Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
Stassie12, kom jij zelf uit een gebroken/disfunctioneel gezin als ik vragen mag? En had jij wel een fijne vader in je leven? Het komt op mij over alsof jij zelf ook wat familiewarmte hebt gemist.
Alle reacties Link kopieren
Mouthgard schreef:
14-04-2020 00:12
Haha. Ik proef wat jaloezie. Dat mannen boven de 40 opeens de touwtjes in handen hebben. Minder testosteron inderdaad, dus minder wanhopig op zoek naar pussy.
En dus kritischer op het gedrag van vrouwen en meer tijd om geld te verdienen.
Vrouwen boven de 30 verliezen hun looks en belangrijkste ruilmateriaal.

Dus schakelen de mannen door naar jonge vrouwen en weten ze exact wat die willen. Aandacht, luxe en lange nachten met zinderende seks.
Tuurlijk joh
Stassie12 schreef:
14-04-2020 16:49
Ja dat snap ik. En de scheiding van zijn tweede huwelijk is niet zijn keuze geweest. Ach wat maakt het ook uit. Hij is toch een rusteloze man die kinderen verzamelt 🙄

[/quote]

Nee, hij is een man die een jonge vrouw heeft gestrikt door haar een baby te beloven over 1 jaar.
Stassie12 schreef:
14-04-2020 16:29
Ja dat weet ik dus ook niet hoe zij zich gaan gedragen. Ik ga zeker hun gevoelens niet ontkennen of weg wuiven. Ik weet alleen niet zo goed wat ik dan precies kan doen zodat zij zich meer op hun gemak voelen. Hij heeft een jongen en meisje 2x. Zijn dochter (19) woont bij hem en gaat af en toe naar haar moeder. Zij gaat binnenkort op kamers. Ik denk dat het ook beter is om het nog meer tijd te geven en elkaar nog niet voor te stellen wanneer hij aan de andere kinderen verteld dat hij weer een vriendin heeft.
Niet plakken aan vader en verliefd gedrag vertonen. Begrip tonen. (Moet ik jullie even alleen laten? Ik begrijp dat je dit lastig vind.) dat soort zinnetjes. Hij zal het vertellen. En dan maar horen of zij je willen ontmoeten en nieuwsgierig worden. Je hebt je karakter mee in ieder geval. Ze zullen je vast wel aardig vinden. En zo niet, goed onthouden dat het waarschijnlijk helemaal niet aan jou ligt.
Als hij jou geen baby had beloofd, was de relatie nu over geweest.
YagaBaba schreef:
14-04-2020 16:34
We kunnen hier een welles niettes discussie over gaan houden, maar dat lijkt mij niet erg zinnig. Je komt op mij, en zo te lezen ook op anderen, ietwat denigrerend over. Je zou kunnen onderzoeken waar dat in zit, als je echt een vruchtbare discussie wil voeren. Of je doet dat niet, ook best.
Ik reageer op een aantal figuren die claimen dat vrouwen op leeftijd heel populair blijven en dat het bij mannen voorbij is (tot aan 50+ is per definitie impotent).

En het blijft wel raar dat je mij wel aanspreekt op mijn reactie daarop, maar degenen die wel heel stellig zijn over mannen van 50+ en daar maar keer op keer op terug blijven komen niet aanspreekt.
valentinamaria schreef:
14-04-2020 16:00
Mannen van 50 hebben echt geen gladde huid meer.
Het was een verwijzing naar een langspeelplaat die overslaat.
DS1971 schreef:
14-04-2020 16:58
Het was een verwijzing naar een langspeelplaat die overslaat.
Dat gebeurt vaak als er een kras op de plaat zit. Blijft de naald hangen in die groef.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
14-04-2020 17:01
Dat gebeurt vaak als er een kras op de plaat zit. Blijft de naald hangen in die groef.
Nee, echt?
Hoezo is het niet gebaseerd op gelijkwaardigheid omdat hij vermogend is, 4 kinderen heeft, een twee scheidingen achter de rug heeft. Mijn vriend heeft genoeg keuze, of het allemaal goeie keuzes zijn dat is een tweede vraag. Maar hij kan echt genoeg vrouwen krijgen als hij dat wil. Jij denkt volgens mij dat hij uit een Bentley stapte en mij aansprak om indruk op mij te maken. Nou ik moet je geruststellen dat is niet gebeurd. Mijn vriend ziet er goed uit het is nette, wel beschaafde zaken man die de hele wereld reist. Die komt genoeg mooie vrouwen tegen daarvoor hoeft hij echt niet moeite te doen om mij aan hem te laten binden. Hou toch op zeg alsof hij mij moet overhalen als een klein kind om een relatie met hem aan te gaan.
hannaa45 schreef:
14-04-2020 16:45

Natuurlijk doet hij dat!
Het is geen relatie gebaseerd op gelijkwaardigheid, wil hij jou aan zich binden dan zal hij extra veel moeite moeten doen.
Een man die ongeveer jouw leeftijd heeft, kan kiezen uit meer vrouwen, voor je vriend is de spoeling dunner.
De meeste vrouwen van jouw leeftijd zitten echt niet te springen om een kind te gaan maken met een man die 4 kinderen heeft uit 2 verschillende relaties.
Die kijken daar wel voor uit.
Bij jou is de nood om snel een baby te krijgen zo groot, dat je hier genoegen mee neemt.
[/quote]
DS1971 schreef:
14-04-2020 17:02
Nee, echt?
Bij een lekker gladde lp heb je dat niet.
wij slapen nooit.
DS1971 schreef:
14-04-2020 16:55
Ik reageer op een aantal figuren die claimen dat vrouwen op leeftijd heel populair blijven en dat het bij mannen voorbij is (tot aan 50+ is per definitie impotent).

En het blijft wel raar dat je mij wel aanspreekt op mijn reactie daarop, maar degenen die wel heel stellig zijn over mannen van 50+ en daar maar keer op keer op terug blijven komen niet aanspreekt.
Die reacties zijn inderdaad nogal gechargeerd.

Ik heb sterk de indruk dat die een reactie zijn op jouw verheerlijking, of schijnbare verheerlijking, van een relatie met een veel jongere vrouw en jouw, in mijn ogen, nogal denigrerende opmerkingen over vrouwen boven de 50.

Iets met actie en reactie. Dus ik zou niet weten waarom ik daarop zou moeten reageren. Ik denk namelijk dat ze vooral sarcastisch bedoeld zijn.
valentinamaria schreef:
14-04-2020 17:03
Bij een lekker gladde lp heb je dat niet.
Daar komt ook geen muziek uit.
Stassie12 schreef:
Hoezo is het niet gebaseerd op gelijkwaardigheid omdat hij vermogend is, 4 kinderen heeft, een twee scheidingen achter de rug heeft. Mijn vriend heeft genoeg keuze, of het allemaal goeie keuzes zijn dat is een tweede vraag. Maar hij kan echt genoeg vrouwen krijgen als hij dat wil. Jij denkt volgens mij dat hij uit een Bentley stapte en mij aansprak om indruk op mij te maken. Nou ik moet je geruststellen dat is niet gebeurd. Mijn vriend ziet er goed uit het is nette, wel beschaafde zaken man die de hele wereld reist. Die komt genoeg mooie vrouwen tegen daarvoor hoeft hij echt niet moeite te doen om mij aan hem te laten binden. Hou toch op zeg alsof hij mij moet overhalen als een klein kind om een relatie met hem aan te gaan.

[/quote]

Genoeg vrouwen om af en toe het bed mee te delen, te trakteren op een etentje enz.
De meeste jonge vrouwen zullen niet zo dom zijn om nog een aan kind te beginnen met deze rijpe man.
Wat jou over de streep heeft getrokken, is het feit, dat hij je op korte termijn een kind heeft beloofd.
Zonder die belofte was hij al lang exit geweest.
Stassie12 schreef:

Wat breng jij in deze relatie volgens hem?
Stassie12 schreef:
Wat brengt het jou om nog te blijven reageren? Ben benieuwd.

Ieders mening is al heel vaak gegeven, en die veranderen toch niet, net zo min als de jouwe.
DS1971 schreef:
14-04-2020 17:05
Daar komt ook geen muziek uit.
De kleine groefjes maken het geheel helemaal af. Als je er met je vinger over glijdt, wat niet mag natuurlijk, voelt het aan zoals het eruit ziet. Glad en stevig.
wij slapen nooit.
Nee, ik kom uit een warm liefdevol gezin. Helaas ben ik op jonge leeftijd (17) mijn vader verloren aan kanker. Mijn vader was een hele lieve, vrolijke man. Hield echt van het leven en erg jong overleden (59 jaar). En ja ik mis hem nog steeds!
Daveotion schreef:
14-04-2020 16:51
Stassie12, kom jij zelf uit een gebroken/disfunctioneel gezin als ik vragen mag? En had jij wel een fijne vader in je leven? Het komt op mij over alsof jij zelf ook wat familiewarmte hebt gemist.
YagaBaba schreef:
14-04-2020 17:05
Die reacties zijn inderdaad nogal gechargeerd.

Ik heb sterk de indruk dat die een reactie zijn op jouw verheerlijking, of schijnbare verheerlijking, van een relatie met een veel jongere vrouw en jouw, in mijn ogen, nogal denigrerende opmerkingen over vrouwen boven de 50.

Iets met actie en reactie. Dus ik zou niet weten waarom ik daarop zou moeten reageren. Ik denk namelijk dat ze vooral sarcastisch bedoeld zijn.
Nou, mijn opmerkingen waren een reactie op, dus het kan niet dat daarmee het begonnen is.

En je haalt nu steeds die ene opmerking van mij aan over vrouwen boven de 50 (die feitelijk juist is, dat is mij door meerderen verteld), daar staan tientallen denigrerende opmerkingen tegenover jegens mannen van 50+.

Waaronder al weer zeker een stuk of 10 in de laatste paar uren.

Sarcastisch bedoeld of niet, die opmerkingen dragen niet bepaald positief bij aan de discussie. Dat zal vast ook niet hebben gegolden voor die ene van mij.
Waar haal jij dit allemaal vandaan. Hij heeft mij helemaal niks beloofd. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat hij dat gedaan heeft. Ik heb het zelfs twee keer uitgelegd over het stukje mbt mijn kinderwens. Er staat nergens maar dan ook nergens dat mijn vriend mij beloofd heeft dat hij mij een baby geef over 1 jaar. Lees goed wat ik schrijf en als je het niet snapt stel dan een vraag. Ergens tussen pagina 22 en 30 want het zijn er nu inmiddels veel door vele reacties, heb ik uitgelegd hoe mijn vriend en ik op het onderwerp “kinderen” kwamen.

Ik heb een kinderwens en wil (lees hoop te krijgen) maar 1 kindje. Hij heeft mij nooit gezegd ik geef jou een kind over 1 jaar omdat ik een kinderwens heb. We zijn nu 4 maanden samen als blijkt dat het goed gaat tussen mij en mijn vriend (over twee jaar) dan sta IK open voor een kind.
hannaa45 schreef:
14-04-2020 16:53

Nee, hij is een man die een jonge vrouw heeft gestrikt door haar een baby te beloven over 1 jaar.
[/quote]
TO, is het feit dat deze man zoveel ouder is en kinderen heeft iets wat voor hem pleit? Een pré, zeg maar?
Oh wat goed! Dankjewel ik waardeer het echt. Ik wil helemaal niet hun vader afpakken ofzo. Zoals ik zei I know my place ik ben zijn vriendin en niet de boze stiefmoeder. Ik neem dit zeker mee dankjewel Sjulia.
Sjulia schreef:
14-04-2020 16:54
Niet plakken aan vader en verliefd gedrag vertonen. Begrip tonen. (Moet ik jullie even alleen laten? Ik begrijp dat je dit lastig vind.) dat soort zinnetjes. Hij zal het vertellen. En dan maar horen of zij je willen ontmoeten en nieuwsgierig worden. Je hebt je karakter mee in ieder geval. Ze zullen je vast wel aardig vinden. En zo niet, goed onthouden dat het waarschijnlijk helemaal niet aan jou ligt.
Stassie12 schreef:
14-04-2020 16:39
S-meds ik begrijp je. Ik weet dat een oudere mannen lichamelijke veranderingen ondergaan naarmate zij ouder worden. En ja hoor weer komt er een maar.. Dat is bij mijn vriend (nog) niet aan de orde. Echt niet. Die heeft nog vol bos met haar nu al helemaal want hij kan niet naar de kapper ik vind het wel leuk bij hem staan :). Maar ik begrijp wat je bedoeld maar op dit moment sorry ik vind hem erg sexy en ontzettend knap :). Hij ziet er goed uit en al was het zo dat hij nu kaal werd bij wijze van vind ik hem nog steeds een aantrekkelijke man.
kind, binnen nu en vijf jaar is er niets van over.
Stassie12 schreef:
14-04-2020 17:12
Nee, ik kom uit een warm liefdevol gezin. Helaas ben ik op jonge leeftijd (17) mijn vader verloren aan kanker. Mijn vader was een hele lieve, vrolijke man. Hield echt van het leven en erg jong overleden (59 jaar). En ja ik mis hem nog steeds!
dat is erg Stassie maar zie je ook de parallel met je relatie?
Stassie12 schreef:
12-04-2020 12:41
Ik heb nooit gezegd dat ik NU ( lees op dit moment) een baby wil. Er komt nu ook nog GEEN baby. Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven als blijkt dat na 1 jaar relatie alles goed is en stabiel sta ik er voor open om aan kinderen te beginnen. We zijn nog niet zo lang samen dat is toch niet realistisch om nu een kind te krijgen met iemand waarmee ik 4 maanden mee omga.
Nu niet jokken, geen 2 jaar, maar 1 jaar.
Het MOET toch van jou voor je 30ste?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven