Irritatie

21-04-2020 17:53 55 berichten
Hoi,

Misschien stel ik me enorm aan, maar ik wil dit graag van me afschrijven.

Mijn vriend zit sinds kort op zichzelf. Hij heeft moeite met keuzes maken waardoor het al 6 weken duurt voordat er een vloer in ligt, witgoed etc. Uiteraard heb ik aangeboden om hem te helpen of voor hem te kiezen maar hij doet het graag zelf. Ik heb vaak aangegeven dat ik hem de ruimte wil geven hiervoor en dat ik me hulp aanbied, maar waar ik nu tegenaan loop is dat we door het hele corona gebeuren veel tijd hebben om deze zaken te regelen, maar dan zit hij elke dag bij zijn vriend te chillen. Ik vind het fijn dat hij een vriend heeft waar hij zich goed bij voelt, maar ik kan me er best aan irriteren dat ik in een bouwval moet lopen/slapen terwijl hij tijd zat heeft nu. Vanmiddag gaat hij weer naar zijn vriend, vraagt hij mij om thuis te blijven omdat hij snel thuis zou zijn (halfuur, uurtje) zodat we samen wat kunnen eten. 3 uur later nog steeds niet te bereiken, ik voel me dan gewoon in de maling genomen...

Pff geen idee waarom ik dit persé kwijt wil.
Alle reacties Link kopieren
Nou wat goed van je zeg, op naar het volgende drama dan maar weer.
mooi. blijf daar dit keer dan ook en zoek een ander vriendje, wij hebben jouw drama's nou wel gezien. als je toch weer terug gaat heb ik nog 1 tip: koop een dagboek.
Anoniem200033 schreef:
21-04-2020 23:54
Ik ben naar huis gegaan en heb niet eerst gewacht tot hij thuis was

Nou chapeau, sticker?
iedereen moet zijn of haar eigen keuze maken. Er geldt nu een advies.

Jaap van Dissel van het RIVM is 62 jaar, en staat ook gewoon voor een zaal met journalisten. Zonder mondkapje, scherm, etc. Wel met gepaste afstand.

Interactie met mensen, en niet alleen digitaal, is ontzettend belangrijk voor je gezondheid. Dit wordt nu een beetje onderschat.

Natuurlijk moet iedereen zijn gezonde verstand gebruiken. En dat is ook de boodschap van de persconferentie. De kans dat kinderen corona krijgen en of verspreiden is heel erg klein.

Er zit echter overal een risico aan. Ook dat je met je auto een ongeluk krijgt op weg naar je ouders.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
verkeerde topic hamerhaai? :-?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven