Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
RikM schreef:
10-04-2020 16:13
Waarom zit het CBS cijfers naar buiten te brengen dat er momenteel meer mensen sterven dan gemiddeld? Alsof we dat zelf niet konden bedenken. :nooo:
Ze houden er rekening mee dat veel mensen niet zo heel slim zijn in dit land
Ellendige droge handen en stomme wondjes :steam:
RikM schreef:
10-04-2020 16:13
Waarom zit het CBS cijfers naar buiten te brengen dat er momenteel meer mensen sterven dan gemiddeld? Alsof we dat zelf niet konden bedenken. :nooo:
Ik hoorde laatst iemand vol overtuiging verkondigen dat gezien de zachte winter zwakke mensen wat extra maanden hebben gehad. Dus het corona virus zou dus gewoon het normale sterftecijfer hebben 'gecorrigeerd'.
Dat blijkt dus niet waar, ik vond het sowieso niet geloofwaardig. Maar sommigen hebben wat meer nodig blijkt.
Cateautje schreef:
10-04-2020 11:51
Verwen jezelf met een heerlijke luxe bodylotion. :) En dan niet snel insmeren, maar er de tijd voor nemen.
Ik ga het uitproberen.

Nu ik toch bezig ben:
Ik ben vandaag jaloers op mensen met een tuin of balkon, een relatie, kinderen, een auto, vriendengroepen die gezellig online groepsborrelen oid, vrienden of familie in de buurt.
Al had ik maar 1 van deze, ik gun iedereen alles maar ik wil bepaalde dingen ook graag. Nooit, nooit, nooit zal ik dit vertellen of laten merken aan iemand, echt nooit. Ik ben over het algemeen tevreden met mijn leven en hoe alles gelopen is.
Dit gevoel komt heb ik zo af en toe maar nu komt het even extra hard binnen. Ik voel me alleen en verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo moe van jouw ik ben niet bang voor corona gezeik. Mooi. Houden zo. Bek dicht en je aan de regels houden. Hup je huis in. En kom er pas over een week weer uit voor boodschappen.
Jij ben 25, gezond, geen aandoeningen en hebt geen generatie boven je.
De vrouw achter de kassa heeft haar ouders van dik 80 in huis, zelf heeft ze een hartkwaal.
petra123456 schreef:
10-04-2020 16:31
Ik ben zo moe van jouw ik ben niet bang voor corona gezeik. Mooi. Houden zo. Bek dicht en je aan de regels houden. Hup je huis in. En kom er pas over een week weer uit voor boodschappen.
De vrouw achter de kassa heeft haar ouders van dik 80 in huis, zelf heeft ze een hartkwaal.

Dan moet die vrouw achter de kassa iets regelen met haar werkgever. Klanten kunnen nu eenmaal niet wegblijven omdat zij en haar ouders kwetsbaar zijn. Dan moet ze zelf wegblijven bij die kassa.

En de gezonde 25 jarige hoeft zich echt niet op te sluiten in huis. Max 1x per week naar buiten voor boodschappen opleggen? Doe even normaal...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
petra123456 schreef:
10-04-2020 16:31

Ehh, dit vind ik dan weer onlogisch.
¡Apagando las luces!
nimue_iparis schreef:
10-04-2020 16:29
Ik ga het uitproberen.

Nu ik toch bezig ben:
Ik ben vandaag jaloers op mensen met een tuin of balkon, een relatie, kinderen, een auto, vriendengroepen die gezellig online groepsborrelen oid, vrienden of familie in de buurt.
Al had ik maar 1 van deze, ik gun iedereen alles maar ik wil bepaalde dingen ook graag. Nooit, nooit, nooit zal ik dit vertellen of laten merken aan iemand, echt nooit. Ik ben over het algemeen tevreden met mijn leven en hoe alles gelopen is.
Dit gevoel komt heb ik zo af en toe maar nu komt het even extra hard binnen. Ik voel me alleen en verdrietig.
Geen idee of je er op zit te wachten maar :hug:
Het is ook gewoon nu even kut soms. Allemaal for the greater good, maar dat maakt het nu natuurlijk niet direct leuk.
malibu82 schreef:
10-04-2020 16:40
Dan moet die vrouw achter de kassa iets regelen met haar werkgever. Klanten kunnen nu eenmaal niet wegblijven omdat zij en haar ouders kwetsbaar zijn. Dan moet ze zelf wegblijven bij die kassa.

En de gezonde 25 jarige hoeft zich echt niet op te sluiten in huis. Max 1x per week naar buiten voor boodschappen opleggen? Doe even normaal...
Ksst in je huis. Die 'gozurt' zit in de speeltuin te blowen met z'n 'matties'. Houdt kroegentocht met andere mafklappers bij hun thuis, heeft al 4 studentenhuizen een nacht of 3 bezocht.

