Niet blij met kado van man en kinderen
zondag 10 mei 2020 om 11:49
Hallo,
Ik heb voor moederdag een ketting gehad van mijn man en kinderen. Alleen ik vind hem echt niet mooi... ik hou van subtiele fijne sieraden alleen deze ketting is totaal het tegenovergestelde van mijn stijl. Het is een hele grove ketting waarin hun namen gegraveerd staan, al zie je dat totaal niet. Ik vind hem echt totaal niet mooi staan ook bij mezelf, ik ben zelf best wel fijn gebouwd en heb een smalle nek (ja lekkere uitleg
)
Maar ik voel me nu zo ondankbaar, heb ook maar niet gezegd dat ik er niet blij mee ben want hij kan niet meer geruild worden ivm gravering en ik weet het prijskaartje (helaas).
Dus eigenlijk zit er niks anders op dan hem dagelijks te dragen, ik ben iemand die nooit echt wisseld van sieraden en hij weet dat ook.
Ik wou het even van me afschrijven en hoop dat jullie misschien ook eens zoiets hebben voorgehad of hoe jullie er mee om zouden gaan.
Dus kom maar door met jullie verhalen over zulke dingen.
En nee hoef geen commentaar dat ik ondankbaar ben want believe me ik voel me er echt klote door..
Ik heb voor moederdag een ketting gehad van mijn man en kinderen. Alleen ik vind hem echt niet mooi... ik hou van subtiele fijne sieraden alleen deze ketting is totaal het tegenovergestelde van mijn stijl. Het is een hele grove ketting waarin hun namen gegraveerd staan, al zie je dat totaal niet. Ik vind hem echt totaal niet mooi staan ook bij mezelf, ik ben zelf best wel fijn gebouwd en heb een smalle nek (ja lekkere uitleg
Maar ik voel me nu zo ondankbaar, heb ook maar niet gezegd dat ik er niet blij mee ben want hij kan niet meer geruild worden ivm gravering en ik weet het prijskaartje (helaas).
Dus eigenlijk zit er niks anders op dan hem dagelijks te dragen, ik ben iemand die nooit echt wisseld van sieraden en hij weet dat ook.
Ik wou het even van me afschrijven en hoop dat jullie misschien ook eens zoiets hebben voorgehad of hoe jullie er mee om zouden gaan.
Dus kom maar door met jullie verhalen over zulke dingen.
En nee hoef geen commentaar dat ik ondankbaar ben want believe me ik voel me er echt klote door..
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!

zondag 10 mei 2020 om 11:52
Je kan hem toch af en toe dragen, 1x per week ofzo. Draag er een witte blouse bij daar staat alles bij. Ik vind het gebaar wel lief. Je kan de ketting ook als ornament boven je bed hangen aan een spijker.
viva-amber wijzigde dit bericht op 10-05-2020 11:52
0.49% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 10 mei 2020 om 11:53
Tja... ik had me mijn Moederdag ook anders voorgesteld. Wel een knutsel gehad, omdat het KDV daar een pakketje voor heeft gebracht. Heel leuk trouwens.
Maar verder niks. Zoon is 1,5 dus die snapt het natuurlijk nog niet.
Heb alleen met zoon ontbeten omdat man in bed bleef slapen. .
Toen was ik er wel klaar mee, vind het echt rot nu en heb er geen zin meer in vandaag. Een beetje waardering was leuk geweest
Nu lig ik in bad en iedereen zoekt het verder maar uit.
Maar verder niks. Zoon is 1,5 dus die snapt het natuurlijk nog niet.
Heb alleen met zoon ontbeten omdat man in bed bleef slapen. .
Toen was ik er wel klaar mee, vind het echt rot nu en heb er geen zin meer in vandaag. Een beetje waardering was leuk geweest
Nu lig ik in bad en iedereen zoekt het verder maar uit.
zondag 10 mei 2020 om 11:54
Ja dit, of hang hem op in een lijstje aan de muur.Annapicobella schreef: ↑10-05-2020 11:51"Oh wat mooi, zo prachtig ik durf hem niet te dragen, dus leg 'm liever in een mooi doosje".
zondag 10 mei 2020 om 11:55
Ach ja als dat het ergste is in je leven..
Ik zou het af en toe dragen in het weekend als jullie met z’n allen uitgaan, voor special occasions. Zo erg kan het niet zijn toch?
Ik zou er zeker niets van zeggen tegen je kids en man want het is anders zo lullig en inderdaad ondankbaar. Tis maar een ketting.
Ik zou het af en toe dragen in het weekend als jullie met z’n allen uitgaan, voor special occasions. Zo erg kan het niet zijn toch?
Ik zou er zeker niets van zeggen tegen je kids en man want het is anders zo lullig en inderdaad ondankbaar. Tis maar een ketting.
zondag 10 mei 2020 om 11:55
Het ligt misschien ook een beetje aan de leeftijd van je kinderen: hebben ze meebetaald of is het iets wat je man zelf heeft geregeld? Ik heb de ketting voor mijn verjaardag omgeruild en die van toen 6 heeft het niet eens doorgehad. Wat Vlavi zegt, dan zou ik hem om laten smelten voor iets wat wel bij je past met ook de namen van de kinderen erin.
zondag 10 mei 2020 om 11:56
viva-amber schreef: ↑10-05-2020 11:52Je kan hem toch af en toe dragen, 1x per week ofzo. Draag er een witte blouse bij daar staat alles bij. Ik vind het gebaar wel lief. Je kan de ketting ook als ornament boven je bed hangen aan een spijker.

zondag 10 mei 2020 om 11:56
Oh ik snap dat dilemma best. Ik heb ook wel eens een kado gekregen wat precies de plank mis sloeg omdat ik er eigenlijk een heel ander idee voor had, maar dat is anders dan als door de blije trotse gevers verwacht wordt dat je het draagt.
Ik heb geen tips.. kwijtraken? Of dat je hem af en toe draagt omdat hij beter bij bepaalde kleding staat? Lastig.
Ik heb geen tips.. kwijtraken? Of dat je hem af en toe draagt omdat hij beter bij bepaalde kleding staat? Lastig.
zondag 10 mei 2020 om 11:58

zondag 10 mei 2020 om 11:59
Ik hou van dat soort mannen

Weet nog wel van vroeger, dat ik diep bedroefd was als mn moeder weigerde koude cup a soup weg te eten (wist ik veel dat dat met warm water moest), want daar was ze toch zo dol op...
zondag 10 mei 2020 om 12:01
Het klinkt misschien lulliger dan ik bedoel. Gelukkig weet mijn omgeving dat ik met alles heel kieskeurig ben. Ik hoef van niemand ook een cadeau, want ik vind iets als snel een prul.
Ik zou een ketting dat ik afschuwelijk vind ook echt niet dragen. Je kan maar duidelijk zijn om in de toekomst niet meer van die ongewenste cadeaus te krijgen, dat is ook gewoon zonde van het geld.
essychan wijzigde dit bericht op 10-05-2020 12:01
4.19% gewijzigd

zondag 10 mei 2020 om 12:03