zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Hoi Maris !! Leuk om jou nog eens te "horen". Hoe gaat het?

Renza, indien ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan doe ik nog een test. Zaterdag zit ik aan 40 dagen en dat is mijn langste cyclus die ik heb gehad sinds ik de data bijhou. (Als ik zolang kan wachten hé. Ben gisteren boodschappen weest doen en heb 3 verschillende soorten testen gekocht dus heb ze in huis.... )

Al bijna 9 weken ondertussen ?! Nog niet teveel kwaaltjes ofzo?

Londen, Ik zou de laatste tijd ook meer dan 12u kunnen slapen !! Vroeger had ik meer dan genoeg aan 6u maar nu ??? Om 21u val ik in slaap in de zetel en de wekker 's ochtends zou ik kapot willen slaan
quote:Lily79 schreef op 23 april 2009 @ 11:19:

Hoi Maris !! Leuk om jou nog eens te "horen". Hoe gaat het?

Renza, indien ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan doe ik nog een test. Zaterdag zit ik aan 40 dagen en dat is mijn langste cyclus die ik heb gehad sinds ik de data bijhou. (Als ik zolang kan wachten hé. Ben gisteren boodschappen weest doen en heb 3 verschillende soorten testen gekocht dus heb ze in huis.... )

Al bijna 9 weken ondertussen ?! Nog niet teveel kwaaltjes ofzo?

Londen, Ik zou de laatste tijd ook meer dan 12u kunnen slapen !! Vroeger had ik meer dan genoeg aan 6u maar nu ??? Om 21u val ik in slaap in de zetel en de wekker 's ochtends zou ik kapot willen slaan

Hoi Lily,ja dit weekend 9 weken,maar wel kwaaltjes hoor,al leken die de laatste dagen ff wat minder.Hier zat ik wel een beetje over in de stress. Gelukkig voelde ik mijn borsten vannacht weer en ben ik nu weer behoorlijk misselijk,dus het zal goed zitten.Ook ik ben erg moe,slapen is geen probleem al moet het de hele dag. Wel wordt ik in de nacht steeds wakker om te plassen. Ik las net ook dat het in week 8 normaal is om je baarmoeder te voelen,omdat die ineens flink groeit. dat had ik dus maandagmiddag/avond.Steekjes en een ongigevoel +lage rugpijn. Ik was toen echt bang dat het mis zou gaan.

Ik ga proberen om ff wat minder te zeuren en m'n aandacht te verzetten. Nog n kleine twee weekjes en dan heb ook ik mijn echo gehad en de VK gesproken. Dit zou leuk moeten zijn!!

Lily wat knap dat je zo goed je geduld kunt bewaren! Al zal je er ook wel de hele dag aan denken of niet? Ik hoop het zo voor je!!

Maar het is nu alweer 2 dagen geleden dat je hebt getest toch? haha nee ik zal ophouden.......
hmmm...bij Ano moet eigenlijk nog achter haar naam: hartje klopt
Wat heerlijk om toch al jullie zwangerschapskwaaltjes te lezen hahaha! Ben zo blij voor de zwangeren onder ons! Ik hoop dan ook zo dat het voor mij ook snel tijd zal zijn...
Renza,

Ik zou heel graag willen testen maar anderzijds heb ik "schrik" om een negatieve test te hebben... Heb tot nu toe 1x licht positieve test gehad en de andere 2 waren negetief. Heb wel nog steeds mijn regels niet, ben moe en pijnlijke onderrug, zweterig, opgezwollen (zit hier met mijn broek open achter mijn pc ),etc maar toch... probeer het nog even uit te stellen !
quote:nero schreef op 23 april 2009 @ 11:42:

Wat heerlijk om toch al jullie zwangerschapskwaaltjes te lezen hahaha! Ben zo blij voor de zwangeren onder ons! Ik hoop dan ook zo dat het voor mij ook snel tijd zal zijn...Nero, Hoe voel jij je? 25/4 heb jij jouw NOD dus dat is héél binnenkort !
Aan alle komende NOD'ers, ik duim hoor!
meiden dank je wel allemaal

renza, jij bent natuurlijk even ver dus jou beeb is even groot!

8,5 weken en 1,9 cm
quote:anoniempje21 schreef op 23 april 2009 @ 12:19:

meiden dank je wel allemaal

renza, jij bent natuurlijk even ver dus jou beeb is even groot!

8,5 weken en 1,9 cmHihi vet schattig
quote:StefanieV schreef op 23 april 2009 @ 11:56:

Aan alle komende NOD'ers, ik duim hoor!Ik doe mee
quote:Lily79 schreef op 23 april 2009 @ 11:52:

[...]

Nero, Hoe voel jij je? 25/4 heb jij jouw NOD dus dat is héél binnenkort !

Hoi Lily!

Hier nog nergens last van, vandaag dag 33 en het zou dus dit weekend kunnen gebeuren. Maargoed, het is afwachten. Heb absoluut niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar wie weet!
Ano SUPER!!!!!!!!!!!!!

Dat dood moe zijn herken ik wat een ramp zeker op het werk en als de kinderen druk zijn..ik lig al rond 22 uur in diepe slaap...en ik droom steeds dat ik borstvoeding aan het geven ben....vannacht was ik in paniek want ik had een 2ling...en ik maar klooien om ze tegelijk te voeden werd ik wakker dacht huh>?

Je kan een 2ling toch gewoon om de beurt voeden ? whahahhaahha......

Lily ik snap het ga gewoon testen wanneer ji denkt nu...eh...trek je van ons vooral niks aan..hahahhaa...

Ik mis Cons...

En Nata....
Ik snak naar mijn knoflook olijven en fetta maar moet vanavond naar school voor een project avond.....ik wil ze daar niet vergiftigen met mijn adem.....
quote:StefanieV schreef op 23 april 2009 @ 09:24:

Karan: een week is heel goed (waar ik mij toch aan recht hou momenteel :P )

Hey Maris! Hoe gaat het nog met je? Kom je weer wat meer meeschrijven, ik mis je eerlijk gezegd wel een beetje :-)

Wat lief! Dank je wel!

Hey allemaal!

Wat een lieve en leuke berichtjes allemaal!

Het gaat aan deze kant wel goed. Moet er niet zo mee bezig zijn, maakte mezelf helemaal gek. Weet niet of ik vaker kom hoor.

Dan ben ik bang dat ik weer dezelfde kant op ga, maar af en toe even meelezen om te kijken wie wanneer en hoe laat, vind ik erg leuk!!!

Hé Maris niet te lang wegblijven hé Maar ik snap je wel hoor, ik heb hetzelfde probleem als jij, maar jij begint pas eind dit jaar zeker?

@ Lilith, gewoon eten? Hihi zou maar al te erg zijn natuurlijk :P
een heele goede avond meiden

hoe is het met iedereen '?

hier gaat alles goed hoor, totdat ik net onder de douche vandaan kwam... OMG wat een haaruitval !!!!!!!!!!!!!!!!

dacht dat als je zwanger bent je haar juist niet uit valt, nou bij mij echt het tegenover gestelde !!!!!!!!!!
Nee, ik heb gehoord dat zwangere vrouwen soms haaruitval hebben. Zolang je niet kaal wordt hé ano

Net gaan trainen, ik heb er deugd van gehad. Ik ga zowiezo enkel nog maar de donderdag trainen en dan de match in het weekend om mijn rug te sparen, maar ik heb dat toch nog nodig hoor. Soms ontzie ik het mij om er naartoe te gaan, maar oh my ik zou zo'n slechte conditie hebben. Dat zal wat zijn als ik zwanger ben, ik ga zo hard achteruit gaan, maar ah alles voor het goede doel
Goedemorgen,

@Stefanie: ja we gaan eind dit jaar beginnen. Maar heel gek, het komt nu toch wel al een beetje dichtbij en als ik er aan denk, word ik zenuwachtig hihi....

Fijne dag allemaal en een goed warm weekend!
Goedemorgen allemaal....

Ano tjee dat is balen...ik heb enorme droge onderbenen en jeuken vreselijk werd er vannacht wakker van ik ga even naar de ha word gek....moet toch even langs ook voor mijn jongste enne ik heb mijn ha helemaal nog niet verteld dat ik zwanger ben ja kom er eigenlijk nooit...

Fijne dag allemaal.......
Maris, ik heb hetzelfde. Wij beginnen eind juli en het komt echt dichterbij. Zo van: nog 3 keer mijn menstruatie, nog 4 strips nemen (ongeveer).. Ik kijk er echt al naar uit. Alleen ben k er te neig mee bezig, ben te veel aan het rekenen enzo en dat mag ik niet doen.. Dus het is zo wat dubbel.

Goed weekend allemaal :-)

Lilith, zou je ha dat nog niet weten van de gyne? Mijn gyne zei dat ze de resultaten van het onderzoek van mijn baarmoederhals ofzo gingen doorsturen naar mijn ha, dus die wist daar automatisch ook van. Of wordt dit niet bij jullie gedaan?
Stefanie, ik ben nog niet bij de gyn geweest wel bij de vlk..geen idee of ze dat doorgeven.

Maar mijn ha was er vandaag niet en ik heb geen zin in een vervanger ga volgende week wel.

Ook moet ik volgende weeek bloedprikken en ik ben nergens bang voor maar dit stel ik al 3 weken uit en maandag moet het want het moet op tijd bij de vlk zijn...( de uitslagen)...maar ben zo bang...en al shet eenmaal gebeurt is valt het altijd mee...maar ja voor die tijd.....
Goedemorgen meiden,

Vandaag dag 39 en nog steeds niks... geen en ook geen positieve test

Ging normaal gaan werken maar op weg naar mijn werk begon ik helemaal weg te draaien, heb mij even langs de kant gezet en door gereden naar mijn huisarts. Het is al 2 weken dat ik mij niet goed voel.... licht misselijk, braakneigingen, boerkes laten, moe, zweten,... allemaal symptomen die op een zwangerschap lijken maar toch geen positieve test hebben? (buiten die ene waar ik een heel licht streepje had maar daana niet meer - heb trouwens deze morgen nog een test gedaan maar ook negatief)

Heb dus mijn bloed laten trekken en hij gaat eens alles controleren. Zowel mijn lever als nieren als eventuele zwangerschap.... Mijn bloeddruk was ook aan de hoge kant. Hij denkt meer dat mijn hormonen met mijn voeten aan het spelen zijn

Hij vreest dat hij vandaag de restultaten nog niet zal ontvangen, zal pas voor maandag zijn Mag hem wel bellen rond 19u30 in geval dat het wel nog zou lukken maar hij vreest ervoor.

En hoe gaat het met de andere NOD'ers ???
@Lily: klinkt heftig allemaal. Wat vervelend zeg, je lichaam houdt je inderdaad goed voor de gek zeg! Maar wel fijn dat je nu een bloedtest hebt gedaan bij de huisarts, dan weet je iig 100% zeker of je wel/niet zwanger bent! Misschien zijn het idd de hormonen waardoor je je zo voelt!

Ik zit vandaag op dag 34 en ook nog niks, maar nogmaals: niet het gevoel dat ik zwanger ben deze ronde.
quote:nero schreef op 24 april 2009 @ 10:52:

Ik zit vandaag op dag 34 en ook nog niks, maar nogmaals: niet het gevoel dat ik zwanger ben deze ronde.

Ik had ook niet het gevoel dat ik zwanger was voor dat ik de test ging doen.

Ik deed de test omdat ik nog steeds niet ongi was terwijl ik het gevoel dat ik het wel moest worden.

Nu weet ik dat ik zwanger ben en voel me af en toe misselijk en pijnelijke borsten maar zie erg uit naar 27 mei de eerste echo dan kan ik het echt zien dat er iets in mijn buik zit

@Renza ja ik snap ook wat je bedoeld die onzekerheid en ene moment voel ik mij beroerd en pijnelijke borsten en de andere moment denk ik zit het wel goed??

Maar eigelijk moet ik hier gewoon van genieten ben nu 5w en 5d er gaat nog heel wat gebeuren met mijn lichaam.

Moet nu blij zijn dat ik zwanger ben en hier van genieten

En voor alle NOD's ik duim voor jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven