Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Alle reacties Link kopieren
Is dit topic nog steeds actief?:)
Heb in het verleden vaak meegelezen, ook wel eens geschreven geloof ik. Altijd heel fijn (en ook positief vermakelijk).
Heb sinds vorige week weer tinder. Meer ter entertainment, net weer single, niet echt op zoek.
Kwam in contact met ‘n man waar ik vorig jaar ook een match mee had. Zouden toen afspreken maar kwam destijds in real life mijn, inmiddels ex, tegen. Vond ‘t wel echt tof dat we weer een match hadden. 3 dagen megaveel gechat, hij bleef maar berichten sturen, heeft me ook op date gevraagd voor volgende week. Vanaf donderdag is het echter ineens ‘stil’. Ik snap er echt niks van! Nog 1 bericht over dat z’n tinder lastig deed, daarop nummers uitgewisseld. 1 appje gehad. That’s it.

Ik vind het superstom dat ik me er zo ‘druk’ over maak. Maar ik ben oprecht echt verbaasd.

Maken jullie dit ook mee?
Kun je het hem.niet vragen, waarom het ineens zo stil is?
Vriendgedumpt schreef:
08-03-2020 11:44
Kun je het hem.niet vragen, waarom het ineens zo stil is?
Heb ik gedaan! Geen reactie.

Maar net belde ie me ineens (had ‘m nog nooit gesproken). Hij was gewoon druk geweest.
..........
Ik heb ook eindelijk een leuke match op tinder. De eerste dag vlogen de berichtjes over en weer, de tweede dag veel minder en vandaag zei hij in een gesprek: ik zit in een videogesprek. Met iemand anders dus. Prima. Maar nu niks meer gehoord. Ergens heb ik t vermoeden dat hij met meerdere vrouwen tegelijk chat.
pascha11 schreef:
10-04-2020 22:53
Ik heb ook eindelijk een leuke match op tinder. De eerste dag vlogen de berichtjes over en weer, de tweede dag veel minder en vandaag zei hij in een gesprek: ik zit in een videogesprek. Met iemand anders dus. Prima. Maar nu niks meer gehoord. Ergens heb ik t vermoeden dat hij met meerdere vrouwen tegelijk chat.
Dat is heel normaal op dating apps dat je met meerdere mensen tegelijk praat. Doe jij dat niet?
CherokeeRose1977 schreef:
10-04-2020 23:06
Dat is heel normaal op dating apps dat je met meerdere mensen tegelijk praat. Doe jij dat niet?
Nee. Ben ouderwets denk ik. Vind t niet fijn om aandacht zo te verdelen.
CherokeeRose1977 schreef:
10-04-2020 23:06
Dit, je hebt meestal meerdere matchen. Je kan die toch niet gewoon negeren?
Ik kap de andere gesprekken pas af na een paar geslaagde dates.
Ik heb nooit veel matches tegelijk gehad. Daar zal t wel door komen.
Maakt iemand hier nog gebruik van andere apps? Ik zit op bumble, happn, en tinder. Maar allen lijken de mannen uit te zijn op seks, en dat is niet wat ik zoek. Nu heb ik hinge net gedownload omdat ik daar ergens wat over las. Maar ik las ook wat over Breeze. Die hebben nu een soort speeddate achtig iets. 60 seconden kun je videobellen met iemand, en als je dat een match vindt dan kun je langer bellen en anders houdt het op. Heeft iemand dat al eens gedaan?
Gisteren eerste date gehad, superleuke, bijna ideale dag, van 1 uur ‘s middags tot eind van de avond.. zoenend in bed beland, ze heeft ongeveer 83x gezegd wat ze allemaal leuk aan me vond.. en dat ze een tweede date wel zag zitten.. maar vandaag toch dan de afwijzing .. omdat ze zich realiseerde hoe ver we uit elkaar wonen (150km) en hoe lastig dat wordt, dat ze nog niet precies wist wat ze voor me voelde en daarom het nu al af wil kappen, omdat het toch vooral lastig wordt om elkaar te gaan zien met die reistijd.

Ik kon me er wel in vinden, maar het was toch wel weer jammer.
Pepe89 schreef:
19-04-2020 18:31
Gisteren eerste date gehad, superleuke, bijna ideale dag, van 1 uur ‘s middags tot eind van de avond.. zoenend in bed beland, ze heeft ongeveer 83x gezegd wat ze allemaal leuk aan me vond.. en dat ze een tweede date wel zag zitten.. maar vandaag toch dan de afwijzing .. omdat ze zich realiseerde hoe ver we uit elkaar wonen (150km) en hoe lastig dat wordt, dat ze nog niet precies wist wat ze voor me voelde en daarom het nu al af wil kappen, omdat het toch vooral lastig wordt om elkaar te gaan zien met die reistijd.

Ik kon me er wel in vinden, maar het was toch wel weer jammer.
Welk deel van social distancing begrijp je niet? 🤦🏼‍♀️
stellar schreef:
19-04-2020 19:17
Wat een onzin.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
stellar schreef:
Laat me lekker, het is niet verboden.
Pepe89 schreef:
19-04-2020 19:44
Laat me lekker, het is niet verboden.
Pff je bent er zo een, het is idd niet verboden maar het wordt wel aangeraden en je zou natuurlijk de maatregelen kunnen volgen en blij zijn dat we niet in complete lockdown zitten.
Lekker egoïstisch om zo te denken flapdrol
Deeeemilove schreef:
13-04-2020 16:16
Maakt iemand hier nog gebruik van andere apps? Ik zit op bumble, happn, en tinder. Maar allen lijken de mannen uit te zijn op seks, en dat is niet wat ik zoek. Nu heb ik hinge net gedownload omdat ik daar ergens wat over las. Maar ik las ook wat over Breeze. Die hebben nu een soort speeddate achtig iets. 60 seconden kun je videobellen met iemand, en als je dat een match vindt dan kun je langer bellen en anders houdt het op. Heeft iemand dat al eens gedaan?
Ik vind OkCupid wel leuk. Daar kan je vragen beantwoorden en zie je daaruit ook een match score. Ook kan je op je profiel duidelijk aangeven wat je wel en niet zoekt. Je kan swipen maar ook gewoon zoeken op verschillende criteria.

Ik heb zelf een paar dagen geleden weer wat profielen aangemaakt na een paar maanden van alles af te zij geweest. Maar het is echt dood ofzo. Er wordt amper gereageerd. Had een leuk interessant gesprek echt een hele dag lopen chatten. Ineens weg. Zo poef, weg. Raar toch? Hij had nog wel wat gestuurd, gewoon een reactie op mijn berichtjes. Nouja ik probeer er maar niet over in te zetten. Misschien ligt het wel aan mezelf.
Vraag over Tinder: om jouw likes (en superlikes) te zien, moet je betaald abonnement aanmaken. Krijgt elke vrouw met nieuw Tinder account +99 likes, zodat er waarschijnlijk meer betaalde abonnementen verkocht worden? Of heeft m'n ego een enorme oppepper gehad?
zomerjurk78 schreef:
28-04-2020 11:27
Vraag over Tinder: om jouw likes (en superlikes) te zien, moet je betaald abonnement aanmaken. Krijgt elke vrouw met nieuw Tinder account +99 likes, zodat er waarschijnlijk meer betaalde abonnementen verkocht worden? Of heeft m'n ego een enorme oppepper gehad?
Nog nooit de noodzaak gevoeld om te zien wie me heeft geliked, als ik zie van wie ik superlikes krijg wil ik het niet eens meer weten.
99+ likes heb je heel snel.
stellar schreef:
Alsjeblieft.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Attraverso schreef:
28-04-2020 14:09
Nog nooit de noodzaak gevoeld om te zien wie me heeft geliked, als ik zie van wie ik superlikes krijg wil ik het niet eens meer weten.
99+ likes heb je heel snel.
Dank voor jouw reactie. Nee, zelf ook niet die behoefte. Vind iemand leuk of niet, dus swipen voldoende. Vroeg mij meer af of het een marketing truc is. En gezien jouw antwoord zou dit misschien goed mogelijk zijn.
Ira87 schreef:
28-04-2020 14:15
Alsjeblieft.
Oh het is dus helemaal prima dat de economie op z’n gat ligt en contactberoepen niet mogen werken vanwege die befaamde afstand, maar het is helemaal prima om lekker door te daten en te neuken omdat je nou eenmaal geil bent.
Alsjeblieft.
stellar schreef:
28-04-2020 15:27
Oh het is dus helemaal prima dat de economie op z’n gat ligt en contactberoepen niet mogen werken vanwege die befaamde afstand, maar het is helemaal prima om lekker door te daten en te neuken omdat je nou eenmaal geil bent.
Alsjeblieft.
Reageer eens normaal, je komt nogal gefrustreerd over. Ik neem niet aan dat Pepe elke dag met menig vrouw het bed deelt. Als je gewoon je gezond boeren verstand gebruikt en op straat en in het openbaar de 1,5 meter respecteert, niet op bezoek gaat bij de risicogroep en niet met groepen vrienden afspreekt, handel je prima in de geest van. Als je fysiek contact met een date hebt als single, gaat het reproductiegetal echt niet ineens skyhigh. Die 1,5 meter is echt niet voldoende als je samen in een gesloten ruimte zit. Aerosoldeeltjes blijven tot wel 20 minuten in de lucht hangen.

Ik zou me meer druk maken om mensen die besluiten dat het wel leuk is om met Pasen en Koningsdag even met het hele gezin bij opa en oma op bezoek te gaan of met de kids door de Ikea struinen.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Ira87 schreef:
28-04-2020 19:29
Reageer eens normaal, je komt nogal gefrustreerd over. Ik neem niet aan dat Pepe elke dag met menig vrouw het bed deelt. Als je gewoon je gezond boeren verstand gebruikt en op straat en in het openbaar de 1,5 meter respecteert, niet op bezoek gaat bij de risicogroep en niet met groepen vrienden afspreekt, handel je prima in de geest van. Als je fysiek contact met een date hebt als single, gaat het reproductiegetal echt niet ineens skyhigh. Die 1,5 meter is echt niet voldoende als je samen in een gesloten ruimte zit. Aerosoldeeltjes blijven tot wel 20 minuten in de lucht hangen.

Ik zou me meer druk maken om mensen die besluiten dat het wel leuk is om met Pasen en Koningsdag even met het hele gezin bij opa en oma op bezoek te gaan of met de kids door de Ikea struinen.
Ja ben je klaar? Lucht het op?
Goed zo, fijn dat ik je heb kunnen helpen én dat je even hebt kunnen laten zien dat je het nieuws kijkt.
Ik ben niet gefrustreerd hoor, eerder verbaasd.
stellar schreef:
28-04-2020 22:40
Goed zo, fijn dat ik je heb kunnen helpen én dat je even hebt kunnen laten zien dat je het nieuws kijkt.
Fijn, waarvan akte. Kunnen we dan nu terug on topic?
stellar schreef:
28-04-2020 22:40
Oke, dat mag. Ik mag jouw schrijfstijl en humor trouwens wel. :)

---
Maar, oke , terug OT: ik heb het gevoel dat het op Tinder voor mannen wat lastiger is matches te krijgen en dat de meeste vrouwen een overvloed aan likes krijgen. (Of ik doe wat fout, kan natuurlijk ook.) Verder betwijfel ik of het wel het ideale platform is voor zij die op zoek zijn naar iets serieus.

Ik hoorde wat positieve geluiden over Happn en het concept lijkt mij wel aardig. Denk dat ik dat eens ga proberen, maar eerst eens fatsoenlijke foto's maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven