Vriend vroeger naar de hoeren...

11-05-2020 06:31 766 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar jullie mening...

Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.

Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.

Wat vinden jullie hiervan?
Erdo schreef:
11-05-2020 15:03
Vrouwen hebben toch allerlei eisen aan mannen. Ze verwachten dat de man betaald voor het restaurant bijvoorbeeld. Als mannen makkelijk seks kunnen krijgen waarom zou hij dan een ONS op een troon dragen? Het is kwestie van machtspositie voor vrouwen. Als het omgekeerd zou zijn zou jij het dan fijn vinden? Probeer je maar eens in te leven hoe het zou zijn dat je voor alles moet betalen en ook nog eens evenveel verdient als het tegengeslacht.
ik betaal gewoon mijn eigen rekeningen hoor, ben financieel onafhankelijk
en seksueel onafhankelijk, als ik seks wil, krijg ik dat thuis, of nou ja, elders als ik dat zou willen. Keus genoeg
Erdo schreef:
Probeer je maar eens in te leven hoe het zou zijn dat je voor alles moet betalen en ook nog eens evenveel verdient als het tegengeslacht.
Verschrikkelijk inderdaad :cry: :cry: :cry:

Je kunt beter jaren achtereen door Jan en alleman worden misbruikt en verkracht dan dat je een keer een etentje moet betalen. Bedankt dat je me de ogen hebt geopend.

En sterkte natuurlijk :hug:
Erdo schreef:
Vrouwen hebben toch allerlei eisen aan mannen. Ze verwachten dat de man betaald voor het restaurant bijvoorbeeld. Als mannen makkelijk seks kunnen krijgen waarom zou hij dan een ONS op een troon dragen? Het is kwestie van machtspositie voor vrouwen. Als het omgekeerd zou zijn zou jij het dan fijn vinden? Probeer je maar eens in te leven hoe het zou zijn dat je voor alles moet betalen en ook nog eens evenveel verdient als het tegengeslacht.
Volgens mij is dat sinds de jaren '70 al niet meer zo.

Je verdedigd je tegen iets waarvan ik net zei dat je je niet hoeft te verdedigen. Ik weet niet waarom je je aangevallen voelt, want ik zeg nogmaals: als je liever naar een prostituee gaat, go for it! Maar, als het effe kan, kies er dan één die niet gedwongen wordt (voor zover je dat kunt controleren natuurlijk).

Maar je houding is er één van iemand die zich haast gedwongen voelt om naar de hoeren te gaan, want anders lukt het niet, ofzo? Ja, als dat zo is, is dat vervelend natuurlijk, maar dat is niet de schuld van 'de vrouw'. En ook: of je nou geld kwijt bent aan een hoer of aan een etentje, kwijt ben je het toch.
suusje666 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 15:09
14.99% gewijzigd
Vrouwen willen net zo graag seks als mannen. Alleen niet met types als Erdo, dus die moeten naar de hoeren. Dat zijn de enige vrouwen waar ze nl wél macht over kunnen uitoefenen.

Het is niet ingewikkeld. Zulke mannen zijn gewoon eng. Daarom kunnen ze geen seks krijgen. En helaas zijn er nog teveel beschadigde vrouwen die geen keus hebben en zich moeten laten betalen door dergelijk ongedierte.
lilalinda schreef:
11-05-2020 15:05
ik betaal gewoon mijn eigen rekeningen hoor, ben financieel onafhankelijk
en seksueel onafhankelijk, als ik seks wil, krijg ik dat thuis, of nou ja, elders als ik dat zou willen. Keus genoeg
Dat. Ik heb nog nooit verwacht dat een man wat dan ook voor me betaalt. Een man die daar vanuit gaat, dat hij betaalt omdat hij een man is, is per definitie ongeschikt als relatiemateriaal
Erdo schreef:
Het lijkt me nogal logisch dat vrouwen eisen stellen. Als vrouw heb je meer risico op soa's, op zwangerschap (geen enkel anticonceptiemiddel is 100% veilig). En daarnaast moet ze inschatten of de man met wie ze zich inlaat te vertrouwen is. (Als in: gaat hij mij fysiek geen pijn doen?)

Als jij beter 'in de markt' wilt liggen, dan moet je aan jezelf werken. Jezelf bekwamen in een vak, gezond leven, af en toe sporten, een leuk gesprekje kunnen voeren, dat soort dingen. Gewoon goed voor jezelf zorgen scheelt al heel veel.
Suusje666 schreef:
11-05-2020 15:06
Echt wel. Tig topic in relatiepijler waar geklaagd wordt over man die niet alles betaald op eerste date. ‘Hoort niet’, ‘ik wil geen gierige vent’, ‘voel me niet vrouwelijk als ik moet mee betalen’. Heeft overigens niks te maken met prostitutie
BrightLights schreef:
11-05-2020 14:48
Haarklover heeft hier wel degelijk een punt. Dit topic gaat over een dienst (prostitutie) die om misstanden in deze sector - niet geheel onterecht - kritisch beoordeeld wordt.
De misstanden in de diamant-, zilver- en goudindustrie zijn - met wijdverbreide slavernij, kindarbeid en abominabele werkomstandigheden in mijnen - eveneens enorm. Hetzelfde geldt voor de zwarte metalen in de mobiele telefoons en de assemblage van telefoons en spotgoedkope kleding (zoals te koop bij bijvoorbeeld Primark).

Ik ben best benieuwd of de vrouwen die mordicus tegen prostitutie zijn net zo'n strikte mening hanteren voor juwelen, telefoons en bijvoorbeeld kleding van Primark. Dat is overigens een heel oprechte vraag, geen aanval.
Ja ik koop bijvoorbeeld ook principieel geen kleding bij de Primark.

Overigens vind ik wel dat er hier een behoorlijke nuance gemist wordt. Ja bij de kledingindustrie ben je potentieel een schakel in een nare keten met veel leed. Daar moeten we wat aan doen.
Maar in het geval van prostitutie ben je potentieel zélf de persoon die een minderjarig meisje verkracht. Dat is toch wel een tandje directer.
De mannen hier die aangeven naar de hoeren te gaan of zijn geweest zijn wel vaak de mannen die ik ook al niet leuk vond overkomen dit forum. Dat herken ik ook wel een beetje in het echt. Krijg toch het idee dat het een bepaald type is. Nu vind ik de meeste mannen niet zo leuk dus qua cijfers klopt dat. :-D De echte leuke mannen, met wie je ook goede seks kan hebben, zijn mannen die gewoon niet willen betalen voor intimiteit.
smulrol schreef:
11-05-2020 15:12
Echt wel. Tig topic in relatiepijler waar geklaagd wordt over man die niet alles betaald op eerste date. ‘Hoort niet’, ‘ik wil geen gierige vent’, ‘voel me niet vrouwelijk als ik moet mee betalen’. Heeft overigens niks te maken met prostitutie
Serieus? Wat een tegenvaller ... :/
Suusje666 schreef:
11-05-2020 08:37
Dit vind ik ook wel een mooie uitleg :) Vooral het 'vrouwenemoties op mannenacties plakken' vind ik heel raak, haha
Ik vind dat dan weer seksistisch en neerbuigend. En OT, een man die naar de hoeren gaat/ging staat voor mij meteen 10-0 achter, hij denkt blijkbaar niet na over vrouwenhandel en andere onfrisse praktijken die gepaard kunnen gaan met prostitutie. Zonder vraag ook geen aanbod.
smulrol schreef:
11-05-2020 15:12
Precies. Dat heb ik ook gehad. Lijkt wel alsof sommigen in een bubbel leven of zo.
Suusje666 schreef:
11-05-2020 15:06

Je verdedigd je tegen iets waarvan ik net zei dat je je niet hoeft te verdedigen. Ik weet niet waarom je je aangevallen voelt, want ik zeg nogmaals: als je liever naar een prostituee gaat, go for it! Maar, als het effe kan, kies er dan één die niet gedwongen wordt (voor zover je dat kunt controleren natuurlijk).

Maar je houding is er één van iemand die zich haast gedwongen voelt om naar de hoeren te gaan, want anders lukt het niet, ofzo? Ja, als dat zo is, is dat vervelend natuurlijk, maar dat is niet de schuld van 'de vrouw'. En ook: of je nou geld kwijt bent aan een hoer of aan een etentje, kwijt ben je het toch.
Ik verdedig mij niet hoor. Ik legde alleen uit waarom 1/5 mannen naar de hoeren gaan.
Erdo schreef:
11-05-2020 15:25
Ik verdedig mij niet hoor. Ik legde alleen uit waarom 1/5 mannen naar de hoeren gaan.
Die uitleg was niet nodig, want ik zei dat ik het begreep :)
Erdo schreef:
11-05-2020 15:21
Precies. Dat heb ik ook gehad. Lijkt wel alsof sommigen in een bubbel leven of zo.
zoek eens dan, naar een keer dat ik gezegd zou hebben, dat ik baal dat mijn ventje niet voor me betaalde
Ik neuk met je, als je het vinden kunt, voor gratis
Suusje666 schreef:
11-05-2020 15:27
Die uitleg was niet nodig, want ik zei dat ik het begreep :)
Fijn. :)
Erdo schreef:
Jij gaat idd nooit en te nimmer gratis sex krijgen. Rot hoor
lilalinda schreef:
11-05-2020 15:28
zoek eens dan, naar een keer dat ik gezegd zou hebben, dat ik baal dat mijn ventje niet voor me betaalde
Ik neuk met je, als je het vinden kunt, voor gratis
Dan moet ik eerst weten of het waard is. Heb je een foto van jezelf? 👀
Edit
anoniem_64418a8678b4c wijzigde dit bericht op 11-05-2020 15:35
97.54% gewijzigd
Erdo schreef:
11-05-2020 15:32
:@@:
Erdo schreef:
11-05-2020 14:07
Wat ik mij afvraag is dit: waarom als vrouw naar een gigolo gaan en betalen als je seks via Tinder kan krijgen?
Omdat een vrouw dan vrij zeker weet dat de man niet na verloop van tijd topics gaat openen
Erdo schreef:
Alsof je nee zou zeggen
Erdo schreef:
11-05-2020 15:21
Precies. Dat heb ik ook gehad.
Dat verbaast me niks. De kans dat een vrouw met jou wil afspreken of neuken omdat je gewoon een leuke kerel bent lijkt me nihil.
Erdo schreef:
Echt te goor voor woorden, zo’n type. :pukey:
Ik heb meer moeite met de uitdrukking 'naar de hoeren gaan'.

Het is een prostituee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven