Help.

04-05-2020 18:05 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, het zit zo. Ik ben 16 en het is in september 2019 uitgegaan met mijn eerste vriendje, G, omdat hij in Amerika woont en ik, nou ja, hier. Ik heb hem leren kennen toen mijn nichtje (die samen met haar gezin naar Amerika is verhuisd een paar jaar geleden) overleed. Hij is dus echt Amerikaans en niet Nederlands, dus geen kans dat hij hierheen verhuist of iets dergelijks.
Nou, het ging uit met G, huilen, huilen, huilen natuurlijk. Toen kreeg ik in februari iets met B. G en ik hadden toen al een paar maanden nauwelijks contact gehad. Ik was nog niet over hem (G) heen, maar we hadden geen contact, dus ik was me hier niet bewust van (wou me er niet bewust van zijn?).
Je raadt het al, G en ik hebben sinds eind maart weer contact. Ik ben nog verliefd op hem na al die tijd (is dat normaal voor een tiener?).
Drama. Ik moet het uitmaken met B. Wil hem geen pijn doen. G behandelt me helemaal niet goed, maar ja, “I like the guys who make me cry”. B is altijd zo enorm lief geweest. En nog steeds. Maar ik ben niet verliefd.

Help een radeloze tiener uit de brand! Hoe ga ik met deze situatie om?

P.S. Ik ben er 70% zeker van dat G ook nog gevoelens voor me heeft, maar ook al zou dit zo zijn, de kans van slagen is op dit moment miniem ivm de afstand.

Alle reacties Link kopieren
Hee B, je bent een ontzettend leuke jongen, maar ik merk dat ik niet zo gek ben op jou als jij op mij. En dat is niet oké. Ik zet een punt achter onze relatie.
Alle reacties Link kopieren
Aanvullend op Frizz: I like the guys who make me cry? Ook niet OK.

Je hoeft niet te kiezen tussen deze twee mannen. Het is niet óf B óf G. Je kunt ook kiezen voor geen van de twee - en dan kom je waarschijnlijk binnenkort iemand anders tegen die veel leuker is.

Sterkte Hannah!
Wat eten we vanavond?
makreel schreef:
04-05-2020 18:12
Aanvullend op Frizz: I like the guys who make me cry? Ook niet OK.

Je hoeft niet te kiezen tussen deze twee mannen. Het is niet óf B óf G. Je kunt ook kiezen voor geen van de twee - en dan kom je waarschijnlijk binnenkort iemand anders tegen die veel leuker is.

Sterkte Hannah!
Dat eerste inderdaad! Kom op zeg, je bent zestien jaar. Waarom ga je jezelf nu al identificeren als 'I like the guys that make me cry'? Weet je wat een self fulfilling prophecy is? Doe dat jezelf niet aan, waarom zou je dat doen?
Het is inderdaad niet óf B óf G. Met G is het uit. Op B ben je niet verliefd. Allebei niet dus. Kap met allebei het contact af, identificeer jezelf anders, je zoekt immers een léuke knul. Drama is alleen romantisch op papier, in het echte leven is het gewoon ruk.
Wow, jij was een scherpe 13-jarige :proud:
is er geen tina meer ofzo
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
04-05-2020 18:08
Hee B, je bent een ontzettend leuke jongen, maar ik merk dat ik niet zo gek ben op jou als jij op mij. En dat is niet oké. Ik zet een punt achter onze relatie.
Tja, maar ik ben heel bang voor zijn reactie. We hebben elkaar leren kennen bij de GGz (hoe romantisch), we zijn allebei depressief. Ik weet uit ervaring dat een depressief iemand over het algemeen niet goed op breakups reageert. Toen G het uitmaakte heb ik een suïcidepoging gedaan en vervolgens zo diep gesneden dat ik met 13 hechtingen het ziekenhuis verliet :-?

Ik wil koste wat het kost vermijden dat eenzelfde scenario zich bij hem voordoet.

Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
04-05-2020 18:12
Aanvullend op Frizz: I like the guys who make me cry? Ook niet OK.

Je hoeft niet te kiezen tussen deze twee mannen. Het is niet óf B óf G. Je kunt ook kiezen voor geen van de twee - en dan kom je waarschijnlijk binnenkort iemand anders tegen die veel leuker is.

Sterkte Hannah!
Dit is wel een hele goeie. Super bedankt! Oh, hoe simpel het soms kan zijn. Ik heb er geen flauw benul van dat de simpele dingen in het leven soms ook echt simpel zijn. Nee, ik ben van het altijd alles moeilijk maken. Thanks voor het relativeren :heart:

Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
04-05-2020 18:18
Dat eerste inderdaad! Kom op zeg, je bent zestien jaar. Waarom ga je jezelf nu al identificeren als 'I like the guys that make me cry'? Weet je wat een self fulfilling prophecy is? Doe dat jezelf niet aan, waarom zou je dat doen?
Het is inderdaad niet óf B óf G. Met G is het uit. Op B ben je niet verliefd. Allebei niet dus. Kap met allebei het contact af, identificeer jezelf anders, je zoekt immers een léuke knul. Drama is alleen romantisch op papier, in het echte leven is het gewoon ruk.
Ja, ik weet wat een self fulfilling prophecy is, en je hebt een heel goed punt. En wat betreft drama: daar heb ik meer dan genoeg ervaring mee. Afgestudeerde borderline GGz-dramaqueen. 11 diagnoses om het te bewijzen. Niet cool.

Heb je ooit de semicolon tattoo voorbij zien komen? De tattoo die mensen laten zetten als ze een depressie hebben overwonnen? Nou, die heb ik mezelf al gegeven! Het zijn alleen een heleboel lijntjes in plaats van een puntkomma, maar ach. Gratis is gratis. :hihi:

Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-05-2020 19:05
Wow, jij was een scherpe 13-jarige :proud:
Ik volg je niet, wat bedoel je? Haha.

Alle reacties Link kopieren
chrys schreef:
04-05-2020 19:27
is er geen tina meer ofzo
Jawel maar die houden meestal geen rekening met iemand die (niet mijn woorden) “denkt als een volwassene”. En trouwens ook niet met borderline. Maar ik kan het mis hebben.

Alle reacties Link kopieren
chrys schreef:
04-05-2020 19:27
is er geen tina meer ofzo
Viva forum is vanaf 16 jaar, dus...
¡Apagando las luces!
Hannah-dePannah schreef:
04-05-2020 19:36
Ik volg je niet, wat bedoel je? Haha.
Wat je toen schreef op het forum. :worship: Hoogbegaafd?
Dus toen je 13 was, was je al stewardess, knap.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-05-2020 19:50
Wat je toen schreef op het forum. :worship: Hoogbegaafd?
Ohhh! Nou, as a matter of fact, inderdaad hoogbegaafd. Scherp. En bedankt, hahaha.

Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-05-2020 19:50
Wat je toen schreef op het forum. :worship: Hoogbegaafd?
Gheheh
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
04-05-2020 19:56
Dus toen je 13 was, was je al stewardess, knap.
Niet meer, die post is net verwijderd.
Suzan_1991 schreef:
04-05-2020 19:56
Dus toen je 13 was, was je al stewardess, knap.
Das wel héél hoog begaafd
-Helena- schreef:
04-05-2020 21:45
Niet meer, die post is net verwijderd.
Dan heeft ze pech want het staat ook in een quote eronder.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je kiezen?

Je bent 16.

Tijd genoeg nog om ze allebei aan 't lijntje te houden tijdens je studies.
Elk jaar een keertje naar Amerika "op familie-bezoek" en naar G en intussen hou je in Nederland B achter de hand voor de rest van 't jaar.

En over een jaar of 5 kan je nog altijd beslissen met wie je verder gaat en of je wel met één van de twee verder gaat.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
makreel schreef:
04-05-2020 18:12
Aanvullend op Frizz: I like the guys who make me cry? Ook niet OK.

Je hoeft niet te kiezen tussen deze twee mannen. Het is niet óf B óf G. Je kunt ook kiezen voor geen van de twee - en dan kom je waarschijnlijk binnenkort iemand anders tegen die veel leuker is.

Sterkte Hannah!
:idee: :)
Hannah-dePannah schreef:
04-05-2020 19:35
Ja, ik weet wat een self fulfilling prophecy is, en je hebt een heel goed punt. En wat betreft drama: daar heb ik meer dan genoeg ervaring mee. Afgestudeerde borderline GGz-dramaqueen. 11 diagnoses om het te bewijzen. Niet cool.

Heb je ooit de semicolon tattoo voorbij zien komen? De tattoo die mensen laten zetten als ze een depressie hebben overwonnen? Nou, die heb ik mezelf al gegeven! Het zijn alleen een heleboel lijntjes in plaats van een puntkomma, maar ach. Gratis is gratis. :hihi:
Wat een mooie verhalenvertelster ben je.
Dat zijn geen 11 diagnoses, maar 11 personen ;)
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
04-05-2020 19:56
Dus toen je 13 was, was je al stewardess, knap.
Ha! Nee. Dit was het account van mijn zus.

Alle reacties Link kopieren
Hannah-dePannah schreef:
05-05-2020 10:55
Ha! Nee. Dit was het account van mijn zus.
Zelf aan account aanmaken kan niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven