Dubbele dosis ad.?

10-05-2020 23:28 64 berichten
Ik denk dat ik een dubbele dosis ad heb genomen, weet het niet zeker heb de hap al gebeld en kon geen kwaad zei de arts.

,maar ik ben in totaal in paniek help
Alle reacties Link kopieren
Rustig aan het maakt niet uit.
Echt waar. AD werkt dmv spiegel.en het duurt lang om spiegel op te bouwen.
1 x te veel, merk je niet veel van. Wat je nu merkt is de gedachtes en gevoelens die je er nu bij hebt.
mabelle schreef:
10-05-2020 23:30
Rustig aan het maakt niet uit.
Echt waar. AD werkt dmv spiegel.en het duurt lang om spiegel op te bouwen.
1 x te veel, merk je niet veel van. Wat je nu merkt is de gedachtes en gevoelens die je er nu bij hebt.
Ik zweet en tril en duizelig ben echt zo bang
Punttaart schreef:
10-05-2020 23:32
Dat komt niet door de medicatie, dat komt door je gedachten. Fysiek is er niets aan de hand, zoals de HAP je ook heeft bevestigd. Het probleem nu zit dus in je hoofd. Heb je therapie? Ken je vaardigheden om om te gaan met paniek en irreëele gedachten?
Koffiehagedis schreef:
10-05-2020 23:36
Dat komt niet door de medicatie, dat komt door je gedachten. Fysiek is er niets aan de hand, zoals de HAP je ook heeft bevestigd. Het probleem nu zit dus in je hoofd. Heb je therapie? Ken je vaardigheden om om te gaan met paniek en irreëele gedachten?
Ja maar ik kan niks lijkt het ik tril zo erg ik kan niet eens lopen ofzo ik weet niet wat te doen
Punttaart schreef:
10-05-2020 23:37
Ja maar ik kan niks lijkt het ik tril zo erg ik kan niet eens lopen ofzo ik weet niet wat te doen
Ga een stuk wandelen. Je kunt gewoon lopen,ook tijdens een paniek aanval. Herhalen hoe erg het allemaal is, zal het niet beter maken.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Punttaart schreef:
10-05-2020 23:32
Waarom? Echt, vraag jezelf dat even af. Je hebt al geruststelling gezocht én gekregen (goed gedaan trouwens!) dus wat gaat er nu nog mis? Is je angst door dat schrikmoment getriggerd? Dan weet je ook dat het ‘alleen maar’ angst is, een gevoel dat bij jou heel makkelijk op te roepen is als een soort overtrainde spier. Dat is heel vervelend en lastig te verdragen. maar meer dan dat is het niet.

Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar heb je nooit met je behandelaar een plan van aanpak geschreven? Dus dingen die je kunt doen en tegen jezelf kunt zeggen als je zo angstig bent? Zorg dat je zoiets zwart op wit hebt, want angst maakt tijdelijk minder slim en vindingrijk. Het is heel vervelend om helpende tactieken uit je geheugen te moeten vissen op zo’n moment.
Dat zweten, trillen en duizelig zijn, komt doordat je zo bang bent, niet van de dubbele dosis.

Ik ben lang geleden nogal suïcidaal geweest en vrat soms een heel doosje ad. Ik ben er nog steeds ;-D
Ik denk omdat ik heel erg bang ben dat ik er heel ziek van wordt de opbouw was ook een hel griebus is heb dat niet plan van aanpak
zakdoek schreef:
10-05-2020 23:41
Dat zweten, trillen en duizelig zijn, komt doordat je zo bang bent, niet van de dubbele dosis.

Ik ben lang geleden nogal suïcidaal geweest en vrat soms een heel doosje ad. Ik ben er nog steeds ;-D
Oké wat erg voor je ja heb enorme paniek aanval bang dat door die ad komr
Punttaart schreef:
10-05-2020 23:42
Ik denk omdat ik heel erg bang ben dat ik er heel ziek van wordt de opbouw was ook een hel griebus is heb dat niet plan van aanpak
Bespreek dat de volgende keer met je therapeut, want dat is echt heel erg belangrijk. Je ben toch al langere tijd onder behandeling?

En ga inderdaad wandelen, traplopen of sprintjes trekken door de gang of in de tuin. Dan kun je de adrenaline die je nu aan zit te maken tenminste kwijt en zul je je snel weer wat beter voelen. Daarna een kopje thee en onder de wol. Sterkte en succes!
Het kan geen kwaad.
Hooguit word je morgen met 2 groene oren wakker.
Punttaart schreef:
10-05-2020 23:44
Oké wat erg voor je
Vind ik heel lief van je maar bedoel je nu dat je het heel erg voor me vindt dat ik er nog ben? :O
Is een grapje hoor, tenminste... het was erg dat ik toen suïcidaal was. :whoops:
zakdoek wijzigde dit bericht op 10-05-2020 23:49
0.18% gewijzigd
Punttaart schreef:
10-05-2020 23:44
Oké wat erg voor je ja heb enorme paniek aanval bang dat door die ad komr
Lieve meid, je meldt je hier elke paar weken met een paniekaanval, dus die extra AD heeft daar echt niks mee te maken. Echt, je maakt jezelf veel te druk nu.
Griebus67 schreef:
10-05-2020 23:49
Lieve meid, je meldt je hier elke paar weken met een paniekaanval, dus die extra AD heeft daar echt niks mee te maken. Echt, je maakt jezelf veel te druk nu.
Ja echt er stond dat je gelijk een arts moest raadplegen en toen raakte ik zo in paniek ik dacht oh jee word je heel ziek dus ik ben nu aan het lopen maar denk dat het niet gaat
zakdoek schreef:
10-05-2020 23:49
Vind ik heel lief van je maar bedoel je nu dat je het heel erg voor me vindt dat ik er nog ben? :O
Is een grapje hoor, tenminste... het was erg dat ik toen suïcidaal was. :whoops:
Haha merkte je dan niks ? Het zweet loopt me over m’n lijf en tril zo erg
Punttaart schreef:
10-05-2020 23:52
Ja echt er stond dat je gelijk een arts moest raadplegen en toen raakte ik zo in paniek ik dacht oh jee word je heel ziek dus ik ben nu aan het lopen maar denk dat het niet gaat
Dat heb je toch gedaan? En die zegt dat het geen kwaad kan. Doorloop even de 5 G's.
Nemain• schreef:
10-05-2020 23:53
Dat heb je toch gedaan? En die zegt dat het geen kwaad kan. Doorloop even de 5 G's.
Ik weet ze niet meer echt niet gevoel gedrag
Punttaart schreef:
Jij merkt ook helemaal niets van die extra ad, je merkt iets van een paniekaanval die je zelf creëert door je gebrek aan emotionele vaardigheden op dit vlak. Je kunt niet goed relativeren en je angst onder controle houden en krijgt DAARdoor paniekaanvallen en dus deze fysieke klachten, niet omdat je 1 extra pilletje hebt genomen. Het probleem nu zit in je hoofd, niet in je lijf.

Hup, vaardigheden oefenen. Lopen, ademen, helpende gedachten. Alleen zo doorbreek je dit.
Punttaart schreef:
Nou ja, ik merkte wel wat, mijn maag is een paar keer leeggespoeld (ook dat overleef je, maar is geen aanrader)
De symptomen van een overdosis zijn totaal anders. Dat lijkt niet op een paniekaanval.
Wat ik van jou lees, lijkt dan weer wel op een paniekaanval.

Zing je wel eens? Een kinderliedje of iets anders? Probeer het nu eens! Dat is niet schadelijk in combinatie met een paniekaanval :flag:
Fijn dat jullie er zijn pffff ik was allang niet meer bij psycholoog geweest afgelopen week voor het eerst weer jongens ik loop me suf maar hij houdt niet op
Punttaart schreef:
10-05-2020 23:59
Ik weet ze niet meer echt niet gevoel gedrag
Afbeelding
gebeurtenis: een AD tablet teveel
gedachte: nu ga ik dood
gevoel: angst
gedrag: paniekaanval, arts niet vertrouwen
gevolg: nog meer paniek, zweten, duizelig etc

Maak hem eens kloppend.
Neem anders een douche? Misschien helpt dat? Ik zou bijvoorbeeld nu juist niet buiten een rondje lopen maar miss verschilt dat per persoon.
[quote=Nemain• post_id=31362641 time=1589148917 user_id=396738]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven