Good Luck 2
vrijdag 24 april 2009 om 21:10
Jep, krupp weer over en hij kon zowaar gisteren ingeent! Dat moest eind december maar was door zijn ziekte telkens niet mogelijk. Er zit nog wel een "rochelruis" in zijn longetjes, maar beter krijgen we hem niet op het moment. Ik ben heel blij dat die inenting er in zit.
Hoe is het met precilla? Heb je al een mooi buikje?
Hoe is het met precilla? Heb je al een mooi buikje?
vrijdag 24 april 2009 om 21:35
Och Ris toch, dat is een rotnieuws zeg! Heel veel sterkte voor jullie.
Jinster, hai! Fijn te lezen dat het wel aardig gaat en dat je vooral ook leuke dingen aan het doen bent. Speeltuinen enzo zijn goed met dit weer!
En fijn dat jongste prik gehad heeft, hopelijk maakt dit hem wat weerbaarder. Na, rustig aan tot het zonnetje weer vol voor je schijnt!
Vis, vlaggen in je drollen?! Daar win je de wedstrijd echt echt niet mee hoor. Majesteitsschennig, dat is het!
Leve de koningin, leve de koningin!
De ab bij de freule gaat moeizaam, ik koop haar nu na afloop van de vechtpartij met 2 chocolade eitjes. Tja, je moet wat, niet waar?
Jinster, hai! Fijn te lezen dat het wel aardig gaat en dat je vooral ook leuke dingen aan het doen bent. Speeltuinen enzo zijn goed met dit weer!
En fijn dat jongste prik gehad heeft, hopelijk maakt dit hem wat weerbaarder. Na, rustig aan tot het zonnetje weer vol voor je schijnt!
Vis, vlaggen in je drollen?! Daar win je de wedstrijd echt echt niet mee hoor. Majesteitsschennig, dat is het!
Leve de koningin, leve de koningin!
De ab bij de freule gaat moeizaam, ik koop haar nu na afloop van de vechtpartij met 2 chocolade eitjes. Tja, je moet wat, niet waar?
vrijdag 24 april 2009 om 22:00
vrijdag 24 april 2009 om 22:05
quote:Suze2 schreef op 24 april 2009 @ 22:00:
Pcies, daarom moest ik zelf natuurlijk voor Jeetje ze kreeg even proeven of ze nog goed waren. Logisch..
Maare, wrom die onthouding? Bikini-tijd?
Wat heerlijk dat mijn buik dit jaar vanzelf strak wordt (en daarna nooit meer vrees ik, ha ha ha).
Ooit lang geleden woog ik 57, toen werd ik zwanger en kwam er een kilootje of 50 bij. jaja.
Dus uhm nu na 3 jaar dacht ik dat we maar weer eens richting de 6 moesten gaan.
(is nu 8.2 vanaf.)
Pcies, daarom moest ik zelf natuurlijk voor Jeetje ze kreeg even proeven of ze nog goed waren. Logisch..
Maare, wrom die onthouding? Bikini-tijd?
Wat heerlijk dat mijn buik dit jaar vanzelf strak wordt (en daarna nooit meer vrees ik, ha ha ha).
Ooit lang geleden woog ik 57, toen werd ik zwanger en kwam er een kilootje of 50 bij. jaja.
Dus uhm nu na 3 jaar dacht ik dat we maar weer eens richting de 6 moesten gaan.
(is nu 8.2 vanaf.)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 24 april 2009 om 22:05