijsen als een banshee
Autisme is geen excuus om je in een gesprek te mengen, keihard ‘bek dicht’ te krijsen en vervolgens iedereen een uur te gijzelen met je ellenlange monologen over fuckin’ Minecraft (en jankend weer je moeder erbij te sleuren als je op Teams ziet dat je 10-jarige nichtje intussen stiekem met één oog naar Netflix zit te kijken)

Een kind (nou ja, puber inmiddels) met autisme is geen excuus om dan maar helemaal niet op te voeden en in plaats daarvan al je neefjes en nichtjes te vervelen met hoe zielig jouw zoon wel niet is en dat hij wordt buitengesloten. Hij is niet zwak- of minderbegaafd.

Ik weet niet wat mijn 9-jarige aan moet vangen met de informatie over jouw ‘bloedende hart’ en dat het jou ‘zooo verdrietig maakt’ want ze waren ‘altijd de beste vriendjes’. Nee dat waren ze niet muts! Ze waren doodsbang om wéér een mep of schop te krijgen. Waarna oma en tante met niets beters wisten aan te komen dan ‘hij is een beetje anders maar hij bedoelt het niet zo’.

:applause: :applause: :kneel: :kneel:
Jouw zoon is geweldig!
En eindelijk iemand die net zo erover denkt als ik.

Woensdag mijn 20 weken echo en wat ben ik gespannen. Ik heb geen aanleiding om te denken dat er iets mis is maar ik wil zo graag dat het gezond is. Het is mijn 2e zwangerschap en iedereen zegt dat ik nu allang wat had moeten voelen maar dat is niet zo. Iedereen die ik spreek zeggen allemaal: oh al 20 weken? Ik voelde alles al met 10 weken. Is alles wel goed dan? En ik word daar heel onzeker en gespannen van. Maar ik zeg dat niet, ik hou dat voor me. Hoop dat het gauw woensdag is
Wat een onnadenkende opmerkingen Lindy logisch dat het je onzeker maakt :redrose: hopelijk kun je je na woensdag ontspannen met een goed gevoel omdat alles goed is! :redrose:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alsof ik nog niet genoeg overlast had van de buren. Buurkut doet een rondje bellen met familie op handsfree. iN plaats vna 'wat zeg je, tettert ze keihard HE??????? door de tuin. Waarschijnlijk gehoorschade van de cirkelzaag.
anoniem_153636 wijzigde dit bericht op 13-04-2020 23:41
0.22% gewijzigd
gaultier schreef:
13-04-2020 00:26
Wat ik niet hardop wil zeggen? Aha

Tegen mijn man: ooit zet ik je het huis uit, want je bent wie je bent. En dat bevalt mij niet. Je denkt dat je het kan maken om je zo te gedragen, maar verheug je er maar niet op dat je dit nog eens 20 jaar kan flikken. De kinderen zijn de enige reden dat je nu nog kan genieten van van alles wat je niet hebt verdiend. En alleen voor hen ben ik nog “bij” je. Maar er komt een dag dat je alleen achter blijft.

Soo dat is eruit dan

Lucht denk ik heel erg op, of niet?
Deze is voor jou :hug:
lindybopophelia schreef:
13-04-2020 21:54
Jouw zoon is geweldig!

Woensdag mijn 20 weken echo en wat ben ik gespannen. Ik heb geen aanleiding om te denken dat er iets mis is maar ik wil zo graag dat het gezond is. Het is mijn 2e zwangerschap en iedereen zegt dat ik nu allang wat had moeten voelen maar dat is niet zo. Iedereen die ik spreek zeggen allemaal: oh al 20 weken? Ik voelde alles al met 10 weken. Is alles wel goed dan? En ik word daar heel onzeker en gespannen van. Maar ik zeg dat niet, ik hou dat voor me. Hoop dat het gauw woensdag is
Nee joh!!
Ik ben nu bijna 30 weken en voelde met 10 weken ook echt nog niks, na 24 weken pas denk ik zo'n beetje.
Succes gewenst en geniet van je echo :heart:
lemoos2 schreef:
13-04-2020 16:57
Heeft hij ook gejat uit een of ander vlogje van zo’n vage YouTubeheld van hem
Heeft zo'n youtubeheld toch nog nut! :rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
lindybopophelia schreef:
13-04-2020 21:54
Jouw zoon is geweldig!

Kán dat de moederkoek tussen je buik en de baby ligt. Dan voel je het veel minder, dan wanneer de moederkoek tegen je ruggengraat ligt. Veel plezier bij de echo!
Ik ben het nu echt zat.
Zoveel Corona hebben we hier niet in het Noorden.
Laat me verdorie naar de podotherapeut gaan.
malibu82 schreef:
12-04-2020 13:24
Een stuk beter, dank je :)

Ik was er gisteren echt even helemaal zat van. Ben 's middags in de tuin in de zon gaan zitten met muziek aan (koptelefoon) en heb 's avonds mijn favoriete feel-good maaltijd gemaakt. Dat hielp!

Fysiek voel ik me intussen ook weer beter, geen klachten meer. Vandaag blijf ik nog even thuis, maar morgen ga ik weer de wijde wereld op loopafstand verder verkennen :-D
Fijn dat het wee beter gaat! :)
Rouge__ schreef:
12-04-2020 13:39
inderdaad, de helft van wat hij uitkraamt klopt niet, maar tis ook een vorm van aandacht trekken ik moest echt op mijn handen gaan zitten anders was de pleuris uitgebroken :hamer:
Dat is ook de reden dat ik er nu gelukkig allang niet meer naar luister. Dit had een hoop paniek en woede bij mij veroorzaakt. Ik durf niet te vertellen wat de persoon allemaal zei,te erg voor woorden. Maar bij gelegenheid wil ik degene eventueel erop aan gaan spreken.
Kom op, mail nou terug..
Geraldine schreef:
14-04-2020 15:16
Dat is ook de reden dat ik er nu gelukkig allang niet meer naar luister. Dit had een hoop paniek en woede bij mij veroorzaakt. Ik durf niet te vertellen wat de persoon allemaal zei,te erg voor woorden. Maar bij gelegenheid wil ik degene eventueel erop aan gaan spreken.
:hug:

sommige mensen hebben geen idee dat wat ze uitkramen, soms volkomen dom is of dat je andere ermee kwetst. :roll: dat soort mensen zijn mijn aandacht niet waard.
is ook een optie ;-) , ik begin er niet aan want ik sta niet voor mijzelf in dan.

ontopic: had ik jouw niet geblokeerd?? wat the f doe je weer in mijn inbox :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik vind het een beetje raar worden dat we jullie alleen maar zien als jullie weer je tigste scheiding aankondigen.
A- jullie gaan toch niet uit elkaar, jullie zijn veel te materialistisch
B- als het wel goed gaat zien we jullie ook nooit. Dus ik heb eigenlijk geen zin in weer een duo jankpartij en het lijkt me ook nogal ongemakkelijk gezien corona en de anderhalve meter afstand enzo.
Dus ik denk dat ik dit maar even laat. Hoor het wel als de scheiding wordt uitgesproken, ik denk dat zodra er over delen en consequenties wordt gesproken de liefde voor de auto, vakantiehuis, nieuwe woning elkaar weer oplaait.
En ik vind dit heel zielig voor je kinderen, die hebben dit drama ook al een paar keer meegemaakt.
Naar aanleiding van het feit dat je niet capabel bent om ook maar enigszins buiten je eigen referentiekader te denken of te kijken heb ik liever niet dat je ooit nog contact met me opneemt.

Ik denk dat ik dit hardop ga zeggen.
Om gedwongen ontslagen te voorkomen hebben we de "keuze" om collectief een dag in te leveren per week, tijdelijk aangepaste contracten etc, maarrrr geen verplichting.... Al volgen de ontslagen wel als er niet genoeg mensen meedoen... Dit zal de negatieve sfeer vast flink verbeteren :sarcastic:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
moonenz schreef:
15-04-2020 07:56
Om gedwongen ontslagen te voorkomen hebben we de "keuze" om collectief een dag in te leveren per week, tijdelijk aangepaste contracten etc, maarrrr geen verplichting.... Al volgen de ontslagen wel als er niet genoeg mensen meedoen... Dit zal de negatieve sfeer vast flink verbeteren :sarcastic:
Dat is balen zeg. Als het bedrijf toch failliet gaat heb je denk ik recht op 70% van je laatste salaris dus ik zou even heel goed uitkijken waar je wel/niet mee akkoord gaat. Blijkbaar is er toch al iets mis dat ze dit verzoek doen.
Ik weet niet hoe..
Adelaar81 schreef:
15-04-2020 08:04
Dat is balen zeg. Als het bedrijf toch failliet gaat heb je denk ik recht op 70% van je laatste salaris dus ik zou even heel goed uitkijken waar je wel/niet mee akkoord gaat. Blijkbaar is er toch al iets mis dat ze dit verzoek doen.
Precies. En als er zo'n tijdelijk contract met minder uren komt, heel goed naar de randvoorwaarden kijken. Vooral naar wanneer het weer opgeheven wordt. Dat je straks niet met 70% van een salaris met minder uren zit.
moonenz schreef:
15-04-2020 07:56
Ben je lid van een vakbond?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven