Vriend vroeger naar de hoeren...

11-05-2020 06:31 766 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar jullie mening...

Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.

Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.

Wat vinden jullie hiervan?
Erdo schreef:
12-05-2020 23:09
Ik wil gewoon een vaste partner en ik word zenuwachtig van dames die ik leuk vindt. Als ik een slechte man zou zijn dan zou ik niet zenuwachtig zijn. Misschien is dat ook mijn probleem. Ik ben te aardig.

Nu vinden jullie mij misschien niet aardig omdat ik ongefilterd mijn meningen verkondig. In het echt doe ik dat natuurlijk niet en dat doen jullie ook niet.

Met volle verbazing zit ik te lezen hoe ik gedemoniseerd wordt. Waarom? Meneer is op zoek naar liefde. (6)
Maar je zou ook ipv ongefilterd gewoon hier kunnen beginnen met respect tonen in woorden. Dan kun je denk ik meer rekenen op dezelfde respect terug. Zo werkt het. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dat is ook veel constructiever. Leer je meer van. Ongefilterd is een soort van je af schreeuwen en slaan. Je stelt je niet kwetsbaar op. Je stelt je agressief op. Dat krijgt je terug.
Maan_Licht schreef:
13-05-2020 08:02
Maar je zou ook ipv ongefilterd gewoon hier kunnen beginnen met respect tonen in woorden. Dan kun je denk ik meer rekenen op dezelfde respect terug. Zo werkt het. Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dat is ook veel constructiever. Leer je meer van. Ongefilterd is een soort van je af schreeuwen en slaan. Je stelt je niet kwetsbaar op. Je stelt je agressief op. Dat krijgt je terug.
Inderdaad. Waarom zeg je hier wel wat je in het echt niet zou zeggen? Het feit dat je het dénkt en het feit dat je wéét dat je zoiets niet hardop kunt zeggen omdat je dan "gedemoniseerd" wordt, betekent toch dat er iets in je gedachtegang op zijn zachtst gezegd niet sociaal wenselijk is. Met sociaal onwenselijk gedrag kom je niet aan de vrouw hoor, niet eens aan de lelijke domme dikkerds die jij toch niet wil hebben.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Erdo schreef:
13-05-2020 00:40
Heel veel gemene en slechte mensen hebben een vriendin. Ik ben misschien wat te kort door te bocht maar ik ben zeker geen slecht mens. Dus aardig zijn is niet de beslissende factor. De bad boy is geliefd. Dat is gewoon hoe het is.
niet bij leuke vrouwen hoor
Met alle respect, Erdo; maar aannemen dat bad boys geliefd zijn en 'dat dat gewoon is hoe het is' (wat niet waar is) pleit je niet vrij van het feit dat je zelf kennelijk moeite hebt met vrouwen aanspreken en dat dat alleen verbeterd kan worden door aan jezelf en je zelfvertrouwen te werken. Dát is hoe het is. Sociale vaardigheden zijn voor iedereen belangrijk, man of vrouw, en als die niet adequaat zijn dan is daar ruimte voor verbetering.

Mensen die zeggen dat ze 'te aardig zijn' zijn over het algemeen helemaal niet zo aardig, maar eerder (onbewust) manipulatief om te krijgen wat ze willen. Ik zeg niet dat jij zo bent of het ook zo bedoelt, maar mensen voelen haarfijn aan wanneer ze bespeeld worden om een bepaald doel te halen (seks of niet).

Aardig zijn betekent dat je vriendelijk bent zonder directe verwachting. Iemand die aardig is omdat ie aan de vrouw of man wil, is dat dus niet zonder verwachting. En die verwachtingen schijnen áltijd door, en dat schrikt mensen ook altijd af.

Ongefilterd je mening geven is vaak synoniem voor 'roepen uit frustratie', en daar zit een wereld van verschil tussen.
sociaal beperkte mannen zijn gewoon niet aantrekkelijk. Heeft niets met aardig of onaardig te maken
Bulbul schreef:
13-05-2020 08:22
Inderdaad. Waarom zeg je hier wel wat je in het echt niet zou zeggen? Het feit dat je het dénkt en het feit dat je wéét dat je zoiets niet hardop kunt zeggen omdat je dan "gedemoniseerd" wordt, betekent toch dat er iets in je gedachtegang op zijn zachtst gezegd niet sociaal wenselijk is. Met sociaal onwenselijk gedrag kom je niet aan de vrouw hoor, niet eens aan de lelijke domme dikkerds die jij toch niet wil hebben.
Nou, dit soort gedachtegangen compenseer je echt niet met sociale vaardigheden, hoor. Sociaal wenselijk gedrag wordt dan een truc en dat hou je ook niet voor altijd vol.

Ik hoop toch echt dat alle vrouwen in zijn omgeving een goed alarmsysteem hebben en keihard wegrennen als hij iets probeert.
S-Meds schreef:
13-05-2020 08:51
sociaal beperkte mannen zijn gewoon niet aantrekkelijk. Heeft niets met aardig of onaardig te maken
en die trekken sociaal beperkte vrouwen aan
en hebben dan een relatie vol drama
lilalinda schreef:
13-05-2020 08:55
en die trekken sociaal beperkte vrouwen aan
en hebben dan een relatie vol drama
incels willen geen relatie met vrouwen die dezelfde handicap hebben. ze willen updaten. Dat gaat nooit gebeuren en daar komt de frustratie vandaan. Ze overschatten hun eigen aantrekkelijkheid
S-Meds schreef:
13-05-2020 08:59
incels willen geen relatie met vrouwen die dezelfde handicap hebben. ze willen updaten. Dat gaat nooit gebeuren en daar komt de frustratie vandaan. Ze overschatten hun eigen aantrekkelijkheid
maar de Incel is natuurlijk een uniek groepje binnen de sociaal-beperkte mannen
Eigenlijk doen ze minder kwaad, want ze komen toch niet aan de vrouw

Bestaat er ook een vrouwelijke Incel-variant???
lilalinda schreef:
13-05-2020 09:01

weet ik niet. We hebben daar in ieder geval geen last van
Incels zijn niet ongevaarlijk.Hun frustratie in combinatie met overschatting van zichzelf, gebrek aan empathie en denken dat ze recht hebben op een vrouw, is een explosieve cocktail

https://www.google.nl/amp/s/phys.org/ne ... threat.amp
lilalinda schreef:
13-05-2020 09:01

Ja, dat zijn van die Femminazi's. Die willen geen gelijkheid voor vrouwen, maar vinden eigenlijk gewoon dat alle mannen aan het gas moeten. Haten preventief alle mannen omdat er ook slechte mannen zijn en willen continu erkenning voor hun strijd tegen onrecht, seksuele geaardheid, celibaat of wat dan ook. Doen ook vaak uit de hoogte en kunnen slecht tegen vrouwen die wel gelukkig zijn met een man en of met een kinderwens.
S-Meds schreef:
13-05-2020 09:05
Incels zijn niet ongevaarlijk.Hun frustratie in combinatie met overschatting van zichzelf, gebrek aan empathie en denken dat ze recht hebben op een vrouw, is een explosieve cocktail

https://www.google.nl/amp/s/phys.org/ne ... threat.amp
dan heb je het over doorslaande gekkies
de meeste Incels blijven gewoon mokken op hun zolderkamer roepen dat het allemaal aan hun moeder ligt. Tot mama ze roept voor het eten
de vrouwelijke (maar ongevaarlijke) variant is wellicht de vrouw die haar leven vrijgezel blijft, en maar roept, dat haar eisen te hoog zijn?
En ik vind Erdo wel (potentieel) gevaarlijk. Ik heb het in dit topic al eerder geroepen, ik vind hem een enorm rapey vibe hebben. En ja, ik acht de kans serieus aanwezig dat hij bij een "nee" wel zijn zin doordrijft en zicht ontpopt tot verkrachter.

Daarnaast vind ik hem gezien zijn andere topics ook stalkerig en stalkers zijn ook gevaarlijk.
S-Meds schreef:
13-05-2020 08:51
Dat is wel heel extreem gesteld. Hun sociale beperktheid/onhandigheid is geen pluspunt - al zijn er vast wel vrouwen die h et wel aantrekkelijk vinden - maar verder kunnen het natuurlijk leuke kerels zijn. Het is niet het enige wat bepaald of iemand aantrekkelijk is of niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
13-05-2020 09:10
Dat is wel heel extreem gesteld. Hun sociale beperktheid/onhandigheid is geen pluspunt - al zijn er vast wel vrouwen die h et wel aantrekkelijk vinden - maar verder kunnen het natuurlijk leuke kerels zijn. Het is niet het enige wat bepaald of iemand aantrekkelijk is of niet.
Eens. Mijn vriend is ook niet sociaal handig (ASS), en ik vind het schattig. We compenseren elkaar.

Maar bij Erdo is het geen sociale onhandigheid. Het zijn zijn gedachten die gevaarlijk zijn. Dan is het natuurlijk afvragen wat er eerder was, maar die gedachtegangen van hem zijn echt niet op te lossen met een SoVa training.
tonkje schreef:
13-05-2020 09:10
Helaas wel kijk maar naar onderzoeken waarin gevraagd wordt wat vrouwen aantrekkelijk vinden aan de man. Heel hoog scoort bijvoorbeeld humor. Veel incels hebben gebrek aan humor omdat ze zich niet kunnen inleven in een ander. Zelfspot of zelfreflectie hebben ze ook niet. Dat vinden vrouwen ook onaantrekkelijk
Plopper schreef:
13-05-2020 09:13
Eens. Mijn vriend is ook niet sociaal handig (ASS), en ik vind het schattig. We compenseren elkaar.

Maar bij Erdo is het geen sociale onhandigheid. Het zijn zijn gedachten die gevaarlijk zijn. Dan is het natuurlijk afvragen wat er eerder was, maar die gedachtegangen van hem zijn echt niet op te lossen met een SoVa training.
Nee omdat het niet in hem zit
En laten we eerlijk zijn, het zijn ook niet bepaald de knapste jongens.
S-Meds schreef:
13-05-2020 09:13
Helaas wel kijk maar naar onderzoeken waarin gevraagd wordt wat vrouwen aantrekkelijk vinden aan de man. Heel hoog scoort bijvoorbeeld humor. Veel incels hebben gebrek aan humor omdat ze zich niet kunnen inleven in een ander. Zelfspot of zelfreflectie hebben ze ook niet. Dat vinden vrouwen ook onaantrekkelijk
Maar nu heb je het specifiek over incels. Die zijn inderdaad met grote stip op 1 de meest onaantrekkelijke mannen die je kunt vinden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
13-05-2020 09:17
Maar nu heb je het specifiek over incels. Die zijn inderdaad met grote stip op 1 de meest onaantrekkelijke mannen die je kunt vinden.
ja
Plopper schreef:
13-05-2020 09:07
Ja, dat zijn van die Femminazi's. Die willen geen gelijkheid voor vrouwen, maar vinden eigenlijk gewoon dat alle mannen aan het gas moeten. Haten preventief alle mannen omdat er ook slechte mannen zijn en willen continu erkenning voor hun strijd tegen onrecht, seksuele geaardheid, celibaat of wat dan ook. Doen ook vaak uit de hoogte en kunnen slecht tegen vrouwen die wel gelukkig zijn met een man en of met een kinderwens.
Nog nooit tegengekomen. Bestaat dit wel of is dit een bedenksel van mannen die zich bedreigd voelen door feminisme?
Ik ken echt genoeg mensen die een veel slechter beeld van vrouwen hebben en met vrouwen echt heel slecht omgaan. Die mensen hebben gewoon een vriendin. Je hoeft niet perfect te zijn.

Er zijn mannen die egocentrisch zijn maar genoeg vrouwen die dat ook zijn. Beetje eng om zo’n onderscheid te maken maar ik weet wat voor groepje er actief is op dit forum.

Die proberen nu beetje goedkoop te scoren door lukraak dingen te beweren terwijl ze mij helemaal niet kennen. En dan heb ik het over dat ik niet grappig zou zijn bijvoorbeeld.. :popcorn:
Daveotion schreef:
13-05-2020 10:03
Nog nooit tegengekomen. Bestaat dit wel of is dit een bedenksel van mannen die zich bedreigd voelen door feminisme?
Nee, het is geen bedenksel. Ik ken er zelf drie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven