Good Luck 2
donderdag 23 april 2009 om 21:58
Gegevens in de jas heb ik ook, maar ja met dit weer heeft hij geen jas aan. Vorige week liep er hier een onbekend jongetje huilend in de straat, hij wist niet meer waar zijn papa was. Voor hem was zo´n plaatje wel handig geweest want dan had ik zo kunnen bellen. Uiteindelijk wel zijn vader gevonden en die werd alleen maar boos omdat hij vond dat hij zich zo aanstelde .
vrijdag 24 april 2009 om 09:30
vrijdag 24 april 2009 om 09:54
Morguh,
Ik heb Tim tegen half negen wakker gemaakt. Heeft maar 40cc gedronken. Da's natuurlijk te weinig, dus probeer ik het zo maar weer. Misschien zitten er tandjes dwars of komt het door de verkoudheid.
Ik heb Luuf in huis, neusspray durf ik niet aan (vind het zelf niet prettig en hij begint al bijna te huilen als ik zijn neus afveeg met een zakdoekje).
Het wordt 20 graden vandaag
Deze avatar vind ik ook niks, maar weer op zoek naar een andere
Naat, vervelend zo'n eerste menstruatie na de bevalling. Gaat het weer een beetje?
Star, hoe gaat het met jou?
Hel, ik ben niet echt een fan van GE, maar dit is wel het vijfde concert waar ik naartoe ben geweest. Ik hou wel van rock ja, maar niet al te heftig.
Enka, ze speelden wel nummers die ik niet kende maar ook de oude bekende: Radar Love, When de Lady Smiles, 45 Miles to Go etc.
Amaal, jeetje wat schrikken joh! Als ik Lianne al 2 seconden niet zie schrik ik me al helemaal de pleuris.
Bam, da's minder, je amandelen eruit.
Suze, Lianne vindt trampolines erg leuk, dus ja, wij willen wel.
Cin, hi! Al helemaal ingeburgerd in B?
Leuk van vriendin!
Ik heb Tim tegen half negen wakker gemaakt. Heeft maar 40cc gedronken. Da's natuurlijk te weinig, dus probeer ik het zo maar weer. Misschien zitten er tandjes dwars of komt het door de verkoudheid.
Ik heb Luuf in huis, neusspray durf ik niet aan (vind het zelf niet prettig en hij begint al bijna te huilen als ik zijn neus afveeg met een zakdoekje).
Het wordt 20 graden vandaag
Deze avatar vind ik ook niks, maar weer op zoek naar een andere
Naat, vervelend zo'n eerste menstruatie na de bevalling. Gaat het weer een beetje?
Star, hoe gaat het met jou?
Hel, ik ben niet echt een fan van GE, maar dit is wel het vijfde concert waar ik naartoe ben geweest. Ik hou wel van rock ja, maar niet al te heftig.
Enka, ze speelden wel nummers die ik niet kende maar ook de oude bekende: Radar Love, When de Lady Smiles, 45 Miles to Go etc.
Amaal, jeetje wat schrikken joh! Als ik Lianne al 2 seconden niet zie schrik ik me al helemaal de pleuris.
Bam, da's minder, je amandelen eruit.
Suze, Lianne vindt trampolines erg leuk, dus ja, wij willen wel.
Cin, hi! Al helemaal ingeburgerd in B?
Leuk van vriendin!
vrijdag 24 april 2009 om 09:59
Zo Amalia, dat was even vette stress! Pff.. Ik ben Tobias ook wel eens kwijt geweest, maar dan in de supermarkt, nou echt niet grappig. En dan nu nog buiten..
Bah Bam, amandelen eruit? Ik hoop dat je er dan niet zoveel last van hebt!
Wat? Zo hé Helen, nu pas wakker! Jeeh, dat is een tijd geleden hier. Hier is het elke ochtend half 7.
Bah Bam, amandelen eruit? Ik hoop dat je er dan niet zoveel last van hebt!
Wat? Zo hé Helen, nu pas wakker! Jeeh, dat is een tijd geleden hier. Hier is het elke ochtend half 7.
vrijdag 24 april 2009 om 10:03
quote:amalia schreef op 23 april 2009 @ 14:12:
Kokos, leuk Golden E. Gezellig! Zangles nog niet begonnen, ze moeten me nog bellen voor een planning, maar er wordt nu nogal geschoven schijnt. Ik wacht het wel af. Zing ondertussen maar vlijtig door met de kinderen
Zo lang ze niet gillend weg lopen of gaan huilen, dan gaat het best goed toch?
Toen ik de eerste avond meedeed bij het koor voelde ik me echt belachelijk tijdens het inzingen. Sta je daar:
waaa-ha-ha-ha-ha-ha-ha-haaaaa
lie-hie-hie-hie-hieeeeee
luu-huu-huu-huu-huuuuuu etc.
Na een paar weken kun je niet meer zonder die oefeningen want je gaat er echt beter van zingen.
Kokos, leuk Golden E. Gezellig! Zangles nog niet begonnen, ze moeten me nog bellen voor een planning, maar er wordt nu nogal geschoven schijnt. Ik wacht het wel af. Zing ondertussen maar vlijtig door met de kinderen
Zo lang ze niet gillend weg lopen of gaan huilen, dan gaat het best goed toch?
Toen ik de eerste avond meedeed bij het koor voelde ik me echt belachelijk tijdens het inzingen. Sta je daar:
waaa-ha-ha-ha-ha-ha-ha-haaaaa
lie-hie-hie-hie-hieeeeee
luu-huu-huu-huu-huuuuuu etc.
Na een paar weken kun je niet meer zonder die oefeningen want je gaat er echt beter van zingen.
vrijdag 24 april 2009 om 10:04
Suze, gaaf zeg een trampoline in je tuin!
Nee ik had de naam van de groep. Juud had Robin, geloof ik, als optie gegeven.
Fijn Cin dat het wel weer aardig met je gaat! Leuk naar de Efteling! Wat is er met Gijs, allergieen?
Hé Juud, bij ons stond Yente ook op ons lijstje. Grappig. Hoe is het met Cas?
Mal hoe is het met je? En met Mr J?
Je bent leuk bezig met de avatars! Ik heb het daar ook even gevraagd
Nee ik had de naam van de groep. Juud had Robin, geloof ik, als optie gegeven.
Fijn Cin dat het wel weer aardig met je gaat! Leuk naar de Efteling! Wat is er met Gijs, allergieen?
Hé Juud, bij ons stond Yente ook op ons lijstje. Grappig. Hoe is het met Cas?
Mal hoe is het met je? En met Mr J?
Je bent leuk bezig met de avatars! Ik heb het daar ook even gevraagd
vrijdag 24 april 2009 om 14:08
Leuk Naat en Bam de avators!
Fijn dat de AB helpt Bam.
Misschien waren de 4 minuten Laurens kwijt 2 1/2, maar wel lang....
Ik heb hem goed gedrild want we ging die middag nog even naar de Karwei samen. Sta ik bij de verf, ziet hij een fiets en loopt er heen. Stoot zijn hoofd tegen die fiets, doet pijn, draait zich om en ziet mij niet. Vervolgens klampt hij de eerste de beste aan en zegt: ik ben mijn moeder kwijt en ze heet Amalia.
Zeg ik tegen hem: als je je nou even omdraait zie je me staan.
Daarna riep ie nog 3x dat hij zich ging verstoppen maar ik vond het geen leuk spelletje
Anyway: nieuwe dril --> mama kwijt; stil staan, kijk om je heen, roep Maaaamaaaa, luister of je mij hoort en zeg dan dat mama kwijt is.
Beetje veel info misschien ha ha!
Kinderen zijn met mijn moeder mee, ik heb het huis alleen. Ben bekaf, want vent snurkte de hele nacht, bah.
Berend zit helemaal onder de pokjes zo sneu. Mss haal ik die morgen wel op, hij is niet lekker van.
Hoeoeoeoeo, maandag 1e zangles! Vind het heel spannend. Straks kijkt ze me aan: wat is dit nou voor een kraai? Ha ha
Even chillen want ik ga zo naar Den Haag. Doei!
Fijn dat de AB helpt Bam.
Misschien waren de 4 minuten Laurens kwijt 2 1/2, maar wel lang....
Ik heb hem goed gedrild want we ging die middag nog even naar de Karwei samen. Sta ik bij de verf, ziet hij een fiets en loopt er heen. Stoot zijn hoofd tegen die fiets, doet pijn, draait zich om en ziet mij niet. Vervolgens klampt hij de eerste de beste aan en zegt: ik ben mijn moeder kwijt en ze heet Amalia.
Zeg ik tegen hem: als je je nou even omdraait zie je me staan.
Daarna riep ie nog 3x dat hij zich ging verstoppen maar ik vond het geen leuk spelletje
Anyway: nieuwe dril --> mama kwijt; stil staan, kijk om je heen, roep Maaaamaaaa, luister of je mij hoort en zeg dan dat mama kwijt is.
Beetje veel info misschien ha ha!
Kinderen zijn met mijn moeder mee, ik heb het huis alleen. Ben bekaf, want vent snurkte de hele nacht, bah.
Berend zit helemaal onder de pokjes zo sneu. Mss haal ik die morgen wel op, hij is niet lekker van.
Hoeoeoeoeo, maandag 1e zangles! Vind het heel spannend. Straks kijkt ze me aan: wat is dit nou voor een kraai? Ha ha
Even chillen want ik ga zo naar Den Haag. Doei!
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 24-04-2009 14:09
Reden: Goud kleurtje :-)
Reden: Goud kleurtje :-)
% gewijzigd
vrijdag 24 april 2009 om 15:18
vrijdag 24 april 2009 om 16:14
vrijdag 24 april 2009 om 18:05
quote:amalia schreef op 24 april 2009 @ 14:59:
Voor Suze:
Brechje
Linde
Carmen
Aimee
Esmee
IsisKiki
Lauren
Lieke
Loïs
Noortje
Sophie
Sterre
Laurine/ Laurien
Valerie
De schuingedrukte vind ik het leukst.
Genoeg inspiratie ?
Isiskiki?
Ik kwam net een mooie tegen, in een lijstje van namen afgelopen jaar in Nederland gegeven: Ecclesiastica.
Voor Suze:
Brechje
Linde
Carmen
Aimee
Esmee
IsisKiki
Lauren
Lieke
Loïs
Noortje
Sophie
Sterre
Laurine/ Laurien
Valerie
De schuingedrukte vind ik het leukst.
Genoeg inspiratie ?
Isiskiki?
Ik kwam net een mooie tegen, in een lijstje van namen afgelopen jaar in Nederland gegeven: Ecclesiastica.