Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
woensdag 29 april 2020 om 15:54
Bel je ruim 2,5 week geleden de huisarts om aan te geven dat het thuiswerken + ADHD geen geweldige combinatie is. GEwoon om te kijken of er nog dingen zijn die ik nog niet geprobeerd heb of om even mijn verhaal kwijt te kunnen.
Doorgestuurd naar de praktijkondersteuner, maar die dame belt alleen in de ochtend (als ik les geef), met een anoniem nummer en de voicemail berichten die ze inspreekt zijn niet te verstaan. Dus toen de huisarts maar om contactgegevens gevraagd en na 3 dagen eindelijk antwoord dat er over 2 weken pas plek is aangezien ze deze week natuurlijk met vakantie is. Ik moest maar naar de huisarts als ik sneller geholpen wilde worden. Nu gisteren de huisarts gebeld en die zou mij vandaag terug bellen. Raadt eens wat er nog niet gebeurt is...
Weet je, laat ook maar....
(ja, ik zou ook best zelf nog wel een keer kunnen bellen, maar als ik dan bedenk dat ik moet bellen zijn ze uiteraard dicht voor lunch of gewoon niet bereikbaar).
Doorgestuurd naar de praktijkondersteuner, maar die dame belt alleen in de ochtend (als ik les geef), met een anoniem nummer en de voicemail berichten die ze inspreekt zijn niet te verstaan. Dus toen de huisarts maar om contactgegevens gevraagd en na 3 dagen eindelijk antwoord dat er over 2 weken pas plek is aangezien ze deze week natuurlijk met vakantie is. Ik moest maar naar de huisarts als ik sneller geholpen wilde worden. Nu gisteren de huisarts gebeld en die zou mij vandaag terug bellen. Raadt eens wat er nog niet gebeurt is...
Weet je, laat ook maar....
(ja, ik zou ook best zelf nog wel een keer kunnen bellen, maar als ik dan bedenk dat ik moet bellen zijn ze uiteraard dicht voor lunch of gewoon niet bereikbaar).
Valhalla! Where the brave may live Forever!

woensdag 29 april 2020 om 16:28
Zo mee eens! Ik kan dat "samen" niet meer horen zolang ik bijna alles gedwongen alleen moet doen.
Tuurlijk snap ik dat ik zo bijdraag aan minder besmettingen en dat als iedereen dat doet, het de goede kant op gaat. Maar ik merk dat mijn nekharen intussen overeind gaan staan als ik "samen" in relatie tot corona hoor. Corona staat voor mij vooral voor individueel, alleen, solo.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode

donderdag 30 april 2020 om 12:21
Ik loop niet te koop met mijn psychische shit. Althans hier op Viva wel, door de jaren heen. Dan jullie wel.
Nu ik écht het gesprek aan zal gaan hierover, ben ik ook open in mijn omgeving. Maar damn wat een domme reacties.
- Dan denk je toch aan iets leuks, aan de kleuterschool ofzo
- En een vriend die echt wel slim is maar gewoon het mailtje niet gelezen heeft en zomaar wat roept.
Ik zie die mensen volgende week, het is niet mijn bedoeling de dingen per mail te laten lopen maar het zat me gisteren zo hoog. Eén vriend sloeg wel de spijker op de kop.
Ik weet nu dus waarom ik al die jaren mijn mond gehouden heb. Voor dit soort dingen.
Het gesprek is vanmiddag.
Nu ik écht het gesprek aan zal gaan hierover, ben ik ook open in mijn omgeving. Maar damn wat een domme reacties.
- Dan denk je toch aan iets leuks, aan de kleuterschool ofzo
- En een vriend die echt wel slim is maar gewoon het mailtje niet gelezen heeft en zomaar wat roept.
Ik zie die mensen volgende week, het is niet mijn bedoeling de dingen per mail te laten lopen maar het zat me gisteren zo hoog. Eén vriend sloeg wel de spijker op de kop.
Ik weet nu dus waarom ik al die jaren mijn mond gehouden heb. Voor dit soort dingen.
Het gesprek is vanmiddag.
Je kunt méér.
donderdag 30 april 2020 om 12:30

donderdag 30 april 2020 om 17:46
Godver wat zijn klanten die miepen en onredelijk doen slecht te handelen als je zelf een grote tegenvaller te verwerken hebt. Ik kan ze wel door mijn beeldscherm heen trekken, ZEIK GODVERDOMME NIET ZO OVER ZULKE ONBENULLIGHEDEN MENS!!
blij met lieve collega's die me dan even vrijwaren van dat werkonderdeel omdat ze snappen dat ik het even niet trek
blij met lieve collega's die me dan even vrijwaren van dat werkonderdeel omdat ze snappen dat ik het even niet trek

donderdag 30 april 2020 om 18:08
Af en toen vind ik het niet erg om deze uitspraak te horen maar niet 100 keer per dag en ja dat verveelt en is erg confronterend. En ik hoop dat we het binnenkort dan ook weer echt samen face to face mogen doen.malibu82 schreef: ↑29-04-2020 16:28Zo mee eens! Ik kan dat "samen" niet meer horen zolang ik bijna alles gedwongen alleen moet doen.
Tuurlijk snap ik dat ik zo bijdraag aan minder besmettingen en dat als iedereen dat doet, het de goede kant op gaat. Maar ik merk dat mijn nekharen intussen overeind gaan staan als ik "samen" in relatie tot corona hoor. Corona staat voor mij vooral voor individueel, alleen, solo.

donderdag 30 april 2020 om 18:09
Super Moon! En wat een rare reacties hoor! Een dikkeMoon-Alisa schreef: ↑30-04-2020 16:55Even 'the sequel' op mijn vorige post. Nog voor 'het gesprek' kreeg ik een mail dat alles volkomen duidelijk is en dat ik EMDR kan krijgen als ik dat wil.
Ja dat is geloof ik wel wat ik wilde![]()

donderdag 30 april 2020 om 18:14
Dank je Roos! Leuk je even te zien

Ja ook lieve reacties hoor. Voor zover ik het al gedeeld had. Maar één man heeft gewoon nauwelijks gelezen. Die is in staat tot hele mooie woorden maar wat hij zei sloeg even de plank mis.
Iemand anders wauwelt een eind heen op een ander forum en ik heb de mods gevraagd of ze de beste man misschien een eigen topic kunnen geven, een afsplitsing. Het gaat nu over Indianen en Joden en ik weet niet zo goed wat dat allemaal in mijn topic moet.
Je kunt méér.
vrijdag 1 mei 2020 om 01:47
Sorry dat ik hier langskom met gezeur, ik wil dit wel hardop zeggen, maar ik heb niet echt iemand.
Maar goed, deze migraine is echt de hel en ik voel me vreselijk eenzaam. De pijn gaat wel, maar alle andere klachten zijn niet te doen bij deze aanval.
Zometeen hopelijk lekker slapen.
Ik hoop dat anderen in dit topic een fijne dag hebben morgen/vandaag.
Maar goed, deze migraine is echt de hel en ik voel me vreselijk eenzaam. De pijn gaat wel, maar alle andere klachten zijn niet te doen bij deze aanval.
Zometeen hopelijk lekker slapen.
Ik hoop dat anderen in dit topic een fijne dag hebben morgen/vandaag.
Geeft niet, het droogt wel weer op.