jonge baby in de bakfiets [ Geen OP]

vrijdag 1 mei 2020 om 10:20
vrijdag 1 mei 2020 om 10:23

vrijdag 1 mei 2020 om 10:24
Die eerste 3 maanden heb jij nog verlof. Dus als je man dan je oudste naar school kan brengen, of de zorg van de baby oven op zich neemt, hoeft je baby niet mee. Ik ben altijd gaan lopen met de kinderwagen en een meerijd plankje maar hier was het kdv maar 15 minuten lopen .
Die kleintjes zijn nog zo kwetsbaar en een bakfiets hotst en stuitert toch behoorlijk, zeker als de weg niet egaal en zonder gaten geasfalteerd is.
Die kleintjes zijn nog zo kwetsbaar en een bakfiets hotst en stuitert toch behoorlijk, zeker als de weg niet egaal en zonder gaten geasfalteerd is.
vrijdag 1 mei 2020 om 10:25
Jawel, een auto en kinderwagen hebben meer vering. In een bakfiets hobbelen de kinderen met iedere hobbel mee.
vrijdag 1 mei 2020 om 10:27
Een auto is toch niet te vergelijken met een fiets wat schokken betreft. Ik zou het echt niet doen.

vrijdag 1 mei 2020 om 10:55
1,5e km is prima te doen hoor, deed ik ook met kinderwagenSorryisgoed schreef: ↑01-05-2020 10:51Mijn partner kan kind niet blijven ophalen ivm werk in een andere stad. School is 1.5 km van huis, dus wel een stuk lopen. Ik moet het op een gegeven moment helaas alleen doen.
Vrijwillig zelfs

vrijdag 1 mei 2020 om 10:57
Of je doet google even aan.

vrijdag 1 mei 2020 om 10:58
1,5 km is toch niet zo ver? Dat is nog geen 10 minuten lopen.Sorryisgoed schreef: ↑01-05-2020 10:51Mijn partner kan kind niet blijven ophalen ivm werk in een andere stad. School is 1.5 km van huis, dus wel een stuk lopen. Ik moet het op een gegeven moment helaas alleen doen.
Of heb je last van je bekken?
Je moet nog bevallen en gaat echt over de eerste paar maanden na bevalling waar je je zorgen over maakt?
Je hebt ook een partner en die heeft recht op ouderschapsverlof hoor.
Wat als jij bekken problemen krijgt of die keizersnede geneest niet zo lekker ect...
Ik zou voor zo'n kleine baby ook geen babyschaal in een hobbelige bakfiets doen. Wel of geen klachten na de keizersnede of bevalling.
Zodra je oke ben en wel dat kleine stukje kan lopen is toch prima. Ik snap niet dat je helemaal een bakfiets overweegt voor die tijd daarvoor.
Je hebt samen kinderen en dat kan niet want 'werk' daar krijg ik toch zo'n jeuk van. Hij kan nu al overleggen voor die eerste paar weken/maanden.

anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 01-05-2020 11:11
50.32% gewijzigd

vrijdag 1 mei 2020 om 11:03
Dat zit op de gemiddeld bakfiets. Althans, waar ik op gefietst heb wel. Juist daardoor schoot kind continu omhoog met maxi cosi en al. Soort kermis gevoel kreeg ik ervan.

vrijdag 1 mei 2020 om 11:03
1500 meter is toch prima te doen? Met een meerijdplankje voor de oudste.Sorryisgoed schreef: ↑01-05-2020 10:51Mijn partner kan kind niet blijven ophalen ivm werk in een andere stad. School is 1.5 km van huis, dus wel een stuk lopen. Ik moet het op een gegeven moment helaas alleen doen.
vrijdag 1 mei 2020 om 11:12
vrijdag 1 mei 2020 om 11:14
De adapters hebben vering.Treurniet12 schreef: ↑01-05-2020 11:03Dat zit op de gemiddeld bakfiets. Althans, waar ik op gefietst heb wel. Juist daardoor schoot kind continu omhoog met maxi cosi en al. Soort kermis gevoel kreeg ik ervan.
Ik heb het gedaan met mijn baby van enkele weken en ze lag rustig te slapen zonder schokken. In mijn omgeving zie ik dagelijks baby's op die manier vervoerd worden. In de handleiding van de cabby staat ook uitdrukkelijk vermeld dat baby's op die manier veilig vervoerd kunnen worden.
vrijdag 1 mei 2020 om 11:19
Ik zou ook voor lopen kiezen. Of de auto als lopen niet lukt. En anders is er misschien iemand in de straat/buurt die oudste af en toe mee kan nemen? Ik zou dat best doen voor een vriendje van mijn kind.
Ik vind een maxi cosi erg wiebelig in een bakfiets. Zou daar niet voor kiezen. Nog een voordeel van lopen vind ik dat baby gewoon lekker kan slapen.
Ik vind een maxi cosi erg wiebelig in een bakfiets. Zou daar niet voor kiezen. Nog een voordeel van lopen vind ik dat baby gewoon lekker kan slapen.