Help.

04-05-2020 18:05 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, het zit zo. Ik ben 16 en het is in september 2019 uitgegaan met mijn eerste vriendje, G, omdat hij in Amerika woont en ik, nou ja, hier. Ik heb hem leren kennen toen mijn nichtje (die samen met haar gezin naar Amerika is verhuisd een paar jaar geleden) overleed. Hij is dus echt Amerikaans en niet Nederlands, dus geen kans dat hij hierheen verhuist of iets dergelijks.
Nou, het ging uit met G, huilen, huilen, huilen natuurlijk. Toen kreeg ik in februari iets met B. G en ik hadden toen al een paar maanden nauwelijks contact gehad. Ik was nog niet over hem (G) heen, maar we hadden geen contact, dus ik was me hier niet bewust van (wou me er niet bewust van zijn?).
Je raadt het al, G en ik hebben sinds eind maart weer contact. Ik ben nog verliefd op hem na al die tijd (is dat normaal voor een tiener?).
Drama. Ik moet het uitmaken met B. Wil hem geen pijn doen. G behandelt me helemaal niet goed, maar ja, “I like the guys who make me cry”. B is altijd zo enorm lief geweest. En nog steeds. Maar ik ben niet verliefd.

Help een radeloze tiener uit de brand! Hoe ga ik met deze situatie om?

P.S. Ik ben er 70% zeker van dat G ook nog gevoelens voor me heeft, maar ook al zou dit zo zijn, de kans van slagen is op dit moment miniem ivm de afstand.

Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
04-05-2020 23:35
Waarom zou je kiezen?

Je bent 16.

Tijd genoeg nog om ze allebei aan 't lijntje te houden tijdens je studies.
Elk jaar een keertje naar Amerika "op familie-bezoek" en naar G en intussen hou je in Nederland B achter de hand voor de rest van 't jaar.

En over een jaar of 5 kan je nog altijd beslissen met wie je verder gaat en of je wel met één van de twee verder gaat.
Ik zou willen dat ik dat kon! Ik ben niet goed in mensen aan het lijntje houden. Ga ik me schuldig voelen :/

Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
05-05-2020 10:57
Zelf aan account aanmaken kan niet?
Kan wel, maar dit is net zo makkelijk. Mijn zus zit nooit meer op viva.

Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
05-05-2020 02:40
Wat een mooie verhalenvertelster ben je.
Sarcastisch of gemeend?

Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
05-05-2020 09:48
Dat zijn geen 11 diagnoses, maar 11 personen ;)
Tja, ik vraag ook vaak “welke persoonlijkheid willen jullie vandaag?”. Wordt meestal niet gewaardeerd :-?

Alle reacties Link kopieren
Hannah-dePannah schreef:
05-05-2020 11:01
Tja, ik vraag ook vaak “welke persoonlijkheid willen jullie vandaag?”. Wordt meestal niet gewaardeerd :-?
Aan de passagiers?
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
05-05-2020 11:15
Aan de passagiers?
:hihi:

Afbeelding
Trouwens als jullie mijn topic over prostaatproblemen lezen: dit is ook het account van me vader
Alle reacties Link kopieren
:-D
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Hannah-dePannah schreef:
05-05-2020 10:58
Kan wel, maar dit is net zo makkelijk. Mijn zus zit nooit meer op viva.
Ik heb geen wachtwoorden van iemand anders zijn account.
En jij schrijft ook niet als een 16-jarige.
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
05-05-2020 11:15
Aan de passagiers?
Als je even terug had gelezen had je gezien dat dit account officieel van mijn zus is. Ik ben uiteraard geen stewardess.

minnimouse schreef:
05-05-2020 11:25
En jij schrijft ook niet als een 16-jarige.
Er zijn ook niet veel 13-jarigen die bij de Mile High club zitten, TO is speciaal.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
05-05-2020 11:25
Ik heb geen wachtwoorden van iemand anders zijn account.
En jij schrijft ook niet als een 16-jarige.
Ik schrijf niet als je een 16-jarige? Dat zal ik opvatten als compliment, bedankt. :)
En sinds wanneer moet ik mezelf bewijzen tegenover vreemden op viva? Voor zover ik weet ben ik toch echt geboren op 1 april 2004.

Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
05-05-2020 11:36
Er zijn ook niet veel 13-jarigen die bij de Mile High club zitten, TO is speciaal.
Mijn god, wat is dit flauw.
Mijn zus is stewardess. Gebruikt dit account niet meer. Dus gebruik ik het. Nogmaals, ik ben geen stewardess. Heb ook niks met vliegen. Ik ben gewoon een simpele 4-vwo leerlinge.

*Mosterd*
TO gebruikt account van volwassen zus.
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 05-05-2020 11:42
86.09% gewijzigd
Ik zou G opzoeken zodra het weer mag.
Hannah-dePannah schreef:
05-05-2020 11:38
Mijn god, wat is dit flauw.
Mijn zus is stewardess. Gebruikt dit account niet meer. Dus gebruik ik het. Nogmaals, ik ben geen stewardess. Heb ook niks met vliegen. Ik ben gewoon een simpele 4-vwo leerlinge.
Nope. Niet flauw.

Maak een eigen account.
Is 2 minuten werk.
Alle reacties Link kopieren
Hannah-dePannah schreef:
05-05-2020 11:34
Als je even terug had gelezen had je gezien dat dit account officieel van mijn zus is. Ik ben uiteraard geen stewardess.
Uiteraard, want jij hebt niets met vliegen.
Damned if I don’t
https://www.youtube.com/watch?v=3Svn9SlxmDc
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet meer op het hele account-van-mijn-zus gebeuren in. Ik heb het uitgelegd, als je flauwe opmerkingen wil maken, ga je gang. Maar ik reageer er niet meer op.

Ik zou voor B gaan, die zit tenminste hier in NL en kan je gewoon je eigen taal blijven spreken.
Wie is de knapste van de 2, en hoe oud zijn ze?
Alle reacties Link kopieren
Hannah-dePannah schreef:
05-05-2020 11:36
Ik schrijf niet als je een 16-jarige? Dat zal ik opvatten als compliment, bedankt. :)
En sinds wanneer moet ik mezelf bewijzen tegenover vreemden op viva? Voor zover ik weet ben ik toch echt geboren op 1 april 2004.
Ah! Je bent een aprilgrap. Zeg dat dan meteen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Niq schreef:
05-05-2020 12:00
Ik zou voor B gaan, die zit tenminste hier in NL en kan je gewoon je eigen taal blijven spreken.
Eensch. Of je moet op de een of andere manier gelegenheid hebben om heeeel vaak het vliegtuig te pakken
Ik denk dat ze goedkope tickets via haar zus kan scoren.
Alle reacties Link kopieren
Hannah-dePannah schreef:
05-05-2020 11:36
Ik schrijf niet als je een 16-jarige? Dat zal ik opvatten als compliment, bedankt. :)
En sinds wanneer moet ik mezelf bewijzen tegenover vreemden op viva? Voor zover ik weet ben ik toch echt geboren op 1 april 2004.
:rofl: dat geloof ik dan weer wel.....
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven