Vriend vroeger naar de hoeren...
maandag 11 mei 2020 om 06:31
Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?

dinsdag 12 mei 2020 om 22:47
Deze forummer snapt überhaupt niets van vrouwen, dat blijkt wel uit zijn eerdere topics. En ervaring met seks hij hij niet of hooguit minimaal.S-Meds schreef: ↑12-05-2020 22:20je weet niet eens wat een vrouw met een beetje water kan. Alle mannen zijn goedgelovig als het gaat om hun bedprestaties. Maar de waarheid is dat je gewoon iemand bent die moest betalen om zijn piemel een keer te kunnen gebruiken omdat je het gratis niet kan krijgen.
Dit is gewoon een heel onzeker jongetje met een veel te groot ego. Niet teveel energie in steken, zonde van de moeite, hij denkt toch alles beter te weten.

dinsdag 12 mei 2020 om 22:50
ik vind dat soort kerels eng. die gaan in het donker naast je fietsen om een praatje te maken*Pauze* schreef: ↑12-05-2020 22:47Deze forummer snapt überhaupt niets van vrouwen, dat blijkt wel uit zijn eerdere topics. En ervaring met seks hij hij niet of hooguit minimaal.
Dit is gewoon een heel onzeker jongetje met een veel te groot ego. Niet teveel energie in steken, zonde van de moeite, hij denkt toch alles beter te weten.

dinsdag 12 mei 2020 om 22:53

dinsdag 12 mei 2020 om 22:54
nou eerder van die sneue types die schoorvoetend bij het kopieerapparaat naar je toekomen om je de liefde te verklaren en dan helemaal beledigd zijn als je geen idee hebt wie ze zijn, want hij had toch zeker al maanden intensief oogcontact met je.

dinsdag 12 mei 2020 om 22:56
Een stalker dus. Er zijn tv shows over dit soort mannen.

dinsdag 12 mei 2020 om 22:56
Ik dacht dat moet jij als mede-ondergewaardeerde-kunstenaar toch kunnen waarderen

dinsdag 12 mei 2020 om 22:57
Dat doe ik ook, al vinden sommigen dat erg vermoeiend en zoooo 2020
Ik dacht wel al vaker of de erdo han kon of niet, maar nu issie gemaakt. Dus dat is ook passe
anoniem_396531 wijzigde dit bericht op 12-05-2020 22:58
16.81% gewijzigd
dinsdag 12 mei 2020 om 22:57
Wat zou jij hem aanraden om hem naar een emancipatorisch proces te lokken?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

dinsdag 12 mei 2020 om 23:01

Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

dinsdag 12 mei 2020 om 23:09
Ik wil gewoon een vaste partner en ik word zenuwachtig van dames die ik leuk vindt. Als ik een slechte man zou zijn dan zou ik niet zenuwachtig zijn. Misschien is dat ook mijn probleem. Ik ben te aardig.
Nu vinden jullie mij misschien niet aardig omdat ik ongefilterd mijn meningen verkondig. In het echt doe ik dat natuurlijk niet en dat doen jullie ook niet.
Met volle verbazing zit ik te lezen hoe ik gedemoniseerd wordt. Waarom? Meneer is op zoek naar liefde.
Nu vinden jullie mij misschien niet aardig omdat ik ongefilterd mijn meningen verkondig. In het echt doe ik dat natuurlijk niet en dat doen jullie ook niet.
Met volle verbazing zit ik te lezen hoe ik gedemoniseerd wordt. Waarom? Meneer is op zoek naar liefde.

dinsdag 12 mei 2020 om 23:10
Ik zit me al een paar dagen af te vragen hoe het zit met die ‘verschillende klassen’ waar Erdo vrouwen in indeelt. En mannen blijkbaar ook. Een man met veel geld kan geen loser zijn bijvoorbeeld.
Ik vind dat an sich al een beetje een vreemde manier van naar mensen kijken. Uiteraard heb ik ook m’n voorkeuren, maar ik heb niet het idee dat er voor mij verschillende klassen mannen of vrouwen zijn. Iemand is voor mij aantrekkelijk, of niet, maar ik ben me ervan bewust dat dat voor iemand anders weer compleet anders kan zijn. En dat hangt niet echt af van zaken als geld. Maar heeft iemand een beetje een scherpe geest, gevoel voor humor, een prettige uitstraling en vind ik iemand fysiek aantrekkelijk of niet.
Ik ben benieuwd hoe dat dan werkt, mensen indelen in klassen. Moet je dan per se een fotomodel zodat je zeker weet dat iedereen hem of haar aantrekkelijk vindt? Of moet iemand een dikke auto of snelle baan hebben? Wat bepaalt die klasse?
Ik vind dat an sich al een beetje een vreemde manier van naar mensen kijken. Uiteraard heb ik ook m’n voorkeuren, maar ik heb niet het idee dat er voor mij verschillende klassen mannen of vrouwen zijn. Iemand is voor mij aantrekkelijk, of niet, maar ik ben me ervan bewust dat dat voor iemand anders weer compleet anders kan zijn. En dat hangt niet echt af van zaken als geld. Maar heeft iemand een beetje een scherpe geest, gevoel voor humor, een prettige uitstraling en vind ik iemand fysiek aantrekkelijk of niet.
Ik ben benieuwd hoe dat dan werkt, mensen indelen in klassen. Moet je dan per se een fotomodel zodat je zeker weet dat iedereen hem of haar aantrekkelijk vindt? Of moet iemand een dikke auto of snelle baan hebben? Wat bepaalt die klasse?
anoniem_395148 wijzigde dit bericht op 12-05-2020 23:12
0.10% gewijzigd