Niet blij met kado van man en kinderen

10-05-2020 11:49 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb voor moederdag een ketting gehad van mijn man en kinderen. Alleen ik vind hem echt niet mooi... ik hou van subtiele fijne sieraden alleen deze ketting is totaal het tegenovergestelde van mijn stijl. Het is een hele grove ketting waarin hun namen gegraveerd staan, al zie je dat totaal niet. Ik vind hem echt totaal niet mooi staan ook bij mezelf, ik ben zelf best wel fijn gebouwd en heb een smalle nek (ja lekkere uitleg🤣)

Maar ik voel me nu zo ondankbaar, heb ook maar niet gezegd dat ik er niet blij mee ben want hij kan niet meer geruild worden ivm gravering en ik weet het prijskaartje (helaas).

Dus eigenlijk zit er niks anders op dan hem dagelijks te dragen, ik ben iemand die nooit echt wisseld van sieraden en hij weet dat ook.

Ik wou het even van me afschrijven en hoop dat jullie misschien ook eens zoiets hebben voorgehad of hoe jullie er mee om zouden gaan.

Dus kom maar door met jullie verhalen over zulke dingen.

En nee hoef geen commentaar dat ik ondankbaar ben want believe me ik voel me er echt klote door..
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Vreselijk zeg :hug:
Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.
"Oh wat mooi, zo prachtig ik durf hem niet te dragen, dus leg 'm liever in een mooi doosje".
Everything you see I owe to spaghetti!
Zou je er niet iets anders van kunnen laten maken? Het gegraveerde stuk eruit laten halen ofzo en er dan een ander soort, fijner sierraad van laten maken? Ik heb geen idee hoor, maar om nou rond te gaan lopen met iets wat echt niet bij je past is ook zoiets..
Je kan hem toch af en toe dragen, 1x per week ofzo. Draag er een witte blouse bij daar staat alles bij. Ik vind het gebaar wel lief. Je kan de ketting ook als ornament boven je bed hangen aan een spijker.
viva-amber wijzigde dit bericht op 10-05-2020 11:52
0.49% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Peixe schreef:
10-05-2020 11:51
Vreselijk zeg :hug:
Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

:rofl:
Geen verhalen, maar ik zou gewoon eerlijk zijn en het op een normale manier zeggen.
Ik zou tegen mn man zeggen dat ik het gebaar erg waardeer (ik hoop tenminste dat je dat doet) maar dat het niet helemaal mijn smaak is. En de ketting in plaats van elke dag, af en toe dragen.
Tja... ik had me mijn Moederdag ook anders voorgesteld. Wel een knutsel gehad, omdat het KDV daar een pakketje voor heeft gebracht. Heel leuk trouwens.
Maar verder niks. Zoon is 1,5 dus die snapt het natuurlijk nog niet.

Heb alleen met zoon ontbeten omdat man in bed bleef slapen. .
Toen was ik er wel klaar mee, vind het echt rot nu en heb er geen zin meer in vandaag. Een beetje waardering was leuk geweest

Nu lig ik in bad en iedereen zoekt het verder maar uit.
Ik heb een keer een nieuwe strijkijzer van mn vriend gehad voor moederdag, dan kon ik weer fijn strijken. Ach ja, het is wel lieverd hoor verder
Annapicobella schreef:
10-05-2020 11:51
"Oh wat mooi, zo prachtig ik durf hem niet te dragen, dus leg 'm liever in een mooi doosje".
Ja dit, of hang hem op in een lijstje aan de muur.
Je hoeft die ketting toch niet elke dag te dragen?

Ik heb, maar het prijskaartje was wel wat anders, ook een prul gekregen, maar kind vond het fan-tas-tisch wat ze had uitgezocht.
Ach ja als dat het ergste is in je leven..
Ik zou het af en toe dragen in het weekend als jullie met z’n allen uitgaan, voor special occasions. Zo erg kan het niet zijn toch?
Ik zou er zeker niets van zeggen tegen je kids en man want het is anders zo lullig en inderdaad ondankbaar. Tis maar een ketting.
Het ligt misschien ook een beetje aan de leeftijd van je kinderen: hebben ze meebetaald of is het iets wat je man zelf heeft geregeld? Ik heb de ketting voor mijn verjaardag omgeruild en die van toen 6 heeft het niet eens doorgehad. Wat Vlavi zegt, dan zou ik hem om laten smelten voor iets wat wel bij je past met ook de namen van de kinderen erin.
viva-amber schreef:
10-05-2020 11:52
Je kan hem toch af en toe dragen, 1x per week ofzo. Draag er een witte blouse bij daar staat alles bij. Ik vind het gebaar wel lief. Je kan de ketting ook als ornament boven je bed hangen aan een spijker.
:nope:
Oh ik snap dat dilemma best. Ik heb ook wel eens een kado gekregen wat precies de plank mis sloeg omdat ik er eigenlijk een heel ander idee voor had, maar dat is anders dan als door de blije trotse gevers verwacht wordt dat je het draagt.

Ik heb geen tips.. kwijtraken? Of dat je hem af en toe draagt omdat hij beter bij bepaalde kleding staat? Lastig.
Ik had tegen m'n partner gezegd dat het zeker lief is, maar dat ik het ook echt niet mooi vind. Ik zou het daarom ook niet dragen. En dat hij in de toekomst dit soort cadeautjes ook niet meer moet geven zonder overleg.
essychan schreef:
10-05-2020 11:57
Ik had tegen m'n partner gezegd dat het zeker lief is, maar dat ik het ook echt niet mooi vind. Ik zou het daarom ook niet dragen. En dat hij in de toekomst dit soort cadeautjes ook niet meer moet geven zonder overleg.
Jeetje zeg.
Sheepy78 schreef:
10-05-2020 11:53
Ik heb een keer een nieuwe strijkijzer van mn vriend gehad voor moederdag, dan kon ik weer fijn strijken. Ach ja, het is wel lieverd hoor verder
Ik hou van dat soort mannen :proud:

Weet nog wel van vroeger, dat ik diep bedroefd was als mn moeder weigerde koude cup a soup weg te eten (wist ik veel dat dat met warm water moest), want daar was ze toch zo dol op...
FlowerBomb19 schreef:
10-05-2020 11:58
Jeetje zeg.
Het klinkt misschien lulliger dan ik bedoel. Gelukkig weet mijn omgeving dat ik met alles heel kieskeurig ben. Ik hoef van niemand ook een cadeau, want ik vind iets als snel een prul.
Ik zou een ketting dat ik afschuwelijk vind ook echt niet dragen. Je kan maar duidelijk zijn om in de toekomst niet meer van die ongewenste cadeaus te krijgen, dat is ook gewoon zonde van het geld.
essychan wijzigde dit bericht op 10-05-2020 12:01
4.19% gewijzigd
Aan wat voor prijskaartje moet ik denken?
Ik zou hem af en toe omdoen, maar ik ben ook niet zo gek op confrontaties en ik heb sowieso weinig smaak.
Lastig, vooral ook omdat het geen frutsel is die je na een dag in de la kunt leggen. Ik moet mijn cadeautje vanmiddag zelf nog maken. Ik kreeg een envelop met 4 rietjes en een instructie om er een ketting van te maken. Man heeft er niet aan gedacht om het cadeau te maken met zoon van 2.
Shit het is Moederdag!!!!
Ik zou er eerlijk over zijn. Beter nu even een teleurstelling dan dat ze denken dat jij dit mooi vindt zodat ze volgend jaar met 'n bijpassende armband en oorbellen aankomen.
Ik wil hem wel overnemen voor 20 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven