Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
LoesjeLoes schreef:
15-01-2020 19:05
@lotjeb95 tuurlijk, wat voel ik me nu dom zeg haha.

@pascha11 mijn vriendinnen en ik proberen al jaren achter de psychologie van dit verschijnsel te komen. Wat beweegt een man ertoe om een "onbekende" vrouw graag zo'n foto te willen sturen?
Theorie 1: hij denkt dat je zo geïnteresseerd raakt en wil afspreken.
Theorie 2: hij wordt opgewonden van de gedachte dat een onbekende chick naar zijn piemel kijkt.
Theorie 3: Uhhh die weet ik even niet meer.

Ik denk zelf theorie 2. :rolling:
Omdat er dames zijn die dit mooi/opwinded vinden.
Een collega van mij vind ze juist geweldig. Heeft een apart mapje met al die pics....
pascha11 schreef:
15-01-2020 19:21
Dat denk ik ook. Goede analyse! Heb hem meteen geblokkeerd nadat ik gezegd had daar niks van te willen weten...

Ben een beetje tinder moe. Mannen die zich jonger of ouder voordoen, snelle sex praatjes, mannen die al in relatie zitten. Bleh...
Ligt het aan je profiel?

Ik heb dat ook gehad vorig jaar. Maar d8 wel soms, ligt het aan mij of de foto s. Maar ja zit er niet meer op sinds december fzo...
Ik heb hele beschaafde foto's en ik trof ook veel van zulke mannen. Geil is geil dan is alles een aanleiding. Bij mij begonnen ze vaak over mijn lippen. Niks bijzonders, maar zo kun je dus altijd wel iets vinden als je seks zoekt.
Mijn profiel is prima. Geen sexy foto’s of oneliners in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook een aantal keer gehad... Soms denk je een hele normale man te treffen en dan blijkt het toch een viespeuk te zijn.

Ik ga vanavond de beste vriend+aanhang van mijn date ontmoeten :-o
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ene kant wel zin in, maar andere kant vind ik het wat snel gaan.
Ik vond ineens een paar dagen samen zijn al heel intens. Ik was dood op en wilde echt even tijd voor mezelf. Was echt even teveel.... Dus vraag me af of dit niet te snel is....
Hoe lang zijn jullie aan t daten? Ontmoeten van de aanhang kan spannend zijn. Bij mij laatste relatie ging alles ook heel snel. Maar het zat ook gewoon goed. Vond t spannend maar ook leuk.
Lotje dat kun je toch aangeven? Ik zou mijn eigen grens goed bewaken. Voordat het je teveel wordt en het klapt.
Ik heb het ook gelijk aangegeven en hij vond het allemaal meevallen en gezellig.
Dusja hij laat het ook gewoon bij mij en pusht niks.
Het lijkt mij wel leuk, maar ook weer snel....

We hebben nu een stuk of 10 dates gehad, toen ging hij lang op vakantie en dus gelijk een paar dagen samen. Dat was gewoon even teveel van het goede.
Ik denk dat komende week even rustig doe qua afspreken. Is wel even goed zo.
Wat is 'aanhang'? Ik dacht dat het de partner van de beste vriend betrof maar aan de reactie van pascha te zien begrijp ik dat verkeerd?
Attraverso schreef:
19-01-2020 13:54
Wat is 'aanhang'? Ik dacht dat het de partner van de beste vriend betrof maar aan de reactie van pascha te zien begrijp ik dat verkeerd?
Inderdaad de partner van zijn beste vriend.
Update; bios was oké, nogal wat irritatie van mijn kant door sociaal onhandige dingen van die vriend.
Besproken met mijn date en nja kwam niet zoveel uit behalve dat hij soms niet zo handig is. NOU MEEN JE DAT????

Weer afgesproken en was gezellig, maar ik merk toch dat ik teveel twijfel.
Ik wil het nog even aankijken, maar anders stop ik er gewoon mee. Jammer maar helaas, maar geen zin om mezelf te kwellen met deze irritaties.
Je wil het uitmaken vanwege een onhandige vriend van je vriend? Terwijl je je vriend leuk vindt?
Nee zijn meer dingen waardoor ik twijfel.
Onder andere dus die paar dagen samen die veel te intens waren voor mij. Ik wist niks meer te zeggen.
En wilde het weer langzaam opbouwen, maar ik twijfel dus teveel.
Aan of ik hem leuk genoeg vind etc. Onder andere dus door bovenstaande. Niet door die vriend. Hooguit hoe hij er zelf mee om gaat verder...
Ok ik snap het. Twijfel lijkt me niet goed. Jullie hebben elkaar nu intensief meegemaakt dus je weet nu genoeg.
Afgelopen weekend ging het wel goed.
Denk een combinatie van hoge verwachtingen, dagelijks contact, dus weinig meer te bespreken, dikke jetlag....

Maar ik kijk het sowieso nog even aan.... Ik wil niet nu al opgeven, maar ook niet te lang door sukkelen....
Ik ga het zien.
Eerder in dit topic gaf ik aan dat een man zich veel jonger voordeed op zijn tinderprofiel. ‘Gelukkig’ heeft hij dit eerlijk aangegeven, voordat we op date zijn gegaan.

Hier ben ik van geschrokken en wat voorzichtiger door geworden, wat natuurlijk goed is om te zijn met internetdaten.

Nu praat ik, na een match te zijn geweest op tinder, met een aardige man rond de 30 jaar. Ik heb al onderzoek gedaan via internet, doe ik altijd voordat ik überhaupt met iemand afspreek, en zie ik dat hij in 2013/2014 internationaal model is geweest. Op YouTube staan ook filmpjes van hem.

Hier heeft hij in onze gesprekken nog niet over gepraat, hier ben ik dus zelf achtergekomen door mijn ‘onderzoek’. Nu ben ik toch bang, aangezien het een mooie man is, dat het een catfish kan zijn. Terwijl hier nog geen redenen voor zijn.

Hoe doen jullie dat? Vraag je van tevoren om een foto? Heb je wel eens te maken gehad met een catfish via tinder? Of zie ik een beetje spoken, door die vervelende vent van een tijdje terug?
Vraag hem om en foto met de krant van vandaag :P . Dan kun je het checken. En anders kom je erachter als je afspreekt en hij blijkt een oerlelijke dwerg te zijn. Zolang je geen geld stuurt/geeft is er toch niets aan de hand?
Vriendgedumpt schreef:
01-02-2020 11:48
Vraag hem om en foto met de krant van vandaag :P . Dan kun je het checken. En anders kom je erachter als je afspreekt en hij blijkt een oerlelijke dwerg te zijn. Zolang je geen geld stuurt/geeft is er toch niets aan de hand?
Ja goede! Geld geven of sturen zou ik nooit doen. Is mij ook nog nooit gevraagd. Maar catfish de tv serie vind ik leuk om te kijken, maar misschien word ik er wat achterdochtiger van :-P) Lijkt me alleen zo vreselijk ongemakkelijk als je afspreekt en er zit een compleet ander persoon voor je.
Eennieuwestart schreef:
01-02-2020 12:08
Ja goede! Geld geven of sturen zou ik nooit doen. Is mij ook nog nooit gevraagd. Maar catfish de tv serie vind ik leuk om te kijken, maar misschien word ik er wat achterdochtiger van :-P) Lijkt me alleen zo vreselijk ongemakkelijk als je afspreekt en er zit een compleet ander persoon voor je.
Zorgen dat je later komt dan hij, maar al eerder op de uitkijk gaan staan om te zien hoe hij in het echt is :P . Een vriendin van me heeft het wel eems gehad. Afgesproken met een jongen op station,hij zou een groene jas dragen. Ze stapte op het betreffende station uit en de trein uit de andere richting kwam. De trein stroomde leeg,maar ze kon niemand ontdekken die aan de beschrijving en de foto voldeed. Toen stond er nog meer 1 iemand aan het einde van het perron, een onderdeurtje met een bruine jas en leek in de verste verte niet op de foto op zijn profiel, maar hij kwam al helemaal enthousiast op haar af en vroeg haar naar welk cafe ze zouden gaan. Ze stamelde iets over dat ze er vanaf zag en is de eerste de beste trein weer ingestapt :facepalm: . Hij was erg boos, gezien zijn reacties op haar social media later, waar hij haar had opgezocht. Echt een weirdo. Maar ja, waarom mannen dan ook zo nodig moeten liegen over hun lengte, leeftijd of uiterlijk....
Vriendgedumpt schreef:
01-02-2020 12:33
Zorgen dat je later komt dan hij, maar al eerder op de uitkijk gaan staan om te zien hoe hij in het echt is :P . Een vriendin van me heeft het wel eems gehad. Afgesproken met een jongen op station,hij zou een groene jas dragen. Ze stapte op het betreffende station uit en de trein uit de andere richting kwam. De trein stroomde leeg,maar ze kon niemand ontdekken die aan de beschrijving en de foto voldeed. Toen stond er nog meer 1 iemand aan het einde van het perron, een onderdeurtje met een bruine jas en leek in de verste verte niet op de foto op zijn profiel, maar hij kwam al helemaal enthousiast op haar af en vroeg haar naar welk cafe ze zouden gaan. Ze stamelde iets over dat ze er vanaf zag en is de eerste de beste trein weer ingestapt :facepalm: . Hij was erg boos, gezien zijn reacties op haar social media later, waar hij haar had opgezocht. Echt een weirdo. Maar ja, waarom mannen dan ook zo nodig moeten liegen over hun lengte, leeftijd of uiterlijk....
Hahaha, wat erg! Ik lach er nu om, omdat het een grappig verhaal is (achteraf gezien). Ik ben totaal niet op mijn mondje gevallen, maar zou dan ook wel even met mijn bek vol tanden staan denk ik. Ik begrijp er ook helemaal niks van, waarom er überhaupt wordt gelogen. Alleen het nadeel aan internet-daten is dat het zo gemakkelijk is om je anders voor te doen. Hopen dat we het niet mee hoeven te maken ;-)
Er zijn heel veel valse profielen op Tinder. Hier staan die meestal in Brussel aangemeld (altijd hetzelfde aantal km verwijderd) veel te knap, professionele foto's, altijd een foto met een hond in het profiel en Engelstalig. Ik zou durven zeggen dat 2 op 10 profielen fake zijn. Match je daarmee dan krijg je een lang introductie bericht waarin staat dat ze op zoek zijn naar een serieuze relatie.
Ook heel veel Amerikanen die hier in het leger zitten en ginder een gezin hebben.
Ja, de meeste nep profielen pik je wel gemakkelijk er tussenuit. Sommige hebben maar één foto, maar wel een professionele van een hele knappe vent. Dan weet je al, dit klopt niet. Ik swipe sowieso nooit voor mannen die maar 1 foto op hun profiel weergeven. Deze man heeft 2 professionele foto's en daarnaast nog drie 'normale' foto's, had ook niet direct in de gaten dat hij een model was. Maar wie weet, heb ik daar geen oog voor.

In mijn regio barst het van de expads, die altijd in hun bio zetten: 'Can you show me all the good places in...' Ik vraag mij dan altijd af of er vrouwen zijn die daar op ingaan en echt deze mensen op sleeptouw gaan nemen voor een dag :-P
Ok...heb blijkbaar per ongeluk de superlike gebruikt tijdens swipen. Wilde de tekst lezen en hoppa de foto ging omhoog. Was t nog een match ook...
Haha dat heb ik ook een aantal keer gehad.... Vaak ook bij mannen waarvan je denkt hmmmmmmm nee!

Inmiddels een aantal weken verder. Een x ruzie gehad met mijn date, dingen uitgepraat en het gaat nu gewoon weer goed.
Dus ik ben blij!
En ondertussen nog steeds relaxed, Lotje?

Ik snap het 'anders voor doen laten komen dan de werkelijkheid is' ook nooit echt zo, uiteindelijk val je toch door de mand.
Zelf ook wel eens gehad ( in mijn geval dan met een vrouw ) en dan sta je toch raar te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven