Single, we kletsen hier verder (deel 2)

dinsdag 12 mei 2020 om 21:20
Goed op weg dus!Mikiniki schreef: ↑12-05-2020 20:32@julus: heb je gelijk in, iemand moet de cirkel doorbreken. Nu dag 3 geen contact![]()
Inmiddels al een leuke match?
@redrose: sollicitatiegesprek? Dat klinkt echt vreselijk. Gelukkig hoef je nou iig niet meer op date
@shiverr: hoe staat het met jouw date?
@vivi: jij nog leuk contact? Lijkt me idd behoorlijk vermoeiend al die info![]()
Nee er gebeurt weinig bij mij. Wel kreeg ik een bericht van een vroegere match met wie ik het destijds afbrak. Die zit nu ook op deze site.
dinsdag 12 mei 2020 om 22:20
Heb je ook wel gelijk in! Ik ‘zweef’ af en toe nog beetje door dingen laten bezinken, maar ook door willen gaan. Gelukkig zijn wandelingen wel laagdrempelig en merk ik ook steeds meer waar ik naar op zoek ben en grenzen aangeven. Dus ergens is het ook wel weer een leerweg. En sowieso nu alleen afspreken als ik enthousiast ben, dat voel ik nu wel meer bij de jongen met wie ik kletsJulus schreef: ↑11-05-2020 18:58Vivi, lekker bezig. Maar zou je niet even de tijd nemen om dingen te laten bezinken? Heeft iets echt een kans als je jezelf nog niet echt kunt geven? Afleiding en aandacht is korte termijn heel lekker, dat weet ik ook. Maar wordt het niet een teleurstelling als je gaat daten uit afleiding ( van je teleurstellende ervaringen)?

dinsdag 12 mei 2020 om 22:26
dinsdag 12 mei 2020 om 22:28
Goed dat je nu even geen contact hebt! Dat is toch wel beetje om hoofd leeg te maken, wellicht sta je binnenkort dan open voor een wandeling met iemand nieuws.Mikiniki schreef: ↑12-05-2020 20:32@julus: heb je gelijk in, iemand moet de cirkel doorbreken. Nu dag 3 geen contact![]()
Inmiddels al een leuke match?
@redrose: sollicitatiegesprek? Dat klinkt echt vreselijk. Gelukkig hoef je nou iig niet meer op date
@shiverr: hoe staat het met jouw date?
@vivi: jij nog leuk contact? Lijkt me idd behoorlijk vermoeiend al die info![]()
Ja het contact is zeker leuk nu! Voel wat meer een klik en enthousiasme dan vorige keren, dus positief. Hij stelt voor om as zaterdagmiddag bij het strand te wandelen, dat spreekt me wel aan dus ga weer eens kijken of het wat is!
dinsdag 12 mei 2020 om 22:30
dinsdag 12 mei 2020 om 22:31
Een leerweg is het zeker inderdaad! Niet altijd leuk en erg confronterend, maar op 1 of andere manier brengt het je ook weer dichter tot jezelf. In de zin van; ik weet nu wat ik zoek en verdien. Ga niet meer schikken voor minder. Ik hoop dat jij ook snel weer leuk contact hebt met iemand! Al kom je heel sterk overJulus schreef: ↑12-05-2020 22:26Mooi dat je dat steeds meer ontdekt. Daten is zeker een leerweg, met ups en downs en jezelf tegenkomen. De weg naar de juiste match is niet altijd fijn, maar dat je nu enthousiast bent is een goed begin. Staat er al een date gepland? Het weer wordt weer beter dus mooie timing
Toevallig zaterdagmiddag net gepland! Door de duinen/strand, leuke omgeving in ieder geval haha.

dinsdag 12 mei 2020 om 22:38
Ah leuk! Fijn vooruitzicht weer, sowieso een leuk contact hebben waar je blij van wordt is al leuk. Wat dat schikken betreft, het gaat om een evt nieuwe partner dus daar mag je echt selectief in zijn. Het moet gewoon direct goed voelen en van daaruit ga je ontdekken of de rest ook past. Enthousiasme zorgt ervoor dat je bij iemand wil zijn. Dat is toch wel de basis en het minimale. Dus als dat al mist in de beginfase is het niet goed, vind ik. Graadmeter voor mij bij nieuw contact is: kijk ik uit naar een bericht, ben ik nieuwsgierig naar hem, kan ik niet wachten om hem te zien? Helaas zijn er daar weinig van eerlijk gezegd, wat mij betreft. Dan wordt het heus een gezellige date maar dat is niet genoeg.

dinsdag 12 mei 2020 om 22:42
Je moet dan wel een langere adem hebben ( tenzij je geluk hebt) maar de kwaliteit is er naar. Minder kwantiteit ( minder dates en contacten) maar het is maar net waar je voor kiest. Ik geef het een half jaar op deze manier. Niet pro-actief maar kijken wat er gebeurt. Een collega heeft zo zijn vrouw leren kennen niet lang geleden. Was ook al 6 jaar single.
woensdag 13 mei 2020 om 06:19
Ik denk dat je overal wel geluk moet hebben. Want op tinder kan je wel 10x (bewijs van spreke) zoveel dates hebben, maar als die allemaal niks serieus willen, schiet je er ook niks mee op. Dus dan is minder dates die misschien wel zijn wat je zoekt, wel beter vind ik. Ik hoop voor je dat er wat uitkomt!Julus schreef: ↑12-05-2020 22:42Je moet dan wel een langere adem hebben ( tenzij je geluk hebt) maar de kwaliteit is er naar. Minder kwantiteit ( minder dates en contacten) maar het is maar net waar je voor kiest. Ik geef het een half jaar op deze manier. Niet pro-actief maar kijken wat er gebeurt. Een collega heeft zo zijn vrouw leren kennen niet lang geleden. Was ook al 6 jaar single.

woensdag 13 mei 2020 om 13:58
@Mikiniki hoop dat het je lukt om het contact te stoppen met je ex, zodat je meer ruimte krijgt om tot rust te komen én uiteindelijk open te staan voor een nieuwe vlam!!
@RedRoseThorn nou goed dat het een videobeldate was en geen echte date, anders had je daar allemaal moeite in gestoken..
@Mazikeen *knuffel terug
@Vivi oe strandwandeling klinkt leuk! en ook fijn dat je het enthousiasme voelt!!
@Shiverr yes ik praat met meerdere tegelijk, maar als een gesprek bijv niet loopt dan laat ik het ook doodbloeden, ben de afgelopen dagen van 10 gesprekken naar 6 gesprekken gegaan en dat zijn mannen waar ik wel een date mee zie zitten
@Julus bedankt dat je je ervaringen deelt over betaalde websites! ik vind mezelf (begin 20) daar nog te jong voor, maar ga het later zeker overwegen
@RedRoseThorn nou goed dat het een videobeldate was en geen echte date, anders had je daar allemaal moeite in gestoken..
@Mazikeen *knuffel terug
@Vivi oe strandwandeling klinkt leuk! en ook fijn dat je het enthousiasme voelt!!
@Shiverr yes ik praat met meerdere tegelijk, maar als een gesprek bijv niet loopt dan laat ik het ook doodbloeden, ben de afgelopen dagen van 10 gesprekken naar 6 gesprekken gegaan en dat zijn mannen waar ik wel een date mee zie zitten
@Julus bedankt dat je je ervaringen deelt over betaalde websites! ik vind mezelf (begin 20) daar nog te jong voor, maar ga het later zeker overwegen

woensdag 13 mei 2020 om 14:01
Ik heb jullie advies gevolgd en met een goede vriendin mijn eenzame gevoel gedeeld, was eng om me zo kwetsbaar op te stellen.
Maar ze herkende het en we konden er heel open over praten!
En de herkenning hier vind ik ook heel fijn!
Merk dat het nu weer wat beter met me gaat, voel me weer opgewekt
heb wel besloten dat ik deze week geen dates wil, dus heb 2 dates naar volgende week verplaatst. Zo heb ik nu even tijd om tot mezelf te komen.
En... gisteravond appte een jongen die ik van sport ken out of the blue of ik met hem wil afspreken! Is een hele lieve jongen waar ik toen ik hem een paar jaar geleden net leerde kennen wel wat kriebels bij had.
Dus ben benieuwd
Verder ben ik naar de kapper geweest en doe ik weer wat make-up op en lenzen in, #selfcare, dat geeft me ook een beter gevoel ook al werk ik thuis
Merk dat het nu weer wat beter met me gaat, voel me weer opgewekt

En... gisteravond appte een jongen die ik van sport ken out of the blue of ik met hem wil afspreken! Is een hele lieve jongen waar ik toen ik hem een paar jaar geleden net leerde kennen wel wat kriebels bij had.
Dus ben benieuwd

Verder ben ik naar de kapper geweest en doe ik weer wat make-up op en lenzen in, #selfcare, dat geeft me ook een beter gevoel ook al werk ik thuis

woensdag 13 mei 2020 om 17:20
woensdag 13 mei 2020 om 19:02
Goed dat je met vriendin hebt besproken! Ik deed ook alles eerst opkroppen, omdat het altijd voelde alsof ik ‘faalde’ als ik weer een teleurstellende date ervaring vertelde. Wil dan ook keer de persoon zijn met positief nieuws. Maar voel wel dat het echt helpt om het toch bespreekbaar te maken! En een nuchtere blik, soms helpt het al om iets hard op te vertellen om het zodoende te relativeren.Rnacie schreef: ↑13-05-2020 14:01Ik heb jullie advies gevolgd en met een goede vriendin mijn eenzame gevoel gedeeld, was eng om me zo kwetsbaar op te stellen.
Merk dat het nu weer wat beter met me gaat, voel me weer opgewektheb wel besloten dat ik deze week geen dates wil, dus heb 2 dates naar volgende week verplaatst. Zo heb ik nu even tijd om tot mezelf te komen.
Dus ben benieuwd
Verder ben ik naar de kapper geweest en doe ik weer wat make-up op en lenzen in, #selfcare, dat geeft me ook een beter gevoel ook al werk ik thuis![]()
Je bent ook goed op weg qua dates zo te horen! Ben je ook enthousiast over de 2 afspraakjes van volgende week? Of 1 meer dan de ander haha.
Hier ook weer naar de kapper geweest, heerlijk
woensdag 13 mei 2020 om 20:12
Hi allemaal,
Ik kwam dit topic tegen. Ben al even online aan het daten en ben benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie. Man ontmoet, we daten ruim 2 maanden en het is allemaal heel gezellig en leuk. Toevallig hadden we vandaag een gesprekje waarin het logisch was dat ik vroeg hoe oud hij eigenlijk is (had ik niet meer helder uit zijn profiel). Nu blijkt hij 15 jaar ouder te zijn dan mij (hij is boven de 50) en 10 jaar ouder dan opgegeven op zijn profiel. Als ik bij het chatten had geweten hoe oud hij was, was ik er niet aan begonnen maar nu is het dus wel leuk. Maar goed ik weet het even niet. Zouden jullie het afkappen?
Ik kwam dit topic tegen. Ben al even online aan het daten en ben benieuwd wat jullie zouden doen in mijn situatie. Man ontmoet, we daten ruim 2 maanden en het is allemaal heel gezellig en leuk. Toevallig hadden we vandaag een gesprekje waarin het logisch was dat ik vroeg hoe oud hij eigenlijk is (had ik niet meer helder uit zijn profiel). Nu blijkt hij 15 jaar ouder te zijn dan mij (hij is boven de 50) en 10 jaar ouder dan opgegeven op zijn profiel. Als ik bij het chatten had geweten hoe oud hij was, was ik er niet aan begonnen maar nu is het dus wel leuk. Maar goed ik weet het even niet. Zouden jullie het afkappen?

woensdag 13 mei 2020 om 20:19

woensdag 13 mei 2020 om 22:07