Echt als ie gewoon voor noodzakelijke dingen naar buiten ging en een wandeling of fietstocht zou je me niet horen.
SombraOnline schreef:
10-04-2020 17:18
Ehh, dit vind ik dan weer onlogisch.
Al een jaar of 8. Net wat meer hulp nodig dan op afstand makkelijk is als enig kind. Pa rommelt wat in de tuin, vingen de kinderen toen net geen 10 op.
Bestaande situatie, nu met onmogelijk thuiswerken en topdrukte erg vervelend. Breng mensen in die positie dan niet in gevaar door niet aan Social distancing te doen.
nimue_iparis schreef:
10-04-2020 16:29
Ik ga het uitproberen.

Nu ik toch bezig ben:
mijn tuin is groot genoeg om afstand te houden, dus breng een boekje mee of zo, de stoel staat klaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
10-04-2020 19:03
mijn tuin is groot genoeg om afstand te houden, dus breng een boekje mee of zo, de stoel staat klaar
Dit is wel heel lief.
Het-groepje schreef:
10-04-2020 19:04
Dit is wel heel lief.
het kan zijn dat ik je een schoffel in de handen druk (of een voegenkrabber)
cowandchicken schreef:
10-04-2020 12:31
Oh, ik dacht al dat ik iets verkeerd had gedaan, maar dit is algemeen zo dus?
Balen zeg.
het was gelukkig vals alarm :hihi:

ontopic: zeg bep.. mag ik even rustig mijn fiets ketting opbergen, je kan toch wel ff wachten tot ik weg zijn zat fietsplekken :hamer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Als groot fan van mijn lievelingsband Queen gooi ik deze er stiekem hier maar even uit: wat is Hot Space toch een afgrijselijke kutplaat.
Ya no puede caminar
nlies schreef:
10-04-2020 19:45
het kan zijn dat ik je een schoffel in de handen druk (of een voegenkrabber)
Wel vanaf 1,5 meter afstand toch? ;-)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
@marquise: dank je! :heart:

@nlies: ontzettend lief aangeboden. :bigkiss: Mocht je op fietsafstand wonen dan kom ik buurten. Zet de stoel maar klaar! B) En de schoffel ook.
dianaf schreef:
10-04-2020 21:34
Wel vanaf 1,5 meter afstand toch? ;-)
lange steel aan de schoffel ;)
nimue_iparis schreef:
10-04-2020 21:41
@marquise: dank je! :heart:

@nlies: ontzettend lief aangeboden. :bigkiss: Mocht je op fietsafstand wonen dan kom ik buurten. Zet de stoel maar klaar! B) En de schoffel ook.
hoever fiets jij? naar West Brabant?
Ik spreek toch geen Chinees of Russisch? 4 keer letterlijk tegen je gezegd dat ik geen behoefte heb aan contact, dat je over mijn grenzen bent gegaan, en telkens stuur je weer een berichtje 'of ik alweer behoefte aan contact heb'. Ga vooral zo door en ik blokkeer je.
Koop eens een koptelefoon man!
Ik hoef niet van je muziek te genieten, en zeker niet om 9 uur in de ochtend..
Muziek is echt niet erg, maar als je dan je bas open draait...
Pfff, ik zit er even doorheen. Ik wil menselijk contact, gewoon weer eens een knuffel. Niet alleen op minimaal anderhalf meter afstand of via videobellen, dan merk je juist nog meer wat je mist. Gewoon één persoon zou al fantastisch zijn.

Nu heb ik zelf al een paar dagen lichte klachten (geen idee of het covid-19 is) dus blijf ik netjes thuis. Maar de muren komen intussen echt op me af :'-(

Het komt wel weer goed, maar voel me nu gewoon even klote.
I'm not lazy
malibu82 schreef:
11-04-2020 09:51
Pfff, ik zit er even doorheen. Ik wil menselijk contact, gewoon weer eens een knuffel. Niet alleen op minimaal anderhalf meter afstand of via videobellen, dan merk je juist nog meer wat je mist. Gewoon één persoon zou al fantastisch zijn.

Nu heb ik zelf al een paar dagen lichte klachten (geen idee of het covid-19 is) dus blijf ik netjes thuis. Maar de muren komen intussen echt op me af :'-(

Het komt wel weer goed, maar voel me nu gewoon even klote.

Ik ken het :hug:
Dank je Kwebbeltje, jij ook een :hug:
I'm not lazy
Dank je Malibu. Ik heb nu heel erg de neiging om naar mijn familie te gaan maar we hebben afgesproken om dat niet te doen voorlopig. Maar zodra het mag, ga ik meteen..
Het is nu ook vooral k*t dat het lang weekend is. En het is mooi weer. Op zich ben ik wel aardig gewend aan de situatie en ik weet dat het beter is om zoveel mogelijk thuis te blijven maar zo af en toe heb ik een dag dat ik me echt moet inhouden om niet de auto te pakken en naar familie te rijden. Bij 1 van mijn familieleden zijn in de omgeving best veel mensen besmet met het virus, en zelfs een aantal overleden.. Dus nog een extra reden om er echt niet naartoe te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven