Single, we kletsen hier verder (deel 2)
woensdag 6 mei 2020 om 13:00
@Mund: Ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was. En je hoeft niet gelijk af te spreken toch? Je kan ook ook gewoon chatten met ze en kijken hoe dat gaat. Want niet elke chat leidt tot een date, tenminste bij mij niet. Ik hou het de meeste keren 1 dag vol en daarna niet meer. En ja, daten blijft eng. Ik vind het ook super eng om te gaan doen en heb er niet veel ervaring mee. Ik zou het datingsprocess met liefde over willen slaan. Want zoals je hier leest maak ik me ook druk over van alles. En dat is in mijn hoofd nog erger.
@Rnacie: Oh wat leuk, origineel bedacht! Veel plezier alvast, ze geven iig super goed weer af.
Haha ik ben qua dat echt zo'n meisje met make up, nagellak, lippenstift en jurkjes. Thuis draag ik wel regelmatig een broek hoor, maar dan hoef je er ook niet 'netjes' bij te lopen. En een jurk is toch minder handig met zitten en alles.
@Rnacie: Oh wat leuk, origineel bedacht! Veel plezier alvast, ze geven iig super goed weer af.
Haha ik ben qua dat echt zo'n meisje met make up, nagellak, lippenstift en jurkjes. Thuis draag ik wel regelmatig een broek hoor, maar dan hoef je er ook niet 'netjes' bij te lopen. En een jurk is toch minder handig met zitten en alles.
woensdag 6 mei 2020 om 13:29
@Mund, gewoon proberen is niet erg toch? Wat Shiverr ook zegt, het zal niet gelijk tot een date leiden maar kan wel helpen om contacten op te doen. Zal ook beetje meer gaan wennen, je komt er dan ook gelijk achter wat bij je past. Zeker niet jezelf veranderen of anders voordoen! Iemand moet bij jou passen om wie je bent, een masker zal gaan vallen op gegeven moment..
@Shiverr, spannend nu! Ik ben ook altijd van de jurkjes, belangrijkste is dat je je goed voelt. En wat Attra zegt, je kan altijd eerder weg. Het hoeft niet allemaal op zijn tijd, jij mag het ook aangeven. En zie het verder gewoon als een ongedwongen kennismaking, dan is de druk hopelijk wat minder dat het iets moet gaan worden.
Zat net weer even op tinder, verbaasd me hoeveel mannen echt slechte foto’s gebruiken.. Heel onduidelijk, alleen zonnebril of half wegkijken. Alleen in groepen of maar 2. Krijg ik altijd beetje het idee dat ze er weinig zin in hebben om maar zo te zeggen.
Wel schattig net; had een match en had als eerste gepraat (vrouwen power haha). Zegt hij: ‘huh ik zag geen match, maar wel jouw gesprek, hoe kunnen we dan praten zonder match?’. Waarschijnlijk snapt hij niet helemaal dat je gelijk uit lijstje van matches verdwijnt als gesprek wordt gestart haha. In ieder geval geen doorgewinterde tinder man
@Shiverr, spannend nu! Ik ben ook altijd van de jurkjes, belangrijkste is dat je je goed voelt. En wat Attra zegt, je kan altijd eerder weg. Het hoeft niet allemaal op zijn tijd, jij mag het ook aangeven. En zie het verder gewoon als een ongedwongen kennismaking, dan is de druk hopelijk wat minder dat het iets moet gaan worden.
Zat net weer even op tinder, verbaasd me hoeveel mannen echt slechte foto’s gebruiken.. Heel onduidelijk, alleen zonnebril of half wegkijken. Alleen in groepen of maar 2. Krijg ik altijd beetje het idee dat ze er weinig zin in hebben om maar zo te zeggen.
Wel schattig net; had een match en had als eerste gepraat (vrouwen power haha). Zegt hij: ‘huh ik zag geen match, maar wel jouw gesprek, hoe kunnen we dan praten zonder match?’. Waarschijnlijk snapt hij niet helemaal dat je gelijk uit lijstje van matches verdwijnt als gesprek wordt gestart haha. In ieder geval geen doorgewinterde tinder man
woensdag 6 mei 2020 om 13:38
@Mund: Nog even een toevoeging, ik heb zelf bijv. psychische problemen. Daar ben ik eigenlijk vrij snel open over. Ik ga natuurlijk niet vertellen hoe rot het allemaal is. Maar ik vertel het wel en wanneer zij dat niet willen, even goede vrienden. Want het is wel iets wat niet weggaat en invloed op mijn leven heeft (en dus ook het zijne als het wat wordt), dus weet ik het liever snel dan dat ik weken investeer. En ik vind het ook niet eerlijk ten opzichte van de ander. Maar een masker dragen is nergens voor nodig. Je moet iemand willen die je wil om hoe je bent. Want uiteindelijk komen ze daar toch wel achter. En wanneer ze je niet kunnen accepteren is het gewoon geen goede match.
@Vivi: Ja ik vind het ook echt zo spannend. Ene kant heb ik er ook wel zin in hoor, maar het blijft gewoon eng. Het als een kennismaking zien zou het wel makkelijker maken denk ik. Maar zo voelt het voor mij nooit. Het voelt meer als beoordeeld worden en iemand beoordelen. Hierdoor leg ik er natuurlijk zelf een grote druk op. En ik pieker gewoon te veel
Haha ah nou dat is ook wel weer positief toch. Wel goed dat je zelf ben begonnen! Is voor hem vast ook een verrassing dat een vrouw een keer als eerste begint.
@Vivi: Ja ik vind het ook echt zo spannend. Ene kant heb ik er ook wel zin in hoor, maar het blijft gewoon eng. Het als een kennismaking zien zou het wel makkelijker maken denk ik. Maar zo voelt het voor mij nooit. Het voelt meer als beoordeeld worden en iemand beoordelen. Hierdoor leg ik er natuurlijk zelf een grote druk op. En ik pieker gewoon te veel

Haha ah nou dat is ook wel weer positief toch. Wel goed dat je zelf ben begonnen! Is voor hem vast ook een verrassing dat een vrouw een keer als eerste begint.
woensdag 6 mei 2020 om 15:19
Shiverrr en Vivi3338;
Heel erg bedankt voor jullie reacties.
Vind deze erg interessant om te lezen.
Zou wellicht wel weer eens een poging kunnen gaan wagen voor een dating-app.
Weet alleen nog even niet wat voor (treffende) profieltekst ik zou kunnen gaan plaatsen.
En tevens is het inderdaad belangrijk om authentiek over te komen en niet een 'masker' te dragen (bijv uit onzekerheid).
Heel erg bedankt voor jullie reacties.
Vind deze erg interessant om te lezen.
Zou wellicht wel weer eens een poging kunnen gaan wagen voor een dating-app.
Weet alleen nog even niet wat voor (treffende) profieltekst ik zou kunnen gaan plaatsen.
En tevens is het inderdaad belangrijk om authentiek over te komen en niet een 'masker' te dragen (bijv uit onzekerheid).
woensdag 6 mei 2020 om 18:58
@Mund: Gewoon een keer proberen en geen verwachtingen hebben. Ik zie ook genoeg mannen zonder profieltekst en dat vind ik ook goed. Persoonlijk kan ik juist ook heel erg afknappen op een tekst. Dus ik denk dat het voor iedereen persoonlijk is of een profieltekst belangrijk is of niet.
En tinder/happn is allemaal heel laagdrempelig. Dus vind je het niks? Dan is het zo weer verwijderd.
En tinder/happn is allemaal heel laagdrempelig. Dus vind je het niks? Dan is het zo weer verwijderd.
donderdag 7 mei 2020 om 10:33
donderdag 7 mei 2020 om 11:14
Nou om eerlijk te zijn vind ik de andere kant van ghosten (van het slechte uitgaan en direct afkappen met appjes in de trend van boven) ook wel heftig. Niet persoonlijk bedoeld hoor!Rnacie schreef: ↑06-05-2020 11:24@Shiverr
vals alarm, hij belde me toevallig net op om een tijd af te spreken!
maar idd als hij zou ghosten dan zou dat jammer zijn.. en we zouden ook nog best mogelijk met elkaar moeten samenwerken in de toekomst
maar dan had ik gedacht om te appen;
'ik denk te begrijpen dat je niet nog een keer wil afspreken, jammer! maar het was gezellig en misschien tot ziens in de toekomst op (**afdeling waar we gaan wss gaan werken**)'
zodat als we elkaar op de gang ofzo tegenkomen het niet mega ongemakkelijk wordt en ik nog eer aan meezlf houd

Mensen kunnen toch ook druk zijn en even niet reageren? Zou daar zelf iig de kriebels van krijgen, maar ben ook niet zo online ervaren

@shiverr: mooie post! Jezelf zijn zonder masker. De ander komt er idd na verloop van tijd wel achter. En ziet naast de minder mooie dingen, juist ook de mooie (authentieke) dingen.
En veel plezier met je date!
Gelukkig is de corona versoepeld, dat maakt online daten wel wat minder ingewikkeld

Hier van de week nog even bij mn ex op bezoek geweest. Laatste zaken meegenomen.
Blijft bizar. Een fijne relatie zo abrupt stoppen. En vooral, moeilijk te accepteren.. Voor ons allebei

donderdag 7 mei 2020 om 12:08
Ik wil even wat delen. Ik besef mij heel goed hoe absurd en naïef het klinkt; normaal ben ik best realistisch, maar nu toch wat minder (liefde maakt blind?).
Aangezien ik helemaal geen succes heb gehad op Tinder (0 matches), besloot ik op advies van hier Happn eens te proberen. Na een kleine week had ik nog steeds geen matches, maar wel een tiental likes (niet heel veel, I know, vrouwen zullen er vele meer hebben). Maar goed, ik was toch wel benieuwd, dus besloot een maandje premium te gaan, zodat ik kon zien wie mij had geliket. De meeste profielen matchte niet echt naar waar ik op zoek was, maar er zat één vrouw tussen. Haar foto's waren zo leuk, prachtige vrouw, hbo-opleiding, ook een paar vakantiefoto's. Allemaal hele nette, natuurlijke foto's, maar er bekroop mij direct een gevoel van verliefdheid. Ik weet hoe stompzinnig dit klinkt, wat ik ken haar niet eens heb haar nooit in het echt gezien. Ik stuurde een leuk berichtje, geen standaard 'hoi' of 'hallo' en later op de dag kreeg ik antwoord.
Ik blij natuurlijk. Ze gaf aan dat de tekst in mijn profiel wel bij haar paste. Ik had wat karaktereigenschappen en hobby's genoemd, niks bijzonders; dat ik op zoek wat naar iets serieus (geen ONS), een vrij rustig, romantisch (als ik dan over mijzelf mag zeggen) en sportief persoon ben. Geen discoganger of uitgaansiemand. Ik had een paar 'gewone' foto's en sportschoolfoto's in m'n profiel staan, niks té.
We hebben gedurende een paar dagen een aantal keren berichtjes uitgewisseld. Niks heel bijzonders; ik was vrij open over mijzelf en zij reageerde daar leuk op, maar gaf aan zelf wat terughoudender te zijn voordat ze iemand zomaar vertrouwde. Daar gaf ik haar groot gelijk in; een paar complimentjes over en weer. Het laatste was dat ik haar veel plezier en een fijne avond wenste (ze ging bij een vriendin eten) en de volgende dag succes op het werk en een goedemorgen. Later op die dag werd plotseling mijn crush ('match') verbroken. Ik weet niet waarom.
Ik kende haar amper, telefoonnummers uitwisselen waren we nog niet aan en eigenlijk is het raar dat het mij iets doet, maar ik had zo'n goed gevoel bij haar. Ik heb nooit echt succes gehad in de liefde en van wederzijdse liefde was nog geen sprake (we hadden een tiental berichtjes verstuurd, nog vrij oppervlakkig) maar toch voelt het alsof ik afgewezen ben door iemand van wie ik ondersteboven ben, zonder dat ik weet waarom. Ik weet het, er zijn zat leuke vrouwen, maar zijn was slim, sportief, ambitieus. Iemand waartoe ik me op alle vlakken (voor zover ik die dan kende) aangetrokken voelde en die me goed leek te kunnen lezen en begrijpen.
Ik heb het gevoel dat mijn karakter en uiterlijk een ongelukkig combinatie van factoren is, waardoor ik verder echt geen match vind.
Ik verwacht niets van jullie trouwens, ik besef mijzelf dat ik gewoon weer door moet (wellicht de datingapps even links laten liggen) en over zoiets niet in moet zitten en niet te gehaast iets willen of willen forceren. Met gewoon een knuffel van iemand zou ik me al beter voelen, maar zelfs dat is in deze tijden niet echt mogelijk.
Aangezien ik helemaal geen succes heb gehad op Tinder (0 matches), besloot ik op advies van hier Happn eens te proberen. Na een kleine week had ik nog steeds geen matches, maar wel een tiental likes (niet heel veel, I know, vrouwen zullen er vele meer hebben). Maar goed, ik was toch wel benieuwd, dus besloot een maandje premium te gaan, zodat ik kon zien wie mij had geliket. De meeste profielen matchte niet echt naar waar ik op zoek was, maar er zat één vrouw tussen. Haar foto's waren zo leuk, prachtige vrouw, hbo-opleiding, ook een paar vakantiefoto's. Allemaal hele nette, natuurlijke foto's, maar er bekroop mij direct een gevoel van verliefdheid. Ik weet hoe stompzinnig dit klinkt, wat ik ken haar niet eens heb haar nooit in het echt gezien. Ik stuurde een leuk berichtje, geen standaard 'hoi' of 'hallo' en later op de dag kreeg ik antwoord.

We hebben gedurende een paar dagen een aantal keren berichtjes uitgewisseld. Niks heel bijzonders; ik was vrij open over mijzelf en zij reageerde daar leuk op, maar gaf aan zelf wat terughoudender te zijn voordat ze iemand zomaar vertrouwde. Daar gaf ik haar groot gelijk in; een paar complimentjes over en weer. Het laatste was dat ik haar veel plezier en een fijne avond wenste (ze ging bij een vriendin eten) en de volgende dag succes op het werk en een goedemorgen. Later op die dag werd plotseling mijn crush ('match') verbroken. Ik weet niet waarom.
Ik kende haar amper, telefoonnummers uitwisselen waren we nog niet aan en eigenlijk is het raar dat het mij iets doet, maar ik had zo'n goed gevoel bij haar. Ik heb nooit echt succes gehad in de liefde en van wederzijdse liefde was nog geen sprake (we hadden een tiental berichtjes verstuurd, nog vrij oppervlakkig) maar toch voelt het alsof ik afgewezen ben door iemand van wie ik ondersteboven ben, zonder dat ik weet waarom. Ik weet het, er zijn zat leuke vrouwen, maar zijn was slim, sportief, ambitieus. Iemand waartoe ik me op alle vlakken (voor zover ik die dan kende) aangetrokken voelde en die me goed leek te kunnen lezen en begrijpen.
Ik heb het gevoel dat mijn karakter en uiterlijk een ongelukkig combinatie van factoren is, waardoor ik verder echt geen match vind.
Ik verwacht niets van jullie trouwens, ik besef mijzelf dat ik gewoon weer door moet (wellicht de datingapps even links laten liggen) en over zoiets niet in moet zitten en niet te gehaast iets willen of willen forceren. Met gewoon een knuffel van iemand zou ik me al beter voelen, maar zelfs dat is in deze tijden niet echt mogelijk.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
donderdag 7 mei 2020 om 12:44
Ik ben betalend lid bij Parship en best tevreden over.Mund schreef: ↑07-05-2020 10:33Ben gisteren met Parship eerst bezig geweest (nadat ik vrij negatieve verhalen over Tinder had gelezen)
Dit blijkt echter ook wel duur te zijjn.
Vond het echter wel enorm interessant om de vragenlijsten hiervan in te vullen.
Heb me ook nog aangemeld bij Lexa.
Wellicht past dit wat beter bij me.
donderdag 7 mei 2020 om 12:48
donderdag 7 mei 2020 om 13:25
Bedankt, ik weet dat je gelijk hebt. Afgewezen worden is vervelend, maar nog begrijpelijk. Dat ik nu niet weet waarom het contact opeens verbroken is, dat raakt me meer. Als ze had gezegd dat het toch niet matchte, ze geen interesse meer had of iemand anders had, had ik daar beter mee kunnen leven. Het voelt als een open einde en alsof ik niet de kans heb gekregen.Attraverso schreef: ↑07-05-2020 12:55Ira betrek dat niet zo op jezelf. Dat gebeurt vaak en met iedereen. Vind het trouwens niet zo’n leuke vrouw, was ze dat dan had ze even afscheid genomen, al was het met een smoes.
Kop op, gewoon doorgaan!
Natuurlijk gebeurt het vaak, maar het voelt nu alsof er niemand anders is die aan haar kan tippen (ja, klinkt heel raar). Kwestie van tijd denk ik, komt goed.

"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein

donderdag 7 mei 2020 om 14:04
jullie hebben gelijk! ik had ook een beetje misplaatste paniek paar dagen geleden.. zal morgen niks laten merken aan hem 
@ira87
ik heb je foto's gezien en het is echt niet dat je door je uiterlijk 'niemand vindt'!!
voor iedereen is er uiteindelijk iemand
maar de vraag is idd of jouw karakter wel matcht met het online dating gebeuren..
ik snap je gevoel, maar hoop dat je je snel minder rot voelt!!!!!

@ira87
ik heb je foto's gezien en het is echt niet dat je door je uiterlijk 'niemand vindt'!!
voor iedereen is er uiteindelijk iemand
maar de vraag is idd of jouw karakter wel matcht met het online dating gebeuren..
ik snap je gevoel, maar hoop dat je je snel minder rot voelt!!!!!
donderdag 7 mei 2020 om 14:23
Over laat terugappen zou ik me tegenwoordig ook niet meer zo druk maken. Toen ik jonger was wel, maar toen was ik ook onzekerder. Ben zelf ook niet zo'n fan van appen, dus ik snap het volledig dat een ander ook niet continue aan de telefoon geplakt zit.
Ira, het is duidelijk te lezen dat je weinig ervaring hebt met online daten
Dit gebeurt echt aan de lopende band. Probeer het je zeker niet persoonlijk aan te trekken, als je je op online platforms blijft begeven, zal je dit nog vaker meemaken. Je komt vanzelf wel iemand tegen die leuk is en je niet zo behandelt, no worries!
Ira, het is duidelijk te lezen dat je weinig ervaring hebt met online daten

donderdag 7 mei 2020 om 14:48
@Ira87, harde wereld van het online daten inderdaad.. Het gebeurt erg vaak, ook meegemaakt en zelf wel eens gedaan. Het is allemaal natuurlijk heel onpersoonlijk, jij voelde door foto’s en enkele berichtjes al gelijk een klik maar dat hoeft niet voor haar zo te betekenen. Laat je vooral niet onzekerheid maken! Maar ook niet teveel in blijven hangen. Ik denk dat je dit ook even als les moet zien, om er niet gelijk emotioneel zo in te zitten als er nog maar paar berichten zijn uitgewisseld. Je werd overigens puur ‘verliefd’ op het beeld/foto’s van haar, niet ècht op haar persoonlijk. Wat zoals je nu ziet, kende je haar helemaal niet. En zij kent jou niet om je op persoonlijkheid af te wijzen. Beetje relativeren allemaal
donderdag 7 mei 2020 om 14:50
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel gevoelig ben voor onzeker worden van laat terugappen (zeker als die persoon wel online is (geweest). Dat is nog wel een punt voor mij. Ik weet ook dat dat grotendeels bij mij ligt, ik ben ook vaak gegohst dus ik weet ook waar het vandaan komt, die onzekerheid. Puntje om aan te werken dus.
donderdag 7 mei 2020 om 17:46
Ben zelf ook niet zo’n vlotte apper, maar als iemand langer dan een volle dag niet reageert dan kan ik ook wel eens geïrriteerd zijn geef ik toe haha.
Onhandige tinder man van gister is inmiddels voortgezet via w’app, kletst wel gezellig en aardig wat humor
Hij laat wel merken dat hij niet zo van het lange appen is en graag snel een wandelingetje wil maken. Wellicht dat ik zaterdag overweeg, ene kant is snel afspreken wel prettig maar andere kant voelt het dan wel alsof je echt met een vreemde afspreekt. Al heb ik ook vaak gehad dat ik weken met iemand aan het kletsen was en uiteindelijk geen klik bij de ontmoeting..
Hebben jullie een voorkeur qua snel afspreken of lang appen?
Onhandige tinder man van gister is inmiddels voortgezet via w’app, kletst wel gezellig en aardig wat humor
Hebben jullie een voorkeur qua snel afspreken of lang appen?
donderdag 7 mei 2020 om 21:47
Dankje wel; lief van je. Ik weet ook dat je gelijk hebt. Ik kan prima dingen relativeren, maar meestal pas na een paar dagen als ik niet meer uit emotie denk. Het is vaak een kwestie van tijd. Overigens is mijn dag alweer goed gemaakt. Lekker gesport en daarna kreeg ik een telefoontje van First Dates. Morgen heb ik een gesprek (telefonisch). Wie weet kom ik over een tijdje op tv.Vivi3338 schreef: ↑07-05-2020 14:48@Ira87, harde wereld van het online daten inderdaad.. Het gebeurt erg vaak, ook meegemaakt en zelf wel eens gedaan. Het is allemaal natuurlijk heel onpersoonlijk, jij voelde door foto’s en enkele berichtjes al gelijk een klik maar dat hoeft niet voor haar zo te betekenen. Laat je vooral niet onzekerheid maken! Maar ook niet teveel in blijven hangen. Ik denk dat je dit ook even als les moet zien, om er niet gelijk emotioneel zo in te zitten als er nog maar paar berichten zijn uitgewisseld. Je werd overigens puur ‘verliefd’ op het beeld/foto’s van haar, niet ècht op haar persoonlijk. Wat zoals je nu ziet, kende je haar helemaal niet. En zij kent jou niet om je op persoonlijkheid af te wijzen. Beetje relativeren allemaal![]()

donderdag 7 mei 2020 om 22:05
Ik kan ook onzeker worden van niet reageren, ook al weet ik dat de ander nou eenmaal geen apper is. Zelf heb ik laatst gezien uit staan, dus ik kan het ook niet van een ander zien en dat geeft rust.
Ik zou eigenlijk mijn date vanavond zien, maar hij had geen zin. Jammer maar helaas. Had wel echt zin om hem te zien, al hebben we zondag nog samen geslapen.
@Ira, wat leuk van First Dates!
Ik zou eigenlijk mijn date vanavond zien, maar hij had geen zin. Jammer maar helaas. Had wel echt zin om hem te zien, al hebben we zondag nog samen geslapen.

vrijdag 8 mei 2020 om 10:05
Zei hij letterlijk dat hij geen zin had ?Flaffy schreef: ↑07-05-2020 22:05Ik kan ook onzeker worden van niet reageren, ook al weet ik dat de ander nou eenmaal geen apper is. Zelf heb ik laatst gezien uit staan, dus ik kan het ook niet van een ander zien en dat geeft rust.
Komt nou niet echt over alsof hij super gek op je is. Of ik moet het mis hebben.
vrijdag 8 mei 2020 om 14:03
@Ira: Rot dat het zo is geeindigd, maar wat anderen ook zeggen dit gebeurt bij online daten wel vaker. En je kan haar foto's heel leuk vinden en ze kan ook echt knap zijn, maar haar acties zijn minder aardig/leuk. Dus hoe leuk is zij dan? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook wel eens een match opgeheven na een dag praten zonder reactie te geven. Niet netjes, maar om dan al gelijk toe te lichten dat je het contact liever stopt is ook niet echt passend of gewoon laten doodbloeden. En aangezien opheffen zo makkelijk is, kies je daar eerder voor. Dus misschien ervaarde zij de klik wel niet, maar wilde ook geen gesprek erover aangaan omdat je elkaar amper kent. Je komt vast wel
@Vivi: Ik app liever een tijdje met iemand zodat ik diegene wat beter leer kennen. Heel snel afspreken is niks voor mij eigenlijk. Al zie ik wel de voordelen ervan in, maar persoonlijk app ik liever eerst en dan pas afspreken en niet na dag 2 al een date inplannen.
@Laatreagerenopapp: Ik kan daar aan ene kant ook wel onzeker van worden. Al is het wel fijn als je iemand zn app gewoonten ken. Dan kan je het beter relativeren. Ik had een soort gelijke situatie als Rnacie en dan word je wel onzeker. Terwijl er niks aan de hand bleek te zijn. Er was eigenlijk gewoon een reden voor, die ik zelf ook wel had kunnen bedenken eigenlijk
@Flaffy: Hij zei gewoon dat hij geen zin had? Heb jij nog wel zin om hierna verder te daten met hem? Want zoiets is toch raar in de date fase als er verder niks aan de hand is?
Oke ik had gisteren die date he en ik was zo zenuwachtig en gespannen. Heel de date ook gebleven trouwens
Maar het was eigenlijk heel gezellig en konden leuk met elkaar praten. Er waren af en toe wel stiltes, maar niet super ongemakkelijk. We vonden het beide gezellig en ik denk dat er nog wel een tweede volgt hoe het er nu naar uit ziet. Ik heb gisteren toen ik terug naar huis reed echt moeten nadenken wat ik ervan vond. Mijn 1e reactie is niet heel enthousiast zijn en alles willen afhouden, want dat is makkelijk en veilig. Maar uiteindelijk kwam ik er wel achter dat ik hem wel leuk vind, als ik heel eerlijk naar mezelf ben. Alleen ik wil/wilde het niet omdat ik niet weet hoe het gaat eindigen. En waarom iemand leuk vinden als je gekwetst gaat worden? Er zijn wel dingen waar ik over twijfel omdat we daar heel erg in verschillen. Maar ik weet niet of dat echt erg is.
@Vivi: Ik app liever een tijdje met iemand zodat ik diegene wat beter leer kennen. Heel snel afspreken is niks voor mij eigenlijk. Al zie ik wel de voordelen ervan in, maar persoonlijk app ik liever eerst en dan pas afspreken en niet na dag 2 al een date inplannen.
@Laatreagerenopapp: Ik kan daar aan ene kant ook wel onzeker van worden. Al is het wel fijn als je iemand zn app gewoonten ken. Dan kan je het beter relativeren. Ik had een soort gelijke situatie als Rnacie en dan word je wel onzeker. Terwijl er niks aan de hand bleek te zijn. Er was eigenlijk gewoon een reden voor, die ik zelf ook wel had kunnen bedenken eigenlijk

@Flaffy: Hij zei gewoon dat hij geen zin had? Heb jij nog wel zin om hierna verder te daten met hem? Want zoiets is toch raar in de date fase als er verder niks aan de hand is?
Oke ik had gisteren die date he en ik was zo zenuwachtig en gespannen. Heel de date ook gebleven trouwens

shiverrr wijzigde dit bericht op 08-05-2020 15:19
0.97% gewijzigd

vrijdag 8 mei 2020 om 15:25
@Rnacie: Haha nee dat weet ik. Alleen ik wil niet iemand leuk vinden, waarmee het niks wordt zegmaar. En dat is natuurlijk wel onzin, want je kan niet iedereen op een afstand houden. Soms moet je gewoon 'durven' denk ik.
Vroeger was het zo simpel, ik kon een jongen heel snel leuk vinden waarop ik ook echt verliefd werd. Maar hij is de 1e jongen waarmee ik date die ik leuk vind? En dat in bijna 5 jaar tijd. Ook hele periodes niet op datingsapps geweest, maar ik vind mensen gewoon niet snel leuk meer en dat is ergens wel jammer. Ik ben nu veel gereserveerder, als dat het goede woord is. En ik denk dat onzekerheid ook een grote rol speelt.
Vroeger was het zo simpel, ik kon een jongen heel snel leuk vinden waarop ik ook echt verliefd werd. Maar hij is de 1e jongen waarmee ik date die ik leuk vind? En dat in bijna 5 jaar tijd. Ook hele periodes niet op datingsapps geweest, maar ik vind mensen gewoon niet snel leuk meer en dat is ergens wel jammer. Ik ben nu veel gereserveerder, als dat het goede woord is. En ik denk dat onzekerheid ook een grote rol speelt.