Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
dinsdag 12 november 2019 om 12:03
Hoe meer je van jezelf niet mag voelen wat je voelt, hoe heftiger het wordt. Feitelijk is gewoon dat je er niet nonchalant in staat. Jezelf dan afkeuren of willen dat je anders bent werkt alleen maar averechts denk ik.
Ik vind zijn antwoord helemaal niet vaag, juist eerlijk.
Probeer je meer te focussen op wat jij van hem vindt ipv wat hij van jou. wat vind jij bijvoorbeeld allemaal leuk aan hem? En wat wat minder? Weet jij al of je wat vast met hem wilt of denk je dat er misschien betere passen?
Probeer je meer te focussen op wat jij van hem vindt ipv wat hij van jou. wat vind jij bijvoorbeeld allemaal leuk aan hem? En wat wat minder? Weet jij al of je wat vast met hem wilt of denk je dat er misschien betere passen?
dinsdag 12 november 2019 om 20:06
Dit zeg ik ook telkens tegen mezelf. Maarja als je gevoelens voor iemand krijgt nemen die soms de ratio over.winkje87 schreef: ↑12-11-2019 12:03Hoe meer je van jezelf niet mag voelen wat je voelt, hoe heftiger het wordt. Feitelijk is gewoon dat je er niet nonchalant in staat. Jezelf dan afkeuren of willen dat je anders bent werkt alleen maar averechts denk ik.

En nee natuurlijk weet ik na drie dates niet of ik een relatie met hem wil. Het enige wat ik wel weet, is dat ik hem graag beter zou leren kennen en dus nog blijven zien.
Bedankt trouwens dat je de moeite neemt om te reageren. Vind ik aardig!
aardvarkentje wijzigde dit bericht op 14-12-2019 10:06
8.97% gewijzigd
dinsdag 3 december 2019 om 00:08

donderdag 19 december 2019 om 14:47
Haha, daar had ik overheen gelezen

donderdag 19 december 2019 om 23:51
Had een kennisje van mij ook...
Het matchte zo goed. Na 2 maanden woonden ze al samen

vrijdag 20 december 2019 om 18:28
zaterdag 4 januari 2020 om 10:38
Een jaar of drie geleden schreef ik nog wel eens mee op het Tinder/Internet daten topic....ik werd toen niet toegelaten op Inner Circle (was kennelijk niet speciaal genoeg). Kreeg ik van de week een mailtje dat ik eindelijk mag...
Het hoeft niet meer, want ik ben vriend in het wild tegen gekomen (hij zat op geen enkele app of wesite).

Het hoeft niet meer, want ik ben vriend in het wild tegen gekomen (hij zat op geen enkele app of wesite).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zaterdag 4 januari 2020 om 18:57
Wat leuk! Ik vind die Inner Circle app ook maar niets, 1x geprobeerd maar daarna er weer af gegooid.boebezoebe schreef: ↑04-01-2020 10:38Een jaar of drie geleden schreef ik nog wel eens mee op het Tinder/Internet daten topic....ik werd toen niet toegelaten op Inner Circle (was kennelijk niet speciaal genoeg). Kreeg ik van de week een mailtje dat ik eindelijk mag...![]()
Paar weken terug heel spontaan een date gehad via Badoo en ik ben nog nooit met iemand op date geweest waarvan ik nog maar zo weinig wist, maar het was verassend leuk. Of nouja, hij is verassend leuk. Inmiddels zijn we 5 dates verder en begin ik hem alleen maar leuker te vinden. Geen idee of het iets gaat worden of niet. We hebben beide wel aangegeven dat we verliefd op elkaar zouden kunnen worden, maar hij geeft aan me het ene moment wel leuk en het andere moment minder leuk te vinden en dat vind ik lastig.

zaterdag 4 januari 2020 om 20:49
maandag 6 januari 2020 om 11:56
Dat lijkt me ook lastig. Heeft hij gezegd waar het aan ligt?
Hatsjikideee...
maandag 6 januari 2020 om 12:18
Enige tip die ik kan geven. Focus je niet op het snel verliefd moeten worden. Als dat komt komt het en zo niet kijk je dan wel weer verder. Het kan soms maanden duren.Flaffy schreef: ↑04-01-2020 18:57Wat leuk! Ik vind die Inner Circle app ook maar niets, 1x geprobeerd maar daarna er weer af gegooid.
Paar weken terug heel spontaan een date gehad via Badoo en ik ben nog nooit met iemand op date geweest waarvan ik nog maar zo weinig wist, maar het was verassend leuk. Of nouja, hij is verassend leuk. Inmiddels zijn we 5 dates verder en begin ik hem alleen maar leuker te vinden. Geen idee of het iets gaat worden of niet. We hebben beide wel aangegeven dat we verliefd op elkaar zouden kunnen worden, maar hij geeft aan me het ene moment wel leuk en het andere moment minder leuk te vinden en dat vind ik lastig.
Heb plezier samen. En leer elkaars goede en slechte eigenschappen kennen.
Voordeel van niet direct verliefd op iemand zijn is dat je iets meer met je verstand kan bepalen op iemand leuk is dan met de roze bril.

maandag 6 januari 2020 om 14:39
Ik kom even meeschrijven! Ongeveer 8 maanden geleden is mijn relatie verbroken en het eerste halfjaar moest ik even wennen aan de nieuwe situatie en mezelf weer bij elkaar rapen. Vervolgens besloot ik (op advies van andere) om een tinder account aan te maken en tot nu toe gedate met drie mannen. Mij verbaast het juist hoeveel mannen het gesprek (op een leuke niet seksuele manier) beginnen en oprecht geïnteresseerd zijn. Ik date op dit moment met één al twee maanden, maar hebben beiden uitgesproken (nog) niet uit te zijn op een relatie. Ik ben daar echt nog niet aan toe na mijn relatie van zeven jaar. Maar hebben het wel gezellig met elkaar (soort van FWB denk ik). Laatst had ik een nieuwe date met wederom een hele leuke man, goede gesprekken en veel gelachen. Date 2 staat vrijdag weer op de planning.
Ik heb wel één mindere ervaring gehad; gematchd met een man (9 jaar ouder dan ik). Hij was 34 op tinder, raakte met elkaar in gesprek en gingen over naar WhatsApp. De leuke gesprekken gingen door en we plande een date in. We zouden een wandeling maken door een drukbezocht park in Nederland. Op een gegeven moment stuurde hij een nonchalant appje tussen neus en lippen door; dat hij voor de gein zijn leeftijd had aangepast, dus 34 jaar niet klopte maar dat hij in werkelijkheid 48 was. Ik schrok me kapot! Aan de ene kant heel blij dat hij het vóór onze date 'eerlijk' aangaf maar vind het een hele vreemde (en vieze) actie om met jongere meiden in contact te komen. Nu wel iets achterdochtiger geworden als ik met een nieuwe man in contact kom...
Ik heb wel één mindere ervaring gehad; gematchd met een man (9 jaar ouder dan ik). Hij was 34 op tinder, raakte met elkaar in gesprek en gingen over naar WhatsApp. De leuke gesprekken gingen door en we plande een date in. We zouden een wandeling maken door een drukbezocht park in Nederland. Op een gegeven moment stuurde hij een nonchalant appje tussen neus en lippen door; dat hij voor de gein zijn leeftijd had aangepast, dus 34 jaar niet klopte maar dat hij in werkelijkheid 48 was. Ik schrok me kapot! Aan de ene kant heel blij dat hij het vóór onze date 'eerlijk' aangaf maar vind het een hele vreemde (en vieze) actie om met jongere meiden in contact te komen. Nu wel iets achterdochtiger geworden als ik met een nieuwe man in contact kom...

maandag 6 januari 2020 om 14:50
Jeetje nieuwestart, dat scheelt gewoon 14!!! Jaar. Echt abnormaal. Mijn vriendinnen die online daten klagen er veel over dat leeftijden en lengtes zo vaak niet kloppen. Blijken hun dates in het echt 5 cm kleiner dan in hun profiel en 5 jaar ouder. Laatst liet ze me 2 profielen zien. Bij de een stond bij leeftijd 41 maar in de beschrijving dat hij eigenlijk 51 was en een ander stond op 35 maar in de beschrijving 39. Wat bezielt die mannen? Vind het een enorme afknapper. Waarom liegen mannen zo vaak over hun leeftijd?
maandag 6 januari 2020 om 15:24
Ik heb het 2x geprobeerd en vond het helemaal niets dus de app is het raam weer uit.
Date 1 was lief, gezellig, hartstikke leuk, maar ik voelde geen fysieke klik. Om die reden hoefde ik geen 2e date. Hij dacht dat als hij bij de eerste date niet zo beleefd was geweest maar me gewoon besprongen had, dat het dan wel anders gelopen zou zijn en we zeker een 2e date gepland hadden
. Als hij dat gedaan had, had niet alleen zijn ego een deuk opgelopen, maar ook zijn gezicht vrees ik.
Date nr 2 was ook gezellig en leuk. Wel wat veel focus op 'open minded' zijn (voor mij betekent dat geen onderscheid in achtergrond/religie etc, voor hem betekende het denk ik meer iets met kinky seks vermoed ik). Hij wilde graag snel weer afspreken. Date 2 was etentje. Hij bleek strakke ideeen te hebben over frequentie van zien. Toch minimaal 1 keer per week want anders was het summier. En minimaal 6 uur aaneengesloten,anders was het de moeite niet. Dat liet hij goed merken toen ik dus de week erna niet kon, maar pas 1,5 week later tijd had voor een wat langere date. Zo, wat een gezeik leverde dat gelijk op. Ik voelde me zo geclaimed dat ik er al helemaal geen zin meer in had. Daar was meneer totaal ontstemt over, verweet me dat ik mijn verleden op hem afreageerde, vertelde me hoe ik had moeten reageren en communiceren volgens hem en probeerde me met alle geweld over te halen om 'de uitdaging aan te gaan' in plaats van er voor weg te lopen.
. Hij bleek compleet gestoord toen hij zijn zin niet kreeg en hield niet op met zijn verwijten en discussies dus geblokkeerd. Ik ben er wel weer klaar mee, wat een mafkezen!
Date 1 was lief, gezellig, hartstikke leuk, maar ik voelde geen fysieke klik. Om die reden hoefde ik geen 2e date. Hij dacht dat als hij bij de eerste date niet zo beleefd was geweest maar me gewoon besprongen had, dat het dan wel anders gelopen zou zijn en we zeker een 2e date gepland hadden

Date nr 2 was ook gezellig en leuk. Wel wat veel focus op 'open minded' zijn (voor mij betekent dat geen onderscheid in achtergrond/religie etc, voor hem betekende het denk ik meer iets met kinky seks vermoed ik). Hij wilde graag snel weer afspreken. Date 2 was etentje. Hij bleek strakke ideeen te hebben over frequentie van zien. Toch minimaal 1 keer per week want anders was het summier. En minimaal 6 uur aaneengesloten,anders was het de moeite niet. Dat liet hij goed merken toen ik dus de week erna niet kon, maar pas 1,5 week later tijd had voor een wat langere date. Zo, wat een gezeik leverde dat gelijk op. Ik voelde me zo geclaimed dat ik er al helemaal geen zin meer in had. Daar was meneer totaal ontstemt over, verweet me dat ik mijn verleden op hem afreageerde, vertelde me hoe ik had moeten reageren en communiceren volgens hem en probeerde me met alle geweld over te halen om 'de uitdaging aan te gaan' in plaats van er voor weg te lopen.

maandag 6 januari 2020 om 16:23
Bizar he!? Ik snap ook niet waarom je zou liegen over uiterlijke kenmerken, vroeg of laat komt je date daar toch achter? Ik weet wel waarom ze hun leeftijd lager instellen, dan komen ze in aanmerking met jongere vrouwen. Ik stel bijvoorbeeld mijn maximale leeftijd in op 34. Deze man deed zich voor als 34, dus kwam ik hem tegen en hij mij. Als hij 48 had ingesteld, dan had hij mij (en vele andere jongere vrouwen) niet getroffen. Het is echt heel sneu en zielig... maar ook eng!Vriendgedumpt schreef: ↑06-01-2020 14:50Jeetje nieuwestart, dat scheelt gewoon 14!!! Jaar. Echt abnormaal. Mijn vriendinnen die online daten klagen er veel over dat leeftijden en lengtes zo vaak niet kloppen. Blijken hun dates in het echt 5 cm kleiner dan in hun profiel en 5 jaar ouder. Laatst liet ze me 2 profielen zien. Bij de een stond bij leeftijd 41 maar in de beschrijving dat hij eigenlijk 51 was en een ander stond op 35 maar in de beschrijving 39. Wat bezielt die mannen? Vind het een enorme afknapper. Waarom liegen mannen zo vaak over hun leeftijd?
maandag 6 januari 2020 om 16:29
Ik wil even inhaken op dat 'open minded' zijn. Grappig dat jij dit benoemd. Dit valt mij ook heel erg op. Voor mij betekent open minded zijn; geen onderscheid maken tussen mensen en een open houding hebben naar de wereld. Waar ik mij goed in kan vinden. Dezelfde kijk als wat jij hebt. Laatst kreeg ik dan ook een tinderchat:' Hallo eennieuwestart, ben jij open minded.' Waarop ik antwoordde; 'dat ligt eraan wat precies je vraag is, dus wat is je vraag'. Waarop hij weer antwoordde: 'zou je een trio met ons willen doen?' Ik weigerde en vervolgens was ik dus bekrompen en niet open minded. Pardon!? Alleen omdat ik geen behoefte heb in een trio. Overigens stond er nergens op zijn profiel/bio dat hij in een relatie zat en dat hij op zoek was (met zijn vriendin) naar een extra vrouw..Vriendgedumpt schreef: ↑06-01-2020 15:24Ik heb het 2x geprobeerd en vond het helemaal niets dus de app is het raam weer uit.
Date 1 was lief, gezellig, hartstikke leuk, maar ik voelde geen fysieke klik. Om die reden hoefde ik geen 2e date. Hij dacht dat als hij bij de eerste date niet zo beleefd was geweest maar me gewoon besprongen had, dat het dan wel anders gelopen zou zijn en we zeker een 2e date gepland hadden. Als hij dat gedaan had, had niet alleen zijn ego een deuk opgelopen, maar ook zijn gezicht vrees ik.
Date nr 2 was ook gezellig en leuk. Wel wat veel focus op 'open minded' zijn (voor mij betekent dat geen onderscheid in achtergrond/religie etc, voor hem betekende het denk ik meer iets met kinky seks vermoed ik). Hij wilde graag snel weer afspreken. Date 2 was etentje. Hij bleek strakke ideeen te hebben over frequentie van zien. Toch minimaal 1 keer per week want anders was het summier. En minimaal 6 uur aaneengesloten,anders was het de moeite niet. Dat liet hij goed merken toen ik dus de week erna niet kon, maar pas 1,5 week later tijd had voor een wat langere date. Zo, wat een gezeik leverde dat gelijk op. Ik voelde me zo geclaimed dat ik er al helemaal geen zin meer in had. Daar was meneer totaal ontstemt over, verweet me dat ik mijn verleden op hem afreageerde, vertelde me hoe ik had moeten reageren en communiceren volgens hem en probeerde me met alle geweld over te halen om 'de uitdaging aan te gaan' in plaats van er voor weg te lopen.. Hij bleek compleet gestoord toen hij zijn zin niet kreeg en hield niet op met zijn verwijten en discussies dus geblokkeerd. Ik ben er wel weer klaar mee, wat een mafkezen!
En trouwens die laatste date van je klinkt heel griezelig! Blij dat je er vanaf bent.. brr
eennieuwestart wijzigde dit bericht op 06-01-2020 16:31
1.81% gewijzigd
maandag 6 januari 2020 om 16:29
En ook zinloos want als jij als vrouw een man van zijn leeftijd had willen ontmoeten,had je je leeftijdsinstelling wel zo ingesteld. Nu komt hij in aanraking met jongere dames die jongere mannen zoeken. Supertriest. Ik heb er geen woorden voor gewoon, hoe zielig ik het vind. Wat een sneue sukkels en een mega grote afknapperEennieuwestart schreef: ↑06-01-2020 16:23Bizar he!? Ik snap ook niet waarom je zou liegen over uiterlijke kenmerken, vroeg of laat komt je date daar toch achter? Ik weet wel waarom ze hun leeftijd lager instellen, dan komen ze in aanmerking met jongere vrouwen. Ik stel bijvoorbeeld mijn maximale leeftijd in op 34. Deze man deed zich voor als 34, dus kwam ik hem tegen en hij mij. Als hij 48 had ingesteld, dan had hij mij (en vele andere jongere vrouwen) niet getroffen. Het is echt heel sneu en zielig... maar ook eng!

maandag 6 januari 2020 om 16:34
Precies! Ik vermoed dat de beste man misschien had gehoopt dat ik akkoord zou gaan, omdat onze gesprekken toevallig leuk waren via WhatsApp. Ik vraag mij af of er daadwerkelijk vrouwen/meiden zijn van mijn leeftijd die hier mee in zee gaan. Of dat hij straks teveel afwijzingen krijgt, nadat hij zijn ware leeftijd heeft onthuld, dat hij het straks niet 'eerlijk' vooraf nog gaat melden. Maar misschien denk ik al te ver (en eng) door..Vriendgedumpt schreef: ↑06-01-2020 16:29En ook zinloos want als jij als vrouw een man van zijn leeftijd had willen ontmoeten,had je je leeftijdsinstelling wel zo ingesteld. Nu komt hij in aanraking met jongere dames die jongere mannen zoeken. Supertriest. Ik heb er geen woorden voor gewoon, hoe zielig ik het vind. Wat een sneue sukkels en een mega grote afknapper
maandag 6 januari 2020 om 16:40

maandag 6 januari 2020 om 16:44
Als een man over openminded begint heeft hij het over seksuele voorkeuren. Het lijkt wel een hype, zo vaak zie je het voorbij komen.Eennieuwestart schreef: ↑06-01-2020 16:29Ik wil even inhaken op dat 'open minded' zijn. Grappig dat jij dit benoemd. Dit valt mij ook heel erg op. Voor mij betekent open minded zijn; geen onderscheid maken tussen mensen en een open houding hebben naar de wereld. Waar ik mij goed in kan vinden. Dezelfde kijk als wat jij hebt. Laatst kreeg ik dan ook een tinderchat:' Hallo eennieuwestart, ben jij open minded.' Waarop ik antwoordde; 'dat ligt eraan wat precies je vraag is, dus wat is je vraag'. Waarop hij weer antwoordde: 'zou je een trio met ons willen doen?' Ik weigerde en vervolgens was ik dus bekrompen en niet open minded. Pardon!? Alleen omdat ik geen behoefte heb in een trio. Overigens stond er nergens op zijn profiel/bio dat hij in een relatie zat en dat hij op zoek was (met zijn vriendin) naar een extra vrouw..
En trouwens die laatste date van je klinkt heel griezelig! Blij dat je er vanaf bent.. brr
Alles moet kunnen zeg maar en anders ben je bekrompen. Open relaties is ook heel normaal. Delen.

maandag 6 januari 2020 om 16:45
Leuk!lotjeb95 schreef: ↑20-12-2019 18:28Klopt, inmiddels zitten wel al zo op 8 a 10 dates.....
Scheelt ook wel dat het enorm goed klikt en hij nu een lange tijd op vakantie is.
En we hebben ook een hoop gepraat over van alles, maar goed.... het voelt gewoon alsof we elkaar al een stuk langer kennen. Dat zei hij zelf ook.